Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 110400x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 85713x
8,6Opel Insignia (2010) Opel Insignia (2010) autor: jgoldman Přečteno: 69669x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 68224x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 66000x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010

??? Takže Suchoš si podle tebe kompenzuje malý vzrůst velkým autem.....:-))) no jasně, nic nedokázal, tak si musí! koupit velké auto, hele, je to 14 dní, co jsem za tím jeho Mercedesem jel, je to krásný fáro, že na něj nemáš je tvůj problém....ne Suchošův, ten má prostě auta rád (nedávno jedno zrušil).
Podle tvé logiky tedy Satoranský nejspíš jezdí v Atosu ne?

03.03.2024 | 09:55:10 | Vašek | Recenze: Nissan Qashqai 1,6, benzín, 84 kw/115 koní (2007)

RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010

Protože je nejmenší, Vašku. Ale ty používáš jazyk zvláštního kmene a důvtipný nejsi. Kup si co chceš. Třeba tank. Jenom věz, že tu jsou lidi, co se smějí tomu, jak si velkými vozy kompenzujete nízké sebevědomí. :-) Stejně vám to nepomáhá. Nebo snad pomáhá? :-)

03.03.2024 | 01:09:20 | moc to nefunguje | Recenze: Nissan Qashqai 1,6, benzín, 84 kw/115 koní (2007)

RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010

Protože má auta rád??? Jinak považovat Nissan nebo Ford o kterých pisatel uvažuje za kompenzátor čehokoliv je fakt úlet, osobně jezdím Fordy, ale pravda zní, že dnes až budu kupovat další auto, už mi nemá co nabídnout, totálně to zasklili...

29.02.2024 | 08:52:31 | Vašek | Recenze: Nissan Qashqai 1,6, benzín, 84 kw/115 koní (2007)

RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010

Po převzetí Nissanu Renaultem už, minimálně u běžných modelů, žádný Nissan neexistuje. Pouze přeznačkovaný Renault. U nových modelů Mitsubishi se dokonce ani nesnaží to nějak odlišit. Takže ty 3 diamanty na masce, místo toho oného, jsou asi nejpodstatnější změnou.

28.02.2024 | 21:43:06 |  | Recenze: Nissan Qashqai 1,6, benzín, 84 kw/115 koní (2007)

RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010

Záleží, zda si kupuješ auto, aby tě dovezlo z bodu A do bodu B, tedy jako prostředek přepravy osoby, nebo si kupuješ auto jako symbol sociálního statusu nebo kompenzace velikosti přirození apod. Polovina mužů si kupuje auto jako kompenzační pomůcku, díky níž se snaží si navodil vyšší sebevědomí. A to pochroumané sebevědomí mají třeba kvůli nedostatečnému vzdělání, nebo neatraktivnímu vzhledu, nebo byli šikanováni v dětství nebo třeba malý vzrůst. Sranda, že to platí skoro vždycky. Ze 4 původních herců partičky Ondry Sokola, Michala Suchánka, Richarda Genzera a Igora Chmely má největší auto Michal Suchánek. Proč asi? :-)

28.02.2024 | 20:24:33 | tak nějak | Recenze: Nissan Qashqai 1,6, benzín, 84 kw/115 koní (2007)

Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010

Takže vážení pisatelé,rád jsem si přečetl podrobně všechny vaše recenze a mám dojem velmi smíšený zda koupit nebo nekoupit Nissan Q.....
Přesto,že dlouhé desetiletí u mě byly vozy Ford,tak jsem se letos 2024 rozhodl pro radikální změnu značky auta. Tak trochu mě pomlsal známý,který Nissana má.
Tak uvidím,jaká bude spokojenost na mé straně.Jsem ale přesvědčen,že japonské vozy jsou držáky a spolehlivé. No a abych vše upřesnil,tak Fordy byly taky osazeny japonskýma motory.Tak uvidíme a pak zde napíši tu recenzi. Všem přeji hodně najetých km bez dopravní nehody.

25.02.2024 | 20:49:18 | Šácha A. | Recenze: Nissan Qashqai 1,6, benzín, 84 kw/115 koní (2007)

RE: Nova skoda fabie 1.2TSi

skodovkar - no :-))) a ten češtin, to je slast...

