Osobní
Terénní
X
Ford
EcoSport
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford EcoSport 1.0i 92 kW TITANIUM PLUS Ford EcoSport 1.0i 92 kW TITANIUM PLUS V prov. od 2014, 166 293 km
Benzín, suv
998 ccm, 92 kW (125 PS)
189 900,- Kč
     


Prodám Ford EcoSport 1,5 titanium+ NOVÉ ROZVODY !! Ford EcoSport 1,5 titanium+ NOVÉ ROZVODY !! V prov. od 2015, 185 856 km
Diesel, mpv
1 499 ccm, 88 kW (120 PS)
196 999,- Kč
     


Prodám Ford EcoSport 1.0 EcoBoost, Trend Ford EcoSport 1.0 EcoBoost, Trend V prov. od 2018, 103 610 km
Benzín, suv
1 000 ccm, 92 kW (125 PS)
230 000,- Kč
     


Prodám Ford EcoSport 1.5 TDCi Ford EcoSport 1.5 TDCi V prov. od 2016, 39 378 km
Diesel, terénní
1 499 ccm, 70 kW (95 PS)
230 000,- Kč
     


Prodám Ford EcoSport 1.0 EB Ford EcoSport 1.0 EB V prov. od 2015, 38 060 km
Benzín, terénní
998 ccm, 92 kW (125 PS)
248 000,- Kč
     


Prodám Ford EcoSport 1.0i-125PS-ST-Line-XENON-NAVI- Ford EcoSport 1.0i-125PS-ST-Line-XENON-NAVI- V prov. od 2018, 134 300 km
Benzín, hatchback
998 ccm, 92 kW (125 PS)
269 900,- Kč
     


Prodám Ford EcoSport 1.0 73kw EcoBoost BUSINESS AC Ford EcoSport 1.0 73kw EcoBoost BUSINESS AC V prov. od 2019, 50 809 km
Benzín, hatchback
998 ccm, 73 kW (99 PS)
289 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
     


Prodám Ford EcoSport 1.0 EB, ČR Ford EcoSport 1.0 EB, ČR V prov. od 2018, 36 961 km
Benzín, terénní
998 ccm, 92 kW (125 PS)
290 000,- Kč
     


Prodám Ford EcoSport 1.0iT-140PS-ST-Line-NAVI-XENON Ford EcoSport 1.0iT-140PS-ST-Line-NAVI-XENON V prov. od 2018, 82 100 km
Benzín, suv
998 ccm, 103 kW (140 PS)
299 800,- Kč
     


Prodám Ford EcoSport 1.0i-92KW-6°MAN-28.900KM!!- Ford EcoSport 1.0i-92KW-6°MAN-28.900KM!!- V prov. od 2020, 28 900 km
Benzín, hatchback
998 ccm, 92 kW (125 PS)
299 900,- Kč
     


Prodám Ford EcoSport 1.0 EB, ČR Ford EcoSport 1.0 EB, ČR V prov. od 2020, 23 929 km
Benzín, terénní
998 ccm, 92 kW (125 PS)
302 000,- Kč
     


Prodám Ford EcoSport 1,0 Titanium TOP Edition  EcoB Ford EcoSport 1,0 Titanium TOP Edition EcoB V prov. od 2019, 71 500 km
Benzín, hatchback
998 ccm, 92 kW (125 PS)
309 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Ford EcoSport 1.0i-125PS-AUTOMAT-XENO-NAVI- Ford EcoSport 1.0i-125PS-AUTOMAT-XENO-NAVI- V prov. od 2019, 55 400 km
Benzín, hatchback
998 ccm, 92 kW (125 PS)
319 900,- Kč
     


Prodám Ford EcoSport 1.0 EcoBoost, ST-Line Ford EcoSport 1.0 EcoBoost, ST-Line V prov. od 2019, 41 882 km
Benzín, suv
1 000 ccm, 92 kW (125 PS)
320 000,- Kč
     


Zobrazeno 1-14 (z celkem 14)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »