Rok výroby:2004Typ motoru:1.6 HDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:60 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6.9 l/100 kmVloženo:2. 6. 2008
Předchozí auto:Škoda Superb Mazda Premacy Renault Scenic Volvo
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ne
Závady a opravy na autě
Ve 45 000km vyměněno: přední stabillizátorů, kulových čepů, předních kotoučů, zadních brzdičů, čep a tyč řízení, uchycení motoru.
Motor je velice hlučný a má zvýšenou kouřivost.
V 60 000km: výměna setrvačníku spojky + spojka = cca. 30 000kč. Motor moc netáhne, asi porucha turba.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pokud bylo auto nové, bylo super. Postupem doby začali opravy. Vyměnili jsme téměř vše. Po 3.5 letech provozu je auto měkké, nedrží v zatáčkách a motor je neskutečně hlučný a při startu vydává hrozné zvuky.
Jeho koupi vůbec nedoporučuji, máme ve firmě 6 aut a žádné takové závady nemá. Nyní je na řadě výměna setrvačníku spojky a spojka. Poloosa na levém kole tak nese velké náznaky opotřebení. Za poslední měsíc úplně zčernal kryt stropu a v autě je cítit vlhkost.
Říkáte, že se jedná o firemní auto. A nebude nakonec problém spíš v tom, že se na autě řidiči střídají, tedy jezdí s ním každý, a mnohi z těch všech s ním jezdí jako čuně. Je všeobecně známo, že jakmile se na firemním vozidle střídají řidiči, jde velice rychle do háje.
Řekl bych že to je kus od kusu, já jsem zrovna narazil na ten špatný, asi vyrobeno na nedělní noční směně :-D vyrobeno konec roku 2007, dovezeno z Německa začátek 2008 se 6500km, lehce bourané na předek (světla, nárazník držák sahary) Ze začátku spolehlivé auto, ale ted bych to hodil ze skály, kolik už jsem vyměnil stabilizátoru přední nápravy už ani nepočítám, asi okolo 40000km mi zjistili špatné tři vstřiky, v 90000km ucpání filtru pevných částic, po roce provozu začlo při jízdě zhasínat komplet osvětlení vozu asi po vteřině se opět rozsvítí, asi rok 2013 samovolně začal stříkat zadní ostřikovač (za 3 dny nádržka prázdná) vyřešilo to odpojení zadního stěrače v pojistkách, ale i tak když jsem stěrač nepoužíval tak upadlo celé ramínko. rok 2012 rozpadlo se oranžové těsněni na přívodu vzduchu do turba, turbo těsnění nasálo a ohlo lopatky, ale naštěstí stále tlačí pěkně, z hlavy motoru co je přepad do sání vzduchu nestále vytiká olej a tak je neustále celý motor od oleje protože to vytyká každou skulinkou ve vzduchové soustavě, prý je motor v prdeli, ale nevím proč když jsem se k motoru choval tak jak se má, od zajíždění, zahřívání a výměny olejů. At pořád nehaním akumulátor do dneška funkční, sedačky velice konfortní tak i jízda konfortní, velice dobrá třetí řada sedaček, desigen na tuhle dobu pořád pěkný,
dobrý den, mame tiež peugeot ako vy a aj nám tak isto zhasínajú svetlá. Neviete nám poradit,čo to môže robit?
08.07.2016 | 20:38:29 | pavel
| 31.134.103.*Reagovat
307 1.6 hdi SW
to so jsem tady přečetl ,je čistě relativní věc a také to jakým způsobem kdo auto používá.Mám 307 sw 1.6 hdi 80 kw koupě nové v roce 2005 - rok 2014 mám najeto 189000 km ,na autě měněny jednou rozvody ve 120 tis.,přední a zadní tlumiče ve 140 tis.přední kotouče ve 140tis.tyčky stabilizatoru ve 170 tis.a řemenice na klikovce ve 130 tis. to je vše ....spojka,turbo motor a vše kolem něj bez jediného zásahu,motor šlape jak hodinky spotřeba dálka dle stylu jízdy 5,5 - 6 litrů ve městě 6,5baterie vydržela 8 let,pak ze dne na den klekla .letos v lednu ho manželka rozsekala ....a koupil jsem co ...to samí dovezený z rakouska s kompletní historii ....tvrdím že je jedno jakou máte značku auta a motor ,ale jak se k němu chováte a jak ho udržujete ....mám ještě Boxera 2.2 hdi koupený opět nový momentálně najeto 140 000 a ještě jsem nic neměnil .....
Milí uživatélé má 307, koupena v DE v lednu 2007, najeto měla 24456km, nyní má 146231, za tu dobu do auta šel pouze nový setrvačník v roce 2008. Pokud někdo počítá do závad destičky a koutouče, měl by si uvědomit, že je to i jeho vizitka způsob jízdy.Taky nepíšu že baterie v autě odešla po 6letech provozu. Letos výměna zalomených žhavičů 6800,-Kč a tyčky stabilizátorů, tento týden turbo repase za 10500,-Kč, v příštím roce kdy bude mít 8 let výměna kotoučů v zadu a nové destičky, jinak vše OK a jízda je super. Příští rok kupuju 5008 a bude to můj 3 Peugeot v řadě, a třeba poslední:)).
mám 307 r.v. 2003,mám ji od nova, koupena v ČR, najeto 120000 km, pravidelný servis- dle dopor. výrobce, jezdím velmi klidně , pohodově, dírám se vyhýbám, plasty od nova vržou, žárovky kupuji standartně po 10 kusech, stále praskají, vydrží tak měsíc,plasty pod motorem opakovaně odpadávají, páčka blikačů se vrací po ukončení zatáčení na blikaní do protisměru- 2 x měněna za novou, vydrží tak 18 měsíců, motor 1.4 HDI líný, jezdím sám a jsem pohodář, tak stačí , ale je to lenoch, spotřeba 6-7, po 5 letech odešel počítač- nový stál jen " 32000", plasty v podbězích se stále uvolňují, venkovní kliky dveří jdou od nova ztuha, tehdy řekli, že se časem rozchodí, zatím se nerozchodily- děti mají někdy problém otevřit dveře, v 80000 nutná výměna stabil. tyčí a čepů-zdůrazňuji, že jezdím velmi opatrně, od zadní nápravy při přejíždení nerovností rachot, spojka jde dost ztuha a řazení je nepřesné,po 5 letech se rozpadl klíč-dálka-nový stál jen 1800,el. okna se otevírají-sjždějí od nova pomalu- u němců jsou rychlejší,polstrování-odhlučnení motoru na haupně se rozpadlo asi po 4 letech, v zimě si můžete nastavit buď foukání na přední okno nebo boční - nikdy obojí, takže boční okna -na zrcátka mám v zimě stále zamlžená, po 5 letech začaly slábnout vzpěry zadních 5. dveří takže je musím nahoru vždy dotlačit,desing auta je nadčasový, řekl bych, že je to stále hezké auto,mě osobně se i dnes líbí více než Golf, hatchback je super praktický, ale "němec" tyhle problémy má jen vyjímečně, u "francouze" je to asi norma, tehdy stál 520000, dnes prodejný za cca 80000 , jezdím málo, 308 se mi líbí, ale do "frantíka" už nepůjdu, před tím jsem měl "němce"- vydrží víc, asi jako ženský- Francouzky jsou hezčí, šarmantní, elegantní, ...ale Němky jsou prostě k neutahání... koukat se na ně ale moc nedá...tak si vyber
Neskutečné množství problémů, které zde uvádějí autoři komentářů, je v mém případě naprostý nesmysl. Auto šlape v zimě v létě jako hodinky, s motorem či elektrikou nejsou žádné problémy. Má auto dovezené z Francie, motor 1,6 HDI 80 kW, nyní má cca 125 tis. km, ročně najedu asi 20000 km. Spodní kryty motoru však moc nedrží a pokud si servis nedá záležet na jejich upevnění, tak s nimi mohou být problém. Auto s tímto motorem bych si určitě koupi znovu, spotřeba se ustálila na 5,0 až 5,1 a tomu motory ŠKODA/VW nemohou konkurovat, i když jejich 103 kW diesel jede perfektě.
Frantíci se mají v automobilovém průmyslu hodně co učit - převážně od japonských výrobců. Ale na obranu Peugeotu - furt tuto značku hodnotím jako nej z Francie. Ve firmě máme dva Boxery z 98ého roku, najeto přes 300 táců a auta furt šlapou a jsou spolehlivá - samozřejmě nepočítám běžnou údržbu. Největší šmejd z Francie - a vlastně na celém světě je bezdiskuze Renault.
Nikdy jsem moc nečetl recenze, ale ted jsem opravdu šokován .Mám taky 307SW 136 000km a až na pět žárovek, desky přední při 75 000km žádná závada. Samozřejmě pravidelný servis se vším všudy. Jsem z Frýdku a známí co mají 307 tak řaky bez závad. Tak čemuá věřit.Jízda s 307 super.
Koupil jsem auto v r. 2004 jako nové, dnes má najeto 68 tis. km, ale po zkušenostech mohu zodpovědně prohlásit, že takový střep už mi chalupy nesmí. Kromě toho, že jsou neustálé problémy se spodkem auta, se kterým projetí dálnicí D1 znamená poztrácet všechny, nebo alespoˇˇn část spodních plastových krytů, jsem za tu dobu měnil: po 700km-přední kotouče - 7000,-Kč (dle servisu mimo záruku, protože jsem kotouče probrzdil!!! po 10000km oprava turba-to zlobí stále od samého začátku, motor má kolísavý výkon-průběžně cca 17000,-Kč potíže s elektronikou, stěrači, blinkry-průběžně cca 5000,-Kč po 68000km výměna spojky, prý jsem měl štěstí, jiným se rozpadla už po 40000, oprava za 20000,-Kč za plasty průběžně 5000,-Kč Při pokusu oznámit změnu směru držím páčku ukazatele prstem, jinak se vypíná, klepání zadní nápravy a drnčení vnitřních plastů už opravovat nebudu a auto musí z domu, protože mu prý něco podezřele klepe v motoru. Sečteno a podtrženo: nikdy PEUEGEOTA, ten je pojízdný jen když ho táhnou koně, jinak je to kasa na prachy. Ojdezdil jsem favorita, opla omegu, fiata punto-vše proti peugeotu zlatá auta!
"Takový střep mi do chalupy nesmí",spíše bych napsal ,už bych si to nekoupil,nebyl jsem spokojen.Tak to vypadá že ti dalšího Peugota někdo cpe vrchem,spodkem a ty se tomu bráníš vidlema.Nevěřím že to auto je taková tragédie.Někdy platí, jaký pán-taký krám.Nájezd cca 7000km ročně ,to ti ty kotouče spíš prorezly.
Taky mi prijde, ze nekteri zde pisici asi budou pekny ostrostrelci, kdyz se doctu po kolika km jim co odchazi. :o)
02.09.2014 | 15:49:37 | Pavel
| 188.120.208.*Reagovat
Prevodovka
Môžem len súhlasiť, že prevodovky od PSA sú všetko, len nie rýchle, presné atď. Lenže: prevodovka, mechanická, v BEŽNÝCH autách nie je z princípu rýchla. A ak sa dlhodobo radí pod tlakom, rýchlo a pod., odnesie si to životnosť prevodovky, spojky, zotrvačníka. Novinári často jazdia ako prasce, človek nazbiera z novín potom plno hlúpostí a skúša to tiež. Mne sa zatiaľ najviac oplatilo radiť na dvakrát, ako na V3S, bez synchronov, vytlačiť spojku, vyradiť, stlačiť spojku, zaradiť. Pridať plyn na dorovnanie otáčok zo 6 na 5, 5 na 4 atď.. takisto hore kopcom, pridať plyn, keď radím zo 4 na 3 a podobne...keď si na to zvyknete, pôjdete ako automat. prevodovka. Bez šklbania, spolucestujúci si ani nevšimnú okamžik radenia. Zatial /klop, klop na drevo/ mi ani raz neodišiel zotrvačník, ani spojka, synchróny, nebodaj prevodovka. Ale súhlasím, 307 je asi najslabší Peugeot, malý nepodarok. Ale nie je zaujímavé, že u nás bolo autom roka?! V 2003 v Nemecku vo vyššej strednej triede vyhral P 607, pred BMW a Mercedesom...v spokojnosti zákazníkov. Ako sa časy rýchlo menia...
Motory HDI su až od nejakého roku spolahlive, v praci mal šef Picasso HDI cca 200000km, a v servise bolo vačšinou pre slaby výkon motoru, čo potvrdil aj servisak, že u prvych HDI 66kW je to častý problem. K Peugeotu - spolužiak robil v servise Peugeot a sam povedal že 307 je snád najporuchovejšia, hlavne elektrika. Vyhodili ho preto, lebo raz jednemu zakaznikovy povedal ked reklamoval svoju 307, že nech sa nečuduje že to Peugeot 307, že to je normálne. To jeho šéf nemal počuť. Zákaznikovy auto vychvália do nebies a po mesiaci tak chodí každý druhý týžden že mu stále píska počítač kôli chybám
Částečně souhlsím s autorem, že třeba převodovka toho moc nevydrží. V práci máme 307 SW 2.0 HDI s 80 kW (2004), a co 3 měsíce je auto v servisu - jezdí se s tím opravdu hodně. Nejvíce ale zlobí elektronika, problémy s alternátorem a nádobkou na močovinu (kvůli filtru pevných částic). Každou chvíli palubka hlásí nějakou chybu, že nefunguje to či ono. Ale zpět k převodovce: pokud se řadí jen trošku rychleji, zasekává se dvojka a nechce "zaklapnout". Totéž se stává i se zpátečkou. V servisu řekli, že je vše v pořádku, nebo běžné opotřebení. Auto má 138000.
Ale s Ľubošem souhlasím co se týče motoru - ten je opravdu super a vydrží. Snad ze všech turbo dieselů má nejjemnější a nejhladší chod. I při 150 km/h je aktuální spotřeba 6.8 l, což je úžasné. Ale celé auto je naladěno velmi komfortně a na sportovnější jízdu můžete zapomenout.
V porovnání s Passatem 1.9 se 74 kW má Passat mnohem lepší pružnost, odpich ale hlavně je jistější a stabilnější na silnici - a to i při vyšších rychlostech. Ale VW je jiná kapitola...
Dovolím si tvrdiť, že HDI sú naozaj tie najlepšie motory / najazd.cez 500.000 km/, na ostatných diesloch ďalších 600.000, vrátane TDi. Problémom je často spôsob jazdy, nafťák, žiaden! nemá rád plný plyn cez celú republiku, nehovoriac o chladení turba, rannom zohriatí, zásadne na mieste a pod. U nás je P 307 rodinné auto, patrične drahé, v Fr. je to lacné približovadlo, nehovoriac o tom, že celkovo po roku 2002 rapídne išiel Peugeot ako výrobca kvalitat. NEUVERITEĽNE dole. Dnes na linkách pracujú často krátkodobo zamestnaní, bez vzťahu k výrobe, nehovoriac o tlaku na náklady, importér a predajcovia majú väčší zisk než výrobca, ktorý chce prežiť. Keď sa ešte pridájú nepochopiteľné rozhodnutia a klasické tvary áut pre radosť, 106, 206,306, 405, 406 dral som ich, vrátane 607, nahradia otrasnými /aspoň pre mňa / novými modelmi, bez ohľadu na skutočné požiadavky zákazníka, niet sa čo čudovať nespokojnosti. Ale motor /vrátane prevodovky/, ak je poskladaný tak, ako má, Vás prežije... Ak je nafta dobrá, servis pravidelný, vydrží všetko. Počas cca 500.000 km som dolial max. 3-4 litre oleja medzi výmenami. Na 607 /220.t. km/ dolejem cca 1-2 deci za 20.000 km,/ nie vždy/, nakoľko dostával do tela, niečo si už vezme turbo, niečo úniky. Ak by nemal zdochnuté riadenie, nemám potuchy, čo sa deje pod kolesami, zbytočne komplikovanú elektroniku, okná, povahu zaťatej mulice, kopy hrdze..., vládne veľká spokojnosť. A ako už poznám Peugeot, môžem sa začať báť jeho nástupcu....Asi nie je náhoda, že už sa pripravuje nástupca 407 /a la havarované Ferar./ 406 vydržala takmer 10 rokov... Aj to o niečom svedčí. Snáď sa inžinieri poučia. A hlavne: nech aj v nich jazdia! Za trest! Niekedy.
RE: HDi Na 2,2 HDi je už aktuálne cca 430.000 km...
dodatok: na 607 je už vyše 470.000, na 406 vyše 500, asi 530.000..., všetko OK, až na šaškujúce turbo v 607, ešte nedoriešené. spojka, 2-hmota, vstreky a pod.....pôvodné
Motor môže za to, že sú vymlátené silentbloky? Spotreba oleja môže mať súvis s turbom. Ale ak píšeš "pár deci " oleja, tak to asi nebude tragédia. Niekto tu dolieva aj liter na 1.500 km. A či sú špička, o tom nevypovedá fakt, že to niekto vo firme zhumploval, ale skutočnosť, že HDi od PSA používajú aj značky ako Ford, alebo Volvo.
Motor opravdu není špička. První rok jsem o něm vůbec nevěděl. Tichý, bez vybrací a spotřeba okolo 5.5l a na dovolené ve Francii dokonce 5.0l. Zato teď je hlučný jako Avia, sežral pár deci oleje a při vypínání létá na silenblocích jako pták :-) .Musíme je auto co možná nejdříve zbavit, protože na používá delší dobu opravdu není.
Na obranu HDi. Mame vo firme asi 4 citroeny s motormi HDi ( Berlingo, Xsara Picasso). Zatial uplne bez problemov narozdiel od Octavie, ktoru ma sef. Na aute mizla chladiaca kvapalina. Pri prvych styroch navstevach servisu povymienali nejaky hadicky, expanznu nadobku, chladic... na piatej navsteve vymenili tesnenie pod hlavou. tento tyzden stoji v servise a idu menit hlavu. Auto ma 80 tis a sef je dost opatrny jazdec. Pre tych ktory by neverili, auto stoji v servise v TT v RMJet.
Tak hoď nejaký argument, prečo si myslíš, že sú špička poruchovosti. Ani v tejto recenzii sa motor nepokazil. Len nejaký odborník vo firme odpísal turbo.
Motor HDI použivaju automobilky : Forf ,Volvo,BMW. Landrover 3.0 V6.Mazda Toyota 1.4 hdi.Jaguar 2.2.Suzuky 2.0.Mitsubisi.A to asi preto ze su tak nespolahlive??? Ale je pravda ze P -307,407,607 a 807 maju prob v elektronike .Dalej su aj horšie auta ,a to Opel,Chrisler,Dihatsu,Jeep,Renault Espase,Citroen C5,Jaguar rok 2001-2005 Land Rover Freelander Mercedes SL ,Skoda 1.2 HTP.Zaleží kolko auto stojí ci okolo 300tsi tam naklady nemožu prekvapit, ale u auta za 1mil by ma to pekne srlo
15.07.2014 | 15:17:07 | Karol
| 90.199.226.*Reagovat
RE: Ale trepeš a poriadne
Usmál jsem se trošku při čtení vašeho komentáře ohledně používání hdi motorů ve vozech Toyota a BMW. Mohl byste být konkrétnější v kterým modelech a o jaký objem motoru se to jedná. U té Toyoty snad nebudeme myslet typ ProAce (převleknutý Expert).
Co se týče Toyoty tak motory HDI lze najít v modelech Aygo a co se týče BMW a MINI tak vím že od roku 2011 se podílí PSA na benzinových motorech 1.6 o HDI nic nevím.
chrysler a jeep su nezničitelne auta robil som v autorizovanom servise pre chrysler jeep a mercedes a a americke auta su fakt vyborne maju nejake poruchy ohladom zhnitych kablov ale to asi kazda automobilka a jediny nepodareny motor 2,5 diesel u chryslera inač im nemožem vyčitať vobec nič
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 307
Firemní auto?
Říkáte, že se jedná o firemní auto. A nebude nakonec problém spíš v tom, že se na autě řidiči střídají, tedy jezdí s ním každý, a mnohi z těch všech s ním jezdí jako čuně. Je všeobecně známo, že jakmile se na firemním vozidle střídají řidiči, jde velice rychle do háje.
29.04.2017 | 06:39:40 | Bluesky | 46.135.85.* Reagovat
307SW 1,6 HDI 80kw
Řekl bych že to je kus od kusu, já jsem zrovna narazil na ten špatný, asi vyrobeno na nedělní noční směně :-D vyrobeno konec roku 2007, dovezeno z Německa začátek 2008 se 6500km, lehce bourané na předek (světla, nárazník držák sahary) Ze začátku spolehlivé auto, ale ted bych to hodil ze skály, kolik už jsem vyměnil stabilizátoru přední nápravy už ani nepočítám, asi okolo 40000km mi zjistili špatné tři vstřiky, v 90000km ucpání filtru pevných částic, po roce provozu začlo při jízdě zhasínat komplet osvětlení vozu asi po vteřině se opět rozsvítí, asi rok 2013 samovolně začal stříkat zadní ostřikovač (za 3 dny nádržka prázdná) vyřešilo to odpojení zadního stěrače v pojistkách, ale i tak když jsem stěrač nepoužíval tak upadlo celé ramínko. rok 2012 rozpadlo se oranžové těsněni na přívodu vzduchu do turba, turbo těsnění nasálo a ohlo lopatky, ale naštěstí stále tlačí pěkně, z hlavy motoru co je přepad do sání vzduchu nestále vytiká olej a tak je neustále celý motor od oleje protože to vytyká každou skulinkou ve vzduchové soustavě, prý je motor v prdeli, ale nevím proč když jsem se k motoru choval tak jak se má, od zajíždění, zahřívání a výměny olejů. At pořád nehaním akumulátor do dneška funkční, sedačky velice konfortní tak i jízda konfortní, velice dobrá třetí řada sedaček, desigen na tuhle dobu pořád pěkný,
13.04.2016 | 20:45:55 | BERY | 178.255.168.* Reagovat
RE: 307SW 1,6 HDI 80kw
dobrý den, mame tiež peugeot ako vy a aj nám tak isto zhasínajú svetlá. Neviete nám poradit,čo to môže robit?
