Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 107662x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 83579x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 67350x
8,6Opel Insignia (2010) Opel Insignia (2010) autor: jgoldman Přečteno: 66815x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 64597x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

Pneu

Co pneumatiky? Jaké máte zkušenosti? Teď mám možnost srovnání mezi dvěma Nexeny, tedy různých rozměrů a na různých autech, jsou to 165/70-14 a 185/65-15, W Snow G3 a W Snow G WH2. Menší jsou vyrobeny v Česku roku 2022, a větší v J. Koreji v roce 2018, koupeny letos nejeté. Liší se tedy dezénem, rozměrem, použitým autem, místem vzniku a stářím. Skoro nesrovnatelné... Zatím jen na suchu, mokru a mírně namrzlém povrchu. Zajeté už jsou. Které byste řekli, že se jeví lépe?

28.11.2022 | 13:09:22 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

Je to Pražák🤪

27.11.2022 | 07:21:21 |  | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

RE: Made in england

Staré a trapné....ale tak hlavně, že jich na Slovači tolik jezdí že? Serete se sem horem dolem, ale kecy, to jo...

26.11.2022 | 11:14:26 | Vašek | Recenze: Honda Civic Benzín 1.8 iVTEC (2008)

RE: Made in england

Škoda = škoda peňazí.
Keď na niekto ide porovnávať Skodu s Hondou, tak asi okrem skody ine auto nemal a nemá šajnu o co prichádza. A myslím tym aj ine značky nie len Hondu.
Škoda ťaží iba kvôli ludom ktorí sú presvedčení, že skoda ma najlacnejsie nahradne diely a lahko k zohnaniu. Každý iný vie ze pri niektorých znackach su diely aj lacnejšie a v dnesnej dobe máte náhradný diel akejkolvek znacky za par hodin k dispozícii.

25.11.2022 | 17:00:31 | Peter K. | Recenze: Honda Civic Benzín 1.8 iVTEC (2008)

RE: HONDA CR-V 2006

Potvzuji - také jsem měl na CRV špatné gumy a zadek pořád ustřeloval. Šly rychle pryč a s novými paráda.

23.11.2022 | 22:07:10 | hanzs | Recenze: Honda CR-V 2.2 I-CDTI (2006)

RE: Diesly Opel

mal som Gcko 1,7dti skoncil na vrakaci po 380 000 nebolo to bezchybne auto napr astra J ovela lepsia spolahlivost ...ale v podstate sluzilo dobre a ak by do neho nezasiahlo par sikovnych mechanikov tak by jazdilo doteraz... ale co ma prekvapuje ze sa stazujes na hrdzu auto malo asi 18rokov len trochu povrchovej hrdze na lemoch nad kolesami vzadu, myslim ze ostatne auta toho rocnika (2000) na tom boli podstatne horsie

18.11.2022 | 12:04:11 | riso | Recenze: Opel Astra 1,7DTI (2001)

Ani po šesti letech jsem nadšení nenašel :-)

Ahoj mám 1.2 TSI 66kw 2016, pěknou výbavu, ale nedokážu pořád akceptovat pár věcí, byť cena nového vozu byla velmi dobrá. 1.Sedačky jsou snad horší, než v současném Dusteru 2. Světla v noci svítí hůř, než můj daleko starší Megane III :-) 3. Rapid je nesmyslně úzký v přední nápravě(jako Hyundai i10) a tak je nestabilní na sněhu(navíc laxní ESP) a na dálnici. Dále od výroby nám špatně řadí zpátečka, Škoda servss si neví rady..

15.11.2022 | 15:18:53 | BobanHTP | Recenze: Škoda Rapid (2016)

RE: Pozor závada

Důležitá je spokojenost, po předchozí nedobré zkušenosti se nároky jaksi sníží a jednooký stává se králem mezi slepými. Se Splashem jsem čtvrtmelouna nenajel a asi se to nestane. Dosud jsem měnil vlastně jen ty gumy na pedálech. A i tady musím uznat, že třeba škodovky mají lepené gumy, které asi přežijí auto, pokud nenajede milión. Nikdo není dokonalý...ale tenhle prcek drží opravdu překvapivě. Chtěl jsem se podívat aspoň na zadní bubnové brzdy, které 160000 km nikdo neviděl, do toho ty školy smyku...Tady se ale musí k sejmutí bubnu vyšroubovat středová matka, krásně zajištěná zahnutou silnou podložkou, vše jako nové. Tak než do toho mlátit a prznit to, ještě to počká...Preventivně na nic nešahat... :0)

14.11.2022 | 13:26:53 | Ital | Recenze: Ford C-Max zážehový (2009)

RE: Pozor závada

13 let více než čtvrt milionu km....to přeletování odhadli na 3-5 tisíc, to je za mne v pohodě, to auto nemělo žádný fatální problém... v servisu nekonstatovali, že je to Ford, páč jezdím do značkového, takže tam je Ford všechno :-).
Dávat originál díly do takového auta bude nerentabilní u každé značky..., co se toho podvozku týče, jezdím dost a z ostra, stav našich tankodromů kolem mého bydliště taky není úplně ideální - s Renckem jsem podvozek měnil prakticky komplet včetně kostí a tyče stabilizátoru při tuším 90tkm...

12.11.2022 | 18:09:10 | Vašek | Recenze: Ford C-Max zážehový (2009)

RE: Servis

Nebyly poškozené, je to spíše prevence po těch kilometrech a při výměně tlumičů, kdy se znovu utahují....pružina stojí pakatel a já už tehdy plánoval že zůstane v rodině.

12.11.2022 | 18:04:29 | Vašek | Recenze: Ford C-Max zážehový (2009)