Recenze Škoda Fabia II Ambiente
“Kombík s výkonným motorem pro každého.”

Autor recenze: Soňa (24 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2010 Typ motoru:1.2 TSI 77 kW Stav km při koupi:5 km Stav km nyní:6 800 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 měsíce Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 26. 8. 2010

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Escort CLX 1.6 Zetec

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Ne.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Poté co už bylo o strach jet s mým Fordem Escort kombi na technickou i ke známému jsem se rozhlodla jej nechat trochu opravit a prodat. Fordík byl až překvapivě spolehlivý, dovezl mě vždy bez problémů a jezdil bez závad - jen poslední roky už neúnosně rezivěl. Na rady známých a kamarádů i vzhledem k tomu, že teď potřebuju víc jezdit jsem chtěla nové auto. Můj dobrý kamarád mi doporučil Fabii Ambiente. Nakonec jsem vybrala zase kombíka a výbavu navíc, tak cena vylezla k 353tis. Kč. Něco mi doporučil kamarád, něco jsem chtěla sama. Např. tempomat je pro ty co jezdí hodně po dálnici nutnost a parkovací asistent je ve městě taky užitečný. Ještě je tam paket Ambiente Plus (tmavá zadní skla a klimatizace), černý střešní nosič, projektorová světla a přední loketní opěra. Poslední dvě věci a tempomat mi poradil kamarád. Myslíte, že je to pro single slečnu zbytečné? :) Z vlastní zkušenosti vím, že je občas potřeba převézt kde co když jsme jeli s partou lidí k moři nebo vyrazíme na hory, kombík se neztratí.

Fabia vypadá po faceliftu dobře, člověk si to uvědomí až teprv auto vidí zblízka. Praktické je hlavně denní svícení klasickými žárovkami. Projektorové světla v noci svítí výborně jako u kamarádovy Octavie. Za metalízu se mi už připlácet nechtělo, ale červená barva sedí k Fábii perfektně. Interiér je vzhledem k velikosti auta prostorný, na šířku sice nic moc - stejně jako sedadla, ale s mojí postavou s tím problém nemám :) Posez v autě se mi zdá zbytečně vysoký. Vzadu je méně místa pro nohy, ale každý den tam někoho nevozím. Problém je trošku s hranou středového tunelu vepředu. Občas tlačí u kolene a chce to změnu pozice. I když motor má výborný zátah, není to žádný sporťák, prudčeji projížděné zátáčky jsou s větším náklonem, zadek v zatáčkách táhne do stran jako by auto bylo naložené a je znát že je to auto spíš pro klidnou jízdu. U kombíku je silnější motor výhodou, jakmile se do 66 kW fordíku naložili 4 lidi a nějaká bagáž do kufru, musel se motor víc vytáčet a do kopce už zátěž byla znát. Tady je motor tichý, spíš je slyšet hluk od kol (pneumatik). Trochu mě překvapil i hluk a rázy od kol na nekvalitní silnici a výmolech, u kamarádovy Octavie je to vychytané podstatně líp. Auto mám 4 měsíce, takže po dálnici v klídku a snažím se motor zbytečně nevytáčet . Průměrná spotřeba je zatím 6,5l/ 100km a to se mi zdá adekvátní. Jezdím jak po dálnici tak po městě. I když původně jsem chtěla něco levnějšího a auto má své mouchy, řídí se mi dobře a snad s ním budu dlouho spokojená. Myslím, že hodiny strávené s kamarádem vybíráním se vyplatily :)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

Chladící kapalina

Takže jsem teď jak bylo chvíli to teplé počasí kontrolovala hladinu chladící kapaliny a při studeném motoru byla mírně nad rysku max. S kamarádem jsme došli k názoru, že je to asi venkovními teplotami, protože mu to dělá u Octavie taky. Prostě když je zima, chladící kapaliny je tam míň a když je teplo je jí tam víc :o) S kapalinou mírně nad rysku max by prý neměl být problém, nádržka je prý jen vyrovnávací a auto si z ní bere do okruhu podle potřeby. Pokud se kapalina zahřeje, měla by se vypařit a pára jít ven přetlakovým ventilem. Takže chladící kapalinu už nebudu řešit, leda by jí tam hodně scházelo :o)

06.05.2011 | 10:50:31 | Soňa Reagovat

Spíš bych se zajímal o to, proč kapalina ubývá, jestli jí tedy nebylo málo vždycky. Nebo si dát pozor teď, když je dolita.