08.07.2016 | 20:38:29 | pavel | 31.134.103.* Reagovat
307 1.6 hdi SW
to so jsem tady přečetl ,je čistě relativní věc a také to jakým způsobem kdo auto používá.Mám 307 sw 1.6 hdi 80 kw koupě nové v roce 2005 - rok 2014 mám najeto 189000 km ,na autě měněny jednou rozvody ve 120 tis.,přední a zadní tlumiče ve 140 tis.přední kotouče ve 140tis.tyčky stabilizatoru ve 170 tis.a řemenice na klikovce ve 130 tis. to je vše ....spojka,turbo motor a vše kolem něj bez jediného zásahu,motor šlape jak hodinky spotřeba dálka dle stylu jízdy 5,5 - 6 litrů ve městě 6,5baterie vydržela 8 let,pak ze dne na den klekla .letos v lednu ho manželka rozsekala ....a koupil jsem co ...to samí dovezený z rakouska s kompletní historii ....tvrdím že je jedno jakou máte značku auta a motor ,ale jak se k němu chováte a jak ho udržujete ....mám ještě Boxera 2.2 hdi koupený opět nový momentálně najeto 140 000 a ještě jsem nic neměnil .....
13.03.2015 | 19:04:11 | miki | 94.242.69.* Reagovat
Má 307 1.6HDi rok 2006
Milí uživatélé má 307, koupena v DE v lednu 2007, najeto měla 24456km, nyní má 146231, za tu dobu do auta šel pouze nový setrvačník v roce 2008. Pokud někdo počítá do závad destičky a koutouče, měl by si uvědomit, že je to i jeho vizitka způsob jízdy.Taky nepíšu že baterie v autě odešla po 6letech provozu.
Letos výměna zalomených žhavičů 6800,-Kč a tyčky stabilizátorů, tento týden turbo repase za 10500,-Kč, v příštím roce kdy bude mít 8 let výměna kotoučů v zadu a nové destičky, jinak vše OK a jízda je super. Příští rok kupuju 5008 a bude to můj 3 Peugeot v řadě, a třeba poslední:)).
07.10.2013 | 11:58:19 | Otulik | 188.246.111.* Reagovat
?
mám 307 r.v. 2003,mám ji od nova, koupena v ČR, najeto 120000 km, pravidelný servis- dle dopor. výrobce, jezdím velmi klidně , pohodově, dírám se vyhýbám, plasty od nova vržou, žárovky kupuji standartně po 10 kusech, stále praskají, vydrží tak měsíc,plasty pod motorem opakovaně odpadávají, páčka blikačů se vrací po ukončení zatáčení na blikaní do protisměru- 2 x měněna za novou, vydrží tak 18 měsíců, motor 1.4 HDI líný, jezdím sám a jsem pohodář, tak stačí , ale je to lenoch, spotřeba 6-7, po 5 letech odešel počítač- nový stál jen " 32000", plasty v podbězích se stále uvolňují, venkovní kliky dveří jdou od nova ztuha, tehdy řekli, že se časem rozchodí, zatím se nerozchodily- děti mají někdy problém otevřit dveře, v 80000 nutná výměna stabil. tyčí a čepů-zdůrazňuji, že jezdím velmi opatrně, od zadní nápravy při přejíždení nerovností rachot, spojka jde dost ztuha a řazení je nepřesné,po 5 letech se rozpadl klíč-dálka-nový stál jen 1800,el. okna se otevírají-sjždějí od nova pomalu- u němců jsou rychlejší,polstrování-odhlučnení motoru na haupně se rozpadlo asi po 4 letech, v zimě si můžete nastavit buď foukání na přední okno nebo boční - nikdy obojí, takže boční okna -na zrcátka mám v zimě stále zamlžená, po 5 letech začaly slábnout vzpěry zadních 5. dveří takže je musím nahoru vždy dotlačit,desing auta je nadčasový, řekl bych, že je to stále hezké auto,mě osobně se i dnes líbí více než Golf, hatchback je super praktický, ale "němec" tyhle problémy má jen vyjímečně, u "francouze" je to asi norma, tehdy stál 520000, dnes prodejný za cca 80000 , jezdím málo, 308 se mi líbí, ale do "frantíka" už nepůjdu, před tím jsem měl "němce"- vydrží víc, asi jako ženský- Francouzky jsou hezčí, šarmantní, elegantní, ...ale Němky jsou prostě k neutahání... koukat se na ně ale moc nedá...tak si vyber
17.09.2010 | 23:05:48 | petr Reagovat
Nestačím se divit
Neskutečné množství problémů, které zde uvádějí autoři komentářů, je v mém případě naprostý nesmysl. Auto šlape v zimě v létě jako hodinky, s motorem či elektrikou nejsou žádné problémy. Má auto dovezené z Francie, motor 1,6 HDI 80 kW, nyní má cca 125 tis. km, ročně najedu asi 20000 km. Spodní kryty motoru však moc nedrží a pokud si servis nedá záležet na jejich upevnění, tak s nimi mohou být problém. Auto s tímto motorem bych si určitě koupi znovu, spotřeba se ustálila na 5,0 až 5,1 a tomu motory ŠKODA/VW nemohou konkurovat, i když jejich 103 kW diesel jede perfektě.
