Recenze Kia Cee´d
“Nekoupil kvůli závadám i konstrukčním a zejména kvůli špatně odváděné práci v servisech”

Autor recenze: Jirka (48 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2012 Typ motoru: Stav km při koupi:13 km Stav km nyní:27 000 km Způsob řazení:manuál Jak dlouho auto používáte? 23 měsíců Palivo: Benzín Vloženo: 11. 10. 2014

Hodnocení inzerátu: 41 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.2

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: BMW 318 318 i Kia Rio

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Velmi špatně konstruovaný ofuk čelního skla. V zimě zůstávají zamrzlé boky čelního skla i po ujetí 20 km.
Problémy jsou nejvíce se servisy-to je má zkušenost!!!
Vůz Rio které jsem měl, mělo také spoustu konstrukčních chyb a tak jsem se ho radši zbavil po 4 letech a najetých 55tis. km
Zakoupil jsem tedy Kia Ceed, ale jsem zrovna tak s odpuštěním jsem již nasranej a už bych si v životě vozidlo Kia nekoupil.
Objevil jsem opět konstrukční závady, ale největší problém je se servisy, které odvádějí velmi nekvalitní práci, potažmo jejich dodavatelé.
Neumí odstranit běžné závady ani v UL ani v CL. Vozidla mají chyby a servisy je neumí odstranit.
Např. jsem měl vadu na laku na zadních dveřích u rok a půl starého vozidla Kia Ceed a měsíc jsem čekal než mi zadní dveře přestříkají, takže jsem byl měsíc bez auta a náhradní vozidlo prý také nedávají a aby dali jiné nastříkané dveře to taky nedělají! No prostě hrůza.
takže by mne zajímalo o kolik mi vlastně servis vozidlo znehodnotil stářím když jsem ho nemohl používat.A navíc to má ještě pokračování:
Po třech dnech jsem zjistil, ža dveře nastříkaly jiným odstínem metalické barvy a jak jsem to skoumal a zjistil jsem, že ani zadní sklo nedokázali pořádně přilepit - prostě je tam díra.
Dále jsem v průběhu toho měsíce co bylo odstaveno v servisu v České Lípě jsem marně doufal, že odstraní již nahlášenou závadu u spolujezdce - nechodilo automaticky zavírat okénko po sepnutí mikrospínače. Marně jsem doufal. Prý to dělá každé vozidlo Kia Ceed. To byla samozřejmě lež. (A takovouto lež jsem již zažil kdysi před lety v UL když mi řekli, že to dělá každé Rio. Bohužel jsem na to doplatil a prošvihl záruční lhůtu. Možná je to tak učí, aby říkali, že to dělá i u jiných aut).
Nakonec jsem si závadu u spolujezdce a stahovačky okénka odstranil sám.
Teď jdu na druhou garanční prohlídku s Kia Ceed a další závada na obzoru, rachotí uvnitř výfuku, zřejmě upadlá nějaká přepážka nebo něco.
To je jen část závad kterou tu popisuji.
Jen tím chci upozornit, nové potencionální majitele, že Kia sice je dobrá značka s dobrými jízdními vlastnostmi, ale vozidla jsou se spoustou konstrukčních i nekonstrukčních chyb.
A servisy je jen lumpárna s garančníma prohlídkama pro tahání peněz z kapes zákazníků!


Hodnocení a zkušenosti s autem

Zkušenosti jsou popsány v opravách.
Servisy nepracují tak jak mají.

Nejlepší vozidlo bylo mé BMW 318i r.v.1986 prodané před sedmi lety. Vozidlo nemělo žádnou chybu. Dolejval jsem do něj jen benzín, prováděl výměnu oleje, měnil brzdové desky a provedl výměnu výfuku.

BMVW - TO BYLO VOZIDLO KTERÉMU SE KLANÍM.
Bylo i velmi pohodlné a jezdilo bez závad 20 let.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 41


Komentáře uživatelů k recenzi Kia Cee´d

Vložit komentář

Musím jen souhlasit,

V roce 2010 jsem v autobondu koupil novýho ceeda sw. S motorem 1.4 benzin. Rok v pohodě. Do roku 2013 než jsem auto prodal se 3x přelakovávaly páté dveře, rozpadly zámky ve dveřích, rozpadl zámek u spínací skřínky (klíče sem vozil samotné), auto párkrát udělalo neznámý šlus - jelo, po vyřazení na neutrál vše chcíplo, elektrika zhasla a naskočilo to když sem dal rychlost a pustil spojku, jak se setrvačností auta roztočil alternátor a motor, vše naskočilo. U auta často praskaly žárovky ve světlech, autorádio ztácelo nastavení ekvalizéru a po roce vzpěry pátých dveří byly tak slabé, že se muselo dveřím pomáhat nahoru, hlavně v zimě. OStřikovače stříkaly někam 5 cm od spodní hrany skla... tak to šlo, než mi došla trpělivost. Kiu už nikdy nechci.

28.11.2015 | 19:46:36 | Petr  | 217.117.209.* Reagovat

Takový starosti bych chtěl mít taky :D řešit ke komu se který auto hodí a podobně :D

20.02.2015 | 12:10:45 | Chytrák  | 62.245.124.* Reagovat

Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Autor evidentně nemá rád korejské vozy, má s nimi špatné zkušenosti, přesto si koupil hned 2 po sobě??? Proč jako? Jistě BMW je BMW, na tom se každý cigán shodne, zvláště ty 30 let staré zrezavělé vraky s 600 tkm na tacho, ty jsou úplně nejlepší. (jeden mi parkuje za barákem, no nádhera, ty sedlé pružiny, díry v blatnících, ten rachtající umírající motor ... lahoda)

Autorovi bych dal několik tipů: Pokud máte rád BMW, kupte si BMW, v práci máme 3ky i 5ky, a je to fakt boží auto, výbava, podvozek, spotřeba skvělá. Akorát to stojí od 1,2 mil nahoru, což je slovy 71 průměrných platů. Pokud si můžete dovolit vyhodit tolik peněz jen za auto, směle do toho.

Ale ono to vypadá, že jste spíš obyčejný pracující, co dá dohromady tak maximálně prachy na Kiu Rio případně Ceed (nebo hyundai). V tom případě, vzhledem k vaší nenávisti k těmto značkám, dovezte si za stejné peníze z německa 5 let starou oktávku s najetýma 150 tkm a užívejte si zase značkový servis škoda a výměny toho všeho, co se na takovém autě s těmi kilometry měnit musí.

Korejci jsou levní, už to vy milovníci německých značek konečně pochopte. Kvalita není za ty prachy ale vůbec špatná, nějaký flíček na laku nebo pičovinku na zavírání okna spolujezdce šetřivý motorista klidně přehlédne, když ušetří oproti DAS AUTO až 200 tis. kč + 7 let záruky. Zkuste si to srovnat s cenově podobnými vozy - citroen, renault ... a ne BMW !

Kupujete si drůbeží párek a chtěli by jste chuť čabajské klobásy ... a je to furt dokola, všichni stejní

16.02.2015 | 09:29:24 | Pospec  | 188.175.63.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

No.............:-) ona se totiž ŽÁDNÁ Kia těch 600tkm nikdy nedožije, tím to nejspíš bude.......

16.02.2015 | 11:50:17 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

já viděl polského fiata 125p, co měl 960 tkm, takže možné je všechno

A jinak - to ani není účelem dnešních aut, za cenu BMW můžete mít 4 - 5 Kií (hyundaiů, oplů, citroenů) a 120 tkm přežijou i tyhle auta v perfektním stavu :)

jo a u aut se 600 tkm bych moc už nepoužíval slovo "dožilo se" , protože to jsou zombie, ne už živá auta (výjimku tvoří stará Volva z 80.-90. let)

16.02.2015 | 12:42:14 | Pospec  | 188.175.63.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

No ja som nazoru ze kia ceed ma dost kvalitny motor a vydrzi vela. Moj pripad. Kupil som zene pred tyzdnom auto kia ceed 1.4 Najazdene mala 170 000 Km ale pocit z motora ako novy.Ja mam octaviu 2 dovezenu z balgicka Full vybava a tiez 170 000 Km 1.9 Tdi ale original a tiez tam ide motor ako novy. Prekvapilo ma to ze som ceed testoval asi tyzden. Majitel predo mou ju mal asi par tyzdnou dostal ju ako protihodnotu od pani co mu dlzila peniaze. po tyzdni zacali klepat ventile OK kupil som kvalitny olej a filter. Vypustil som olej a dal filter a ventile klepali dalej. Ked som sa pozrel kolko oleja z kie je co som vypustil tak som sa zarazil tak boh vie kolko KM auto islo bez oleja.Po odpusteny stareho oleja tam bolo asi 2 deci stareho oleja + z filtra. /Ano auto bolo v rovine ked sa odpustal olej/. Ta pani asi nevedela ze existuje nejaky olej a ten pan ho mal tiez len par tyzdnou tak netusil ze tam neni olej. Neviem teda kolko ale muselo to bit urcite vela Km ktore auto preslo bez oleja. Olej neunika nikde ani nedymi. Proste sa casom stracal ale za aku dlhu dobu sa olej strati z motora uz neviem. napriek tomu motor je pri otackach tichy len ked je neutral tak klepocu ventile , ma tah a pekne startuje. Uvidim zajtra ako pochodim u predavajuceho ale asi budem chciet vratit peniaze lebo pravdepodobne okrem ventilov bude chytena aj kluka a ine veci. Verim tomu ze motor v ceed vydrzi nesmierne vela uz po tejto skutocnosti vydrzal dost a ped tym ako zacali klepotat ventile som sa citil ako by ten motor bol novy bez znamky opoterbenia. Ak mi vrati peniaze urcite zene kupim tiez ceed 1.4 a ak nie bud dam spravit ventile alebo kupim druhy motor to auto stoji zato pretoze je max zachovale znutra ako nove aj zvonku aj vnutri ziadny skrabanec. A ja uvazujem vymenit tu octaviu za ceed ale 1.6 benzin mozno kombi ale vo full pretoze benzin je benzin.

