Osobní
Terénní
X
Škoda
Yeti
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4 155 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4 V prov. od 2011, 199 469 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, Serv.kniha, Xenony 155 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, Serv.kniha, Xenony V prov. od 2011, 207 141 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2,0 TDI 81 kW Active 4x4 159 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Yeti 2,0 TDI 81 kW Active 4x4 V prov. od 2012, 298 500 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi, ČR 159 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi, ČR V prov. od 2011, 260 381 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Automat, ČR 160 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Automat, ČR V prov. od 2011, 213 088 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSI, Serv.kniha, Xenony 160 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSI, Serv.kniha, Xenony V prov. od 2010, 221 699 km
Benzín, suv
1 400 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Serv.kniha 160 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Serv.kniha V prov. od 2011, 135 475 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Automat, Xenony 160 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Automat, Xenony V prov. od 2013, 273 307 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Serv.kniha 160 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Serv.kniha V prov. od 2009, 273 500 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0TDi GARANCE KM 161 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0TDi GARANCE KM V prov. od 2010, 208 184 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0TDi 4X4 PĚKNÝ STAV 164 900,- Kč
Škoda Yeti 2.0TDi 4X4 PĚKNÝ STAV V prov. od 2010, 259 665 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Park. senzory 165 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Park. senzory V prov. od 2013, 166 975 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, 4X4 165 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, 4X4 V prov. od 2010, 197 300 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 165 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2012, 225 000 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 165 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2012, 193 594 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI Champion 81kW 4x4 169 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI Champion 81kW 4x4 V prov. od 2010, 200 800 km
Diesel, mpv
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, ČR 169 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, ČR V prov. od 2009, 168 202 km
Benzín, terénní
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, ČR,2.maj, Serv.kniha 170 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, ČR,2.maj, Serv.kniha V prov. od 2011, 158 839 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, NOVÁ CENA, LPG 170 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, NOVÁ CENA, LPG V prov. od 2015, 162 032 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, Automat, Serv.kniha 170 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, Automat, Serv.kniha V prov. od 2011, 175 890 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Zobrazeno 41-60 (z celkem 227)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »