autor:
Zdeněk
46 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,8
autor:
Pavel
8 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
7,8
autor:
Richard Maršál
36 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,4
autor:
Honza
0 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,4
autor:
Honza
23 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,6
autor:
Martin
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,6
Nejnovější komentáře v diskuzích
RE: Multikara je Standa..., je to jeden a ten istý pablb.
Psal jsem 15-20 let a Standova recenze je z roku 2007, tj. 18 let stará. OK? Pak byla pár let celkem vzrušená diskuse a nick Standa postupně vymizel. To už bude také více jak 10 let, možná 12 let, nechci to dohledávat.
20.04.2025 | 18:08:06 | Ital | Recenze: Citroën C1 (2009)
Multikara je Standa..., je to jeden a ten istý pablb.
A nebolo to 20 rokov dozadu.
20.04.2025 | 17:45:09 | lubos | Recenze: Citroën C1 (2009)
RE: Matiz jede 160 i víc, Kolíně 180 i víc.
Kolíně nemá s žigulíkem nic společného šmudlo. Kolíně je Japonec. Vymyšlený a vyrobený v roce 2005 a dál. Žigulík bylo ruské auto vymyšlené a vyrobené v 70. letech minulého století, šmudlo. Dělí je 30 let vývoje. Opět na můj život nemá vliv, zda slovenský jehovista si myslí, co tu píše. Je to zábava to číst. Nic mi to nedělá, než úsměv. Piš, slovenský jehovisto. Jeden čas tu ty samé dřísty smolil český Vašek. Nervově to nevydržel a utekl. Ty dopadneš stejně. Nevydržíš to s nervama a utečeš. Vy s nižším IQ máte i nižší frustrační toleranci. Odpadnete. Ověřeno opakovaně. Jsi jen jeden z mnoha, šmudlo.
20.04.2025 | 15:48:25 | Mulit | Recenze: Citroën C1 (2009)
Pro slovenský derivát českého hloupého Vaška
Ty jsi v tom nejel, jehovisto ze Slovenska. Mně je jedno, kolik jede tvůj slovenský Matiz. Pokud ti jede jen 145, je to tvůj problém, ne můj, šmudlo. Na můj život nemá vliv, kolik jede tobě tvůj Matiz. Ty ho ale zřejmě znáš jen z obrázků. I to je mi jedno, šmudlo. Můj Matiz jel 160 a jel by více, jede možná i 180, ale měl jsem strach. Hluk. Na youtube jsou videa, jak Matiz jede 180.
https://www.youtube.com/shorts/yaLy_LwWhhE
https://www.youtube.com/watch?v=LzlsG-z3CjI
https://www.youtube.com/watch?v=Z7OR7KBFvnE
20.04.2025 | 15:43:11 | Mulit | Recenze: Citroën C1 (2009)
RE: Standa, este Ta to neprestalo bavit??
Mulit si koupil Kolíně nedávno a Standa tu o něm psal asi 15-20 let dozadu. Nepochybuji o tom, že to nejsou totožné osoby. Pokud jde o max. rychlost, je měřena za definovaných podmínek. Uživatel si může s autem hrát za jakýchkoliv podmínek. Auto z kopce taky jede, jede po kolech a tachometr měří. Tedy nebylo hozeno ze skály nebo z letadla, jak tu někdo srovnává. Např. Fabia 4 s 95 koňmi má udávanou maximálku 195 km/h. Reálně má asi 105 k a přes 200 dle tacho jede. Já jsem vyzkoušel poslední verzi s udávanou maximálkou 190 km/h a opět, z mírného kopce přes 200 jede. Tachometr je přesný dle GPS (odchylka 1 km/h) a motor měl najeto 2000 km. Pokud jde o akceleraci 0-100 km/h, u původního Kolíněte je udáváno 13,7 s. Když si tam sedne jeden osmdesátikilový chlápek a podrží dvojku do omezovače, což na 100 km/h stačí (110 km/h dle tacho), věřím, že kolem 10 s. se dostane, jak to někdo tvrdí. Podobně kdysi s Fabií Junior 1.0 udávané zrychlení 21,4 s. vypadalo strašidelně, ale v reálu jen s netlustým řidičem, a to jsem zažil nejčastěji, to bylo zase třeba i ty 3-4 s. lepší. Malý motor bez turba cítí každé kilo navíc. I ten viskóznější olej je znát na jeho agilitě.
20.04.2025 | 13:33:28 | Ital | Recenze: Citroën C1 (2009)
RE: Matiz jede 160 ,Stando, kup si konecne auto
A prestan dristat hluposti...
V zivote Matiz nepojde viac ako 145 km/h, detto Aygo svoju maximalnu konstrukcnu rychlost.
Uz sa mi to nechce hladat, uz si urobil rekord 160 km/ h priemerna rychlost so svojim C1, ako si sa vystatoval. ?:)))
20.04.2025 | 13:11:34 | lubos | Recenze: Citroën C1 (2009)
RE: Matiz jede 160 i víc, Kolíně 180 i víc.
Mě můžeš klidně vynechat. Kam se dá až poslat ručička rychloměru u Kolíněte se objevuje i v dobovém testu (testech). Je to taková klukovská zábava, ale nás kluky to baví. Ostatně i Fabie Junior 1.0 se dá rozjet na tachometrových 176 km/h a má 50k a kratičké převody. Kopec ani nemusí být dlouhý a strmý. Ukončí to omezovač otáček. Proč bychom si nepovídali o malých autech nebo motorech? Na netu je spousta videí třeba o ladění Pionýrů a vadí to snad někomu?
20.04.2025 | 12:06:39 | Ital | Recenze: Citroën C1 (2009)
RE: Matiz jede 160 i víc, Kolíně 180 i víc.
Většině lidí je to šumák. Ti se poznají tak, že sem nic nepíší :0)
20.04.2025 | 11:52:33 | Ital | Recenze: Citroën C1 (2009)
RE: Matiz jede 160 i víc, Kolíně 180 i víc.
Mne je to šumák :) Len že vystatovať sa tu autom s dynamikou niekde tesne nad úrovňou 1500ky Žiguliaka je na zamyslenie, či si robíš srandu alebo to skutočne myslíš vážne.
20.04.2025 | 11:24:56 | Karat Eno Geldingup | Recenze: Citroën C1 (2009)
Matiz jede 160 i víc, Kolíně 180 i víc.
A ty si myslíš, že tvoje psaní na internety nějak ovlivňuje můj život nebo život Itala, který to auto měl také? Pindej si co chceš, šmudlo. Jsi jako jehovista. Ti taky tlačí svoji ideologii dokola. Bobku, nikdo tě nenutí jezdit v malém autě. Já jsem jel v Matizovi 160 a nebyl plyn na maximum. Je mi jezdno, zda tomu věříš nebo nevěříš. Nebuď tak důležitý, že na tobě záleží. Ital jel v Kolíněti 180 a já mu věřím. Tu mu nevěříš. Opět je to jen tvůj problém a problém tvé hlavy. Ty si myslíš, že tvoje pindání nás nějak mění ke tvému obrazu a že jsi nás jako správný jehovista obrátil na svoji víru nebo nevíru?
20.04.2025 | 10:07:15 | Mulit | Recenze: Citroën C1 (2009)