Nejčtenější auto recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 110350x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 85643x
8,6Opel Insignia (2010) Opel Insignia (2010) autor: jgoldman Přečteno: 69607x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 68211x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 65977x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

Zkuste 500e

Také jsem chtěl 500 (novou) už na první pohled.
Jenže jsem staršího data produkce a s mými rozměry to bylo nepohodlné - zvláště ty plastové terčíky místo opěrek hlavy byly tragické.
No ale nyní to byl jediný elektromobil dostupný obratem na operák kvůli parkování po Praze, navíc s aparaturou JBL by Bocelli... A tak jo.
Jenže je to jiné auto. Od podvozku přes ty baterky až po výšku mini-MPV. O sedačkách zvících rozměru obývakových seslí a opěrkách hlavy ani nemluvě.
I s naplno dunící 320W aparaturou se s tím otočím na pětníku, zaparkuji v každé škvíře, v kolonách si to hopká samo, přes noc v garáži se tomu dobijí baterky i z běžné zásuvky přes noc na 100 % - a jezdí to jako motokára i při výšce 153 cm.
Ano, rodinu i s babičkou do toho nenacpete, vzadu místa tak pro trpaslíky s akrobatickými vlohami pro zalézání dozadu atd.
Jenže to je vlastně spíše přednost, než nevýhoda. Ve dvou je v tom svezení luxusní, nikdo další vč tchyně se už do toho ne(ve)cpe, takže akceleruje to dle potřeby jak ta motokára - prostě autínko pro čirou radost i za ty dost velké prachy.
Na dojíždění do práce se s tím tak těším a ani poskakování v kolonách neva, protože si to hopká samo, zatímco ta muzika hraje fantasticky.
Je to prostě silně návykové autíško v jakémkoliv množství než malém projetí - a i když jde teď právě za srovnatelný penís do prodeje podstatně praktičtější pětidvířko 600e, tak fakt nevím, jestli raději nezůstanu u téhle kriplkárky 500e by Bocelli.
P.S. Hlavně nepořizovat jako druhé auto pro zbytek rodiny. Protože půjčovat, to jo - ale při sebemenší zámince mají smůlu. Protože je čirá radost v tom sedět byť jen v garáži a s kabelem v zásuvce si užívat klimatizovaného interiéru s výhřevem sedaček a pořádně ohuleným a přesto dokonale čistým audiem vč. kopanců do bránice od subwooferu z kufříku toho autíška.

16.02.2024 | 17:34:33 | Lumír | Recenze: Fiat 500 1.2 (2008)

Přeci jen...

První dojmy po koupi ojetiny jsou příjemné, čekal jsem to horší, nová auta mě znechucují a zde na mě dýchl charakter starších benzínových Japonců, jak ho znám. Žádná turba, krásná linearita do nekonečna, tichost s nadšeným zpěvem a agilitou v otáčkách, přesnost řízení... Nicméně daní za krátký rozvor a vyšší stavbu je posez za volantem. Nesouhlasím s autorem recenze, posez je bída. Ale to je v této kategorii naprosto normální. Mám dlouhé nohy a tak sezení na špičce zadku se skrčenýma nohama není nic příjemného. Dříve některé vozy měly naklápěcí podsedák (právě Japonci), což problém řešilo podepřením stehen, ale dnešní vertikální pumpování sedaček je mi k ničemu, na dlouhých cestách budu trpět. Nicméně oproti srovnatelné konkurenci vyšších sraženin je sezení v tomto ohledu ještě to lepší, např. před Škodou Yeti.

16.02.2024 | 15:55:26 | Novopečený vlastník | Recenze: Suzuki SX4 benzin 1600ccm (2007)

RE: Nočník

Což o to, auto je s tím motorem svižné, protože lehké - ale jinak je to past na past...

15.02.2024 | 08:10:13 | Vašek | Recenze: Renault Thalia 1,2 16V 55 kW/75 k (2011)

Nočník

Aha, 55kw táhne dobře, jen jsi zapomněl zmínit, že ses pak vzbudil s rukou v nočníku

15.02.2024 | 01:01:03 | Raketa | Recenze: Renault Thalia 1,2 16V 55 kW/75 k (2011)

RE: wow.....🫣🫣

Tak tady nejde ani tak o to, že to zrovna vaše auto zvládne, jako spíš o základy fyziky,...(8.tř. základní školy....)😉

12.02.2024 | 20:06:47 | Karel | Recenze: Toyota RAV4 1998 (1996)

Co asi vznikne

spojením Peugeot, Citroen, Fiat, do toho trocha Forda (motor 2,2?). Všechno značky s nevalnými novodobými výsledky ohledně spolehlivosti a životnosti. Teď s tím chtějte lítat 130000 km ročně. V těchto dodávkách moc výběr není a jsou mnohdy na jedno brdo, přesto stojí za zamyšlení, co pořídit. Ono i v osobních autech už pomalu není co vybrat.

12.02.2024 | 13:34:14 | Ital  | Recenze: Fiat Ducato (2010)

RE: Rav4 - 06/2012 - 110kw

Nieje možné, že taká spotreba :D mam to iste a bez šance :D v zime 9.6 najlepšia a v lete môže byť 8.3 - 8.2

09.02.2024 | 08:46:41 | Toyota | Recenze: Toyota RAV4 2.2 / diesel (2007)

RE: Aro 320D 4x4

Aro 320 D má z výroby mj. originál naftový motor D 127 Brašov, obsah 3,2l. Redukce stejné jako např. na Uazu , uzávěrka z výroby není.

08.02.2024 | 22:20:02 | Bren | Recenze: ARO 4x4 1.4 (1989)

RE: Fiat Ducato 2,2 r.v. od 2021

Mám úplně stejný problém a vyjádření zní, přejetý servis o 2000 km a to diky dovolené v autorizaku 💯👌a to nezmiňuji ještě ostatní problémy 🙈

04.02.2024 | 10:58:37 | Hrachy | Recenze: Fiat Ducato (2010)

Oprava dotazu

Opravuji dotaz na benzín:bylo myšleno benzín E10

29.01.2024 | 20:42:49 | Jaroslav  | Recenze: Volkswagen Lupo benzin 1.0 37kw (1998)