Nejčtenější auto recenze

8,6Saab 9-3 (2005) Saab 9-3 (2005) autor: Petr / Peitréya Přečteno: 18483x
8,4Saab 9-5 (2005) Saab 9-5 (2005) autor: Lekes Přečteno: 15189x
9,6Saab 9-3 (2009) Saab 9-3 (2009) autor: Mojko Přečteno: 10010x
8,0Saab 9-5 (1998) Saab 9-5 (1998) autor: pk Přečteno: 8685x
8,6Saab 9-3 (1998) Saab 9-3 (1998) autor: kytli Přečteno: 8062x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: nadčasový vůz

Auto mám už pět let, a tak trochu bilancuji. Projezdil jsem s ním hodně koutů ČR, a vykonal i pár delších cest do zahraničí. Nikde mne nenechalo na holičkách. Je to pohodlný vůz vhodný hlavně na delší jízdy. Má výborná křesla a objemný zavazadlový prostor. Do nájezdu 300 tisíc km jsem neřešil vážnější závady. Sobík mi dělal radost. V posledních dvou letech se to však nakupilo. Odešlo palivové čerpadlo, alternátor a hlásilo se k výměně i turbo. začaly také kvést oba zadní blatníky (garáž nemám), které jsem nechal vyvařit. Vyměnil jsem i reznoucí výfuk a silentblok. Investice to byly nemalé, ale ještě přijatelné. Prostě stáří je stáří... Teď má auto najeto kolem 320 tisíc km. Doufám, že mi ještě nějaký ten rok vydrží a já mezitím najdu stodolu, kde ho uskladním. Pokud jde o design, zraje do krásy. Fešný a schopný severský youngtimer. PS Co jsem si zamiloval, je funkční a elegantní design vnějších dveřních klik.

12.06.2021 | 17:44:10 | Petrus | Recenze: Saab 9-3 2,0 turbo (1998)

tlačítko na vypnutí osvětlení

ahoj,já ti jen chci říct že tlačítko na vypnutí osvětlení přístrojové desky měl i můj moskvič 408 ) , bylo to super,když se mi nechtělo čumět na osvětlenou palubku tak jsem ho vypnul a v autě byla tma )

04.08.2020 | 17:07:09 | jirka | Recenze: Saab 9-3 1,9 TID (2005)

900NG

Vlastnite jeste toto auto ?:)

16.12.2018 | 23:55:29 | MJ | Recenze: Saab 900 B206I (1994)

Saab 2.2tid

Ja mam teraz uz 4teho Saaba, prvy bol 9000 2.3t Aero, druhy 9-3 2.0i, treti 9-5 2.3t SE a teraz som kupil pred mesiacom 9-3 2.2 Tid , bal som sa dieslov v Saabe ale v Bagnall Saab (kam chodim servisovat) mi povedali ze tieto dieselove motory su dobre, len sa treba starat. Z jazdnymi vlastnostami som velmi spokojny tak isto aj z vykonom motora - papierovo vyzera ako slaby motor ale celkom to ide, a spotreba velmi dobra,,celkovo spokojnost.

17.05.2017 | 11:29:46 | Michal | Recenze: Saab 9-3 2,2 (2002)

RE: 9-5

Podle mě je lepší z venku, ideálně Švýcarsko, jsou tam auta všeobecně v lepším stavu. Přecijen lepší silnice a lidi to tam nehoní tolik jako u nás.

10.03.2017 | 11:10:11 | Max Power | Recenze: Saab 9-5 2.3turbo (2005)

SAAB 9.5 Aero

Měl jsem Saaba 9.5 Aero combi. Motor měl Maptun st. III, jel úžasně, krouťák neuveřitelnej. Potom mi praskl píst a tak jsem se nasypal a koupil nový motor Aero 2.3 (brejlovec), dal jsem do něj ale ihned kované písty, rovněž tento motor šel nad očekávání - úžasné zrychlení - a vůbec. Teď jsem se rozhodl, že půjdu do new 9.5 Aero 2.8 6V XWD. A už je doma... neuvěřitelný a nadčasový auto. Prostě : SAAB je SAAB !!!