05.07.2015 | 21:31:12 | Jozef  | 95.105.178.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Víte vůbec, kolik je v motoru součástek, které mohou klepotat? Jak jste přišel na to, že po týdnu najednou začali klepotat ventile? A vyměnit motor? Pane, víte kolik stojí nový motor? Tak přeju hodně štěstí s tím dost kvalitním motorem KIA, který vydrží vela. I když podle vašeho popisu zase až tak vela nevydržel. ve favoritu (služebním) byl místo leje už jenom šmír, jak ho nikdo neměnil a nedoléval, měl najeto 250 000 a co myslíte: Neklepotal. Vydržal vela.

06.07.2015 | 10:20:26 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

V takovém případě nevím co vás přesvědčuje o tom že motor vydrží hodně:)jinak hodně štěstí s tím novým motorem nevím jak u Kie ale u Peugeota stojí na 20 let starý auto nový repasovaný asi čtvrt milionu :D tak si nejsem jistý jestli se to opravdu vyplatí.

06.07.2015 | 10:41:07 |   | 89.176.3.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Asi toho o těchto autech moc nevíte. 500 tis. a víc km mají na vozech Kia najeto běžně taxikáři v Bratislavě.

02.07.2020 | 19:18:15 | Monika  | 93.99.69.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Úplně nesouhlasím, my máme na ceed kombi namítáno 480tis a žádné extrémní opravy nebyly dělané. Je to spíš o tom, jaké prase tím autem jezdí. A v rodině mám i příznivkyni BMW, která už sama od značky opustila, pro její nespolehlivost u aut po pěti letech. Používala BMW jako služební přes dvacet let a konstatovala jedno...za hodně peněz nic moc kvalita.Hlavne, že za jedno BMW má dva Superby či tři jiná auta.. a kvalita BMW šla do nebe.

02.10.2021 | 14:40:44 | Petr  | 94.113.141.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Oni už korejský auta nejsou levný takže není důvod nekupovat jiný německý značky.

16.02.2015 | 17:14:40 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

No to jsem si taky myslel, ale pořád je rozdíl oproti škoda auto řádově 30 % ceny, nemluvě o nějakých BMW , ovšem to je opravdu úplně jiná třída aut.

Korejci jsou momentálně cenově podobně jako Opel, Renault, Citroen (mají velké slevy a akce), např. Ford je taky pořád o dost dražší.

takže ano, pokud dáváte přednost oplu, je to cenově srovnatelné, ovšem troufám si tvrdit, že Opel má kvalitu spíš horší

17.02.2015 | 08:03:02 | pospec  | 188.175.63.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

30% to není a klasickej htb nižšì střední škoda nedělá.Korejci maj zmáklej marketing a lidi jim na to skáčou to jo a taky maj největší ziskovost z maintreamu na kusu,takže šulení mudí bejt znát.Nevím co máš furt s bmw to je úplnë jinde než rákosníci.

17.02.2015 | 08:52:08 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

No schade dělá klasickej HTB nižší střední (golf?) s přivařeným obřím kufrem, říká tomu octavia a v použitelné motorizaci a výbavě za to chce bratru od 550 tis. Kč výše s 2 letou zárukou. A třeba O II nebo Fabia II byla na materiálu ošulená teda taky pěkně, u fabie to je přímo tragedie, byly ale pravda celkem levné.

Hele mě je to celem jedno, ať si lidi ty škodovky kupujou, pomáhá to národnímu hospodářství, ale kupoval jsem teď auto (kombi), byl jsem skoro u všech značek, korejce jsem původně nechtěl, ale skončil jsem stejně u Ceeda s tím, že oproti Hyu i30 rozhodl čistě design.

Konkurence?

Francouzi u mě odpadají, nelíbí se mi design a serou se. Fiat mám rád, ale nevyrábí auto této třídy. Současná generace japonců buď škaredé nebo nevyrábí tento typ vozu.

Opel Astra - podobná cena, kratší záruka, nižší výbava, příšerně těžká a dlouhá kastle, vevnitř přitom místa nicmoc, motor na tu váhu líný, v základu pouze 5q převodovka, slícování a zpracování bída, ale moc pěkný design.
Ford Focus - v rámci budgetu pouze základní verze tříválec 1,0 ecoboost, který mě odradil, prostě tomu nevěřím. Ford není zrovna etalon životnosti a tyhle downsizingové experimenty prostě nejsou pro mě, jiné benzínové motory nedodávají kromě archaické 1,6. Ve srovnatelné ceně taky o dost horší výbava, ale zase lepší řízení, moc krásný design. Krátká záruka. Prohrál to těsně a vesměs hlavně kvůli motoru.
Seat Leon - 150 tis. Kč over budget, uvnitř málo místa, krátká záruka. Jinak pěkné auto, motor TSI mě neděsí tolik, jako ta věc od Forda a vím, že to dobře jezdí.
Škoda O III - 200 tis. Kč over budget, samozřejmě největší kufr, ale já toho vzduchu zase tolik vozit nepotřebuju. Krátká záruka, jinak oproti O II už to konečně vypadá jako normální auto, technika jako Seat, tedy dobrá.
Kia - no nebudu se rozepisovat, poměr cena/výbava furt nejlepší, jen snad k oblíbenému argumentu, že si "korejci vyberou tu cenu na garančkách" - 7 let garančky zdarma včetně oleje, brzd. destiček, filtrů,svíček, práce, což byl poslední detail, který mě přesvědčil

17.02.2015 | 09:29:00 | Pospec  | 188.175.63.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Takže jsi vlastně koupil to nejlevnější.Octavia je rozměrově trošku jinde.Čemu říkáš použitelná motorizace.I blbej nejslabšì 1.0 eb nebo 1.2 Tsi jede líp než korejská přiškrcená atmosféra 1.6 a to nemluvím o omylu dávat do kombi nižší střední atmo 1,4.Marketing na tebe zabral a nic není zadarmo.Jistě jim na úrokách zaplatíš pár desítek tisíc.

17.02.2015 | 13:43:01 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Na jakých úrokách??? auto je samozřejmě v hotovosti, bez debilního financování, kdo si může koupit bože auto na úvěr?

Uznávám motor 1,4 je hrozný, žere a nejede, ovšem stará atmosféra 1,6 u forda a opla je nemlich to samé. S 1,0 eb jsem jel (varianta 92 kW) v krátkém focusu, ne to fakt nejede líp než 1,6 GDi, je to tříválec, zní to hrozně a sám prodejce se prořekl, že "když se s tím neumí, žere to 10 l". Tohle je zase fordí marketing. Dobrý je 1,5 eb 110 kW, ovšem to už je zase cenově úplně jinde.
1,2 TSi 77kW je s 1,6 GDi 99 kW plně srovnatelný motor, ovšem samozřejmě charakteristika je úplně jiná kvůli konstrukci. I v nezávislých testech mají zrychlení 0-100 zhruba stejně kolem 10,5 s, spotřeba taky podobná mírně ve prospěch TSi.

Ale hlavně TSi může být fajn, ale není cenově dostupné, leda v Rapidu, což je dost divný kočkopes a hlavně se nedělá v kombi.

Polopaticky - za Kiu Ceed SW exclusive 1,6 GDi se servisem zdarma na 7 let jsem vysolil 399 tis. ve velmi slušné výbavě.
U Octavie 1,2 TSi 77 kW jsem se v konfigurátoru při stejné výbavě dostal na 621 tis. Kč

Ano, jistě , koupil jsem to nejlevnější (ne tak docela, není to Dacia) a neočekávám, že se z toho majitelé prémiových německých korábů posadí na prdel. Potřebuju praktické spolehlivé auto pokud možno bez starostí, aby mi ho nikdo neukrad a abych nemusel kvůli jeho vlastnictví žrát brouky. Za ty peníze mi škoda nabídne tak maximálně stejně vybavenou Fabii.

Vůbec žádný marketing za tím nehledejte, pouze střízlivou logickou úvahu člověka, co prostě nemá německý příjem na německé auto. Apropo na Kiu ceed tady žádné reklamy ani nejsou.

Jistě, kdyby mi to platila firma nebo bych byl boháč, koupil bych si Volvo ....

17.02.2015 | 14:04:35 | Pospec  | 188.175.63.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Kdo si dnes Bože může koupit auto za hotové? Jedině operativní leasing, protože ty krámy jsou dělaný tak na ty 4 roky + -, takže se nevyplatí to kupovat, ale dlouhodobě pronajmout a pak ať si to koupí nějakej hejl v bazoši a sype do toho prachy, pod dobu leasingu je to v tovární záruce+pojištění+běžná údržba, a máš de facto pořád nový auto. Pokud tedy nejsi ten případ, co najede pár km za rok - to pak jo.

18.02.2015 | 07:44:06 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Ano jsem ten případ. Najedu +- 10-12 tis. za rok a mám vytápěnou garáž. Při tomto režimu jsem si spočítal, že mi auto vydrží bez problému 12 let, když se o něj budu dobře starat a náklad se mi pak dostane někam k 30 000 Kč/rok, tedy 2500 měsíčně. Za to žádný operativní leasing ani úvěr nepořídíte.
Předchozí Hyu Getz byl provozován v tomto režimu a má 12 let, není mu vůbec nic, všechno šlape jak má, skoro jak nový.
Samozřejmě levněji vyjde mít ojetinu, jenže právě z důvodu malého náběhu bych jaksi ztratil výhodu udržovaného auta, které znám a hlavně - v kategorii kombi nižší střední sehnat ojeté auto, které není bouračka, nemá stočené tacho, není to vysloužilý služebák, s kterým někdo oral díra nedíra + trefit aspoň jakžtakž barvu a výbavu je úkol tak na 2 roky shánění. V bazarech samý vrak, kdo má slušný kousek, prodává to po rodině nebo po známých.

18.02.2015 | 09:43:26 | pospec  | 188.175.63.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Trošku divný počty.To jsou náklady pomalu jenom na benzín a kde máš pojištění,pneumatiky ztráta hodnoty auta každej rok.A jseš tak na 70.000,- za rok.Operák by se ti nevyplatil.Ten je u nižží střední tak za 7000,- měsíčně plus palivo.

18.02.2015 | 12:17:54 |   | 37.188.232.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

A vy máte v operativním leasingu benzín? no tak to je kurva dobrá nabídka, kde to nabízejí? Beru hned !!
Náklad beru POŘIZOVACÍ cenu, tedy vlastně jen amortizaci.
Při mém náběhu a mém autě, počítám prodejní cenu vozu na konci 50 000 Kč, tedy 350 tis. za 12 let, to je 2430 Kč/měs.

Garančky prvních 7 let zdarma, pak se doufám vlezu jako s getzem někam kolem 5 tis./rok, pneu za tu dobu 2 komplet sady Z+L (1 sadu už mám), tedy 16 000 Kč, pojištění 8000 Kč/rok jen po dobu prvních 7-8 let, potom už havarijko ruším a půjdu jen na zákonko za 2 litry. tedy vícenáklady všechno komplet celkem cca 110 000 Kč/ 144 měs. = 763 Kč. Tedy sakumpinkl bez benzínu a vody do ostřikovače 3 194 Kč/měs., tedy polovina oproti operáku.

18.02.2015 | 12:53:26 | pospec  | 188.175.63.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

povedz svoje plány a výpočty pánu bohu...,nech sa dobre zasmeje..:))

NIKDY to nebýva tak, ako si človek naplánuje.

18.02.2015 | 12:59:41 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Bavím se se tebou trotle?

18.02.2015 | 13:06:52 | pospec  | 188.175.63.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

český blbeček sa ozval...:)), chlape, Ty nerozhoduješ s kým sa kto "baví".
už si si zaonanaoval nad Korejcom?:))

18.02.2015 | 13:56:28 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

zato jeden severomaďarský inteligent tu zku*vil celou jinak celkem věcnou a rozumnou diskuzi (nic proti jiným , rozumným slovákům)

kup si jaký pekáč chceš, mně je to u zadele
ale hlavně se jdi hádat někam jinam s někým jiným, de*ente
novinky.cz, tam je to samý vymazaný troll, tam ti bude dobře

takhle to dopadá, když je diskuze anonymní bez fotky a registrace .....

18.02.2015 | 14:30:00 | pospec  | 188.175.63.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

čomu NEROZUMIEŠ ?!! daj si preložiť. KOLKO maš rokov ?!
18, 19 ? KDE berieš istotu, že budeš mať auto 12 rokov po 10-12.000 km/ročne?!
Nevieš, či sa dožiješ buduceho týždňa, Ty "plánovač" na 12 rokov...Máš sakra nudný život.
možno zarobíš a kúpiš si o 3 roky auto za 5 milionov CZK.

18.02.2015 | 14:34:00 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

no zato ty se při tom nervování asi nedožiješ ani zítřka :) klídek klídek, ať nevybuchneš

mám 33 a jsem zdravý jak řepa, první auto jsem dával pryč, když mělo 37 let a bylo plně funkční, 2. auto má právě teď 12 let a není mu vůbec nic, nechávám si ho jako přibližovadlo do města ...

... když s tím umíš zacházet, měníš olej a neoráš s tím pole, auto vydrží 15 let no problemo .... i Kia

... ale ty pravděpodobně ani auto nemáš, tak nemůžeš vědět ....

18.02.2015 | 15:33:27 | pospec  | 188.175.63.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

...hlavně mě zaráží že človek který si kupuje novou bmw x5 a žije si tak relativně nad poměry má potřebu se tady pořád do někoho navážet a léčit si tak svoje komplexy z peugeotu....co já znám lidi co jsou "za vodou" tak mají trochu jinou mentalitu než pan Luboš.Nebo spíš nemají za potřebí dělat ze sebe takoví ocasy:) Já bych typoval pana Luboše na nějaký 17tiletý dítě který ještě nemá řidičák a čeká tak až bude moct usednout do své škody 120 která mu stojí před domem:) Ale aspoň se nad jeho perlama bavím :D

18.02.2015 | 14:50:52 | pavel e36  | 37.48.44.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

člověk který má novou x5 má úplně jiné starosti než lézt do internetových diskuzí a kor pod článek o Kii Ceed. Články o takovýchto autech zajímají lidi, kteří jezdí auty podobné kategorie a zvažují koupi nového nebo ojetého vozu tohoto typu nebo je zajímají zkušenosti jiných uživatelů.
Frajeři s bávama za 2 miliony hrajou golf, tenis a sedí v luxusních restauracích, ve zbytku času makají. Pár jich znám :)

Souhlasím s Vaším tipem, nějaký zamindrákovaný puberťák, co ani auto nemá ....

18.02.2015 | 15:29:52 | pospec  | 188.175.63.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Nevymýšľaj si a neklam. Dik. Je
Kde si čítal o novej X5?
Písal som práve o tom, že tá " premiofka " stráca na cene viac ako Dacia Logan... :-)

Takzeysi to nájdi a nehovor za iných, keď nevieš.
Mám zrejme viac najazdené km za rok, ako Ty doteraz, tak ešte veľa vecí nechapes... :-)

18.02.2015 | 19:18:16 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

To ví každý malí dítě že prémiovka za 2mega ztrácí na hodnotě víc než logan za 200tis :D to s tebe vypadlo zase moudro :)

18.02.2015 | 19:50:10 | pavel e36  | 37.48.44.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

zase jeden múdry sa ozval..., ako si môže auto hovoriť "priemiova KVALITA"..., ked na cene padne v P E R C E N T A CH viac ako Logan, chapeme sa ?!
niekde inde som to presne popisoval, na inej recenzii, tak si to nájdi.
Iba novinári a -násťroční počúvaju na slovo "premiofka"...:))

18.02.2015 | 21:16:36 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Cože.Proč by neměl bejt benzín.U garančky budeš mít zdarma tak možná práci.

18.02.2015 | 13:09:48 |   | 37.188.142.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

U garančky mám v ceně práci, olej, destičky, filtry, svíčky, řemeny , žárovky a ještě nějaký další spotřebák, nepamatuju si to přesně.

v ceně oprativního leasingu je benzín ano? rozumíme si? tedy za 6 tis/měs. máte prostě taxíka bez řidiče?

počítám náklady na to, co srovnávám s operákem, tedy amortizace+pojištění+servis+pneu

benzín je irelevantní

operák se oplatí: firmě, člověku co najede fakt hodně km, člověku co neudrží korunu a není schopný na auto v hotovosti našetřit

financují to banky a zadarmo to nedělají

18.02.2015 | 13:23:24 | pospec  | 188.175.63.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

ved sa prehneš v krížoch, ked sa Ti niečo pokazí, čo nekryje "garančka"...na ten počet km Ta pomaly lacnejšie vyjde zmluvný taxík...

18.02.2015 | 13:58:30 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

auto v zime NEPATRI !! do vykurovanej garáže !!!
zhrdzavie len taký fukot, parkujem vonku, alebo v klasickej garaži, ked porovnám 10 ročné auto s 470.000 na tach, s autom v rodine z roku 2008 , 40.000 km / x-trail/, parkujúce v teplej garáži v dome, je jeho výfuk, spodok podvozku zhrdzavený podobne ako moje, jednoducho soľ, teplo a voda....nejdú k sebe.

hlavne ked je nalepený sneh, nech je auto vonku, nezamrzne...:))

18.02.2015 | 12:37:07 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

No tak to je fakt tragicky málo, jsem jinde, takže na takové km to nemám spočítaný, ale auta se dnes dělají tak, aby se včas rozpadla a mohl jsi koupit nové, takže :
1) dávat v zimě auto do vytopené garáže je kravina
a 2) spočítej amortizaci, předepsaný servis a výbavu (zimní kola, oleje,desky,rozvody....), pojištění (hav. i povinné), veškeré případné náklady (odtah,servis při poruše během leasingu) + kupu poruch, které nastanou po uběhnutí řekněme 4 let nebo 100 tkm (a že se to u nových aut pak sakra kupí) a fakt, že de facto pořád jezdím v novém tj. bezpečném autě a je to jasný, kupovat auto do vlastnictví jako dřív se prostě nevyplatí (kdysi to bývala investice, to ale dnes s vyjímkou veteránů neplatí).

19.02.2015 | 07:40:56 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Vašku: operatívny leasing sa N E O P L A T I nikomu, iba firme, ktorá ho poskytuje a výrobcovi.

Keby ale výrobca poskytol také zľavy aj pre obyčajných ľudí, ako ich poskytuje operatívnym, tak si NIKTO nebude kupovať na leasing auto, orientačne Superb, v cenníkovej cene 35.000 eur, po zľavách a flotilovej zľave / 3 a viac aut...už je cena okolo 22.000 a pre firmu , ktorá poskytuje operatívny leasing aj pod 20.000, pekné, nie ?
a ešte je tam obmedzenie v kilometroch...

takže: až nabehám za 3-4 roky 200.000 a viac km...sa NIKDY neoplatí "operatívny leasing", ale radšej klasický, príp. kúpiť v hotovosti.

18.02.2015 | 11:12:52 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

A proto je na vzestupu, protože jsme všichni (až na tebe pochopitelně) hloupí....

19.02.2015 | 07:43:16 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

...všetci nie, ale Ty určite.
operatívny leasing sa zrejme robí z lásky k blížnemu, banka da zadarmo peniaze, firma zadarmo robí, len aby Vašek mal "LACNEJŠIE" vozenie..., hah.

19.02.2015 | 08:10:39 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Nejde o to, co mám "lacnějšie", ale co se mi vyplatí a při známé současné nekvalitě čehokoliv se to prostě nevyplatí kupovat - tečka.
Potřebuji auto vlastnit? Nepotřebuji - potřebuji jej užívat. Peníze, které by mne na začátku stálo (akontace - plná kupní cena) raději investuji aby něco přinášely.

19.02.2015 | 09:55:36 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Jo,jo,ach tie krcmove reči...:-). V jednom bazár, jedno auto strednej triedy stojí, r.V.2011, v plnke, na tachometri svieti 156,Al.166?. 000 km, pričom pri dovoze to malo poctivych 450.000 :-). Síce to kúpili chalani v dražbe za cca 6000 eur, rucim, že za 11.000 to.predaju, teraz je tam cena cez 13.

Záhada, ako tie autá nič nevydržia :-)

19.02.2015 | 11:34:22 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Nevíš co na tom bylo už měněný a takovýhle šmejdi patřej za katr.Na západ od našich hranic je operák pro soukromý osoby naprosto normální tak proč by to nemělo bejt normální i u nás.Není potřeba auto vlastnit,každý dva roky můžeš mít nový auto a máš to bez starostí jenom jezdíš.

19.02.2015 | 12:07:21 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Njn, jenže Blboš žije na východ od našich hranic a k nim tyhle "novoty" ještě nedorazili :-).

19.02.2015 | 13:07:10 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Jen pro rejpaly: příklad na 2 roky
Příklad nový vůz (Kia ceed SW 1,4 CVVT pořizovací cena cca 330.000,)
1) koupě hotově 330.000,- + pojištění havarijní + pojištění povinné (Axa - standard 15.481/rok), náklad za 2 roky tedy 360.092,-, jste vlastníkem ojetého vozu, který bude vyžadovat stále náročnější údržbu, jeho cena je cca 220.000 a stále klesá, po dvvou letech je z vašich 360.092 tedy 220.000 tj. cca 140.962,- v pytli
2) operativní leasing - akonntace 0, splátka včetně pojištění 5.199 tj, za dva roky 124.776,- , mám pořád nové auto, starosti 0, v případě servisu náhradní vůz, prostě pohoda. těch 330.000,- jsem schopen bez problémů zhodnotit 20% ročně( běžně ve firmě daleko lépe), tj. po dvou letech mám místo vraku další nový vůz, investoval jsem 124.776,- , výnost z původní částky (která mi zbyla 145.000,- tedy nemám vrak,zbylo mi 330.000,- a 21.000,- mi to vyneslo :-)

19.02.2015 | 14:16:34 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Kristepane!! Nevychovany a ešte aj ekonomicky analfabet je náš maskot Vasek... :-)

Ee vlastníctvo Thalie sa podpísalo na rozume?

19.02.2015 | 16:16:11 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Že to ty lidi vůbec prodávaj viď ? Dyk jsou to držáky :-), jinak auta z bazoše mne naprosto nezajímají, nesleduji to, nehodlám teď ani v budoucnu auto KUPOVAT, a i kdyby, tak rozhodně ne v bazaru ojetinu, jak sám píšeš, stočenou ,vylágrovanou a naleštěnou pro hejly, co si ji jdou koupit.
Do krčmy nechodím, ale zato vlastním kalkulačku............

19.02.2015 | 13:04:10 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

1.2tsi jede líp než 1.6atmosféra o trochu...ale jek dlouho?Rozvodoví řetězy(napínáky) se serou jak na běžícím páse.1.6 je zase jednoduchá žádný turbo nic...ale myslím že kvalita benzinovích motorů škodovky a korejců je naprosto srovnatelná-srovnatelně mizerná v dnešní době kdy je auto bráno jako spotřebák a prodejci vozů vydělávají víc penez na servisu aut než na prodeji,tak proč by to dělali kvalitní?byli by sami proti sobe.

17.02.2015 | 14:14:04 |   | 37.48.33.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

díky, moje řeč. Já totiž netvrdím, že korejec je bůhvíjaký zázrak, ale je to relativně jednoduché praktické trvanlivé auto za dobré peníze. 1,6 GDi má řetěz, normální atmosférickou charakteristiku a v otáčkách nejede vůbec špatně. Bože vozím v tom půlroční děcko a věci na chalupu, copak potřebuju závoďák? V dnešním provozu, kdy se všichni kreténi vlečou 70 v levém pruhu?

za škodovku si člověk připlatí jakýsi neurčitý pocit excluzivity a kvality, který ale není opravdouvý a rozdíl v ceně je prostě obrovský. Furt oktávka a velký kufr - za ty prachy můžete mít ford transit a to je aspoň kufr !

dnešní auta jsou konzumní a všechna stejná. V práci jsme měli 3 mercedesy tříde E za milion a co myslíte - furt nějaké problémy (spojka), které servis nebyl schopný odstranit a to neměly najeto ani 100 tis.. totéž Volvo za milion (turbo, ložiska, brzdy, klimatizace, přední náprava ....)

17.02.2015 | 14:24:54 | pospec  | 188.175.63.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

hlavne, že chceš Volvo, francúzske autá "se serou", Mercedesy E "furt nejaké problémy"...:))

hm, žeby nový rozprávkar-kecálek ?:))

17.02.2015 | 21:53:59 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

jaký kecálek? píšu, že opravdu kvalitní bezproblémová auta dneska nevyrábí nikdo. Volvo se mi líbí způsobem, jakým je postavené venku i uvnitř, ale bral bych to pouze pokud by mi to koupila firma, jak kupuje auta většině lidí, co v diskuzích opěvují oktávky a jiné německé a podobně drahé vozy. Nemuseli je zaplatit.

francouz prostě ne, viděl jsem úplně nové zoufale se sypající káry a navíc ten design je prostě hnusný, gay ....

18.02.2015 | 10:03:48 | pospec  | 188.175.63.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

cha-cha..., ved si odporuješ, to akože by firma kúpila poruchovú haraburdu....?:)), ktorá by sa sypala a opravovala?

jedine ak štátny podnik..., to hej.Každá "normálna" firma rata najazd okolo 150-180.000 km a potom auto preč, ale NIE kvôli tomu, že by sa auto "sralo", ale kvôli odpisom a nákladom do firmy.

a vyberať auto, či vyzerá ako "gay"..., Ty brdo, to ma ešte NIKDY nenapadlo, možno ružový W Beatle, alebo fialový kabriolet, ale AKO si prišiel, že je auto pre "gay"?:), to by ma celkom zaujímalo /niekde bola štúdia, tuším najviac si teplí kupovali Mercedes A, Audi 1-3, či Toyotu Prius, ale auto ?!

netreba si leštiť ego plechovicou, ja zase Frantíkov považujem za blbuvzdorné auto, oveľa spoľahlivejšie ako hociaký "Nemec". /teda, okrem Renaultu/

18.02.2015 | 11:07:30 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Pro Luboše:...mě to napadlo zase hodněkrát že peugeot dělá auta s desingem který se líbí hlavně ženám a tak to asi pospec myslel...hlavně malí 206,207,307,atd.. s těmi hezkými úsměvy a světly mi příjdou hodně zženštělé,navíc když se zeptáš ženských každá ti řekne jak je to auto roztomilí a hezký... A kecálek Luboši?Nevím v čem...připadá mi že kdo nejezdí v peugeotu tak se mu tady jen vysmíváš a chytračíš,ale můžu ti říct že neznám NIKOHO na světě kdo by prodal poslední generaci bmw x5 ,řekl že je to krám a šel si koupit peugeota jako ty,to mi příjde jako špatný vtip tak nevím kdo je tady kecálek...

18.02.2015 | 11:54:05 | pavel e36  | 37.48.44.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

kúp si x5 a pochopíš...:))

18.02.2015 | 12:31:26 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

207,307 zženštělé? Vypadají zepředu jak žába se světly co mají vypouklé oči s víčky. Francouz=žabožrout, a ještě k tomu sedět ve francouzském autě tvaru ropuchy(ani tak né že se směje, NÉ kapota jsou ústa, ale tvar toho zdánlivého vypadajícího úsměvu je chladič, takže né úsměv, pod ústy žáby je nafouklý žabí podbradek), mají to všechny pažouti sedmičkové řady, od 407 se ještě zakrývá celkovým designem a ty světla už nejsou tak vypouklé. V osmičkové řadě to vypustili. Ta ženská musí být masochistka, když řídí pažouta v zelené barvě. :D
Tak 50% žen si žábu do ruky neveme!
206 je pojízdná nákupní taška, opět v zelené barvě to pro ženy určené NENÍ! Hodně se přibližuje žábě s podbradkem!
Ještě navrhuji vymodelovat auta ve tvaru slepice(itálie a boční spojlery), krávy(třeba amerika a velikost), svině(německo a kulatost) a jiných domácích zvířat aby jsme si z ženských mohli dále utahovat a že to jsou přece auta pro ženy... :D
Gay je růžová barva na Ferrari, nebo na Hummeru H2. Nejvíc Gay auto může být taky masochistické pro chlapy a Gay se vyznačuje úplými hadrami o 2 čísla menšími, takže pro chlapa mini auto úplé a těsné, takže minivozítko a z něj vyleze pomalu 2 metrový hošan např.! Ženský auto, když jsem slyšel, žádná nevynechala model Audi TT, ženským se kruhy opravdu líbí, takže Q7, berou je za sportovní modely a přitahují je jako chlapi sportovci. BMW pro ženy = sponzor!

20.02.2015 | 07:05:51 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

A když jsme u toho přirovnání ženská, když si koupí auto Kia značku, tak jí mají rády. Kupují si je, je to jejich pěkná nejlepší kamarádka, kterou vyjímečně jako žárlivky tolerují. Ženám se líbí krásná auta a ty korejské bezesporu jsou designově hezké auta(neboť si objednávají profesionální designovou společnost s dlouholetou tradicí, nebo to tak aspoň dělávali) a na tu cenovou relaci nejhezčí auta co si může pořídit, proti třeba starší ojetině, je Kia nová a krásná!

Ženy si myslí o chlapech, že chlap co si kupuje takové auto dá nejvíc na první dojem a potom mu ani nevadí, že jsou ty auta ve skutečnosti úplný průměr, dokonce podprůměr. :D

Chlap si zase myslí, že si koupí to nejlevnější a nejkvalitnější na trhu co může získat a ta myšlenka ho nezradí ani v průběhu dlouholetého vlastnictví, především po nelibých zkušenostech aut z evropy. Toto lze přirovnat i k ženám stejného státu daných aut. Snad neurazím. :D
Nebudu vyzdvihovat plusy, ale jen mínusy. Takže Žádná italka a doma peklo samý nadávky kvůli opakujícím se prkotinám(prkotiny u aut, které by neprošly STK-např.ruční brzda atd.). Žádná němka a velké náklady za údrbu(u žen rituály vzhledu zkrášlení) a opravy(nákladná dovolená), žádná francouzka, která když si umane, tak se ani nepohne(nutnost mít milence-u francouzského auta tedy odtahový vůz :D), atd.
A japonky když to přirovnáme k autu jsou pro takový chlapy nevzhledné, na pořízení drahé a chlapi se v nich nevyznají, díky rozdílné kultůře, a navíc chlapi co kupují korejce kupují přece auta na první dojem ne. A dnešní době ani to japonsko není výhra. :)

20.02.2015 | 08:22:51 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Došla mě slova...:D vlastní tvorba ? :D

20.02.2015 | 14:22:32 | Chytrák  | 62.245.124.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Kdybys nevěděl, tak Svlastík je majitelem Korejského zázraku. Proto ty fantasmagorie a opěvné ódy. Protože korejci vyrábí nejkrásnější, nejlepší, nejspolehlivější, nejekonomičtější a nejbezpečnější vozy na světě, a ještě levně. Zapomněl jsem na něco?

20.02.2015 | 15:07:07 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Ale abych mu nekřivdil, má pravdu v tom, že předposlední generace pežotů byly opravdu jako ropuchy. Ty jejich tlamy byly ošklivý. A ty nový, poslední generace, se zase tváří jako usmívající se blbeček.

21.02.2015 | 11:34:30 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Na tento trolling už nebudu dál reagovat... já o koze ty o peugeotu ...

18.02.2015 | 12:45:00 | pospec  | 188.175.63.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

TSI rozvodov"ý" řetěz už dávno nemají.Mají rozvodov"ý" řemen,kterej je spolehlivej a vylepšený spalování,hlavu potažmo nižší spotřebu.S novým 1,2 TSI se dá normálně jezdit kolem 6l/100 km.S 1,6 atmo těžko.

17.02.2015 | 14:26:26 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Ano, uznávám, že modernizované TSi už je fakt povedený motor, ale s první generací bylo hafo problémů, několik kolegů z práce má a furt něco řeší ....
GDi zatím jezdím krátké trasy vesměs město a okolí za 7,1 a to jsem v začátku záběhu na zimních gumách, takže žádná tragedie. Po záběhu počítám snad spotřebu pod 7, což považuju za slušné.

17.02.2015 | 14:43:27 | pospec  | 188.175.63.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

ok omluva nevěděl jsem že jde o poslední motorizace!ale i tak mě přišli vždycky 1.6tky ideální kompromis mezi výkonem a spotřebou u aut nižší střední třídy.Navíc desing novýho ceedu a i30 se mi líbí určitě víc než konzervativnost škodovek,kterých jezdí milion a jsou na každým rohu,ale to je věc vkusu samozřejmě...

17.02.2015 | 14:49:55 |   | 37.48.33.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Ceed je víc evropštějši a rozhodně hezčí než hnòjdé a nechápu,že se u nás neprodává víc než ta slátanina z Nošovic.

17.02.2015 | 15:34:32 |   | 82.202.120.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

To určitě je :) nakonec poslední dobou mě to Hjundé začíná lést více na nervy jako ta Škodovka ach ty reklamy a blbý řeči kolem...

17.02.2015 | 17:42:20 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

...s tou reklamou svatá pravda!!!Kupovat auto této třídy tak si z principu koupím fábii kvůli tomu trapnýmu frajeření a vytahování i20,přičemž normálně bych volil asi i20.I když nová fábie nevypadá vůbec špatně,oproti dvojkové o 100% líp,i ta "komunikace" mezi mobilem a autem je vychytávka,nevím nevím jestli má i20 na to vytahovat se právě na fabii????

17.02.2015 | 21:09:14 | pavel e36  | 37.48.37.* Reagovat

RE: Zase korejský HATE, kde se to v těchy lidech bere?

Napsal jste to úplně výstižně...lépe bych to nenapsala. Mám už v pořadí 5-tou Kiu a spokojenost 👌👌👌.

02.07.2020 | 19:16:22 | Monika  | 93.99.69.* Reagovat

Vymyslené

Celá táto recenzia je vymyslená :) To už stačí vyčítať s textu. Ak sa majitel recenzie nehambí, prosím, nech doplní VIN číslo auta, kľudne môže súkromne a veľmi rýchlo si dokážem overiť v servisných záznamoch, či bolo to čo tu písal aj reálne vykonávané ...

V recenzii je viacej nezrovnalostí.

1. Nikto nelakuje zadné dvere 30 dní ... Je to nezmysel nezmyslov. Autorizované servisy majú svoje normy, ktoré musia dodržiavať. Po obhliadnutí závady a uznaní reklamácie je zákazník objednaný na presný termín, kedy sa auto berie do lakovne. Lakovna je na toto pripravená, takže auto je do cca 3 max 5 pracovných dní naspäť.

Auto mohlo byť 30 dní v servise len v prípade, ak majitel trval na tom, že ho tam nechá ešte pred určeným termínom opravy. V tom prípade je to ale čisto jeho chyba.

2. Pri lakovaní zadných dverá sa určite nedáva dole zadné sklo - maximálna hlúposť. Na starých kiách ktoré sa výrabali do roku 2010 bola bežná závada malej začínajúcej korózie pod sklom. Ani v tomto prípade pri prelakovaní nedávali dole sklo ...

Ak by ho aj dole dali, ako sa dá nalepiť sklo tak, aby tam bola diera ? Ako ?

3. Akým spôsobom si sám majitel auta dokázal opraviť dojazd spolujazdcovho okna ? Je to čisto elektronický princíp a pokial to nefunguje, nie je treba nič "prestriekať" alebo "dotiahnuť" ale treba meniť komponent.

Ak ho teda vymenil, je zákazník tak hlúpy, že počúval na údajné vety "to robí každá ceedka" ? Lebo ak na to teda počúval, hlúposť je naozaj niekde ine.

4. Poznáte človeka, ktorý má nové auto a za 55 tis. KM má s ním kopec problémov ? Možno áno. No poznáte takého človeka ktorý následne prejde na iný model rovnakej značky ? Ja osobne takého nepoznám, ale tuto dotyčný pán sa tým prezentuje. Takže opäť, buď je naozaj veľmi hlúpy, alebo sú to výmysli.

Rovnako je zaujímavý pribeh vlastníctva auta. Tento pán si podla recenzie zakúpil v 87 mom roku (za komunistov !!!) nové BMW radu 3. Takže nejakým zázrakom sa mu podarilo v totalitnom režime zakúpiť fungl nového nemeckého baworáka. Toho mal podľa jeho slov 20 rokov tj do roku 2007, alebo ešte inak povedané aby to podľa jeho výpočtov vychádzalo správne, mal ho 21 rokov (/do roku 2008 kde si kupil Rio ktoré mal 4 roky a najazdil 55 tis. KM a následne v 2012 si kupil ceed s ktorým najazdil 27 000 km za 2 roky). Po 20 rokoch prestúpi S BMW do KIA RIO ? Smaozrejme funglovka. Má ho 4 roky a má neustále problémi ako z autom, tak zo servisom. Napriek týmto skúsenostiam si 4 roky opäť kúpi nové auto, opät u toho istého predajcu a servisuje ho opäť v tých istých servisoch, kde mal 4 roky negatívnych skúseností.

Ak toto posúdite, pochopíte, že celý príbeh je len hlúpy výmysel nejakého "chudáka" ktorý potrebuje očierňovať nejakú značku z mne nepochopených dôvodov.

Znova hovorím, ak je pravda, čo pán hovorí, uverejnením VIN čísla môže potvrdiť svoju pravdu, na to však gule nemá :)

05.11.2014 | 11:45:15 | BFHero  | 217.75.72.* Reagovat

RE: Vymyslené

Rozumná úvaha.

05.11.2014 | 19:35:48 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Vymyslené

a vy dvaja sa naučte čítaž s POCHOPENIM ...:))
Dedektív Oriešok je šuviks, ech, čo s vaľou hlúposťou, jedine VEK a MALO rokov od škôlky vás ospravedlňuje.

06.11.2014 | 06:27:28 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Vymyslené

KDE ? píše, že mal BMW 20 rokov?!

KDE robíš, v akom servise, nech sa mu vyhnem, že nedávate dole okná, pri lakovaní...?
Ty kokos, nechápeš, že si kúpil S T A R Š I E BMW a potom si povedal, že už si radšej kúpi NOVE..., lebo RIO a 3 BMW je pomaly rovnako MALE ?!!:))

jáj, bože, Ty ked robiš v servise.., ani sa nečudujem..:)

06.11.2014 | 06:32:50 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE:Svatá pravda

Pochopil jste to velice dobře a pán co píše nahoře, že to je vymyšlené ať zveřejní svoji poštovní adresu a ke všemu mu doložím oskenované doklady ze servisu. Ale jak je vidět ani počítat se mu nezadařilo, takže se nemíním zabývat tím, abych zde zveřejňoval své VIN vozidla. V servisu již jsem byl a čekám na termín pro přistavení vozidla na opravu laku. Odmítl jsem tam vozidlo nechat bez náhradního vozu posledně tam bylo na ty dveře 24 dní!
A to co jsem napsal nahoře za tím si stojím - to jen pro ty co to nepochopili.
A Vám pane díky, že jste to pochopil, tak jak bylo napsáno.

16.11.2014 | 18:16:06 | Jirka  | 188.175.131.* Reagovat

RE:Svatá pravda

Co se týče toho lakování, auto v záruce by mělo jít skrz KTL lakovnu. Tohle slyším poprvé že se to tak stalo, jak si vždycky přeji, je to super, že to tak dělají, jen tak dále, tohle je správné. Klasickou lakovnu, bez sundání skla atd., to si může dovolit auto, které nemá záruku. Za tohle Kii servis chválím. Je to zdlouhavý proces, ale vskutku poctivý, chyby se stát holt můžou, ale proces je správný. Joo korejci se nezapřou, jen češi to holt odfláknou, ještě to moc není zažitý, pochybuji, že tohle uvidíte u Škodovky(VW), nebo u Forda, tam dostanete nalakovaný díl na autě zpátky druhý den, jen aby vás měli z krku. :D

16.11.2014 | 19:14:32 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE:Svatá pravda

Joo korejci se vážně nezapřou... Ještě že s nima nemám nic společnýho. To mi spad kámen ze srdce!

16.11.2014 | 19:48:34 |   | 89.102.162.* Reagovat

Nic není vymyšlené akorát Vy máte asi zataženou ruční brzdu

Vy jste asi chodil do jiné školy ne?
Nic vymyšlené není a odpověď si najděte níže co jsem psal pánovi, který vše pochopil.

16.11.2014 | 18:20:04 | Jirka  | 188.175.131.* Reagovat

moje kia

nevim jak kdo mám kia ceed 3/2010-1,4 a jsem spokojený manželka se na něm učí jezdit má nový řidičák ještě neřidila v minulosti jiné auto zatím je bez zavad jezdím na ročni prohlídky a vše je OK AUTO SE MI LIBÍ JE PROSTORNÉ I KUFR JE VELKÝ PRO4 osoby dostačujíci auto je bez zavadjiné bych ani nechtěl když auto tak jen zn.KIA

18.10.2014 | 19:20:41 | ALADIN -M  | 91.103.166.* Reagovat

Co je to za typ?

Já mám Kii, a klidně bych do té modelové řady Ceeda od roku 2012 šel, líbí se mi. Auto vypadá dost elegantně a zároveň odvážně.
Asi bych se vyhnul benzínové motorizaci 1.6 u Kie, nejsem si jist, ale mezi rokem 2002-2012 to bude Problémy s ventily atd. Rio bylo taky samo o sobě docela levné a podhodnocené auto při výkupu. Bohužel Ty nové auta už nejsou tak levné a získaly si pověst kvalitních aut mezi řidiči. Rio bylo asi poslední auto, které se dalo koupit za pár drobných v ojetině.
BMW E30, srovnat to s autem, které je starší skoro o 30let. Navíc BMW E30 stálo NOVÉ 200 výplat, Kia 10 výplat. A vůbec, která motorizace, spotřeba, typ karoserie, starý nebo nový model tomu říkám recenze. Mimochodem, ten motor a ten přechod od BMW, to musel být skok dolů co, papírový výkon NIKDE! :D

13.10.2014 | 11:01:30 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

elegantně zabalené hovínko

To máš velmi jednoduchý přístup k technice. Mě je celkem u řiti, jestli vypadá elegantně a odvážně, když je kvalita k pláči, a přístup servisu k hov.u S takovým autem mi můžou chuchnout!

14.10.2014 | 19:52:16 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

Ty máš očividně averzi na korejské auta.Osobní zkušenost s tím nemáš tak co tu meleš za kraviny.Co tak navštívit psychologa ať tě prohlídne od krku nahoru.Co tě tak vytáčí?,že nemáš pravdu?Tak to jsi opravdu nervově silně labilní a to může přivodit infarktový stav.Jestli je někdo se stejnou značkou (ať se jedná o jakéhokoliv výrobce)spokojen a další né, určitě neznamená že je to auto na pytel.Takže klídek a neval tu hovadiny.Když ti korejci vadí tak to prostě nebudeš brát a nedáš za to ani korunu a vybereš si to co ti vyhovuje.V čem je problém?Kvalita určitě k pláči není -je normálně v pořádku,jen ty to jaksi neumíš uznat.Ale to je jen tvůj problém, né auta a né značky.Nemít svůj vlastní (ale rozumný) úsudek a mít hned něco u řiti je bohužel běžné u spousty dopisovatelů.A nežer ty komentáře tak doslova,ono všechno co kdo napíše nemusí být vždy pravda.Nejlepší srovnání je poznání.Tak snad příště.

14.10.2014 | 21:50:11 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

Pro pořádek - mám OSOBNÍ zkušenost s úplně novým Korejcem. Takže vše ostatní co píšeš je k ničemu. Tak snad příště...

15.10.2014 | 14:54:44 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

je-to pravda naši tatové a dědy jezdily v trabantech a ve warburgu všude je tytovozy dovezly a nikdo je nepomlouval jak někteří kreténi že tyto vozy jsou NDR pamatují za trabantem obytný přívěs a hurá do tater trochu smradu a jelo to a warburgu se lilo starý olej a k tomu nafta a hurá do bulharska korea je stát který umí vyrábět né jak mi navrhneme udělámeprototip a pak zkušební jizdy koreazkopiruje udělá a hurá na silnice i americké cadilaky dělají v internetu toho je jen si najet na informace a pak kecat voloviny člověk který neví nic o firmě by měl držet pysk nebo jak bylo psáno se lečit na zaujatost značky cha,cha

18.10.2014 | 19:43:09 | aladin-m  | 91.103.166.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

Máš pravdu: Zkopíruje a hurá na silnici... I to o něčem vypovídá. Bůh buď s námi.

19.10.2014 | 11:34:39 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

Nedělej stále ze sebe veřejně vola.

19.10.2014 | 15:01:23 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

Vůl jsi ty, protože nedokážeš přijmout jiný názor. Máš doma kiu? Tak si u ní onanuj, a mě nech říkat co chci. Stejně na mém názoru nic nezměníš, korejci uměj hovno, jen plagiáty, napodobeniny, zoufale chtějí naráz dobýt trh, což jiným z pochopitelných důvodů trvalo dlouho. Myslíš si, že jsou to dobrodinci, kteří se rozhodli v záchvatu dobrosrdečnosti vyrobit kvalitní vozy, za levnou cenu a zaplavit jimi chudé evropany? Ty vole, naopak, jejich heslo je vyrobit co nejlevněji a prodat to tak draho, jak to jen půjde. Ošidit, ojebat, načančat, oblbnout. O totéž se samozřejmě snaží každý, ale přece jenom jsou u nás v evropě jisté zásady, pod které si nedovolí nikdo jít. Ti asiati ano. Tím se od nás liší. Tak už nebuď vůl a vyndej si hlavu z prdele. Buď dlouho spokojenej s Kijou (nebo jak tu hatlamatuilku skloňovat) a nevnucuj nám, že jde o něco kvalitního. Nakonec, přečti si recenzi, pod kterou tady kecáš.

