Rok výroby:2008Typ motoru:1,4 8V,54KwStav km při koupi:0 kmStav km nyní:47 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:6. 6. 2012
mnoho vážných závad vůz je hodně náchylný na boční vítr líný a žravý motor 1,4 8V,54Kw
Závady a opravy na autě
- po 5 měsících spuchřelé gumové těsnění mezi zadním bočním sklem a zadními dveřmi (opraveno zdarma v záruce až po písemné stížnosti) - po 1. roce problémy s termostatem,( po kontrole v servisu závada nezjištěna) - 14 dní před koncem dvou leté záruční lhůty únik chladící kapaliny společně s únikem oleje z motoru ( po dvou návštěvách v servise Peugeot v Litoměřicích zjištěno, že je vše vpořádku).Jak jsem zjistil později, tak v servisu mě do chládící kapaliny nalili nějakej s*áč pro utěsnění drobných úniků. Chladící kapalina mě sice už neubývala, ale z motoru mě trochu stále tekl olej, prý je to normální u dvouletého motoru mě řekli v Peugeotu. Dále mě odmítli dát písemné potvrzení, že auto bylo u nich v servise. Protože mě olej stále kapal z motoru napsal jsem písemnou stížnost na peugeot, ale vůbec mě neodpověděli. Nakonec jsem musel závadu opravit za své peníze a samozřejmě to bylo těsnění pod hlavou mmotoru, oprava stála 3000,-kč( v neoriginálním servisu), to bylo mé auto staré teprve 2,5 roku. - ve 3 letech výměna termostatu, oprava stála 2000,-kč( neoriginální servis) - v 3,5 letech ureznul držák výfuku v zadní části výfuku ( oprava zdarma - přivařil mi to švagr) - v 3,7 letech (dnes) při kontrole v jámě objeven únik oleje z převodovky, jsem zvědavý kolik mě to zase bude stát Na to, že v říjnu půjdu na svou 1.technickou prohlídku ve 4 letech bylo těch závad požehnaně.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mě sice ještě nikde nenechalo, ale jedná se o vůz, který má samé vážné závady, na to, že se jedná o nový vůz. Přestože hodně závad se objevilo v záruční době, tyto závady nebyly servisem Peugeot v Litoměřicích vůbec odstraněny a ani písemné stížnosti nepomohly. Po zkušenostech se servisem Peugeot Litoměřice už jsem se zapřísahnul, že tam nikdy nevkročím. Peugeot 207SW je líbivý vůz, ale to je také vše. Benzínový motor 1.4 8V, 54kw je velice líný motor a dost žravý, zrychlení je opravdu velice pomalé a předjíždění si musíte opravdu dobře naplánovat. Vůz nemá ani klimatizaci, takže od dubna je ve voze strašné vedro, protože auto dokonale těsní. Podle mě je auto časovaná bomba na závady a nejradši bych se ho zbavil, ale ještě ho musím 3 roky splácet, mám ho totiž na úvěr.(7 let)
Doplnění recenze ze dne 20.02.2013
Stav km nyní: 54 500 km
Reklamoval jsem písemně u firmy Peugeot prasklé těsnění pod hlavou motoru, které mě v Peugeot servisu v Litoměřicích - firma V-group odmítli opravit, přestože byl motor ještě v záruce(14 dní před skončením dvouleté zár.lhůty). Bohužel firma Peugeot mě vůbec neodpověděla - nezájem. Ve dvou letech a 6 měsících opraveno na své náklady těsnění pod hlavou motoru - cena 3500,- Kč. Ve 3 letech ureznul držák výfuku, který je z velmi slabého materiálu, naštěstí švagr mě ho přivařil zadarmo a zatím to drží. Bohužel dnes mě zase teče olej z motoru a ubyla mě asi o 1cm chladící kapalina, takže to vypadá, že už budu muset znovu na výměnu těsnění pod hlavou. Sice mě napoprvé hlavu motoru nebrousili, ale prý to měřili a bylo to v normě, tak nevím proč těsnění pod hlavou zase teče. Dnes jsem byl u jiného automechanika a možná to vypadá na nějakou výrobní vadu motoru. Takže mě čeká zase oprava motoru a to vůz nemám ještě splacený. Splácím ho 4 roky a ještě 3 roky mě čekají, takže tohle auto je opravdu super kšeft. A ještě bych zapomněl na jednu vážnou závadu ve 3 a půl letech, když jsem měl vůz na jámě pro kontrolu výfuku, tak jsem zjistil, že mě z motoru zespoda teče olej, tak jsem jel hned do servisu a zjistili mě, že pravděpodobně už z výroby byl povolený šroub setrvačníku, který už byl téměř celý vyšroubovaný a nechybělo mnoho, aby vypadnul, což by prý způsobilo velkou škodu. Takže v tomto případě jsem měl štěstí, ale jenom jsem kroutil hlavou, co v peugeotu dovedou. Bohužel to vypadá, že tenhle vůz je časovaná bomba, ale bohužel musím ještě necelé 3 roky splácet úvěr, takže zatím se ho zbavit nemůžu. Zrazuji všechny od koupi tohoto vozu s motorem 1.4 54kw, pokud nechcete dopadnou jako já.
Jenom bych ještě chtěl doplnit, že vůz jsem kupoval nový.
Doplnění recenze ze dne 21.09.2014
Stav km nyní: 80 000 km
Nyní vlastním Peugeot 207SW 6let a musel jsem vyměnit brzdové kotouče + destičky, protože kotouče měli velké drážky a brzdy strašně pískali při každém brždění.Výměna kotoučů + destičky cca 5000,-Kč. U zadních dveří z venku se začínají objevovat díry v plastu vedle okna.Jedná se o zalisovaný plast už z výroby, takže nevím, zda to vůbec půjde vyměnit, zda nebudu muset koupit nové dveře. Co vlastním vůz, tak už těch závad je opravdu přes příliš. Ten vůz je opravdu časovaná bomba.
V roce 2011 jsem koupil novou 1,4 54kw. Nyní má najeto 126 000Km. Každý rok byla v originálním servise Peugeotu - pouze pravidelný servis. Při 120 000 km byl při pravidelném servise (výměna rozvodů, provozních kapalin, filtrů, atd...) zjištěn olej v chladící kapalině. Peugeot si řekl o 14 500kč + 16 000kč za výměnu těsnění pod hlavou. Byl proveden pouze servis za 14 500kč. Následně jsem auto přivezl do jiného servisu kdy mě bylo sděleno že je nutné krom těsnění pod hlavou vyměnit i výfukové svody celkem tedy oprava za 22 700 kč. Po ujetí 400km od dvou oprav za celkovou částku 37 200 kč (v autorizovaných servisech) se mi rozsvítila kontrolka motoru - zjištěna vadná zadní sonda katalyzátoru (Peugeot ji nabízel za 6000 kč). Sondu jsem měnil v neautorizovaném servisu za 2000 kč a už nikdy ani jinam nepojedu.
Výměna těsnění pod hlavou za 16 tisíc?? To je teda masakr, na to, že těsnění stojí 220,- Kč.
04.09.2017 | 17:32:06 | Magnus
| 78.156.147.*Reagovat
RE: 207 - koupená v r. 2011
co chceš od servisu Peugeot? To jsou naprosto plánovitě zloději, kteří když z tebe nesype dost peněz, klidně tě pošlou za soukromníkem do garážservisu a vyfakujou tě. Osobní zkušenost. Jezdili jsme do pežotservisu celá rodina se čtyřmi auty! Vždy z nás měli prachy, ale jednou jsem odmítl provést jakési pofiderní úkony prohlídka vozu a chtěl jsem jenom vyměnit olej, a okradli mě, naúčtovali nesmysly (dobití baterie, chacha, dolití ostřikovače který jsem den před tím dolil a naúčtovali opět jakousi kontrolu vozidla). Když jsem protestoval, poslali mě za soukromníkem. Takže o zákazníka jim nejde, mají už nakradeno dost.
Dlouho jsem přemýšlela,jesli též vložit svoji zkušenost s vozem Peugeot 207 .Ano podělim se .Koupila jsem si nový Peugeot 207 v nejlepším vybavením pro tuto značku. Spokojenost veliká do té doby, než mi po 4 letech a najetých 13 0000 km bylo sděleno jiným autorizovaným servisem při výměně oleje, že mi u vozu podotýkám nového vozu chybí spodní kryt motoru, kotouče jsou opotřebováné jako při ujetí 45 000 km .!!!!! Destičky jsou jako nové, aby ne po 13 000 km...neumím si to vysvětlit já ani technik z jiného autorizovaného servisu. Naskýtá se loudivá myšlenka, byli kotouče vyměněny při dovozu mého auta. ..podotýkám, že auto je nové 4 roky, nehavarované ...tak mne čeká výměna kotoučů. Nemusím nikomu popisovat můj údiv a zklamání v jednom. Jen tak si teď vzpomínám, že jsem měla vlastně jednou auto v servisu Peugeot.S tim ,že mi dávali náhradní černou lištu vzadu na nárazníku. Byla poškozená. To bylo vše. A teď se zamýšlím, že by to byla taková drzost a svlékl i mi auto jako cibuli přeci jen v Peugeotu při takto banální výměně lišty auto si tam nechali 3 dny! !!. ..domnívám se, že na první technické kontrole by mě technik upozornil o chybějícím spodnim krytu na motoru. ..chtěla jsem se jen podělit o zkušenost s Peugeotem 207. ...Děkuji všem za přečtení mého příspěvku a přeji Vám bezpečné km s vozem Peugeot 207.