19.02.2017 | 13:10:56 | Pavel | Recenze: Saab 9-5 2.3turbo (2005)

9-5

Zdravim vsechny stastne majitele 9-5tek.
Rozhodl jsem se pro 9-5 2.3 T a chci se vas zeptat, jak nejlepe auto koupit, zda su jej nechat privest z Venku, ci si pockat na nejakou prilezitost z CZ. A dale zda si myslite, ze neni najezd km tolik dulezity... stejnak necham udelat co se da za servis, abych mel milacka v cajku... diky za radu.
G.

21.01.2017 | 19:44:11 | George | Recenze: Saab 9-5 2.3turbo (2005)

nadčasový vůz

Tento typ SAABa jsem si koupil před půl rokem. Rok výroby 2000, motor B205E. Taky dvoulitrový benzín LPT. Do dieselu bych nešel. Zatím jsem s autem velmi spokojený. Kupoval jsem auto se servisní historií od SAABisty přes SAABí servis. Tento postup v případě této specifické značky je nejjistější. Auto má přes 260 tisíc nájezd a zatím jede bez problémů. Je to dobře postavený vůz. V interiéru jsou použity kvalitnější materiály než u novější generace SAABu 9-3, sedanu a kombi. Nic tu na rozdíl od novějších bratříčků nevrže. Velmi se mi zamlouvá praktická a přitom fešná karoserie typu fastback, což je něco mezi kombíkem a liftbackem. Dnes v dané koncepci a třídě koupíte snad jen Mitsubishi Lancer a BMW 3GT. Pro SAAB to bylo v minulosti typické řešení karoserie. Auto má hezký profil a praktický dlouhý a rozměrný kufr s průvlakem na lyže, což coby běžkař oceňuju. Uvnitř se žije příjemně. Vůz je sice užší (spíš pro 4 dospělé lidi než pro 5), ale mě to stačí. Komu ne, ten si koupí 9-5ku. Zásadně mi vadí jen úzké a neprakticky tvarované kapsy ve dveřích (nestrčíte tam ani malou PET láhev). Ergonomie jinak výborná. Ovládání přehledné a bez výstřelků a zbytečností. Snad jen regulace otvírání oken na středovém tunelu je nezvyklá. Raději bych tam viděl držák na láhve. Auto je v dobré kondici a stárne do krásy - když ho tedy nezanedbáváte. Nadčasový vůz. Čím déle ho mám, tím víc se mi líbí. Je to taková láska na druhý pohled, která ovšem trvá. Za cenu pod sto tisíc Kč víc než dobrá volba. Oceňuji bytelnost konstrukce a přitom ladnost švédského designu. První generaci 9-3 s benzínovým srdcem určitě doporučuji, a to i se slabším turbem. Na bezpečné předjíždění a pohodlné dálniční přesuny zcela dostačující. Díky SAABe.

20.04.2016 | 21:14:59 | Petrus | Recenze: Saab 9-3 2,0 turbo (1998)

RE:

S toho Z toho ty vole... mňa tiež bolí aj... ako môžeš kritizovať gramatiku keď píšeš presne tak isto preboha

23.05.2015 | 01:50:50 | tyvole | Recenze: Saab 9-3 1910,turbo disel (2009)

Saab 9-3 Sport Combi 1,9 TiD

přečetl jsem si Vaší recenzi na Saaba 9-3, také mám doma 9-3 Sport Combi 1,9TiD 88kW, můžu říct že co se týká podvozku tak je auto opravdu Hooodně dobré, najezdím 40 tis km ročně a jse s autem velmi spokojen. jednou mě zradil akorát alternátor když mělo auto najeto 155 000 km, teď mám už přes 180 000 km a nic neřeším, jen jsem pro jistotu nechal vyměnit žhavičky (ne že by to potřeboval, ale pro jistotu) a chodím na pravidelné prohlídky do Saab servisu. Můžu doporučit, auto je komfortní, spolehlivé, krásné, bezpečné a i ve verzi kombi je sexy :-)

25.02.2015 | 15:56:07 | Stichi | Recenze: Saab 9-3 1,9 TID (2005)