04.04.2010 | 18:53:41 | Jirka Reagovat
RE: Nestačím se divit
mam307 HDI 2001 a najeto 198500 ,musim s tebou souhlasit ,nikdy jsem neměl tak spolehlivé auto a kdybych na něj měl koupil bych ho znovu.Honza
21.06.2013 | 18:28:00 | honza | 78.102.180.* Reagovat
RE: Nestačím se divit
S tímto komentářem mohu jen souhlasit.Mám najeto 200000km.
05.03.2015 | 10:15:46 | Honza | 178.255.168.* Reagovat
Frantíci se mají v automobilovém průmyslu hodně co učit - převážně od japonských výrobců. Ale na obranu Peugeotu - furt tuto značku hodnotím jako nej z Francie. Ve firmě máme dva Boxery z 98ého roku, najeto přes 300 táců a auta furt šlapou a jsou spolehlivá - samozřejmě nepočítám běžnou údržbu. Největší šmejd z Francie - a vlastně na celém světě je bezdiskuze Renault.
07.03.2009 | 21:20:19 | nugy Reagovat
tak nevim
Nikdy jsem moc nečetl recenze, ale ted jsem opravdu šokován .Mám taky 307SW 136 000km a až na pět žárovek, desky přední při 75 000km žádná závada. Samozřejmě pravidelný servis se vším všudy. Jsem z Frýdku a známí co mají 307 tak řaky bez závad. Tak čemuá věřit.Jízda s 307 super.
07.03.2009 | 18:52:35 | Pepa Reagovat
RE: tak nevim
Souhlasím. Nemám s tímto autem žádné problémy.Jediná větší investice byla výměna rozvodů na 190 000 km. 1,6 hdi 80kw. R.v. 2007
10.03.2012 | 19:58:24 | Tomáš | 217.29.8.* Reagovat
Totální šrot
Známý ho měl ,ale po třetím návratu z cest na odtahovce psychicky nevydržel a prodal ho, je to otřesné auto.
07.03.2009 | 18:17:25 | Japan Reagovat
Peugeot 307SW,2,0
Koupil jsem auto v r. 2004 jako nové, dnes má najeto 68 tis. km, ale po zkušenostech mohu zodpovědně prohlásit, že takový střep už mi chalupy nesmí. Kromě toho, že jsou neustálé problémy se spodkem auta, se kterým projetí dálnicí D1 znamená poztrácet všechny, nebo alespoˇˇn část spodních plastových krytů, jsem za tu dobu měnil:
po 700km-přední kotouče - 7000,-Kč (dle servisu mimo záruku, protože jsem kotouče probrzdil!!!
po 10000km oprava turba-to zlobí stále od samého začátku, motor má kolísavý výkon-průběžně cca 17000,-Kč
potíže s elektronikou, stěrači, blinkry-průběžně cca 5000,-Kč
po 68000km výměna spojky, prý jsem měl štěstí, jiným se rozpadla už po 40000, oprava za 20000,-Kč
za plasty průběžně 5000,-Kč
Při pokusu oznámit změnu směru držím páčku ukazatele prstem, jinak se vypíná, klepání zadní nápravy a drnčení vnitřních plastů už opravovat nebudu a auto musí z domu, protože mu prý něco podezřele klepe v motoru.
Sečteno a podtrženo: nikdy PEUEGEOTA, ten je pojízdný jen když ho táhnou koně, jinak je to kasa na prachy. Ojdezdil jsem favorita, opla omegu, fiata punto-vše proti peugeotu zlatá auta!
07.03.2009 | 14:02:47 | mirak Reagovat
RE: Peugeot 307SW,2,0
tak jestli jsi po 700km nebo i po 7000tis km udělal kotouče tak jsi talent. Nejprve se nauč jezdit a pak něco hodnoť.
15.10.2013 | 11:19:54 | Jirka | 85.71.140.* Reagovat
RE: Peugeot 307SW,2,0
"Takový střep mi do chalupy nesmí",spíše bych napsal ,už bych si to nekoupil,nebyl jsem spokojen.Tak to vypadá že ti dalšího Peugota někdo cpe vrchem,spodkem a ty se tomu bráníš vidlema.Nevěřím že to auto je taková tragédie.Někdy platí, jaký pán-taký krám.Nájezd cca 7000km ročně ,to ti ty kotouče spíš prorezly.
