autor:
Kamen Tashev
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
6,2
autor:
Boris
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,2
autor:
Honza
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,8
autor:
Uživatel
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
7,6
autor:
Jiří
1 komentář
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,0
autor:
Max
3 komentáře
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
7,6
Nejnovější komentáře v diskuzích
Čtyři kroužky
Autor to vychvaluje, ale pravdou zůstává, že tahle patnáctiletá vrána je dnes již opravdu nedostatečná a zamořuje okolí splodinama. Fujjj
21.05.2023 | 11:09:29 | prof. Dr. Ing. Šelebestor Mudroňo-Kamenosut, Csc. | Recenze: Audi Q7 4,2 Litru TDI common-rail (2008)
RE: Mondeo???
A4 je v pohodě, akorát se špatně skládá do mé kabely. Spíš preferuji formát A5, ideálně sešit v tomto formátu.
17.05.2023 | 12:07:12 | MVDr. Řehoř Vlastimil Huholán, Csc. | Recenze: Audi A4 1.9 TDI PD (2004)
RE: Mondeo???
😂😂😂, 🤦🤦
17.05.2023 | 00:59:28 | lubos | Recenze: Audi A4 1.9 TDI PD (2004)
RE: Mondeo???
Přesně tak, fakt jsem se zasmál. Mondeo je v hiearchii střední třídy hoooodně hluboko pod A4. Kromě podvozků nemá absolutně co nabídnout, aby se mohlo A4ce byť jen přiblížit. Jen pro zajímavost, mám A4 2,4 l atmosférickej benzín 170koní. Jako nová stála v roce 2002 40 200 Euro. Pro srovnání Mondeo se stejnými parametry 2,5 l benzín také 170 koní, také rok výroby 2002....23 500 Euro. Audi vs Ford znamená prémiovka vs totálně tuctová značka. Elita proti plebsu. Takže jestli se tenhle borec nemohl dočkat Mondea, tak by měl jezdit autobusem, protože kvalitní auto si takového vola nezaslouží.
16.05.2023 | 00:28:01 | John | Recenze: Audi A4 1.9 TDI PD (2004)
RE:
To si ale děláš prdel že jo?
22.03.2023 | 13:17:21 | Vašek | Recenze: Audi 80 1900 Z1 (1995)
Přemýšlím také o koupi Audi 80 ale nevím zda má posilovač, poradíte?
22.03.2023 | 12:39:26 | Matěj | Recenze: Audi 80 1900 Z1 (1995)
Audi a6 kvatro eslajn 2013
Po kolika mnenis oleje a okolik je prejizdis nejvíc
19.03.2023 | 22:36:44 | Michal | Recenze: Audi A6 2771 (1999)
Audi A8L 40 TFSI
Mám A8L asi rok a jen běžný servis se kterým člověk musí počítat když si nekupuje nové auto,takže brzdy,kotouče,ojeje a sem tam nějaká blbost,každý kdo si kupuje A8 by měl počítat stim ze díl na takové auto je pochopitelně dražší než na Octavií,za mě top strop auto a o výbavě ani nemluvím,masáže vpředu,vzadu,nighvision,vyhřívání všech skel a mnoho jiného co najdete jen u A8,Mercedes S,Bmw 7 a to ještě bůh ví jestli vůbec toto všechno,jen těžko budu hledat auto které mě po tomhle autu uspokojí,výkon masakr
20.12.2022 | 11:14:23 | Robin | Recenze: Audi A8 4,2 (2004)
Audi A3
Kazdy ma nejake skusenosti a je tie jeho nikomu neberiem..
Za mna mozem povedať-ja mam tento typ audi prave s BKD motorom..vlastnim ho od r.2007, kupované ako 3rocna jazdenka po 1.majitelovi..A mozem povedať ze auto je a bolo totalne spoľahlivé a to ma momentalne na budikoch cez 328tis!km..A nemenil som tam nic okrem predných lozisk 1x na kazdej strane.. A to auto jazdi uz 5rokov zena a ja mam momentalne uz 5.tym rokom prave A5 3.0tdi a uz nasekane aj na tom 320tis.a obidve slapu ako hodinky..
Takze borci,mozno co tak sa ozaj zamysliet,ci sa k autu nechovam jak hovado ked sa mi hentak odvdaci..Nevravim ze sa nieco nemoze posrat alebo ma ozaj človek smolu a trafi zrovna na nevydareny kus..Ale ked vidim ako sa mnohi soferi spravaju k tym dizlom kolkokrat,tak sa ani necudujem ze su servisy plne a potom si niekto vylieva zial a frustraciu na internete v recenziach..
Zdravim vsetkych a uz len tolko,spravajte s k autu rozumne,dajte mu co potrebuje,pravidelny,pokojne aj skorsi servis a nebudte hulvat a auto vam to vrati..akekolvek
09.02.2022 | 14:45:20 | Kiklag | Recenze: Audi A3 1968cm3 TDI BKD (2004)
Este upresnim, vsimol som si ze v prvom prispevku som pisal, ze intercooler uz mam nahodeny, no pravda je taka, ze som ho mal nachystany v garazi ale namontovat sa mi ho nepodarilo kedze po zlozeni naraznika som zistil ze je tam malo miesta a bude treba prerabat omnoho viac veci ako som ratal. Takze montaz intercooleru som zatial odlozil ale urcite sa k tomu dostanem.
Aby som to zhrnul terajsi stav auta je 215PS, 315cc vstreky, k04-015 turbo, zvysok motora je seria. Spojka je seriova, priebeh tlaku turba je 0.7bar pri 2000 otackach, stupa k 0.8bar pri 4000 a pri 6000 tlacim 0.9 bar. Takyto priebeh som zvolil kvoli nizkemu krutiacemu momentu a maximalnej setrnosti k spojke a ojniciam. V maxime motor spotrebuje cca 174g/s vzduchu, v serii spotrbeuje 125g/s :) Vyfuk, je seriovy. Podvozok Eibach pruziny + rs6 stabilizatory + 235/40/R18. Interier 3ramenny volant a sportove sedacky.
27.07.2020 | 14:14:27 | Tomas | Recenze: Audi A6 (2003)