19.10.2014 | 15:19:55 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

Ano uznávám že jsem vůl,takže to už jsme dva.Už to tady bylo několikrát,neustále opakuješ blbosti.Že tebe motorismus moc nebaví viď,(soudě dle tvých odborných názorů a obrovském přehledu,je vidět že jsi skutečně odborník z oboru).Tak co tam máš dál?

19.10.2014 | 19:16:38 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

Proč? Tady jsem v recenzi na nic důležitého nenarazil. Vůbec mě pořízení takového (ojetého) auta neodradilo. Asi by mě max. odradil servis v UL,CL. A to je asi to co zamýšlel recenzent.
Zamrzající ofuky a co jako? :D
Automatická stahovačka spolujezdce? Že by mi to vadilo? Ani by mě nenapadlo sáhnout do auta kvůli takové prkotině. :D
Rezonance výfuku vadí, závada, ale není nákladná na opravu, ovšem u tak krátkého nájezdu je dobré se mít na pozoru. Ok. Víc nevidím...

15.10.2014 | 08:03:59 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

Máš pravdu. Samé nedůležité prkotiny. U nového auta potěší. Co na tom? Nějaká závadička sem, jiná tam, nějaká teď a jiná potom, to je v pohodě. Máš čéče pravdu, taky si něco takovýho koupim. mě už nudí jezdit bez závad. To je pakárna. Furt jenom jezdím a jezdím, a všechno funguje. To není normální. Vyměním to za korejce. Jak mi ty závady z něj schází...

15.10.2014 | 14:57:14 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

To je dobře že ti všechno funguje a jenom jezdíš a jezdíš.Tak teď už to všichni víme a blahopřejeme ti k vydařenému kusu.Na korejce sis už ulevil až až,to ale neznamená že když jsi měl problém ty že je to pravidlem.Pochopitelně to není tak žhavé.Ve firmě nám jezdí poslední nová i 30 a jezdí a jezdí.Jestli je považována výměna zámku u pátých dveří a odstraněné vrzání spolujezdcova sedadla jako závada tak při nájezdu cca 103tis km se jedná určitě o šunt,s tím souhlasím,příště určitě nebrat.

15.10.2014 | 19:51:27 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

No sláva! I 30 která jezdí a měla jenom dvě závady! A to už najela celých 103 tisíc! Tak to je vážně super. Tak sis ji pochválil a my taky blahopřejeme. Přesto ji nechci. A ve firmě už vůbec ne.

15.10.2014 | 21:50:33 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

Ale co mi je po tom co stále nechceš.To už se jen a jen dokola opakuješ,napiš pro změnu co chceš ať to tu nevázne dále u nesmyslů.

15.10.2014 | 22:56:24 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

No hoši, nechci se Vám do toho moc motat, když to máte tak pěkně rozjeté :-), ale spíše se tedy kloním k tomu, že ti korejci nic-moc, předem říkám, že jsem žádného neměl a ani neplánuji pořizovat, protože za ty ceny to prostě NEMUŽE být kvalitní auto, to je snad nasnadě a kdo je tak bohatý, aby si mohl dvolit levnou věc. Jinak s tím, že některé automobilky v Evropě dosahují podobný "standard" souhlas, takový renault..., jo,jo už končím - Vašek a renault.....

16.10.2014 | 07:33:45 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

Tak se do toho nemotej když nevíš.

16.10.2014 | 09:34:52 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

By jsi se divil jaký mají kolikrát závady nová nekorejská auta...:)

16.10.2014 | 00:02:56 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

Tupé európske mozgy. To sú tak dobou ovplyvnené názory.. Že čo je drahé, je aj kvalitné. Áno, je, ale nie všade.
To nepoznáte niečo ako cena oproti konkurencií ?
Kórejci mylsia trošku iným smerom a snažia sa preraziť na trh práve tou nižšou cenou. EU automobilky využívajú mentalitu europsky mysliacich ľudí - predáme Vám auto z xy % ziskom a v ho hrdo kúpite. Kórejci predajú auto so ziskom mmenším oproti EU automobilkám. A hneď si človek myslí, že je to auto na hovno.
Nechápem - na svete sa nedá nikde inde vrážať peniaze ako do auta ?
Jojo, len ma tu začnite usvedčovať, áno, jo jo, Škoda a VW sú TOP automobilky sveta....

16.10.2014 | 19:51:03 | _Mailo_  | 62.197.216.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

Do týhle problematiky se radšic moc nepouštěj neb o ní nic nevíš.Nejziskovější automobilka na prodaným kusu v mainstreamu je kia/hyundai.

16.10.2014 | 19:56:19 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

Jasně, že jenom cena neříká nic o kvalitě. Můžeš koupit draze i kšunt. Ale na druhou stranu. Nic opravdu kvalitního, z kvalitních materiálů a s kvalitní technikou NEJDE vyrobit levně. Prostě to nejde. Jestli si někdo myslí, že koupil proti konkurenci levně stejně kvalitní auto, tak je bloud. To že je tam plno hejblátek a elektronických pičičáren nic neznamená. To právě odvede pozornost od ostatních, důležitějších věcí. Tyhle el. vychytávky mají dnes cenu několika málo korun, vyrábí se v číně a potom se s obrovským ziskem prodávají. Výrobní cena integrovaného obvodu např. byla ještě nedávno 10 haléřů. A koupíš ho za kolik? Takže odvolávat se na "výbavu" je možná hezké. Ale mě zajímá kvalita oceli ze které jsou vyrobeny komponenty podvozku, ložiska, ojnice v motoru, kvalita plechů, antikorozní ochrana, průřezy vodičů (elektrikáři ví proč), a další věci. Materiál ze kterého je vyrobené levné auto, je prostě ošizený tvaroh, plasty oxidují a brzy mění texturu i tvar, textil se trhá, disky rezaví, o dutinách a o tom, co není vidět, raději nemluvit. Většina komponentů je převzatá ze starších vyběhlých typů, nebo jsou z vlastních zdrojů, vzniklé plagiátorstvím. Protože vývoj je také jedna z nejdražších položek. Takže levné, nemůže být kvalitní. Může být vždy jen podprůměrné. Někomu to stačí. Ale vyvyšovat by to neměl. A potom jsou levná a kvalitní auta - ta jsou ale levná proto, že jsou vybavena spartánsky, a bez zbytečných cingrlátek a nadbytečné drahé lidské práce. Nemají vyhřívané čelní sklo, ani automaticky zavíraná okna (hlavně zadní) ani další pičičárny. Protože od Bosche by to bylo drahé a čínské tam výrobce kvalitního auta nedá. Přesto je levné a kvalitní. To je třeba rozlišovat.

17.10.2014 | 15:18:58 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

Nebýt Korejců, tak stojí fábie v základu 300 000,- Vy jste napsal zajímavý komentář. Asi takhle pane x.
Podle vás je Kia a Hyundai levné auto, které je ošizeno kvalitou materiálů. Obrovský omyl, ceny jsou jak všude ve světě nastaveny možnosti kupujících. Pokud je poslední golf dražší proti Kia nebo Hyundai ve stejné výbavě o 100 000,- tak podle stáda je to o kvalitě, ale pozor ,tady se platí nenažraný managment atd.
Češi si zvykli na nehorázné ceny aut a proto pokud je Kia za normální cenu se jim zdá vše podezřelé, ale moc se mýlí , jezdím s Korejci a ta auta jsou pohodě, teď mám i30 a na to auto nedám dopustit.
Trochu mě to připomělo kolegu, který si dal řízek v restauraci a měl ho přes celý talíř. Řikal, že to není normální asi se spletli, odpověď - dali ti normální porci a tak je to i s auty z Koreje.

17.10.2014 | 19:16:24 | Mely  | 88.101.118.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

Byl to můj názor, a určitě nejen můj. Vám ten váš nebudu vyvracet. Užívejte si kvalitu vašeho vozu, a ať vám slouží.

17.10.2014 | 20:04:01 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE:

A kolíně má snad vyhřívané čelní sklo? Automatické stahování všech oken taky? Hlavně těch zadních že. :D Vyhřívané zpětné zrcátka a další prkotiny? Myslíš, že by se to ve francouzovi nekazilo? V Kii ani nevíš, že máš imobilizér...:D Stahovačky oken, to umí francouzi opravdu bezporuchově.:D Když to nefunguje 1 kii z 10000, tak co, ale u francouzů to bude trošku jinak. :D Výfuk, ten by rezonoval, stačí to pravidelně protáhnout po kočičích hlavách, pravidelně jezdit po dálnici D1, nebo škrtnout o nějaký patník při kolmém couvání a zaparkování.
Slicované díly? To člověk uvidí na první pohled, to je chyba převzetí auta. Přestříkaný lak jinou barvou zvláště stříbrnou je smůla. Neuděláte nic. Běžný týpek v oboru to odhadne. Protože origo barva je prášková a přestřik je lak. :D Profík v lacích přestřik odhadne i na lepší fotce.

