autor:
Ing. Miroslav Had
2 komentáře
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,6
autor:
Martin
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,6
autor:
Michal
3 komentáře
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
2,2
autor:
j
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
7,6
autor:
Rudlo
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,4
autor:
milos
3 komentáře
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
9,2
Nejnovější komentáře v diskuzích
DPF/FAP
Ahoj. Zvažujem kúpu auta s rovnakým motorom. Chcem sa opýtať 2.0hdi 100kw má od výroby DPF alebo nie. Ďakujem
01.03.2023 | 09:41:37 | Miro | Recenze: Peugeot 807 (2010)
Spojka
Dobrý den, s autem jsem dosud neměl žádný problém. Dnes z ničeho nic přestalo fungovat řazení. Spojka je uvolněná, ale vrací se pomalu zpátky. Bohužel nelze zařadit žádný rychlostní stupeň ani po vypnutí motoru. Brzdová kapalina je v pořádku a pravidelnou údržbu auta (rozvody, olej a filtry) jsem dělal měsíc zpět. Nevíte, kde by mohl být problém? Najeto 90tis. km.
26.12.2022 | 21:50:59 | Libor | Recenze: Peugeot 207 1,4 (2009)
recenze 2x 106
106 1.1 1996 sem měl od roku 2006 auto sem dal na vrakoviště 2021 za tu dobu sem vyměnil rozvody,vodní pumpu,brzdové kotouče,několikrát výfuk a to je vše.auto není buh ví co, ale zá těch let mě nikde nenechalo.proto sem si v roce 2021 koupil další 106 1.4 2000 tak snad bude stejně spolehlivá jako ta první motor jede líp.bolavé místo 106 je zadní podběhy dole na spodku zreznou a plechy se dole otevřou nutno vyvařit,jinak auto bez rezi.na 22 roku staré auto vše ok.
14.10.2022 | 01:00:10 | solim | Recenze: Peugeot 106 1.4 benzín (2000)
RE: peugeot 207 1,4 16V bez VTi
:-)))) žabožrout, můj 13 let starý C max má 250tkm a v podstatě nic z toho jsem neřešil, krom předepsané výměny rozvodů ve 160 tkm, ale to bylo v servisplánu...
18.02.2022 | 09:43:55 | Vašek | Recenze: Peugeot 207 1,4 (2009)
RE: peugeot 207 1,4 16V bez VTi
Na nejspolehlivější motor docela dost poruch.
17.02.2022 | 19:18:46 | | Recenze: Peugeot 207 1,4 (2009)
peugeot 207 1,4 16V bez VTi
Koupili jsme to nový Peugeot 207 1,4 16V bez Vti 65kW (nejspolehlivější motor, který asi po dvou letech přestali prodávat) v roce 2006, svolávačka na výměnu alternátoru, těsnění pod hlavou motoru prosakovalo, takže výměna (bohužel IC West v Plzni, kde jsme to koupili, to přiznal až měsíc po skončení prodloužené záruky a chtěli za to 10k - Peugeot by jim to v rámci záruky zaplatil tabulkově za míň), nakonec mi to udělali jinde za 5k. Další servis cca 90k km byla výměna rozvodovýho kola a rozvodů (po startu se studeným motorem ztrácel výkon a na plyn moc nereagoval, rozvody nestačili, muselo pak rozvodový kolo ven). U nějakých 120k km odešel startér, takže repas za 1500, praskla pružina v zadním bubnu. Ve 160k se ozval divný zvuk z převodovky, takže výměna ložiska a stromečku v Chlumčanech za 6k. Brzdy, olej, filtry si v tom měním sám za hubičku a na každodenní ježdění po městě je to dostatečný stroj s levnou údržbou (přední kotouče, obložení, filtry jsem koupil za něco málo přes 2k na automedik), nějaký opravy muselo dostat, ale funguje dál, ikdyž papá olej a celkem brzo odešlo čidlo hladiny oleje, takže kontroluju hladinu, dolévám olej nebo rovnou měním do 15k km. Chce to správný motor, protože na ostatní všichni nadávají, jak VTi tak THP jsou sračky. Dokud se nerozsype motor, tak s tím budu jezdit. Věřím, že nějakých 250k km to v pohodě zvládne.
17.02.2022 | 13:59:11 | peugeot 207 1,4 16V bez VTi | Recenze: Peugeot 207 1,4 (2009)
RE: auto smejd
No..... a to nemáš renault :-))))
20.01.2022 | 11:08:04 | Vašek | Recenze: Peugeot 207 1,4 (2009)
RE: auto smejd
Tak já jsem na tom docela stejně. Auto 2008 Blue 1,6 88 kw diesel.
Tlumiče po cca 35 tis. Časté poruchy systému a to mám auto od roku 2015.
Dodnes nevyřešeno. Po cca 80 tis. vyměněná nádrž na čpavek rezavá nádrž. Bylo mi řečeno že je to vada z výroby, ale nový díl jsem musel zaplatit 28 tis. Drahý servis po 80 tis. jsem přestal jezdit do autorizovaného servisu. Peogeot je auto tragické. Mrzí mě že jsem se tenkrát nechal ukecat a koupil jsem ho. Velká nespokojenost.
19.01.2022 | 11:51:41 | Jarmil | Recenze: Peugeot 207 1,4 (2009)
RE: Spolehlivost / spotřeba/ motor
Tak na každů robotu nám treba špecialistov....tady na to máme svlastíka a ľuboše.....ale jinak tedy, ty se do toho auta vejdeš? Já myslel, že je to pro trpaslíky..
15.12.2021 | 07:53:25 | Vašek | Recenze: Peugeot 107 998 (2008)
Spolehlivost / spotřeba/ motor
Tak jsem se snažil přečíst nějakou recenzi,ale 2/3 blábolů sem vůbec nepatří.Tohle píšu asi 13 let po založení tématu.Takže ti co vysmívali litrovém u motoru,tak dneska se běžně dává do Octávie a velkých SUV !TO by jste se tenkrát divili ještě mnohem víc.V bazarech je spousta kolíňat z prvních let výroby s nájezdem 150 - 200 000km běžně.Na evropských bazarech v Německu a Holandsku nájezd běžný 250 -300 000km!A auta vesele frčí dál.Chtel jsem se něco dozvědět , ale tady diskuse plná poměřování pindíků, takže nic moc . Zítra si pro jedno ojeté jedu s nájezdem 165 000 a staré 12 let,ale obavy z něho nemám , když vím kolik toho vydrží a ještě dlouho bude sloužit.Na cestu do práce a na kroužky .Pro dva ideální a ve čtyřech to někdy pro zábavu vyzkoušíme.S dnešníma cenama benzínu to jinak nejde, a jako druhé auto do rodiny asi ideální volba.Snad ještě Yaris,ale Aygo ,C1 a 107 se mi začala libit.
14.12.2021 | 14:30:16 | Šleha | Recenze: Peugeot 107 998 (2008)