23.10.2016 | 15:48:07 | Alice
| 194.228.13.*Reagovat
Já jsem s autem taky zatím spokojenej. Mám ho tři roky a nebyl závažný problém. Recenze je trochu zavádějící a tendenční. Například stěžovat si na to, že auto těsní a je v něm vedro když si někdo pořídí vůz bez klimatizace je úsměvnej. A že se na zadních dveřích začali dělat díry v plastu, to mě taky pobavilo...
04.10.2016 | 23:38:58 | Petr
| 185.112.167.*Reagovat
ounou
nevim kam jinam to napsat, ale, v sekci autobazarů, JMK, vám chybí auto-story. stránka www.auto-story.cz
Sem to teda nepiš.Najdi si sekci podvodníci s ojetými auty a tam si dej reklamu.Jinak varuju ostatní kdyby tam něco někdy chtěli kupovat je toho plný Brno a mají víc firem www.reference-autobazaru.cz/1_162_1.html Neuvádění vinek v inzerátech,omlazování,stáčení tachometrů atd.
Přidám také svou zkušenost s dvěstěsedmičkou. Koupil jsem jí novou v roce 2007. 1,4 8V. Nyní v roce 2015 mám sice najeto teprve 46 000 km, ale jezdí stále bez jediné závady. Pouze občas praskne žárovka a výměna je u předních světel dost komplikovaná, ale podle známých je s tímhle problém i u jiných značek. Takže za mě s tímto autem absolutní spokojenost :-)
18.02.2015 | 17:55:11 | Pavel
| 194.228.32.*Reagovat
RE: Peugeot 207 ŽÁROVKA H7
Pokud není denní svícení diodové a používají se k tomu účelu H7, tak je samozřejmé, že se musí čas od času vyměnit. Nevím,co je na tom komplikované. Nemusí se rozebírat kus auta, jako u některých značek. Mě trvá výměna této žárovky H7 3-5 minut.
Odjazdil som 2 ks P 206 do cca 150.000 km. Len pravidelný servis a dosť často žiarovky. Teraz mám 150.000km na P 308 SW 1,6 HDI a zatiaľ tiež len servis.Uvažoval som o p 207 SW práve s 1,4 benzínom, no ako čítam, asi som urobil dobre, že som ho nezobral.
26.09.2014 | 15:14:45 | rick
| 195.28.86.*Reagovat
207
Musím napísať, že peugeot 207, sa nedá zrovnať s kvalitou peugeot 206...Mne na P 207 po roku odpadli dvere (spravili mi to v rámci záruky - ale velmi sa cudovali), za prvý rok som vymenil 8 x prednu žiarovku pravú a 6 krát lavu. Po roku som to siel uz reklamovat a namontovali mi nejaký "odpor". Po 2 rokoch mi zhrdzavel výfuk, tak som ho musel meniť, odišiel mi termostat, menil som, začalo sa mi poruchať zatvaranie okien. Po 5 rokoch mi odisla spojka.Po 6 rokoch sa objavil olej v chladiacej zmesi...Teraz mi chladiaca zmes aj vyteka... Ked som reagoval listom spoločnosti Peugeot, ceny, nakolko som do tohto auta uz vrazil pozehnané mnozstvo penazi, napísali mi ze ceny su v rámci politiky spoločnosti peugeot. Ja uz viem, že francúza si nikdy nekúpim.
vlastním peugeot 207, 1,4 54kW, 8V. rok výroby 2008. kúpil som ho v roku 2009. po 4. mesiacoch výmena spojky (prešmykovala) opravili v záruke. po 4. roku, mesiac po servisnej prehliadke únik oleja - hlava valcov. v originálnom servise peugeot 400 eur. mesiac nato únik chladiacej kvapaliny - v peugeote mi povedali, že je to mikropraskina na plastovej skrinke termostatu - oprava 100 eur. poviem iba môj názor peugeot nikdy viac.
Když jsem tohle auto kupovala (2010) nějak jsem asi přehlídla tyto recenze. Je před svátky, mám rok po dvouleté záruce a právě mi v servisu sdělili, že olej (který tekl už v záruce, ale Peugeot to neuznal)teče zpod hlavy motoru. Oprava cca 14 tis. Prý výrobní vada...Omyl mého života - tahle koupě. Tak pěkné svátky....
my sme mali tento motor vo firemnom berlingu, najazdil 150 000km bez poruchy a s velmi zlym zaobchadzanim. Vzhladom na to, ze to je lenive (na taku kasnu), tak to islo 90% zivota na plno, vytacalo sa to, striedali sa na tom hlupaci, co si nevazia firemny majetok, kratke trasy po rozbitych cestach atd.... Auto malo sice dva krat totalku a dva krat sa v podstate narodilo, dalsich asi 4x malo mensie nehody, ale mimo toho ani jedna porucha. Dnes mame nove berlingo dokonca s 1,6hdi, a ani tam ziadna porucha za 35 000km.
Jaaaaaj šroub setrvačníku. Toho jste se nesměl dotknout, ale pozdě. Mám pro vás velmi špatnou zprávu. Ten šroub setrvačníku se nepovoluje ani neutahuje, vůbec se ho nesmíte dotknout. :( Teď co vám můžu poradit. Hledejte si nějakého odborníka Peugeotu, který vám rozebere motor, a tu hlavu vám sunda a přezkouší tlakem, no a při jednom, pokud se dá dostat za blok motoru a pořádně ho dá do kupy. Ohledně tohoto šroubu nevím jak se dostat za něj při tomhle motoru, některé motory jsou snažší a dá se tam dostat z pod olejové vany, ale z většiny případů se sundávají prsa, tedy ten předek. Co se stalo s tím šroubem setrvačníku? On je v bloku jištěný takovou malinkatou zarážkou, kterou za tou stěnou nevidíte a při pohybu šroubu setrvačníku ta zarážka prdla. Teď k té zarážce, nejenže se vám ten šroub bude stále povolovat, ale také na tu zarážečku je obvykle napojeno i olejové čerpadlo, které teď prokluzuje a dostatečně vám nemaže motor, hlavně ventily a Tím dochází ke cvakání a rapidnímu snížení výkonu. Taková pitomina a může vám odrovnat celý motor. :/
Ještě jedna a další hodně špatná zpráva pro vás, ten neoriginální servis zřejmě povolil právě ten váš šroub. Klasická chyba mechanika, který je lenivý seřizovat motor jiným způsobem. Tak chytne klíč za ten šroub, aby posouval řemenici a mohl seřídit klikovku s vačkou a pak nasadit rozvodový řemen. Proto většina neorigo servisů vám do francouze nepůjde, on se ten francouz dost blbě aretuje a je třeba mít na to speciální nářadí a když už tak je to s prominutím odvážlivec, který si sám strká hlavu do oprátky a který to ještě zmrví a takhle to dopadá a to ještě buďte rád, že nemáte potkané ventily. :(
svlastik bude zřejmě pořádný hňup nebo mechanik specialista právě vyučen.Tento motor,který dokáže najet velmi vysoké porce kilometrů bez vážnějších poruch je tak blbuvzdorný ,že rozvody na něj nasadí cvičená opice.Nepotřebujete žádnou aretaci a pokud na ní trváte stačí kolík či šroub m8. Protáčením motoru za centrální šroub se nestane vůbec nic,protože při kompresi kterou vykazuje benzinový motor se NIKDY tento nemůže nikdy povolit.Navíc se většinou točí doprava tzn, spíše dotahuje.Viděl bych to spíše na smolný kus z továrny.Většina jakýchkoliv servisů do opravy tohoto motoru půjde,neboť je jednoduchý až spíše primitivní-to je předpoklad dlouhé životnosti.Motor tohoto typu 1,1 1,4 1,6 vychází ze stejné stavby a laik na první pohled nepozná jaká je to vlastně kubatura.Vady těsnění pod hlavou se zřídka objevovaly.Tekoucí olej z motoru je věcí konkétního motoru z konkrétního místa ,které majitel nespecifikoval.Vyvarujte se rad naprostých laiků ,kterými je internet zamořen.
1.4 VTI neznam, starší 1.4i TU3 dokonale. Otazka co je jinak u VTI? Při výměně rozvodů se řemenice demontuje. Šroub v klikové hřídeli zůstává. Pro aretaci vackove a klikove hřídele se nesmí točit přes tento šroub - tedy jak pootocim motorem do pozice k sejmuti rozvodu?
21.03.2020 | 07:58:49 | Marek
| 185.138.44.*Reagovat
To je aspoň kupec!
Přeji takových kupců co nejvíce!!!
Jdu koupit auto a nevím,že tam není klima ani se v autě s tímto motorem neprojedu! to je celkem odvaha za ty prachy koupit vůz a pak nadávat, dle výčtu to opravdu byly velké závady :-) Dnešní auta jsou spotřební zboží a s kvalitou aut devadesátých let se už prosím rozlučte! (jinak k PSA 205 1.8 D 750t. km,Xsara I 1.9 D 330t.km,Xsara II 2.0 HDi zatím 190t.km,...bez investic)
Dobrý den,pokud čtete recenzi, tak ji čtěte prosím Vás důkladně.Já jsem věděl, že ve voze není klimatizace, když jsem vůz kupoval.Bohužel jsem kupoval vůz vystavený v saloně a na zkušební jízdu byl k dispozici stejný vůz, ale ze silnějším motorem 1.6 a s ním jsem zkušební jízdu absolvoval.Slabý motor v autě je to nejmenší, co mě vadí, protože já stejně nejezdím rychle, ale problém jsou vážné závady motoru a otřesné jednání v peugeot servisu a samotné firmy peugeot.Od Vás je velice škodolibé, že přejete takových kupců jako jsem já více.Já jsem auto koupil stejně jako ostatní kupci,vůz jsem si prohlédnul a projel jsem se v něm,bohužel nejsem jasnovidec, abych předpovídal závady, které se objeví.Jak se ke mě zachová firma peugeot, to jsem ani ve snu netušil,ale bohužel v Praze ve Zdibech v peugeotu mě řekli, že nejsem sám ke kemu se peugeot takto zachoval, že to trvá už 3 roky, že firma kašle na zákazníky.Chtěl jsem jen varovat ostatní lidi před koupí tohoto vozu s tímto motorem, aby nedopadli stejně jako já a konec konců k tomu recenze mají sloužit.Nemám v úmyslu někoho osočovat nebo napadat. Dnes samozřejmě lituji koupě tohoto vozu, bohužel jsem nemohl předvídat chmurný sled událostí.Já nepřeji nikomu, aby si koupil špatný vůz,ale doufám jen, že firma Peugeot, která má 100 letou tradici ( v minulosti vyráběla kvalitní auta), brzo zkrachovala, protože takto se chovat k zákazníkům nemohou.
20.02.2013 | 11:20:36 | Antonio
| 95.143.133.*Reagovat
RE: To je aspoň kupec!
Ahoj jak jsem tady psal níže prvopočátek všeho je ten termostat po roce,pak už se to nabalovalo a vezlo,ale je to všechno kvůli tomu,že v tvým servisu nebyli schopný na to přijít.Šel bych po nich,dal bych si zhotovit znaleckej posudek a pohrozil jim televizí a soudem.
Ahoj vůz Peugeot 207 SW 1,4 jsem kupoval také nového mám ho už 4 rok a to bez jediné chyby a opravy jsem s ním velice spokojen možná jste koupil je špatný kus
30.10.2013 | 14:37:23 | Roman
| 89.103.141.*Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
15.12.2024 | 06:35:15 | âîň ýňî
| 37.212.84.*
Moje zkušenost s peugeotem - motor pokud je nový je dobrý, malá spotřeba, příjemný tichý a plynulý chod (mluvím o dieslu). Motor Peugeotu najeto caa více jak 400.000km byl naprosto nespolehlivý a poruchový-prasklinky na bloku hlavy (předkomůrky) poruchové čerpadlo (rotodiesel - vyběhané, neudrží volnoběh...), monoblok má snahu se kroutit, vrcholem byl zalisovaný čep v bloku na rozvodech, který se uvolnil a vypadl a bylo po motoru. Proto moje zkušenost - Peugeot už nikdy.
Nejpíš to těsnění pod hlavou povolilo díky vadnýmu termostatu,kterej servis nedokázal nebo nechtěl vidět.Pokud na to máš papír,že jsi to reklamoval šel bych po nich.
Když pominu ty opravy.Které zase neuměl ani nějak solidně vyřešit servis.Tak ten zbytek jste musel vědět...a víceméně počítat. Jako třeba ten motor auto není zase tak lehké..a v celku logicky je jasné že 54Kw není vhodná kombinace.Ani to nepojede a ani to není úsporné.A klimatizace to stejný..taky jste o tom musel vědět.A neřekl bych že to je vyloženě dobrou těsností vedro je bez klimatizace i ve staré Škodovce.
Samozřejmě, že jsem nepočítal s tím, že auto bude závodník s 54kw výkonem, ale je ostudné, že peugeot dává k tomuto vozu, tak líný motor a ještě k tomu 8V, který je už dnes archaický.Máte dobrý postřeh, že vůz peugeot 207 je ve své třídě nejtěžší, proto by peugeot měl dávat v základu lepší motor, nemyslíte? A co se týká teploty ve staré škodovce, tak stará škodovka určitě tak netěsnila jako peugeot 207, takže teplota stoupne v peugeotu určitě rychleji než ve staré škodovce.Mimochodem dnes mě v servisu zjistili, že mě teče olej né z převodovky, ale z těsnění mezi spojkou a převodovkou a předběžná cena za opravu je cca 3000,-Kč.Takže super.
06.06.2012 | 21:37:58 | Antonio
| 95.143.133.*Reagovat
RE:
Tak to by každopádně měli:)..tak určitě netěsní jako tento nový Peugeot...ale každopádně v jakémkoliv autě v letních pařácích bez klimatizace není zrovna nejlépe. Smůla je v tom že se to tak..sype.Ale na druhou stranu někdy se stává že to člověk vymění a časem to vychytá.A pak dá auto pokoj. Já mám 406 2.0 benzín rok 2000...vlastním ho dva roky.A na diagnostice..mě došli na to.Že taky unikal olej přes šroub z převodovky.Na palub PC...po 15Tkm..ukazoval display že nejsou zavřené zadní dveře...proběhla výměna nebo oprava vstřikování. Ted má auto necelých 200Tkm...kupoval jsem ho při 170Tkm..a od té doby koupě jsem do něj nedal ani korunu za opravu. V práci jezdím s novou Fábii..od 8000Tkm...vržou plasty.Ted má kolem 16Tkm..až se měnilo spousta věcí.Trubky kliamtizace,pojistky,nefungovalo el,okno.Spínač brzdových světel..stabilizační tyčky.Pak jeden čas ,pořád svítila kontrolka EPC..a nikdo neví proč.Dle všeho špatný kontakt k ECU. Chápu mě by to dosti vadilo hlavně při novém..autě.Ale nakonec může třeba sloužit pak dobře.:)
RE: Takže s P 207 iba do SUCHEHO počasia?:)), veľa hlúposti som počul, ale tú o tesnení
by mohla Aliki zarámovať...
Takže ked otvoríte OKNO..., ešte tesní? otvoríte aj to druhé..., ešte furt tesní to auto nepodarené?..:)
Nie je to náhodou tým, že má veľké sklonené čelné sklo a celkovo veľké zasklenie? Inak, auto BEZ AC.. je takmer nepredajné, 1,4 motor je lenivec, to je fakt, ale 8 ventil sa ľahšie hrabe z nízkych otáčok a netreba ho točiť ako 16 v.
Spotrebu máte OK. Inak neviem, ale mať auto z PSA, a dúfať, že nebude niečo niekde tiecť, či presakovať... to je ako veriť na Mikuláša...:), aj motory z BMW púšťajú olej, aj W a rozumný servis, pokiaľ to nekvapká na zem.., ani nerieši.
Ale vadný termostat ste museli vidieť..., máte predsa kontrolku vody, ak sa nezohriala ani po jazde, a hadice boli tvrdé..., tak ste mali hned ísť do servisu.
a tesnenie..., to je nič, oproti ptrasknutej hlave. Žena má ten istý motor v 206, vyše 35.000 km... a 1 žiarovka a 1 x olej vymenený..., spotreba vmeste šialená, ale na vrkanie po okolí a v lete... okolo 6,4, nech sa darí.
RE: Takže s P 207 iba do SUCHEHO počasia?:)), veľa hlúposti som počul, ale tú o tesnení
Mám fiat marea 1.6 16V 76kW 15 let starý 204tkm a zespod motoru sucho jak na sahaře... ani kapka oleje. Žabožrouti-motoráři by se měli sbalit a jet povinně na školení k makaronům, jak se dělají motory.