16.10.2014 | 10:06:47 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: elegantně zabalené hovínko

HOVÍNKO JSI TY TAK SI KUP ŠKODOVKU VŠAK NĚKTERÉ MODELY a součastky SE DĚLAJÍ V KOREÍ A U NÁS POD ZN. škoda prodavají bež se vys*at s škodu drahá a nekvalitní

18.10.2014 | 19:25:11 | ALADIN-M  | 91.103.166.* Reagovat

joo servis a přístup k zákazníkoviv dělají prodej...kamarád si před necelím rokem koupil novou corsu v plné výbave atd za skoro 400tis v 18000km mu začala téct vodní pumpa v oplu asko brno mu řekli že se na tento díl nevstahuje záruka že je od výroby špatný!Místo aby udělaly svolávací akci a zákazníkům preventivně tyto zmetky vyměnily aby neuvařily motory řeknou ti tohle.Závěr-už si tam žádný další auto nekoupí. Co taky čekal od opla...

12.10.2014 | 09:54:13 | pavel e36  | 37.48.33.* Reagovat

Taky jsem měl e30 1.8 teď 36 taky 1.8 m43 a naprostá spokojenost,není to žádnej trhač ale levnej provoz,super svezení,charakter a naprostá spolehlivost.Proč si šel do korejce a nezůstal v mnichově???

12.10.2014 | 09:33:31 | pavel e36  | 37.48.33.* Reagovat

když seš sklamanej s riem proč kupuješ další model značky?to nechapu... Podle mě to nejsou špatný auta pměr cena-kvalita ale po bmw jít do korei nemohls dopadnout jinak:)

12.10.2014 | 09:26:47 | pavel e36  | 37.48.33.* Reagovat

Z této recenze jsem poněkud rozpačitý. Píšeš, že Kia je dobrá značka, ale pokračuješ, že auta mají spoustu výrobních a konstrukčních vad, chyb, a se servisem na hov.o Takže je ta značka dobrá v čem? A to sis ji koupil po předchozícm problému s Riem? Osobně se vozidlům z koreje vyhýbám, možná jednou dosáhnou kvalit vozů japonských, ale v současné době jsou tomu na hony vzdáleny. To už bych víc věřil i jinak ne příliš oblíbeným Opelům, fordíkům, Toyotám, než korejci. Ale je to jen můj názor, a tobě děkuju, žes mě v něm utvrdil.

11.10.2014 | 17:05:49 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Pouze v jízdních vlastnostech

Dobrá je jen v jízdních vlastnostech.
A věř tomu protože jak již jsem psal je to můj druhý vůz této značky, ale jsem naprosto zklamán.

12.10.2014 | 08:07:57 | Jirka  | 188.175.131.* Reagovat

RE:

Konstrukční chyba určitě neni vada laku nebo porouchaný mikrospínač.Možná jen jeden rachotící výfuk pravděpodobně asi také né ,spíš bych to pojmenoval závadou.Např.test Auto Bildu u Golfa 7 odhalil únik velkého množství kondenzátu z klimatizace do prostoru u spolujezdce,údajně u 30 tis.vozidel.To se asi dá nazvat konstrukční chybou.To samé v případě hojně uváděných problémů z rozvody.Osobní zkušenost nemám ani z jedním z nich takže co si jen přečtu mě určitě o ničem nepřesvědčuje natož utvrzuje,jen to registruji,nemohu soudit.Všechno jsou to jen plechové haraburdy ať je to jakákoliv značka a menším nebo větším problémům se nevyhne nikdo.Proč kupovat dále něco od stejného výrobce když s tim předchozím výrobkem jsem nebyl spokojen?souhlasím,to už musí být patriot.

12.10.2014 | 08:42:02 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: KIA UŽ ASI NIKDY-DÍKY SERVISŮM

Já bych už nešel např. nikdy do škodovky protože po BMW jsem koupil feldu v kombiku, vozidlo bylo super, ale když mi tekly simeringy, tak jsem si nechal vyměnit i rozvodovej řemen a stalo se to , že rozvodovej řemen vyměnily, ale simerinky ne a přesto si to naůčtovaly. Tak jsem jim po třech dnech provozu oznámil, že na ně napíšu dopis do škodovky a prosily mně abych to nědělal. Tak jsem to tedy neudělal opravu provedli, ale už neměli moji důvěru (ze servisu jsem odskákal - (voda v rozdělovači po umytí) a když jsem ujel 12 km upadl mi za jízdy krycí plech) tak jsem Š-felicia kombi prodal a koupil právě Rio v UL.
Dnes si říkám měl jsem ten dopis poslat, aby věděli ve fabrice jak pracují servisy (a to samé je asi i Kia) jen prostě obíraji zákazníky o peníze,(mají asi 350 nebo 450 Kč/hod - nevím přesně) ale kvalita je bůhví kde. Mě nebaví se pořád někde rozčilovat, že nastříkali dveře jiným odstínem, nebo že nechodila stahovačka a oblbujou, že to dělá každý ceed, nebo např. u ria byly hodně slyšet zřejmě vahadýklka nebo vůle na pístním čepu a vymlouvají se, že to dělá každé rio - prostě lumpárna a možná jsou tak i školeni.
Taková je práce v servisech !!!
Jenže každej není blb co se nevyzná. Já jsem po revoluci pracoval v servisu v německu a můžu Vám říct, že jak se dělá tady by se nikdo neuživil s tehdejším porovnáním. Vím, že dnes je to i v tom německu jiné a taky to stojí za h... protože jak se německo spojilo vzalo s sebou dobré i špatné a to špatné rovněž převažuje.
(Po revoluci když jsem pracoval v servisu v německu a to co se děje tady v ČR se nedá srovnávat).

Teď mne čeká v České Lípě 2. garanční prohlídka s Kia ceed tak jsem zvědav zda se budou vymlouvat k mým závadám: Jiný odstín laku na pátých dveřích, drnčí asi příčka ve výfuku a špatně přilepené okno na 5. dveřích. Ostatní - jako konstrukční závady už neřeším např: špatně slícované blatníky, 5.dveře, nárazníky, ofuky čelního skla, krátké koberce u prahů atd. - nejsem detajlista, ale stáloto balík - tak by to mělo podle toho vypadat.
Ještě k těm garančním prohlídkám - jsem zastáncem toho, že garanční prohlídky může dělat "který koliv servis" a ne jen autorizovaný pokud to umí a je na to zařízen.
Např. na výměnu oleje nepotřebuji mechanika za 450 Kč/hod., (nechci zde mluvit o eko likvidaci oleje) doufám, že teď už chápete proč se např. Kia "bije v prsa" se sedmiletou zárukou!!!
Je to zisk za nic. protože závady které se Vám vyskytnou, stejně asi neodstraní dle mých zkušeností.

Ještě se vrátím k první závadě po koupi vozu (listopad a zimním provozu asi do dubna) mi po zimě normálně zoxidovaly znaky KIA jak vepředu tak vzadu - to vyměnily bez řečí.
Takže Kia už nikdy a pokud bude chtít výrobce proč, rád mu to vysvětlím a předvedu i konstrukční vady u jeho vozidel.

Po servisce dám vědět jak jsem dopadl se závadami.
Vozidlo dám do autorizovaného servisu v České Lípě, tak jsem zvědav jak se k tomu postaví za ty prachy...

12.10.2014 | 09:29:21 | Jirka  | 188.175.131.* Reagovat

RE: KIA UŽ ASI NIKDY-DÍKY SERVISŮM

Když přehlédnu to tvrdé nebo měké y,i,uveď jakou funkci jsi měl v tom západním servise,neboť být přímo od fochu a při kupování svého nového vozu nepoznat špatně slícované karosářské díly je mírně divné.Nespasované blatniky jsi musel přeci odhalit když né na první tak určitě na další pohled.A přesto jsi to vzal.To už chtělo zalamentovat před koupí.

12.10.2014 | 10:28:18 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: KIA UŽ ASI NIKDY-DÍKY SERVISŮM

Asi si chodil do jiné školy, nebo třídy. Možná zvláštní.

17.10.2014 | 20:30:15 | George  | 188.175.131.* Reagovat

RE: KIA UŽ ASI NIKDY-DÍKY SERVISŮM

Ale jdi ty "vyměnily,naučtovaly".

17.10.2014 | 21:29:08 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: KIA UŽ ASI NIKDY-DÍKY SERVISŮM

To BMW z roku 1986 malo desatinu elektroniky z dnešnej kie ceed. Tam sa asi nemalo čo pokaziť, keď prihliadneš na to že sa vtedy ani na matroši neškudlilo tak ako sa to robí teraz. Skús si kúpiť terajšie BMW 3 s podobným motorom v akej takej výbave s vierou že sa ti nebude kaziť tak ako sa ti nekazilo to staré bmwčko. Zabudni, nič v zlom.

13.10.2014 | 11:13:50 | Toky  | 85.159.107.* Reagovat

RE: KIA UŽ ASI NIKDY-DÍKY SERVISŮM

Dobrý den pane Jirko, jak jste dopadl s 2. garanční prohlídkou v CL s vozem KIA?

24.01.2015 | 11:14:18 | Alena  | 84.244.65.* Reagovat