02.02.2011 | 12:02:57 | Itall Reagovat

Chladící kapalina

Tak jsem po telefonické poradě s kamarádem koupila G12++ a dolila aby to bylo kousek pod rysku max. Měla jsem jet do Německa ale dnes z toho sešlo. Jestli by mi to dolili v záruce nebo by chtěli zaplatit, bych se musela poptat v servisu, ale nebyl čas :o)

02.02.2011 | 11:23:09 | Soňa Reagovat

Soňa:

Koupit G12 nebo nějakou mísitelnou s G12 - běžně je v prodeji červený Fridex. Naředit dle návodu - radši na větší mrazy (nechat "husté") a dolít. V servisu to jistě rádi udělají, ale obvykle si to naúčtují tak, že za tu cenu si to můžeš dolívat až do smrti - auta nebo tebe... :o)

31.01.2011 | 10:41:20 | Itall Reagovat

Chladící kapalina

S pneu je to těžké, někdo tu Matador chválí, já je měla na Fordu a už bych je nechtěla. Ale aspoň se shodneme, že na led jsou nejlepší brusle :o)

Jinak jsem si včera při dolévání zimní směsi do ostřikovačů všimnula, že mi ubyla chladící kapalina. Předtím byla přesně mezi značkami min. a max., teď je na značce min.. Co jsem v rychlosti prošla diskuze na netu, chladící kapalina v zimě ubývá víc lidem - nemůže to být jen tím mrazem?? Mám koupit G12++ (psáno v návodu) a dolít, nebo počkat a až bude čas zaject do škodovky jestli to dolejou v záruce? Kontrolka zatím nesvítí.

31.01.2011 | 09:22:52 | Soňa Reagovat

mirto

chcem sa vas spytat, aky mate nazor na pneu zimne Dayton DW 510, ktore sa davaju aj od nova na Fabie II, aj bracho ich ma...?mate nejake skuseniosti..paci sa mi ako tu pisete o jednotlivych pneu, ale podla mna je to vsetkoindividualne, tak ako niekto moze byt spokojny s matadorom, tak moze byt nespokojny s michelinom/napr. kvoli pomeru kvalita-cena/ atd..takze by som sa tu tym velmi neriadil, kazdy nech si vyhlada co najviac info a urobi si svoj vlastny usudok, tot moj nazor..kazdy co tu pise je len subjektivny nazor, treba ich viac, aby sme mali ako tak relativnu pravdu..hmm

22.12.2010 | 15:44:15 |  Reagovat

Na ledě pomůžou řetězy.

20.12.2010 | 17:51:41 |  Reagovat

Na led jsou nejlepší brusle :o) Ale dobrá zimní guma umí i na ledě. Alespoň jakousi adhezi vyvine, aby bylo např. při bzdění cítit, že to alespoň trochu "dře" a nejede smykem téměř bez odporu.

20.12.2010 | 15:48:15 | Itall Reagovat

Zdarec,ono asi ani neexistuje zimák,který by byl super i naledě...-nebo jo???
Myslím si,že na ledě nepomůže asi nic.

20.12.2010 | 13:37:43 | Jirka KOPR Reagovat

ještě k těm Polariskám

Po třech zimách jsou minimálně sjeté, nad 110km/h jsou cítit vibrace do volantu.

20.12.2010 | 12:42:12 | marne Reagovat

Mám Polarisky 165/70 třetím rokem, na sněhu dobrý, zatím jsem se odevšad vyhrabal. Na břečce ujdou, na ledu se nechytají. Prudké brzdění či vyhýbací manévr jsem s nimi zatím (naštěstí) neabsolvoval.