12.06.2012 | 17:27:38 | Tom Brava
| 89.31.8.*Reagovat
kvalita peugeot
Zaujímalo by ma, či si mal podobné problémy aj s predchádzajúcim autom (peugeot 205).
06.06.2012 | 13:30:56 | roman
| 193.87.174.*Reagovat
RE: kvalita peugeot
Peugeota 205 1.8D jsem měl starého 21 let a vážné závady žádné neměl, jako třeba únik oleje z motoru.Měnil jsem jen běžné věci jako všichni.
06.06.2012 | 21:31:00 | antonio
| 95.143.133.*Reagovat
RE: kvalita peugeot
Já měl 206ku 10let,140t.km, vše ok. Jen vše udržované- olej a náplně měnit každý rok,geometrie, nejezdit jak magor,..atd,atd. Ted mám zatracovanou 207 1,4 55kW 4. rok a vše ok. Chtěl jsem silnější,jenže na co? Je to sice starší, ale osvědčený motor. Z aut typu BMW 530 jsem dávno vyrost- měl jsem téměř nový. Prasklé vahadlo ventilů, benz. čerpadlo 2x k.o., auto mi na dálnici ve tmě zhaslo všechna světla...a konec!!! Jen na krátce pozáruční opravy jsem vydal nehorázný pálky. Kdepak, má to asi svý mouchy, ale pořád je Peugeot z těch spolehlivějších.
28.12.2013 | 17:42:52 | Hans
| 94.230.152.*Reagovat
RE: kvalita peugeot
mam peugeot 207 54kw rok vyroby 2011 menil brzdove kotuče +platničky pri 52800km vydržaly nejak slabo.olej každych 15000km.stav54400.nemal som žiadny velky servis zatial spokojny
Peugeota 207 SW 1,4 54 KW vlastním 4 roky a 2 měsíce. Rok výroby prosinec 2011. Stav tachometru 37 000 km. Olej a veškeré filtry si měním sám. Servis navštěvuji jen pneu, při výměně kol - letní - zimní. První STK bez závad. Vše funguje jak má. Za celou dobu provozu od nultých km, je průměrná spotřeba 5,9 l/100km. V létě není problém se dostat pod 5 litrů. Ve 40 000 km nechám vyměnit svíčky a brzdovou kapalinu. Absolutní spokojenost.
Závada nebývá v termostatu. Je třeba udržovat konektor snímače teploty v čistotě. Pomůže Kontaktol. Při startování, zvláště pak za chladného počasí, dát počítači čas načíst data. Zapnu zapalování a počkám. Klidně minutu, možná i víc. Potom nastartuji. U mého vozu to funguje. Ale i u jiných. Např. u některých vozů Hyunday, se takto lépe nastaví směs a s tím sovisející otáčky motoru - nekolísají. Sníží se i spotřeba.
Někdo tu píše - "Peugota už nikdy". Nemyslete si, že to u jiných značek je o moc lepší. Když teče olej u peugota 3008, dá se to na titulní stranu časopisu Svět Motorů. Když se u 1,2 TSI mění celý motory, z důvodu selhání rozvodů, najde se malý článek někde uvnitř onoho časopisu o nepatrných problémech. Zkreslené a úmyslně zmanipulované informace jsou jedním z důvodů, proč jsem si koupil právě Peugota. Netvrdím že je nejlepší tak jak to umí redaktoři Světa Motorů o Škodovkách se zvednutýma palečky. Ale právě škodovkáři navštěvují servis nějak častěji, než já s Peugotem. Jsem rád, že mě Peugeot zatím nezklamal.
Tak třeba tenhle P 207 je těžkej a s tímhle motorem nejede a žere jak auto o dvě třídy větší.S 1,2 Tsi i v ostavii se dá jezdit pod šest.U škodovky byly tsi s řetězama průšvih,ale stejný mělo měl Peugeot potažmo PSA.
Kde já jezdím za 5,6 l/100km, jezdí romster 1,2 TSI za 6,7 l/100km. Že má spotřebu jako auto o dvě třídy větší, může napsat jenom ten, kdo s tím vůbec nejel. Porovnání pružnosti na 4 RS Opel Corsa 1,2 16V 63 KW. Tedy o 9 KW více. 60-100km/h Opel 16,72 Peugeot 13,96. Na 5 RS 80-120 km/h Opel 34,38 s. Peugeot 24,38 s. To jsou fakta.
Proč sem pleteš opel korozi s o dvě deci menším motorem a menším krouťákem a jinou převodovkou.Kde jezdí htp fabia II za šest jezdí 207 za 8l toť vlastní zkušenost.Pružnost pocitově stejná.Nejede to prostě a žere to je fakt.U peugeotu z řadou ..7 šlápli pěkně vedle.
Je mi úplně jedno kam šlápli a do čeho. Palubní počítač jsem od nového roku nenuloval, tak že - 1200 km, průměr 6,2 l/100km. Jízdy většinou do 10 km, město a okolí. Jestli tě to hodně žere, nehledej chybu v autě. Znám lidi kteří jezdí Škodou Citigo za 8 litrů. S takovým kotrmelcem kdo nejezdí pod 6 l, tak ať jezdí městskou, nebo na kole.
Tak si nech nakalibrovat PP nebo si spotřebu počítej sám.Evidentně ti blbě ukazuje,protože jezdit s ještě menší spotřebou než udává výrobce se dnes podaří málokomu při normální jízdě,spíš je to utopie.Co se ti celou dobu snažím naznačit je hmotnost auta,která je oproti fabii II o 200 kg větší a odpovídá spíš hmotnosti aut nižší třední než malým a tenhle motor je na to auto slabej a jezdit ještě s takovou spotřebou co tu tvrdíš,no nedovedu si představit jak by ta tvoje jízda musela vypadat,protože fyzykální zákony neoblbneš.
A co myslíš, že dělám. Mám zapsaný každý litr co protekl hrdlem nádrže. Za celých téměř 37 000 km mám spotřebu 5,9 l/100 km. Protože v létě jezdím okolo 5,5 l/100 km.
No ,zapisovat si každý litr který protekl do nádrže-bez urážky to je na palici.Vy jste opravdu takoví volové ?,a ještě se tím chlubíte.Život je opravdu o něčem jiném,né o desetinách litru.
Co je pro někoho na palici, může být pro druhého úplně normální. U služebáku se taková evidence vede úplně normálně. Podle spotřeby se hodně dovíme třeba o stavu motoru. Pokud je právě možnost porovnání. Ale připouštím, není to pro každého. I Vůl ví kolik toho sežere. Momentálně zaostalý jedinec to nepochopí.
A ten vůl když teda ví kolik toho sežere si to taky momentálně zapisuje?,nebo jak to dělá?Mám dojem že se ti to přirovnání moc nepodařilo.Jsou případy kdy se denně opisuje plynoměr ale to už je o stupeň výš-debilita.Ale jak už se tady uvádělo každého věc ,to je pravda,nakonec i ta stolice se dá evidovat.Tak to zase tak neprožívej a zapisuj .
Zatím to prožíváš než ty. Já s tím problém nemám. Eviduji i servisní náklady. Tak lze objektivně zjistit skutečné náklady na kilometr. A následně volit třeba benzin, nebo naftu. Připouštím, že pro někoho je to bezvýznamné. Mne to zajímá. Nic víc, nic míň.
No tak jí měl u auta r.v.2003 taky spotřebu menší skoro o litr než udával výrobce, fakt je, že teď je to spíše naopak, udávaj nesmysl a v reálu je to víc a někdy o hodně....
Pořídit si obludy typu Fab 2 nebo Romstr je pěkný úlet.O tom se dá říct že šlápli pěkně vedle.Řešit spotřebu +,-,litr je nesmysl.Holt kdo je kopyto pojede za hodně i na Babetě.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 207
207 - koupená v r. 2011
V roce 2011 jsem koupil novou 1,4 54kw. Nyní má najeto 126 000Km. Každý rok byla v originálním servise Peugeotu - pouze pravidelný servis. Při 120 000 km byl při pravidelném servise (výměna rozvodů, provozních kapalin, filtrů, atd...) zjištěn olej v chladící kapalině. Peugeot si řekl o 14 500kč + 16 000kč za výměnu těsnění pod hlavou. Byl proveden pouze servis za 14 500kč. Následně jsem auto přivezl do jiného servisu kdy mě bylo sděleno že je nutné krom těsnění pod hlavou vyměnit i výfukové svody celkem tedy oprava za 22 700 kč. Po ujetí 400km od dvou oprav za celkovou částku 37 200 kč (v autorizovaných servisech) se mi rozsvítila kontrolka motoru - zjištěna vadná zadní sonda katalyzátoru (Peugeot ji nabízel za 6000 kč). Sondu jsem měnil v neautorizovaném servisu za 2000 kč a už nikdy ani jinam nepojedu.
10.12.2016 | 16:32:49 | | 85.71.201.* Reagovat
RE: 207 - koupená v r. 2011
Výměna těsnění pod hlavou za 16 tisíc?? To je teda masakr, na to, že těsnění stojí 220,- Kč.
04.09.2017 | 17:32:06 | Magnus | 78.156.147.* Reagovat
RE: 207 - koupená v r. 2011
co chceš od servisu Peugeot? To jsou naprosto plánovitě zloději, kteří když z tebe nesype dost peněz, klidně tě pošlou za soukromníkem do garážservisu a vyfakujou tě. Osobní zkušenost. Jezdili jsme do pežotservisu celá rodina se čtyřmi auty! Vždy z nás měli prachy, ale jednou jsem odmítl provést jakési pofiderní úkony prohlídka vozu a chtěl jsem jenom vyměnit olej, a okradli mě, naúčtovali nesmysly (dobití baterie, chacha, dolití ostřikovače který jsem den před tím dolil a naúčtovali opět jakousi kontrolu vozidla). Když jsem protestoval, poslali mě za soukromníkem. Takže o zákazníka jim nejde, mají už nakradeno dost.
06.09.2017 | 19:35:02 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: 207 - koupená v r. 2011
Ne nadarmo každý kdo na to má nebo má možnost navštěvuje autorizovaný servisy mimo republiku :D tady je to zlodějna Peugeot nebo Škoda je to jedno.
08.09.2017 | 14:24:42 | Nick406 | 78.102.64.* Reagovat
Peugeot 207....
Dlouho jsem přemýšlela,jesli též vložit svoji zkušenost s vozem Peugeot 207 .Ano podělim se .Koupila jsem si nový Peugeot 207 v nejlepším vybavením pro tuto značku. Spokojenost veliká do té doby, než mi po 4 letech a najetých 13 0000 km bylo sděleno jiným autorizovaným servisem při výměně oleje, že mi u vozu podotýkám nového vozu chybí spodní kryt motoru, kotouče jsou opotřebováné jako při ujetí 45 000 km .!!!!! Destičky jsou jako nové, aby ne po 13 000 km...neumím si to vysvětlit já ani technik z jiného autorizovaného servisu. Naskýtá se loudivá myšlenka, byli kotouče vyměněny při dovozu mého auta. ..podotýkám, že auto je nové 4 roky, nehavarované ...tak mne čeká výměna kotoučů. Nemusím nikomu popisovat můj údiv a zklamání v jednom. Jen tak si teď vzpomínám, že jsem měla vlastně jednou auto v servisu Peugeot.S tim ,že mi dávali náhradní černou lištu vzadu na nárazníku. Byla poškozená. To bylo vše. A teď se zamýšlím, že by to byla taková drzost a svlékl i mi auto jako cibuli přeci jen v Peugeotu při takto banální výměně lišty auto si tam nechali 3 dny! !!. ..domnívám se, že na první technické kontrole by mě technik upozornil o chybějícím spodnim krytu na motoru. ..chtěla jsem se jen podělit o zkušenost s Peugeotem 207. ...Děkuji všem za přečtení mého příspěvku a přeji Vám bezpečné km s vozem Peugeot 207.
23.10.2016 | 15:48:07 | Alice | 194.228.13.* Reagovat
RE: Peugeot 207....
Tak kolik to má vlastně najeto?
23.10.2016 | 20:08:09 | | 88.100.179.* Reagovat
Zatím spokojenost
Já jsem s autem taky zatím spokojenej. Mám ho tři roky a nebyl závažný problém. Recenze je trochu zavádějící a tendenční. Například stěžovat si na to, že auto těsní a je v něm vedro když si někdo pořídí vůz bez klimatizace je úsměvnej. A že se na zadních dveřích začali dělat díry v plastu, to mě taky pobavilo...
04.10.2016 | 23:38:58 | Petr | 185.112.167.* Reagovat
ounou
nevim kam jinam to napsat, ale, v sekci autobazarů, JMK, vám chybí auto-story. stránka www.auto-story.cz
26.02.2016 | 12:56:31 | bobris | 89.163.220.* Reagovat
RE: ounou
Sem to teda nepiš.Najdi si sekci podvodníci s ojetými auty a tam si dej reklamu.Jinak varuju ostatní kdyby tam něco někdy chtěli kupovat je toho plný Brno a mají víc firem www.reference-autobazaru.cz/1_162_1.html
Neuvádění vinek v inzerátech,omlazování,stáčení tachometrů atd.
26.02.2016 | 13:47:53 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
Peugeot 207
Přidám také svou zkušenost s dvěstěsedmičkou. Koupil jsem jí novou v roce 2007. 1,4 8V. Nyní v roce 2015 mám sice najeto teprve 46 000 km, ale jezdí stále bez jediné závady. Pouze občas praskne žárovka a výměna je u předních světel dost komplikovaná, ale podle známých je s tímhle problém i u jiných značek. Takže za mě s tímto autem absolutní spokojenost :-)
18.02.2015 | 17:55:11 | Pavel | 194.228.32.* Reagovat
RE: Peugeot 207 ŽÁROVKA H7
Pokud není denní svícení diodové a používají se k tomu účelu H7, tak je samozřejmé, že se musí čas od času vyměnit. Nevím,co je na tom komplikované. Nemusí se rozebírat kus auta, jako u některých značek. Mě trvá výměna této žárovky H7 3-5 minut.
26.02.2016 | 11:06:12 | svara | 178.255.168.* Reagovat
RE: Peugeot 207
suhlasím,dtto
11.01.2018 | 23:42:55 | minarik | 188.167.55.* Reagovat
Asi som mal šťastie
Odjazdil som 2 ks P 206 do cca 150.000 km. Len pravidelný servis a dosť často žiarovky. Teraz mám 150.000km na P 308 SW 1,6 HDI a zatiaľ tiež len servis.Uvažoval som o p 207 SW práve s 1,4 benzínom, no ako čítam, asi som urobil dobre, že som ho nezobral.
26.09.2014 | 15:14:45 | rick | 195.28.86.* Reagovat
207
Musím napísať, že peugeot 207, sa nedá zrovnať s kvalitou peugeot 206...Mne na P 207 po roku odpadli dvere (spravili mi to v rámci záruky - ale velmi sa cudovali), za prvý rok som vymenil 8 x prednu žiarovku pravú a 6 krát lavu. Po roku som to siel uz reklamovat a namontovali mi nejaký "odpor".
Po 2 rokoch mi zhrdzavel výfuk, tak som ho musel meniť, odišiel mi termostat, menil som, začalo sa mi poruchať zatvaranie okien.
Po 5 rokoch mi odisla spojka.Po 6 rokoch sa objavil olej v chladiacej zmesi...Teraz mi chladiaca zmes aj vyteka...
Ked som reagoval listom spoločnosti Peugeot, ceny, nakolko som do tohto auta uz vrazil pozehnané mnozstvo penazi, napísali mi ze ceny su v rámci politiky spoločnosti peugeot.
Ja uz viem, že francúza si nikdy nekúpim.
15.05.2014 | 15:07:44 | | 217.118.100.* Reagovat
1.6 hdi 80kw,143tis najeto.zatim spokojenost!!!
12.04.2014 | 20:51:32 | michal | 79.142.144.* Reagovat
Já toto auto koupil 5 let staré 32tis. najeto a nemůžu si na něj stěžovat!!!Asi sis koupil špatnej kus
23.07.2013 | 10:09:27 | jaryn | 88.83.169.* Reagovat
RE:
Take vlastnim tento vuz uz 4roky a jsem s nim spokojeny.Zalezi take jak se o auto kdo stara.
28.12.2013 | 11:59:12 | Pepa | 85.71.5.* Reagovat
1,4 54kW 8V
vlastním peugeot 207, 1,4 54kW, 8V. rok výroby 2008. kúpil som ho v roku 2009. po 4. mesiacoch výmena spojky (prešmykovala) opravili v záruke. po 4. roku, mesiac po servisnej prehliadke únik oleja - hlava valcov. v originálnom servise peugeot 400 eur. mesiac nato únik chladiacej kvapaliny - v peugeote mi povedali, že je to mikropraskina na plastovej skrinke termostatu - oprava 100 eur. poviem iba môj názor peugeot nikdy viac.
25.05.2013 | 09:12:17 | vlado | 213.81.131.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V
Když jsem tohle auto kupovala (2010) nějak jsem asi přehlídla tyto recenze. Je před svátky, mám rok po dvouleté záruce a právě mi v servisu sdělili, že olej (který tekl už v záruce, ale Peugeot to neuznal)teče zpod hlavy motoru. Oprava cca 14 tis. Prý výrobní vada...Omyl mého života - tahle koupě. Tak pěkné svátky....
13.12.2013 | 18:56:21 | Kamila | 88.101.162.* Reagovat
1,4 55kw
my sme mali tento motor vo firemnom berlingu, najazdil 150 000km bez poruchy a s velmi zlym zaobchadzanim. Vzhladom na to, ze to je lenive (na taku kasnu), tak to islo 90% zivota na plno, vytacalo sa to, striedali sa na tom hlupaci, co si nevazia firemny majetok, kratke trasy po rozbitych cestach atd.... Auto malo sice dva krat totalku a dva krat sa v podstate narodilo, dalsich asi 4x malo mensie nehody, ale mimo toho ani jedna porucha.
Dnes mame nove berlingo dokonca s 1,6hdi, a ani tam ziadna porucha za 35 000km.
19.03.2013 | 11:31:06 | veto | 10.204.6.* Reagovat
Jaaaaaj šroub setrvačníku. Toho jste se nesměl dotknout, ale pozdě. Mám pro vás velmi špatnou zprávu. Ten šroub setrvačníku se nepovoluje ani neutahuje, vůbec se ho nesmíte dotknout. :(
Teď co vám můžu poradit. Hledejte si nějakého odborníka Peugeotu, který vám rozebere motor, a tu hlavu vám sunda a přezkouší tlakem, no a při jednom, pokud se dá dostat za blok motoru a pořádně ho dá do kupy. Ohledně tohoto šroubu nevím jak se dostat za něj při tomhle motoru, některé motory jsou snažší a dá se tam dostat z pod olejové vany, ale z většiny případů se sundávají prsa, tedy ten předek.
Co se stalo s tím šroubem setrvačníku? On je v bloku jištěný takovou malinkatou zarážkou, kterou za tou stěnou nevidíte a při pohybu šroubu setrvačníku ta zarážka prdla.
Teď k té zarážce, nejenže se vám ten šroub bude stále povolovat, ale také na tu zarážečku je obvykle napojeno i olejové čerpadlo, které teď prokluzuje a dostatečně vám nemaže motor, hlavně ventily a Tím dochází ke cvakání a rapidnímu snížení výkonu. Taková pitomina a může vám odrovnat celý motor. :/
20.02.2013 | 12:46:05 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE:
Jo a není to vlastně setrvačník, ale řemenice. Setrvačník nevidíte, ten je spojen do spojky a následně převodovky.
20.02.2013 | 12:55:41 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE:
Ještě jedna a další hodně špatná zpráva pro vás, ten neoriginální servis zřejmě povolil právě ten váš šroub. Klasická chyba mechanika, který je lenivý seřizovat motor jiným způsobem.
Tak chytne klíč za ten šroub, aby posouval řemenici a mohl seřídit klikovku s vačkou a pak nasadit rozvodový řemen.
Proto většina neorigo servisů vám do francouze nepůjde, on se ten francouz dost blbě aretuje a je třeba mít na to speciální nářadí a když už tak je to s prominutím odvážlivec, který si sám strká hlavu do oprátky a který to ještě zmrví a takhle to dopadá a to ještě buďte rád, že nemáte potkané ventily. :(
20.02.2013 | 13:48:56 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE:
S autorem recenze soucítím a svlastíkovi děkuju - dověděl jsem se díky Tobě něco nového a zajímavého. Díky za rozšíření obzoru - je dobré to vědět.
20.02.2013 | 23:59:59 | Pippo | 89.103.82.* Reagovat
RE:
svlastik bude zřejmě pořádný hňup nebo mechanik specialista právě vyučen.Tento motor,který dokáže najet velmi vysoké porce kilometrů bez vážnějších poruch je tak blbuvzdorný ,že rozvody na něj nasadí cvičená opice.Nepotřebujete žádnou aretaci a pokud na ní trváte stačí kolík či šroub m8. Protáčením motoru za centrální šroub se nestane vůbec nic,protože při kompresi kterou vykazuje benzinový motor se NIKDY tento nemůže nikdy povolit.Navíc se většinou točí doprava tzn, spíše dotahuje.Viděl bych to spíše na smolný kus z továrny.Většina jakýchkoliv servisů do opravy tohoto motoru půjde,neboť je jednoduchý až spíše primitivní-to je předpoklad dlouhé životnosti.Motor tohoto typu 1,1 1,4 1,6 vychází ze stejné stavby a laik na první pohled nepozná jaká je to vlastně kubatura.Vady těsnění pod hlavou se zřídka objevovaly.Tekoucí olej z motoru je věcí konkétního motoru z konkrétního místa ,které majitel nespecifikoval.Vyvarujte se rad naprostých laiků ,kterými je internet zamořen.
21.04.2017 | 11:28:31 | svata | 78.108.155.* Reagovat
RE:
1.4 VTI neznam, starší 1.4i TU3 dokonale.
Otazka co je jinak u VTI? Při výměně rozvodů se řemenice demontuje. Šroub v klikové hřídeli zůstává. Pro aretaci vackove a klikove hřídele se nesmí točit přes tento šroub - tedy jak pootocim motorem do pozice k sejmuti rozvodu?
21.03.2020 | 07:58:49 | Marek | 185.138.44.* Reagovat
To je aspoň kupec!
Přeji takových kupců co nejvíce!!!
Jdu koupit auto a nevím,že tam není klima ani se v autě s tímto motorem neprojedu! to je celkem odvaha za ty prachy koupit vůz a pak nadávat,
dle výčtu to opravdu byly velké závady :-)
Dnešní auta jsou spotřební zboží a s kvalitou aut devadesátých let se už prosím rozlučte!
(jinak k PSA 205 1.8 D 750t. km,Xsara I 1.9 D 330t.km,Xsara II 2.0 HDi zatím 190t.km,...bez investic)
13.08.2012 | 17:02:00 | 206 SW | 109.80.168.* Reagovat
To je aspoň kupec!
Dobrý den,pokud čtete recenzi, tak ji čtěte prosím Vás důkladně.Já jsem věděl, že ve voze není klimatizace, když jsem vůz kupoval.Bohužel jsem kupoval vůz vystavený v saloně a na zkušební jízdu byl k dispozici stejný vůz, ale ze silnějším motorem 1.6 a s ním jsem zkušební jízdu absolvoval.Slabý motor v autě je to nejmenší, co mě vadí, protože já stejně nejezdím rychle, ale problém jsou vážné závady motoru a otřesné jednání v peugeot servisu a samotné firmy peugeot.Od Vás je velice škodolibé, že přejete takových kupců jako jsem já více.Já jsem auto koupil stejně jako ostatní kupci,vůz jsem si prohlédnul a projel jsem se v něm,bohužel nejsem jasnovidec, abych předpovídal závady, které se objeví.Jak se ke mě zachová firma peugeot, to jsem ani ve snu netušil,ale bohužel v Praze ve Zdibech v peugeotu mě řekli, že nejsem sám ke kemu se peugeot takto zachoval, že to trvá už 3 roky, že firma kašle na zákazníky.Chtěl jsem jen varovat ostatní lidi před koupí tohoto vozu s tímto motorem, aby nedopadli stejně jako já a konec konců k tomu recenze mají sloužit.Nemám v úmyslu někoho osočovat nebo napadat. Dnes samozřejmě lituji koupě tohoto vozu, bohužel jsem nemohl předvídat chmurný sled událostí.Já nepřeji nikomu, aby si koupil špatný vůz,ale doufám jen, že firma Peugeot, která má 100 letou tradici ( v minulosti vyráběla kvalitní auta), brzo zkrachovala, protože takto se chovat k zákazníkům nemohou.
20.02.2013 | 11:20:36 | Antonio | 95.143.133.* Reagovat
RE: To je aspoň kupec!
Ahoj jak jsem tady psal níže prvopočátek všeho je ten termostat po roce,pak už se to nabalovalo a vezlo,ale je to všechno kvůli tomu,že v tvým servisu nebyli schopný na to přijít.Šel bych po nich,dal bych si zhotovit znaleckej posudek a pohrozil jim televizí a soudem.
20.02.2013 | 18:36:02 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: To je aspoň kupec!
Ahoj vůz Peugeot 207 SW 1,4 jsem kupoval také nového mám ho už 4 rok a to bez jediné chyby a opravy jsem s ním velice spokojen možná jste koupil je špatný kus
30.10.2013 | 14:37:23 | Roman | 89.103.141.* Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
15.12.2024 | 06:35:15 | âîň ýňî | 37.212.84.*
Moje zkušenost s peugeotem - motor pokud je nový je dobrý, malá spotřeba, příjemný tichý a plynulý chod (mluvím o dieslu).
Motor Peugeotu najeto caa více jak 400.000km byl naprosto nespolehlivý a poruchový-prasklinky na bloku hlavy (předkomůrky)
poruchové čerpadlo (rotodiesel - vyběhané, neudrží volnoběh...),
monoblok má snahu se kroutit, vrcholem byl zalisovaný čep v bloku na rozvodech, který se uvolnil a vypadl a bylo po motoru.
Proto moje zkušenost - Peugeot už nikdy.
14.06.2012 | 12:09:06 | pepa | 217.170.97.* Reagovat
RE: Cha-cha, ak by si mal aspoň trochu skúseností,takby si vedel,že TO,čo Ti odpustil
starý motor do peugeotu..., tak to by Ti neodpustil ŽIADEN motor.
PREČO Ti praskla hlava? Lebo blok Ti nemohol... studený motor, vytáčanie... ve´d to ide ako guľa...
a tá strašnááá nespoľahlivosť, iba 400.000 km a je v háji...
No,strašnáááá nespoľahlivosť!!
P.S. Mladý a hlúpy som bol aj ja, ale naprv aspoň povedz,AKO si sa správal k motoru,lebo ja som si svojPRVY motor 1,8 TD v 405 ZNIČIL SAm.
Vďaka svojej neskúsenosti a "zaručeným "radám od mechanikov, ktorí v tej dobe videli max. tak Favorita, či Žigulí....
14.06.2012 | 14:00:43 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Cha-cha, ak by si mal aspoň trochu skúseností,takby si vedel,že TO,čo Ti odpustil
Bolo to ešte v roku 1992,93, až sa nemýlim a 405 bola vtedy auto,za ktorým som si išiel / a nielen ja/ vykrútiť krky.
Niečo ako dnes BMW 3, či A4.
14.06.2012 | 14:03:14 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Nejpíš to těsnění pod hlavou povolilo díky vadnýmu termostatu,kterej servis nedokázal nebo nechtěl vidět.Pokud na to máš papír,že jsi to reklamoval šel bych po nich.
07.06.2012 | 07:05:42 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
Když pominu ty opravy.Které zase neuměl ani nějak solidně vyřešit servis.Tak ten zbytek jste musel vědět...a víceméně počítat.
Jako třeba ten motor auto není zase tak lehké..a v celku logicky je jasné že 54Kw není vhodná kombinace.Ani to nepojede a ani to není úsporné.A klimatizace to stejný..taky jste o tom musel vědět.A neřekl bych že to je vyloženě dobrou těsností vedro je bez klimatizace i ve staré Škodovce.
06.06.2012 | 15:25:39 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
Samozřejmě, že jsem nepočítal s tím, že auto bude závodník s 54kw výkonem, ale je ostudné, že peugeot dává k tomuto vozu, tak líný motor a ještě k tomu 8V, který je už dnes archaický.Máte dobrý postřeh, že vůz peugeot 207 je ve své třídě nejtěžší, proto by peugeot měl dávat v základu lepší motor, nemyslíte? A co se týká teploty ve staré škodovce, tak stará škodovka určitě tak netěsnila jako peugeot 207, takže teplota stoupne v peugeotu určitě rychleji než ve staré škodovce.Mimochodem dnes mě v servisu zjistili, že mě teče olej né z převodovky, ale z těsnění mezi spojkou a převodovkou a předběžná cena za opravu je cca 3000,-Kč.Takže super.
06.06.2012 | 21:37:58 | Antonio | 95.143.133.* Reagovat
RE:
Tak to by každopádně měli:)..tak určitě netěsní jako tento nový Peugeot...ale každopádně v jakémkoliv autě v letních pařácích bez klimatizace není zrovna nejlépe.
Smůla je v tom že se to tak..sype.Ale na druhou stranu někdy se stává že to člověk vymění a časem to vychytá.A pak dá auto pokoj.
Já mám 406 2.0 benzín rok 2000...vlastním ho dva roky.A na diagnostice..mě došli na to.Že taky unikal olej přes šroub z převodovky.Na palub PC...po 15Tkm..ukazoval display že nejsou zavřené zadní dveře...proběhla výměna nebo oprava vstřikování.
Ted má auto necelých 200Tkm...kupoval jsem ho při 170Tkm..a od té doby koupě jsem do něj nedal ani korunu za opravu.
V práci jezdím s novou Fábii..od 8000Tkm...vržou plasty.Ted má kolem 16Tkm..až se měnilo spousta věcí.Trubky kliamtizace,pojistky,nefungovalo el,okno.Spínač brzdových světel..stabilizační tyčky.Pak jeden čas ,pořád svítila kontrolka EPC..a nikdo neví proč.Dle všeho špatný kontakt k ECU.
Chápu mě by to dosti vadilo hlavně při novém..autě.Ale nakonec může třeba sloužit pak dobře.:)
06.06.2012 | 21:56:12 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: Takže s P 207 iba do SUCHEHO počasia?:)), veľa hlúposti som počul, ale tú o tesnení
by mohla Aliki zarámovať...
Takže ked otvoríte OKNO..., ešte tesní? otvoríte aj to druhé..., ešte furt tesní to auto nepodarené?..:)
Nie je to náhodou tým, že má veľké sklonené čelné sklo a celkovo veľké zasklenie?
Inak, auto BEZ AC.. je takmer nepredajné, 1,4 motor je lenivec, to je fakt, ale 8 ventil sa ľahšie hrabe z nízkych otáčok a netreba ho točiť ako 16 v.
Spotrebu máte OK. Inak neviem, ale mať auto z PSA, a dúfať, že nebude niečo niekde tiecť, či presakovať... to je ako veriť na Mikuláša...:), aj motory z BMW púšťajú olej, aj W a rozumný servis, pokiaľ to nekvapká na zem.., ani nerieši.
Ale vadný termostat ste museli vidieť..., máte predsa kontrolku vody, ak sa nezohriala ani po jazde, a hadice boli tvrdé..., tak ste mali hned ísť do servisu.
a tesnenie..., to je nič, oproti ptrasknutej hlave. Žena má ten istý motor v 206, vyše 35.000 km... a 1 žiarovka a 1 x olej vymenený..., spotreba vmeste šialená, ale na vrkanie po okolí a v lete... okolo 6,4, nech sa darí.
07.06.2012 | 08:37:58 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Takže s P 207 iba do SUCHEHO počasia?:)), veľa hlúposti som počul, ale tú o tesnení
Mám fiat marea 1.6 16V 76kW 15 let starý 204tkm a zespod motoru sucho jak na sahaře... ani kapka oleje. Žabožrouti-motoráři by se měli sbalit a jet povinně na školení k makaronům, jak se dělají motory.
12.06.2012 | 17:27:38 | Tom Brava | 89.31.8.* Reagovat
kvalita peugeot
Zaujímalo by ma, či si mal podobné problémy aj s predchádzajúcim autom (peugeot 205).
06.06.2012 | 13:30:56 | roman | 193.87.174.* Reagovat
RE: kvalita peugeot
Peugeota 205 1.8D jsem měl starého 21 let a vážné závady žádné neměl, jako třeba únik oleje z motoru.Měnil jsem jen běžné věci jako všichni.
06.06.2012 | 21:31:00 | antonio | 95.143.133.* Reagovat
RE: kvalita peugeot
Já měl 206ku 10let,140t.km, vše ok. Jen vše udržované- olej a náplně měnit každý rok,geometrie, nejezdit jak magor,..atd,atd. Ted mám zatracovanou 207 1,4 55kW 4. rok a vše ok. Chtěl jsem silnější,jenže na co? Je to sice starší, ale osvědčený motor. Z aut typu BMW 530 jsem dávno vyrost- měl jsem téměř nový. Prasklé vahadlo ventilů, benz. čerpadlo 2x k.o., auto mi na dálnici ve tmě zhaslo všechna světla...a konec!!! Jen na krátce pozáruční opravy jsem vydal nehorázný pálky. Kdepak, má to asi svý mouchy, ale pořád je Peugeot z těch spolehlivějších.
28.12.2013 | 17:42:52 | Hans | 94.230.152.* Reagovat
RE: kvalita peugeot
mam peugeot 207 54kw rok vyroby 2011 menil brzdove kotuče +platničky pri 52800km vydržaly nejak slabo.olej každych 15000km.stav54400.nemal som žiadny velky servis zatial spokojny
13.02.2015 | 12:29:22 | jojo | 62.197.243.* Reagovat
RE: kvalita peugeot
Peugeota 207 SW 1,4 54 KW vlastním 4 roky a 2 měsíce. Rok výroby
prosinec 2011. Stav tachometru 37 000 km. Olej a veškeré filtry
si měním sám. Servis navštěvuji jen pneu, při výměně kol - letní -
zimní. První STK bez závad. Vše funguje jak má. Za celou dobu provozu
od nultých km, je průměrná spotřeba 5,9 l/100km. V létě není problém
se dostat pod 5 litrů. Ve 40 000 km nechám vyměnit svíčky a brzdovou
kapalinu. Absolutní spokojenost.
17.02.2016 | 21:02:10 | svara | 178.255.168.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V a termostat
Závada nebývá v termostatu. Je třeba udržovat konektor snímače teploty v čistotě. Pomůže Kontaktol. Při startování, zvláště pak za chladného počasí, dát počítači čas načíst data. Zapnu zapalování a počkám. Klidně
minutu, možná i víc. Potom nastartuji. U mého vozu to funguje. Ale i
u jiných. Např. u některých vozů Hyunday, se takto lépe nastaví směs
a s tím sovisející otáčky motoru - nekolísají. Sníží se i spotřeba.
23.02.2016 | 09:03:52 | svara | 178.255.168.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V a poruchy
Někdo tu píše - "Peugota už nikdy". Nemyslete si, že to u jiných značek je o moc lepší. Když teče olej u peugota 3008, dá se to na titulní stranu časopisu Svět Motorů. Když se u 1,2 TSI mění celý motory, z důvodu selhání rozvodů, najde se malý článek někde uvnitř onoho časopisu o nepatrných problémech. Zkreslené a úmyslně zmanipulované informace jsou jedním z důvodů, proč jsem si koupil právě Peugota. Netvrdím že je nejlepší tak jak to umí redaktoři Světa Motorů o Škodovkách se zvednutýma palečky. Ale právě škodovkáři navštěvují servis nějak častěji, než já s Peugotem. Jsem rád, že mě Peugeot zatím nezklamal.
26.02.2016 | 10:07:08 | svara | 178.255.168.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V a poruchy
Tak třeba tenhle P 207 je těžkej a s tímhle motorem nejede a žere jak auto o dvě třídy větší.S 1,2 Tsi i v ostavii se dá jezdit pod šest.U škodovky byly tsi s řetězama průšvih,ale stejný mělo měl Peugeot potažmo PSA.
26.02.2016 | 11:32:06 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V dynamyka
Kde já jezdím za 5,6 l/100km, jezdí romster 1,2 TSI za 6,7 l/100km. Že má spotřebu jako auto o dvě třídy větší, může napsat jenom ten, kdo s tím vůbec nejel. Porovnání pružnosti na 4 RS Opel Corsa 1,2 16V 63 KW. Tedy o 9 KW více. 60-100km/h Opel 16,72 Peugeot 13,96. Na 5 RS 80-120 km/h Opel 34,38 s. Peugeot 24,38 s. To jsou fakta.
26.02.2016 | 19:10:44 | svara | 178.255.168.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V dynamyka
Proč sem pleteš opel korozi s o dvě deci menším motorem a menším krouťákem a jinou převodovkou.Kde jezdí htp fabia II za šest jezdí 207 za 8l toť vlastní zkušenost.Pružnost pocitově stejná.Nejede to prostě a žere to je fakt.U peugeotu z řadou ..7 šlápli pěkně vedle.
26.02.2016 | 20:02:56 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V dynamyka
Je mi úplně jedno kam šlápli a do čeho. Palubní počítač jsem od nového roku nenuloval, tak že - 1200 km, průměr 6,2 l/100km. Jízdy většinou do 10 km, město a okolí. Jestli tě to hodně žere, nehledej chybu v autě. Znám lidi kteří jezdí Škodou Citigo za 8 litrů. S takovým kotrmelcem kdo nejezdí pod 6 l, tak ať jezdí městskou, nebo na kole.
27.02.2016 | 06:11:07 | svara | 178.255.168.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V dynamyka
Tak si nech nakalibrovat PP nebo si spotřebu počítej sám.Evidentně ti blbě ukazuje,protože jezdit s ještě menší spotřebou než udává výrobce se dnes podaří málokomu při normální jízdě,spíš je to utopie.Co se ti celou dobu snažím naznačit je hmotnost auta,která je oproti fabii II o 200 kg větší a odpovídá spíš hmotnosti aut nižší třední než malým a tenhle motor je na to auto slabej a jezdit ještě s takovou spotřebou co tu tvrdíš,no nedovedu si představit jak by ta tvoje jízda musela vypadat,protože fyzykální zákony neoblbneš.
28.02.2016 | 12:25:36 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V dynamyka
A co myslíš, že dělám. Mám zapsaný každý litr co protekl hrdlem nádrže. Za celých téměř 37 000 km mám spotřebu 5,9 l/100 km. Protože v létě jezdím okolo 5,5 l/100 km.
29.02.2016 | 07:09:41 | svara | 178.255.168.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V dynamyka
No ,zapisovat si každý litr který protekl do nádrže-bez urážky to je na palici.Vy jste opravdu takoví volové ?,a ještě se tím chlubíte.Život je opravdu o něčem jiném,né o desetinách litru.
29.02.2016 | 19:08:00 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V dynamyka
A ty děláš co smysluplnýho.Věčně tu trrolluješ a hateruješ.Ať si klidně píše kolikrát se byl vys...každýho věc.
29.02.2016 | 22:19:38 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V dynamyka
V klidu člověče.Na psychiku existují antidepresiva.Pak se možná uklidníš i za volantem a spotřeba půjde dolů.
01.03.2016 | 13:15:41 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V dynamyka
Přečti si bobánku po sobě ten tvůj výplod z předvčerejška a pak tu někoho poučuj o antideprsivech.
01.03.2016 | 16:02:09 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V spotřeba
Co je pro někoho na palici, může být pro druhého úplně normální. U služebáku se taková evidence vede úplně normálně. Podle spotřeby se hodně dovíme třeba o stavu motoru. Pokud je právě možnost porovnání. Ale připouštím, není to pro každého. I Vůl ví kolik toho sežere. Momentálně zaostalý jedinec to nepochopí.
04.03.2016 | 18:44:20 | svara | 178.255.168.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V spotřeba
A ten vůl když teda ví kolik toho sežere si to taky momentálně zapisuje?,nebo jak to dělá?Mám dojem že se ti to přirovnání moc nepodařilo.Jsou případy kdy se denně opisuje plynoměr ale to už je o stupeň výš-debilita.Ale jak už se tady uvádělo každého věc ,to je pravda,nakonec i ta stolice se dá evidovat.Tak to zase tak neprožívej a zapisuj .
04.03.2016 | 19:50:02 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V spotřeba
Zatím to prožíváš než ty. Já s tím problém nemám. Eviduji i servisní náklady. Tak lze objektivně zjistit skutečné náklady na kilometr. A následně volit třeba benzin, nebo naftu. Připouštím, že pro někoho je to bezvýznamné. Mne to zajímá. Nic víc, nic míň.
05.03.2016 | 08:16:03 | svara | 178.255.168.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V spotřeba
První větu jsem nepochopil,tou poslední jsi se konečně vyjádřil o co ti jde.Když jen o to tak se ti hluboce omlouvám,je vidět že jsi upřímný.
05.03.2016 | 16:29:26 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V spotřeba
Někoho to prostě bere...:D taky moc nechápu přitom je to celkem jednoduchý koupím na co mám a jezdím.
18.03.2016 | 15:40:31 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V spotřeba
Jednoduchý, pro běžný uživatele určitě, to ano. Pro mě jsou auta 40 let koníček. Ani mě nepoloží jestli to bere 6 nebo 8 l na 100 km.
20.03.2016 | 10:35:15 | svara | 178.255.168.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V spotřeba
Není proč. Každý máme svůj názor, styl, či priority a zájmy. Myslím si, že jsme oba v pohodě.
17.03.2016 | 07:13:59 | svara | 178.255.168.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V dynamyka
Zdravím,máte ještě P 207 ,1,4 ? chci ji kupovat a po přečtení různých recenzí už si nejsem, tak jista..děkuji
01.08.2018 | 11:57:48 | zandik | 127.0.0.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V dynamyka
No tak jí měl u auta r.v.2003 taky spotřebu menší skoro o litr než udával výrobce, fakt je, že teď je to spíše naopak, udávaj nesmysl a v reálu je to víc a někdy o hodně....
02.03.2016 | 07:52:38 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V dynamyka
Pořídit si obludy typu Fab 2 nebo Romstr je pěkný úlet.O tom se dá říct že šlápli pěkně vedle.Řešit spotřebu +,-,litr je nesmysl.Holt kdo je kopyto pojede za hodně i na Babetě.
27.02.2016 | 09:27:26 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: 1,4 54kW 8V a termostat
prosim vas kde najdu ten konektor snimace???
28.10.2019 | 10:29:29 | Jaroslav | 178.255.168.* Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
17.12.2024 | 03:26:11 | ńěîňđčě | 37.212.55.*