16.10.2013 | 12:37:51 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Peugeot 307SW,2,0
Taky mi prijde, ze nekteri zde pisici asi budou pekny ostrostrelci, kdyz se doctu po kolika km jim co odchazi. :o)
02.09.2014 | 15:49:37 | Pavel | 188.120.208.* Reagovat
Prevodovka
Môžem len súhlasiť, že prevodovky od PSA sú všetko, len nie rýchle, presné atď. Lenže: prevodovka, mechanická, v BEŽNÝCH autách nie je z princípu rýchla. A ak sa dlhodobo radí pod tlakom, rýchlo a pod., odnesie si to životnosť prevodovky, spojky, zotrvačníka. Novinári často jazdia ako prasce, človek nazbiera z novín potom plno hlúpostí a skúša to tiež. Mne sa zatiaľ najviac oplatilo radiť na dvakrát, ako na V3S, bez synchronov, vytlačiť spojku, vyradiť, stlačiť spojku, zaradiť. Pridať plyn na dorovnanie otáčok zo 6 na 5, 5 na 4 atď.. takisto hore kopcom, pridať plyn, keď radím zo 4 na 3 a podobne...keď si na to zvyknete, pôjdete ako automat. prevodovka. Bez šklbania, spolucestujúci si ani nevšimnú okamžik radenia. Zatial /klop, klop na drevo/ mi ani raz neodišiel zotrvačník, ani spojka, synchróny, nebodaj prevodovka. Ale súhlasím, 307 je asi najslabší Peugeot, malý nepodarok. Ale nie je zaujímavé, že u nás bolo autom roka?! V 2003 v Nemecku vo vyššej strednej triede vyhral P 607, pred BMW a Mercedesom...v spokojnosti zákazníkov. Ako sa časy rýchlo menia...
09.06.2008 | 09:45:20 | ľuboš Reagovat
Převodovka
Převodovka je kapitola sama pro sebe, něco tak nepřesného a pomalého jsem ještě neviděl. Ale zkoušel jsem, že to má i 308.
09.06.2008 | 08:19:12 | Jarda Reagovat
HDI
Motory HDI su až od nejakého roku spolahlive, v praci mal šef Picasso HDI cca 200000km, a v servise bolo vačšinou pre slaby výkon motoru, čo potvrdil aj servisak, že u prvych HDI 66kW je to častý problem. K Peugeotu - spolužiak robil v servise Peugeot a sam povedal že 307 je snád najporuchovejšia, hlavne elektrika. Vyhodili ho preto, lebo raz jednemu zakaznikovy povedal ked reklamoval svoju 307, že nech sa nečuduje že to Peugeot 307, že to je normálne. To jeho šéf nemal počuť. Zákaznikovy auto vychvália do nebies a po mesiaci tak chodí každý druhý týžden že mu stále píska počítač kôli chybám
08.06.2008 | 15:42:15 | Ivan Reagovat
autor vs. ĺuboš
Částečně souhlsím s autorem, že třeba převodovka toho moc nevydrží. V práci máme 307 SW 2.0 HDI s 80 kW (2004), a co 3 měsíce je auto v servisu - jezdí se s tím opravdu hodně. Nejvíce ale zlobí elektronika, problémy s alternátorem a nádobkou na močovinu (kvůli filtru pevných částic). Každou chvíli palubka hlásí nějakou chybu, že nefunguje to či ono. Ale zpět k převodovce: pokud se řadí jen trošku rychleji, zasekává se dvojka a nechce "zaklapnout". Totéž se stává i se zpátečkou. V servisu řekli, že je vše v pořádku, nebo běžné opotřebení. Auto má 138000.
Ale s Ľubošem souhlasím co se týče motoru - ten je opravdu super a vydrží. Snad ze všech turbo dieselů má nejjemnější a nejhladší chod. I při 150 km/h je aktuální spotřeba 6.8 l, což je úžasné. Ale celé auto je naladěno velmi komfortně a na sportovnější jízdu můžete zapomenout.
V porovnání s Passatem 1.9 se 74 kW má Passat mnohem lepší pružnost, odpich ale hlavně je jistější a stabilnější na silnici - a to i při vyšších rychlostech. Ale VW je jiná kapitola...
07.06.2008 | 22:52:15 | Honza Reagovat
RE: autor vs. ĺuboš
ocom rospravas ja ma opel insigniu 96kw automat jazdym rychle moja priemerna spotreba 6,2.
02.06.2014 | 21:35:39 | fero | 178.40.43.* Reagovat
HDi
Dovolím si tvrdiť, že HDI sú naozaj tie najlepšie motory / najazd.cez 500.000 km/, na ostatných diesloch ďalších 600.000, vrátane TDi. Problémom je často spôsob jazdy, nafťák, žiaden! nemá rád plný plyn cez celú republiku, nehovoriac o chladení turba, rannom zohriatí, zásadne na mieste a pod. U nás je P 307 rodinné auto, patrične drahé, v Fr. je to lacné približovadlo, nehovoriac o tom, že celkovo po roku 2002 rapídne išiel Peugeot ako výrobca kvalitat. NEUVERITEĽNE dole. Dnes na linkách pracujú často krátkodobo zamestnaní, bez vzťahu k výrobe, nehovoriac o tlaku na náklady, importér a predajcovia majú väčší zisk než výrobca, ktorý chce prežiť. Keď sa ešte pridájú nepochopiteľné rozhodnutia a klasické tvary áut pre radosť, 106, 206,306, 405, 406 dral som ich, vrátane 607, nahradia otrasnými /aspoň pre mňa / novými modelmi, bez ohľadu na skutočné požiadavky zákazníka, niet sa čo čudovať nespokojnosti. Ale motor /vrátane prevodovky/, ak je poskladaný tak, ako má, Vás prežije... Ak je nafta dobrá, servis pravidelný, vydrží všetko. Počas cca 500.000 km som dolial max. 3-4 litre oleja medzi výmenami. Na 607 /220.t. km/ dolejem cca 1-2 deci za 20.000 km,/ nie vždy/, nakoľko dostával do tela, niečo si už vezme turbo, niečo úniky. Ak by nemal zdochnuté riadenie, nemám potuchy, čo sa deje pod kolesami, zbytočne komplikovanú elektroniku, okná, povahu zaťatej mulice, kopy hrdze..., vládne veľká spokojnosť. A ako už poznám Peugeot, môžem sa začať báť jeho nástupcu....Asi nie je náhoda, že už sa pripravuje nástupca 407 /a la havarované Ferar./ 406 vydržala takmer 10 rokov... Aj to o niečom svedčí. Snáď sa inžinieri poučia. A hlavne: nech aj v nich jazdia! Za trest! Niekedy.
05.06.2008 | 21:33:08 | ľuboš Reagovat
RE: HDi Na 2,2 HDi je už aktuálne cca 430.000 km...
prakticky bez vážnejších problémov.
Na 406 necelých 500.000, všetko z motora pôvodné..., až a l ks žhaviča.
16.10.2013 | 02:33:43 | ľuboš | 178.143.191.* Reagovat
RE: HDi Na 2,2 HDi je už aktuálne cca 430.000 km...
dodatok: na 607 je už vyše 470.000, na 406 vyše 500, asi 530.000..., všetko OK, až na šaškujúce turbo v 607, ešte nedoriešené.
spojka, 2-hmota, vstreky a pod.....pôvodné
05.03.2015 | 22:18:20 | ľuboš | 178.143.191.* Reagovat
Motor môže za to, že sú vymlátené silentbloky? Spotreba oleja môže mať súvis s turbom. Ale ak píšeš "pár deci " oleja, tak to asi nebude tragédia. Niekto tu dolieva aj liter na 1.500 km. A či sú špička, o tom nevypovedá fakt, že to niekto vo firme zhumploval, ale skutočnosť, že HDi od PSA používajú aj značky ako Ford, alebo Volvo.
05.06.2008 | 12:38:04 | Petrík Reagovat
RE motor
Motor opravdu není špička. První rok jsem o něm vůbec nevěděl. Tichý, bez vybrací a spotřeba okolo 5.5l a na dovolené ve Francii dokonce 5.0l. Zato teď je hlučný jako Avia, sežral pár deci oleje a při vypínání létá na silenblocích jako pták :-) .Musíme je auto co možná nejdříve zbavit, protože na používá delší dobu opravdu není.
05.06.2008 | 10:36:13 | Jarda Reagovat
Misso
Na obranu HDi. Mame vo firme asi 4 citroeny s motormi HDi ( Berlingo, Xsara Picasso). Zatial uplne bez problemov narozdiel od Octavie, ktoru ma sef. Na aute mizla chladiaca kvapalina. Pri prvych styroch navstevach servisu povymienali nejaky hadicky, expanznu nadobku, chladic... na piatej navsteve vymenili tesnenie pod hlavou. tento tyzden stoji v servise a idu menit hlavu. Auto ma 80 tis a sef je dost opatrny jazdec. Pre tych ktory by neverili, auto stoji v servise v TT v RMJet.
04.06.2008 | 21:06:39 | lakinooo Reagovat
to misso
Tak hoď nejaký argument, prečo si myslíš, že sú špička poruchovosti. Ani v tejto recenzii sa motor nepokazil. Len nejaký odborník vo firme odpísal turbo.
04.06.2008 | 18:39:40 | Petrík Reagovat
Neviem co ste cakali od francuzskeho vraku, ale dobre sa mi smeje ked niekto povie ze motory HDI su spicka...jedine ked tak spicka poruchovosti :D:D:D
04.06.2008 | 17:35:02 | misso Reagovat
RE: Ale trepeš a poriadne
Motor HDI použivaju automobilky : Forf ,Volvo,BMW. Landrover 3.0 V6.Mazda Toyota 1.4 hdi.Jaguar 2.2.Suzuky 2.0.Mitsubisi.A to asi preto ze su tak nespolahlive??? Ale je pravda ze P -307,407,607 a 807 maju prob v elektronike .Dalej su aj horšie auta ,a to Opel,Chrisler,Dihatsu,Jeep,Renault Espase,Citroen C5,Jaguar rok 2001-2005 Land Rover Freelander Mercedes SL ,Skoda 1.2 HTP.Zaleží kolko auto stojí ci okolo 300tsi tam naklady nemožu prekvapit, ale u auta za 1mil by ma to pekne srlo
15.07.2014 | 15:17:07 | Karol | 90.199.226.* Reagovat
RE: Ale trepeš a poriadne
Usmál jsem se trošku při čtení vašeho komentáře ohledně používání hdi motorů ve vozech Toyota a BMW. Mohl byste být konkrétnější v kterým modelech a o jaký objem motoru se to jedná. U té Toyoty snad nebudeme myslet typ ProAce (převleknutý Expert).
15.07.2014 | 20:51:08 | Patrik | 79.98.72.* Reagovat
RE: Ale trepeš a poriadne
Co se týče Toyoty tak motory HDI lze najít v modelech Aygo a co se týče BMW a MINI tak vím že od roku 2011 se podílí PSA na benzinových motorech 1.6 o HDI nic nevím.
15.07.2014 | 23:05:26 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Ale trepeš a poriadne
chrysler a jeep su nezničitelne auta robil som v autorizovanom servise pre chrysler jeep a mercedes a a americke auta su fakt vyborne maju nejake poruchy ohladom zhnitych kablov ale to asi kazda automobilka a jediny nepodareny motor 2,5 diesel u chryslera inač im nemožem vyčitať vobec nič
19.12.2016 | 22:08:48 | patrikkk | 193.87.74.* Reagovat