Osobní
Terénní
X
Rover
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Rover 200 200 1.4i 16V; 76kW 16 000,- Kč
Rover 200 200 1.4i 16V; 76kW V prov. od 2000, 173 324 km
Benzín, hatchback
1 396 ccm, 76 kW (103 PS)
     


Prodám Rover 75 2.0 i 85 000,- Kč
Rover 75 2.0 i V prov. od 2002, 101 354 km
Benzín, sedan/limuzína
1 997 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Zobrazeno 1-2 (z celkem 2)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Rover - historie značky auta

Rover byla britská automobila založená na značce Austin. Firma Rover byla během posledních let součástí BMW. V roce 2005 zkrachovala a majetek zakoupila čínská firma Nanjing Automobile Group. V současnosti se žádné vozidla se značkou Rover nevyrábějí.
Počátky britské automobilky Rover se datují od roku 1878, kdy John Kemp Starley (1854 - 1901) a William Sutton založili v Coventry firmu Starley & Sutton, která vyráběla jízdní kola. Když v roce 1885 Sutton z firmy odešel, Starley prodával kola pod značkou Rover. V roce 1896 pak svou firmu přejmenoval na Rover Cycle Company Limited. V roce 1902, rok po smrti zakladatele firmy, Rover představil první motocykl vlastní konstrukce - Rover imperial, který měl motor o výkonu 2,5 koní.
První automobil vyrobil Rover v roce 1904 a nesl označení Rover 8HP Single. Toto auto obsahovalo celou řadu technicky převratných řešení, jako například vodou chlazený jednoválec o obsahu 1 327 ccm (5,9 kw) s třístupňovou převodovkou. Již o rok později se začal vyrábět Rover 6HP, a poté několik dalších jedno a dvouválcových automobilů.
V roce 1911 firma od jedno a dvouválcové konstrukce ustoupila. Místo toho představila nový automobil Rover 12HP. Na jeho vývoji se podílel šéfkonstruktér Owen Clegg, který přešel od firmy Woseley a výrazně ovlivnil budoucí směřování značky Rover. Automobil byl osazen řadovým čtyřválcem o obsahu 2 297 ccm a výkonem 28 koní.
Rover - historie značky auta (dokončení článku)  »