20.12.2010 | 12:37:00 | marne Reagovat

Barum Polaris na Fábii I, s tím bych zkušenost měl. Nové dost špatně brzdí na suchu, na kluzku nejsou nic moc a jsou hlučné na mokru. Takže jezdím zatím na matador MP58 a MP52 (už ne s Fábií, ale P107). Těm bych zas vytknul jiné věci, ale celkově to není horší, než Polaris. MP58 na kluzku nejsou moc dobré, jinak to jde, ale u zimních gum je to dost podstatná vada. MP52 je dobré přehustit (u Polaris jsem si toho nevšiml, jsou dost pevné), jsou na sněhu dobré, na ledě nic moc a mají "bačkorovité" jízdní vlastnosti. Takže z levných gum mi zatím nejvíce sedly Trayal T-200. Těm bych vytknul snad jen to, že se rychleji sjíždějí, ale jiné vlastnosti mají dobré. Ze čtyřech zmíněných gum bych si zatím znovu koupil jen Trayal. Ale radši vyzkouším ještě jiné :o)

20.12.2010 | 12:09:13 | Itall Reagovat

Polarisy se zase osvědčily

O víkendu mi na dálnici vlítnul těsně před auto nějakej blbec v černém teréňáku ze zlínského kraje. Jel v připojovacím pruhu moc rychle, tak ho to na té břečce vyneslo rovnou do pravého. Jela jsem sice jen asi 110km/h, ubrzdit už by to asi nešlo a nahodil mi čelní sklo tak jsem chvilku nic neviděla. Musela jsem do levého pruhu přes pás břečky a vyjeté koleje. Auto přes tu břečku pořádně cuklo a já už viděla všechny svatý, ale směr udrželo a všechno dobře dopadlo. Jen ti co jeli vzadu museli mít ten sajrajt až na střeše. Za mnou už si do levého pruhu nikdo netroufnul, ale měli víc času na brždění..


Takže pozor na auta s písmenem Z na značce, občas pozoruju, že jim to za volantem moc nejde :o)

20.12.2010 | 11:22:25 | Soňa Reagovat

Zdarec všem,k zimním gumám-jak jsem psal,letos jsme koupili nové zimáky Kleber Krisalp HP,a zatím spokojenost.Tolik moc nehučí (jezdím raději opatrně),jinak na sněhu,břečce v pohodě,rozjezdy také,na ledu je to horší-ale to asi každá guma.co se dostane na led.Jinak ke spotřebě-průměrná spotřeba 7,4-8,2l/100km při popojíždění po Plzni,jinak cesty Plzeň/Praha a nazpátek,při cca 110km/hod 6,9-7,2l/100km.
Mějte se,a přeju všem šťastnou cestu,až někam pojedete,v pořádku se vraťte,a hezké prožití Vánočních svátků :-)))

16.12.2010 | 09:16:30 | Jirka KOPR Reagovat

Polaris

Neviem ci viete, ale Barum Polaris sa robia v Cechach, Rumunsku a ja mam vyrobene vo Francuzku. Mal som moznost ist od kazdeho vyrobcu a kazdy sa chovaly trochu inac. Hadajte ktore su najhorsie.

16.12.2010 | 07:52:30 | 23 Reagovat

taky mám Polarisy-zánovní. Nemůžu si stěžovat. Jasně spotřeba šla nahoru, ale kam se potřebuju vyškrábat, tam se vyškrábu. Tvoje dojmy jsou trochu zkreslený tou šířkou. Přece jen 195tky zabírají oproti 185tkám větší plochou. A to se počítá. Navíc Barumky nejsou tak moc drahý, takže kdyby si každej letec "rally letní gumy" pořídil aspoň tyto-bylo by na silnicích zase o něco bezpečněji.

15.12.2010 | 23:30:48 | Jerry Reagovat

pro toho bez jména

zas zaujatej blb, co má doma starou sračku, že???,

15.12.2010 | 21:03:38 | martin Reagovat

Renault můžeš obout třeba do zlata a nepomůže mu to...jinak nedám dopustit na pneu Dunlop, jak letní tak zimní. Super.

15.12.2010 | 20:26:49 |  Reagovat

ahoj, vždy jsem měl na fabii polarisy a mám je tam i letos, nové. 185 šíře. vždy jsem byl nadmíru spokojen, až do ted. koupil jsem megana, kterého jsem obul do michelin alpin šíře 195 a zjistil jsem, že to je nesrovnatelné. na ledu nevím, ale bydlím v uličce hodně do kopce a s polarisem se nerozjedu, ale megan v kombíku se s michelinem rozjede. Ti co bydlí nad náma, se musí ze zdola rozjet, já zastavím a v klidu se rozjedu. Tímto barumky nehaním, jen píšu, co jsem zkusil. Musíme vzít v úvahu také to, že alpin je o skoro 1000kč dražší. každopádně i tak je třeba jet opatrně.

15.12.2010 | 18:36:10 | martin Reagovat

Barum Polaris 2 - zkušenosti

Tak jak jsem tu někomu slíbila píšu své zkušenosti s těmito pneu. Na suchu jsou hlučnější, hlavně po dálnici ale to asi všechny zimní pneu. Prý se má dávat o 20 kpa vyšší tlak než v letních, tak to dodržuju. Na mokru jsou dobré, když ve větší rychlosti vjedu do hlubší kaluže nebo vyjetých kolejí, auto se chová o hodně líp než na letních. Teď v těch kalamitách a rozsolené břečce není problém, zabírají perfektně. Není problém se vyhrabat z zahrnutého parkovacího místa. Takže jsem spokojená :o)

15.12.2010 | 16:56:01 | Soňa Reagovat

pro Itall

No závodní rallyeové vozy nejezdí po městě a po dálnici :o) Já zase nebudu v zimě jezdit zase jen po sněhu a ledu, určitě se nějaká mokrá a udržovaná silnice najde.

20.10.2010 | 13:41:26 | Soňa Reagovat

Pokud už se kupují pneu i s disky, pak je na zimu opravdu vhodnější užší rozměr. Nechci to nějak teoreticky zdůvodňovat, ale je pozoruhodné, že např. závodní rallyeové vozy na zimu též obouvají úzké pneu (někdy i s hřeby, ale to je zas jiná písnička). Asi se na tom fakt lépe jede.

13.10.2010 | 11:29:02 | Itall Reagovat

jj jsou nové, dám je až podle počasí nebo 1. listopadu aby nebyla na D1 pokuta :o) V zimě napíšu jak se na nich jezdí.

13.10.2010 | 09:31:41 | Soňa Reagovat

12. října 2010 | 16:32 | Soňa |

Měl jsem na výběr,také i mezi Barum Polaris 2,nakonec jsem po dlouhém vyptávání volil Kleber Krisalp HP,tak po zimě písni,jak se ti na nich jezdilo,můžeme to posoudit.Také jsi je asi kupovala nové,já taky,akorát díky radám jsem volil užší rozměr.
Ještě je na autě nemám,jen jsem si je nechal nazout na plechové disky,a až bude větší zima,tak si je na chalupě přehodím.
Ty už je máš na autě?

12.10.2010 | 17:03:14 |  Reagovat

Barum Polaris

Tak jsem koupila Barum Polaris 2 ve stejném rozměru i s disky. Prý jsou dobré na sněhu a v břečce (ta je na našich silnicích nejčastěji) a byly za dobrou cenu. A už může klidně nasněžit :o)

12.10.2010 | 16:32:02 | Soňa Reagovat

Soňa

Nejhorší šlupky jsou Matador a BF Goodrich. Dále veškeré polské a čínské zázraky prodávané v supermarketech. Velmi dobré jsou v rozumné cenové relaci Sava Eskymo, a Kléber Krisalp. Prakticky všechny prémiové značky (Michelin, Goodyar, Continental, apod., jsou dobré, ale u těch už je cena poněkud zatraceně výše. Osobně mám velmi dobrou zkušenost se Sava a Kléber.

06.10.2010 | 18:56:44 |  Reagovat

6. října 2010 | 16:42 | Soňa |

Co jsem se dověděl jak zde,tak i v pneuservisech,tak je na zimu lepší užší pneu,tak myslím,jestli máš letní 195ky,tak zimní by ti stačily 175ky (jestli se dělají),nebo 185ky :-)

06.10.2010 | 17:33:47 | Jirka KOPR Reagovat

Zimní pneu

Sice si nechám ještě od někoho poradit ale jaké doporučujete zimní pneu a jaké máte zkušenosti? Jde mi o rozměr 195/55 R15 85H.

Na Escortu byly nějaké Matador MP... něco a nic moc.

06.10.2010 | 16:42:46 | Soňa Reagovat

Jirka KOPR: Já bych ani žádné "tuningové" někde na tržnici nekoupila. Nightguide jsou fajn, už jsem jela i za tmy když trochu pršelo a svítí dobře, modře na kraj - jsou líp vidět značky, nažloutle do protisměru a dosvítí dál.

S Fabií I zkušenost nemám a o elektrice nic nevím, ale že by měly Fabie II nějaké problémy jsem od nikoho neslyšela.

06.10.2010 | 11:54:21 | Soňa Reagovat

Chová-li se elektrická soustava vozu k žárovkám tak, jak má, pak i normální žárovka (rozuměj - něco jako běžný prací prášek) vydrží přiměřeně dlouhou dobu. Alespoň ty 2 roky, jak by měla být i zákonná záruční doba. Pokud tomu tak není, pak možná nekupujeme dostatečně kvalitní žárovky. Ale pokud se to stává u určitého typu auta opakovaně spoustě zákazníků u nejrůznějších žárovek v různých kvalitativních i cenových kategoriích, pak to asi nebude žárovkou, ale spíše tím autem. Navíc i značkové servisy se tím zabývaly a montovaly dodatečně do Fábií ten bazumek. Jinak připouštím, že cenová kategorie dnes nemá valný význam, protože ceny se střílí od boku.

05.10.2010 | 15:18:37 | Itall Reagovat

žárovky praskají mimo jiné proto že v autě bývá vyšší palubní
napětí než které snesou a řeší se to předřadným odporem

05.10.2010 | 15:02:49 | lada Reagovat

5. října 2010 | 14:21 | Itall

Zdary,tak nebude to přecejenom kvalitou žárovek ??? ... :-)))

05.10.2010 | 14:36:46 | Jirka KOPR Reagovat

Určitě je to problém aut, pouze kvalitnější žárovka vydrží déle a méně kvalitní méně. Řešilo se to (u Fábií) nějakým přídavným odporem, či co.

05.10.2010 | 14:21:12 | Itall Reagovat

5. října 2010 | 13:50 | Soňa |

Ahoj,ono spíš záleží,jaké světlo člověku vyhovuje,a díky které žárovce vidí nejlépe.Podle tvého kamaráda jsou žárovky s xenonovým efektem nejhorší,a mě se na nich jezdí úplně nádherně,jak po dálnici,vedlejších silnicích,lesem,atd (samozřejmě nemám na mysly ty "tunningové" žárovky,které mají modré sklo,a svítí doslova modře,ale žárovky kvalitnější,které jsou spíše do bílé barvy),ale jak říkám,každému vyhovuje něco jiného,a chce to vyzloušet.Každopádně se kvalitnější žárovky vyplatí.Nevím,jak svítí fábie II,jestli má tak "povedené" světlomety,jako fábie I,která se opravdu ve svítivosti povedla,ale určitě vyzkoušej více druhů žárovek,ať máš při jízdě ve tmě jistotu,a nemusíš "mžourat" před sebe na silnici ... :-)))
Ať fábka slouží :-))

05.10.2010 | 14:04:54 | Jirka KOPR Reagovat

Díky za komentáře.
Itall: Fabia II má denní svícení, v potkávacích jsou H7 a ty jsou jednovláknové. Dvouvláknové H4 byly v Escortu.

Kamarád při výměně povídal, tak tu budu chvíli za chytrou :o) ...výrobci aut dávají nějaké levné žárovky, které moc nevydrží. Jinak se vyrábí buď H7 se zvýšenou svítivostí, kt. jsou dobré jen na svícení přes noc. Když se s nimi svítí pořád, dlouho nevydrží protože mají tenké vlákno (Philips Extreme, Osram Nightbreaker). Potom jsou takové střední, kt. svítí víc než obyčejné a podle používání jen svítivost ztrácí (Philips Premium, Visionplus). No a pak jsou H7 které mají silné vlákno, svítí v noci sice míň, ale hodně dlouho vydrží. Jsou spíš pro ty co svítí potkávacími i přes den. Většinou mají v názvu "eco". O Osram Allseason mluvil taky, lidské oko prý líp vnímá žlutou barvu, takže ve špatném počasí v noci ideální. Přesný opak je to u těch s xenonovým efektem (modré), jsou prý dobré jen na parádu. Philips Nightguide jsou podle něj prý do projektorů nejlepší a svítí na každou část silnice jinou barvou světla.

05.10.2010 | 13:50:54 | Soňa Reagovat

4. října 2010 | 18:01 | Anonym

Zdary,máš pravdu,určitě to není "vada" aut,ale nekvalitou žárovek H7.Také jsem to vyřešil koupí "lepších" žárovek s xenonovým efektem,a o 30% větší svítivostí,a od té doby jsem žárovku měnil jen jednou (za necelé 2 roky).

04.10.2010 | 19:11:33 | Jirka KOPR Reagovat

Nám taky praskaly žárovky na fabii, cca po půl roce vždy jedna. Dali jsme tam Osram AllSeason (lehce do žluta - bezva v dešti a mlze a sněžení) a od té doby nepraskla. Jsou tam zatím 2 roky a jezdí a svítí denně.

04.10.2010 | 18:01:54 |  Reagovat

Zdarec všem,ono to praskání žárovek není problém jen u fábií,ale i např.peugeot boxer má ten samý problém.Tak už nevím,jestli to spíš není kvalitou žárovek H7... :-(

04.10.2010 | 17:08:19 | Jirka KOPR Reagovat

Srovnávat prostor v kabině kolíněte, a fabii samozřejmě lze, a to s velice překvapivým výsledkem, avšak ten kdo srovnává, by měl v obou vozech sedět a ne jen plkat, že, znalci? A pokud jste v kolíněti v životě neseděli, tak nikoho nenazývejte blbem, Standou, ani buranem. Protože v tomto případě by to mělo platit právě na toho, kdo nemá zkušenost a vpodstatě jen pomlouvá. Mluvit veřejně o něčem, co neznám, a ještě urážet, je příklad blbství, a buranství.

04.10.2010 | 16:17:20 |  Reagovat

Žárovky u Fábií skutečně moc dlouho nevydrží, ale měl jsem za to, že je to spíš problém Fábií I. A potkávacími světly snad svítíš stále, ne? Pouze po setmění dálkovými, a to ještě ne pořád. Fábie II, narozdíl od Fábií I, už zas nemají 2 žárovky, ale pouze jednu dvouvláknovou, že? To jsou ty návraty ve spirále, jak to učili komunisté. Pouze s tím rozdílem, že každý návrat by vždy měl být na vyšší úrovni. Vlastně je to pravda, cena žárovky je zas určitě vyšší :o)

04.10.2010 | 15:58:58 | Itall Reagovat

Je to vůbec závada? :o)

Mám první menší závadu a to prasklou žárovku v potkávacím světle. Na to že se s potkávacími svítí jen za tmy a ve špatném počasí nevydržela dlouho. Kamarád mi poradil ať koupím Philips Nightguide a podle návodu obě vyměnil. Ráno cestou do práce se mi zdálo, že to svítí ještě líp než předtím. Jinak mám najeto 9 tisíc km a spokojenost. Teď budu jezdit míň, tak se bude auto přes zimu aspoň trochu šetřit.

04.10.2010 | 15:44:17 | Soňa Reagovat

Soňo

nic si z toho tady nedělejte. Srovnávat prostornost FII a kolíňat může jen nesvéprávný jedinec. Ano kolíně má jakýsi honosný prostor vepředu, ale tím to končí. Vzadu nic moc a o úsměvném kufříčku ani nemluvě. jenže jak se říká: Když je(kolíně) miluješ(viď Stando) - není co řešit.

28.08.2010 | 13:07:46 |  Reagovat

anonym 18:30

Tak Standa je tu zas, akorát je čím dál větší buran, blb a ještě si plete pohlaví.

28.08.2010 | 11:12:06 |  Reagovat

Za volantem

S tím souhlasím, já když jsem měl nové auto tak jsem vyhovující nastavení sedadla, volantu, atd. hledal asi měsíc. Ve městě potřebuje člověk lepší výhled, na dálnici zase pohodlí a stačí mu výhled do zrcátek.

28.08.2010 | 09:11:06 | Paul Reagovat

:)

Díky za komentáře. Uznávám, že ta formulace ohledně místa v autě není nejlepší, ale vznikla zkrácením původní recenze.Ta byla dost rozsáhlejší, a psala jsem ji když jsem auto měla chvilku. Bohužel se tu z neznámých důvodů neobjevila (možná právě kvůli té rozsáhlosti). Jde o to, že jsem byla zvyklá na jinou pozici za volantem Escorta ale už jsem si na Fábii zvykla. Na lepší se vždycky rychle zvyká :) Prostornost už se ověřila během cesty na dovolenou do Kalábrie ve čtyřech lidech a nikdo si nestěžoval. Většinou ale jezdím sama nebo ve dvou lidech. Jsem spokojená a ráda že jsem nedala na spousty anonymů, kteří Fábie všude na diskuzích pomlouvají :)

27.08.2010 | 21:07:33 | Soňa Reagovat

Srovnávat se dá všechno se vším.Otázka je jaký bude výsledek.

27.08.2010 | 20:41:01 |  Reagovat

Jirko

nejsi nemocnej? Asi ti z těch fantastickejch škodáren kape na karbid.

27.08.2010 | 20:37:09 |  Reagovat

Ale no tak Stando s tím kolínětem se tu furt neoháněj to s Fabií nemůžeš srovnávat.

27.08.2010 | 19:35:40 | Jirka Reagovat

autorovi recenze

"Interiér je vzhledem k velikosti auta prostorný, na šířku sice nic moc - stejně jako sedadla, ale s mojí postavou s tím problém nemám :) Posez v autě se mi zdá zbytečně vysoký. Vzadu je méně místa pro nohy, ale každý den tam někoho nevozím. Problém je trošku s hranou středového tunelu vepředu. Občas tlačí u kolene a chce to změnu pozice." Ty vole, úplně popíráš svoji první větu. Pravda je, že interiér této fábie stojí za prd, je malý, úzký a tu a tam leccos tlačí do kolene. Tak si ty kecy o prostorném interiéru strč někam. Jestli chceš ochutnat opravdu prostorný interiér v malém autě, posaď se do Yardy, nebo kolíněte.

27.08.2010 | 18:30:16 |  Reagovat

Tahle výbava i motor není vůbec špatná volba. Cena sice vyšší, ale hlavně že je slečna spokojená :)

27.08.2010 | 13:55:28 | Paul Reagovat

Kdo doporučí Fóbii,není kamarád ale zlomyslník ☺ !!!!

27.08.2010 | 09:53:29 |  Reagovat