23.02.2024 | 16:14:51 | Vašek | Recenze: Škoda Fabia 1.2tsi 63kw (2011)

RE: Nova skoda fabie 1.2TSi

Tak to si nekupujte nic, nejlépe jezdit na kole, to Vám nic nevyřadí z provozu a proč jste si to všechno nezjistil před nákupem , za mně jak to popisujete jste akorát vyhodil peníze

23.02.2024 | 11:59:33 | Jarda | Recenze: Škoda Fabia 1.2tsi 63kw (2011)

Zkuste 500e

Také jsem chtěl 500 (novou) už na první pohled.
Jenže jsem staršího data produkce a s mými rozměry to bylo nepohodlné - zvláště ty plastové terčíky místo opěrek hlavy byly tragické.
No ale nyní to byl jediný elektromobil dostupný obratem na operák kvůli parkování po Praze, navíc s aparaturou JBL by Bocelli... A tak jo.
Jenže je to jiné auto. Od podvozku přes ty baterky až po výšku mini-MPV. O sedačkách zvících rozměru obývakových seslí a opěrkách hlavy ani nemluvě.
I s naplno dunící 320W aparaturou se s tím otočím na pětníku, zaparkuji v každé škvíře, v kolonách si to hopká samo, přes noc v garáži se tomu dobijí baterky i z běžné zásuvky přes noc na 100 % - a jezdí to jako motokára i při výšce 153 cm.
Ano, rodinu i s babičkou do toho nenacpete, vzadu místa tak pro trpaslíky s akrobatickými vlohami pro zalézání dozadu atd.
Jenže to je vlastně spíše přednost, než nevýhoda. Ve dvou je v tom svezení luxusní, nikdo další vč tchyně se už do toho ne(ve)cpe, takže akceleruje to dle potřeby jak ta motokára - prostě autínko pro čirou radost i za ty dost velké prachy.
Na dojíždění do práce se s tím tak těším a ani poskakování v kolonách neva, protože si to hopká samo, zatímco ta muzika hraje fantasticky.
Je to prostě silně návykové autíško v jakémkoliv množství než malém projetí - a i když jde teď právě za srovnatelný penís do prodeje podstatně praktičtější pětidvířko 600e, tak fakt nevím, jestli raději nezůstanu u téhle kriplkárky 500e by Bocelli.
P.S. Hlavně nepořizovat jako druhé auto pro zbytek rodiny. Protože půjčovat, to jo - ale při sebemenší zámince mají smůlu. Protože je čirá radost v tom sedět byť jen v garáži a s kabelem v zásuvce si užívat klimatizovaného interiéru s výhřevem sedaček a pořádně ohuleným a přesto dokonale čistým audiem vč. kopanců do bránice od subwooferu z kufříku toho autíška.

16.02.2024 | 17:34:33 | Lumír | Recenze: Fiat 500 1.2 (2008)

Přeci jen...

První dojmy po koupi ojetiny jsou příjemné, čekal jsem to horší, nová auta mě znechucují a zde na mě dýchl charakter starších benzínových Japonců, jak ho znám. Žádná turba, krásná linearita do nekonečna, tichost s nadšeným zpěvem a agilitou v otáčkách, přesnost řízení... Nicméně daní za krátký rozvor a vyšší stavbu je posez za volantem. Nesouhlasím s autorem recenze, posez je bída. Ale to je v této kategorii naprosto normální. Mám dlouhé nohy a tak sezení na špičce zadku se skrčenýma nohama není nic příjemného. Dříve některé vozy měly naklápěcí podsedák (právě Japonci), což problém řešilo podepřením stehen, ale dnešní vertikální pumpování sedaček je mi k ničemu, na dlouhých cestách budu trpět. Nicméně oproti srovnatelné konkurenci vyšších sraženin je sezení v tomto ohledu ještě to lepší, např. před Škodou Yeti.

16.02.2024 | 15:55:26 | Novopečený vlastník | Recenze: Suzuki SX4 benzin 1600ccm (2007)