Rok výroby:1999Typ motoru:587Stav km při koupi:5 600 kmStav km nyní:17 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus motocyklu při koupi:ojetýJak dlouho motorku používáte?16 měsícůPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:17. 2. 2009
Motocykl jsem koupil od svého známého aniž bych tušil že takovou motorku vlastní. Jen jsem se o svém záměru koupit motarda zmínil před ním u kávy. On sám koupil Husqvarnu SM 610 od majitele ročník 1942, který si ji koupil pro jízdy na chatu. Nehodil se mu 17" ráfek a tak přikoupil velký 21" Excel. První majitel najel 4500 km a prodal ji právě mému známému. Ten najel asi 1100 km a zjistil, že nemá na ježdění čas. Já jsem motocykl vlastnil až do ujetí 17000 km a pak jsem jej prodal. Husqvarnu můžu jen doporučit. Skvělý zátah od nízkých otáček, minimum vibrací, nízká hmotnost. Kdo si chce projet kopcovitou trasu plnou zatáček pak si vychutná pocit který na jiném druhu motocyklu nezažije. Motorka je super ovladatelná, právě pro svoji nízkou hmotnost, to se dá plně využít při projíždění zatáček nebo driftu. Nevýhodou je malá nádrž která vás nutí podle stylu jízdy buď dřív nepo později zajet k pumpě. Také sedlo není pro dlouhě tratě, po 200 kilometrech poznají vaše zadní partie peklo. Když nebudete moc tahat za plyn odvděčí se vám velmi nízkou spotřebou. Líbil se mi nádherný sound co se linul s originál výfuků. Dodržoval jsem pokyny výrobce pro výměnu všech náplní, servisní pokyny. Jednou jsem seřizoval ventily, ale vůle byly tak minimální že to nebylo ani potřeba. Řetěz byl i po 17000 km původní a nevyžadoval výměnu. Majitel co kupoval motorku ode mně jej měnil až při více než 20000 km. První vyměněná pneu byla zadní - ta vydržela necelých 11000 km (díky Pirelli), přední pirellka vydržela do 15000 km, pak jsem to obul obojí do Avon Azzaro, ty držely na silnici jako přibité, ale nevydržely tolik co Pirelli. Tento motocykl můžu doporučit těm kdo vyhledávají ty vlastnosti co jsem popsal výše, slyšel jsem hlasy co na husku nadávají, ale já jsem byl spokojen. ,
Mám podobný stroj,tedy přesněji o 2 roky mladší... vše co popisuje sven je 100% pravda,tedy co se jízdy týče. Když se vynášíte z pravotočivý zatáčky na horizont a pak se položíte do levičky a dolů z kopce... ... ... nemáte daleko k erekci :)! Proste vyřádíte se na Ní dosytosti. Co se týče provozu je to slabší... výměna oleje po 500 Km (to jsou max 3 dny blbnutí),často odchází svíčka,vzduchovej filtr je taky zasekanej ein zwei a prát ho taky nejde donekonečna,pneu taky mizí před očima (samozřejmě záleží na kvalitě pneu a stylu jízdy) a ta spotřeba,no šílenost (teda když jí šlapete na krk). Je mi 22let,tak možná že jsem divokej,ale to ona taky... kdybych jí měl hodnotit,tak provozní náklady 5/10. Možná jsem narazil na špatně upečenenýho jedince,nevim. Pravda je že každá sranda něco stojí a tahle mašinka se Vám za ty prachy odvděčí nejmíň 1000x!
Komentáře uživatelů k recenzi Husqvarna
Orgasmus jménem Husqvarna SM 610
Mám podobný stroj,tedy přesněji o 2 roky mladší... vše co popisuje sven je 100% pravda,tedy co se jízdy týče. Když se vynášíte z pravotočivý zatáčky na horizont a pak se položíte do levičky a dolů z kopce... ... ... nemáte daleko k erekci :)! Proste vyřádíte se na Ní dosytosti. Co se týče provozu je to slabší... výměna oleje po 500 Km (to jsou max 3 dny blbnutí),často odchází svíčka,vzduchovej filtr je taky zasekanej ein zwei a prát ho taky nejde donekonečna,pneu taky mizí před očima (samozřejmě záleží na kvalitě pneu a stylu jízdy) a ta spotřeba,no šílenost (teda když jí šlapete na krk). Je mi 22let,tak možná že jsem divokej,ale to ona taky... kdybych jí měl hodnotit,tak provozní náklady 5/10. Možná jsem narazil na špatně upečenenýho jedince,nevim. Pravda je že každá sranda něco stojí a tahle mašinka se Vám za ty prachy odvděčí nejmíň 1000x!
02.12.2010 | 20:48:31 | Hogo Fogo Reagovat