Osobní
Terénní
X
Mazda
Tribute
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Mazda Tribute 2.0 problem start 25 000,- Kč
Mazda Tribute 2.0 problem start V prov. od 2001, 0 km
Benzín, terénní
1 980 ccm, 91 kW (124 PS)
     


Prodám Mazda Tribute 3,0 i V6 4x4 Aut. Klima Tažné 78 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Mazda Tribute 3,0 i V6 4x4 Aut. Klima Tažné V prov. od 2004, 258 048 km
Benzín, suv
2 967 ccm, 149 kW (203 PS)
     


Prodám Mazda Tribute 2,0i KLIMA 4x4 TEMP USB 89 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Mazda Tribute 2,0i KLIMA 4x4 TEMP USB V prov. od 2003, 239 000 km
Benzín, kombi
1 989 ccm, 91 kW (124 PS)
     


Zobrazeno 1-3 (z celkem 3)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Mazda Tribute - historie značky auta

Kompaktní SUV Mazda Tribute vyráběla japonská automobilka Mazda v letech 2000-2011. Auto bylo vyvinuto společně s Ford Motor Company. Tento 5-dveřový vůz je vyladěn pro stabilnější jízdu než Ford Escape a Mercury Mariner, se kterými auto sdílí platformu, aby odpovídal sportovní image značky Mazda.
Auto debutovalo v roce 2000 na Los Angeles Auto Show, a nabízelo přední pohon nebo pohon všech kol s 4-válcovým motorem 2,0 L Ford Zetec (95 kW) nebo s motorem 3,0 L Ford Duratec V6 (150 kW). Auto mělo v první generaci rozměry, které se v průběhu historie měnily: délka 4394/4430 mm, šířka 1798/1826/1829 mm, výška 1760/1775/1778 mm. Jediný rozvor si po celou dobu svůj rozměr zachoval, a to 2620 mm.
Konzervativní styl auta připomínal a nakonec částečně i nahradil model Mazda Navajo který dosloužil v roce 1994. Auto mělo jednoduchý, ale pohodlný a prostorný interiér. Tribute byl aktualizován v roce 2004 pro modelový rok 2005. Základním motorem se stal Mazda 2,3 L MZR 4 (114 kW), zatímco 3,0 L Duratec V6 zůstal zachován jako nadstandard. Auto bylo ovládáno 5-stupňová manuální G5M převodovkou.
Významný facelift auta byl vydán v druhé polovině roku 2006 pro Asijské a Tichomořské trhy. Auto získalo větší a odvážnější mřížku, vylepšený přední nárazník a světlomety. Zrcátka měla integrované ukazatele směru. Co se týče změn interiéru, auto mělo nyní novou řadící páku (4-stupňová automatická převodovka CD4E), zbrusu nové rádio a automatickou klimatizaci. Zadní bubnové brzdy byly nahrazeny kotoučovými brzdami. Motory zůstávají stejné, ale spotřeba paliva motoru V6 byla s pomocí úprav snížena o více než 10 %, zatímco 4-válec vylepšil hodnotu točivého momentu a elektronického plynu. Oba motory byly certifikovány pro splnění emisních předpisů Euro III.
Mazda se rozhodla zastavit výrobu auta po modelovém roce 2006, a spolu s další generací Tribute byla zavedena hybridní verze auta.Od roku 2007 Mazda přestala Tribute prodávat a vyrábět v Japonsku, a nahradila je zde podobně velkým autem CX-7. Totéž se stalo o rok později v Austrálii.
Mazda Tribute - historie značky auta (dokončení článku)  »