autor:
Martin
1 komentář
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,6
autor:
Nikol
2 komentáře
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
9,0
autor:
Roger
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,8
autor:
Karel H
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,0
autor:
91shadow
4 komentáře
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
9,0
autor:
kraxen
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,4
Nejnovější komentáře v diskuzích
Mulite, máš být také trochu nestranný. Vynechal jsi zcela výhody takového velkého auta. Např.: - lidi se na tebe hned taknějak jinak koukaj A mohl bych uvést i další... Zkrátka trochu objektivity do toho hodnocení :0) vložil Ital.
Budu objektivní a napíšu výhody většího auta:
- Lepší ochrana při nehodě díky větší deformační zóně
- Stabilnější jízda díky vyšší hmotnosti
- Více místa pro cestující (zejména vzadu)
- Větší zavazadlový prostor
- Lepší odhlučnění kabiny
- Komfortnější podvozek a odpružení
- Možnost převážet objemnější náklad
- Více úložných prostor v interiéru
- Často možnost tažení těžšího přívěsu
- Vyšší cestovní komfort na dálnicích
- Výkonné motory
Takže vidíš, že nejsem zaujatý. Kdybych měl početnou rodinu a jezdil po dálnicích někde k moři, tak bych určitě neměl to srandovní prdítko Kolíně, ale místo toho bych měl dlouhý naftový koráb. Třeba Oktávku kombi nebo tak něco. Oktávka kombi mě napadla, páč ji zrovna mají dva sousedi, co mají děcka a rodinu. Jeden, co bydlí naproti a další pode mnou ve svahu. Naprosto je chápu a fandím jim.
Já jsem jenom psal, že kdo žije sám, jezdí autem jen do města, má většinu krátkých jízd a koupí si velkou naftovou loď nebo SUV, tak to nemá v hlavě v pořádku. Kvůli demonstraci svého statusu nebo kvůli podlehnutí davové psychóze, to je nerozum. Čili jde o ten motiv. Chápu výhody většího auta a vypsal jsem je do bodů. Mám dva kamarády, co žijou sami a koupili si velké auto, které nepotřebují. Jen kvůli tomu, že mají mindráky. Tak to je. Neřekli mi přímo - koupil jsem si to auto kvůli mindrákům. Řekli mi - koupil jsem si to auto kvůli lepšímu pocitu. Ale to je v překladu to samé. :-)
13.01.2025 | 19:19:27 | Mulit | Recenze: Volvo XC70 3192 ccm/řadový šestiválec (2008)
RE: Volvo XC60pfgb
:-) jak malej fakan opravdu, začal sis ty....:-), sviníš tady ty recenze kravinama denně ...zajdi k tomu specialistovi grafomane, tohle prostě není normální...
12.01.2025 | 17:14:15 | Vašek | Recenze: Volvo XC70 3192 ccm/řadový šestiválec (2008)
RE: Volvo XC60pfgb
Začal sis ty. Jako první jsi napsal ty mně. Obvinil jsi mě, že se chci údajně přeoperovat na ženu nebo něco podobného a že údajně tobě závidím, že máš velké SUV. Přeoperovat na ženu se nechci, vyhovuje mi mužské tělo a mužský mozek. Ostatně taky díky tomu jsem tě porazil v diskusi. Zřejmě mám více testosteronu soutěživosti a vyšší IQ i vzdělání. Kašpar jsi ty, protože jsi většinu života jezdil ve Škodovkách 120 a Renaultech Tháliích. Pak sis na leasing pořídil středně velké SUV a začal jsi psát to diskuse, že se cítíš jako Rothschild. O tobě byla natočená už pohádka. Jak si tam obyčejný švec oblékl šaty od prince (který mu je dočasně půjčil), a tomu švecovi to nějak stouplo na mozek a začal si připadat jako něco více. Nevztekej se na mě, že jsem ti ukázal, že nejsi nic více. Já jsem si jist, že už lituješ, že jsi mě vůbec napadl jako první a že sis to mohl odpustit. Nic z toho, co tu je, by nebylo. Ahoj.
12.01.2025 | 15:46:10 | Mulit | Recenze: Volvo XC70 3192 ccm/řadový šestiválec (2008)
RE: Volvo XC60pfgb
Vždyť ten kašpar tady to fórum úplně zabil, blije tady každý den ty své nesmysly a auty nijak nesouvisející, o těch autech nemá ani páru...děs,běs.
Pořád řeší peníze, to dělaj lidi, kterým se jich permanentně nedostává...
12.01.2025 | 11:54:45 | Vašek | Recenze: Volvo XC70 3192 ccm/řadový šestiválec (2008)
RE:
Můj táta prožil velkou část života se svojí škodovkou 100 L. Vzpomíná na ten život rád. Pak prožil velkou část života s Favoritem a vzpomíná na to období rád. Někdo prožil život v Mercedesu a je stejně frustrovaný a vezme si život. Podívej se na Babiše. Vypadá šťastný? Vždyť je nemocný, oči mu těkají, hladoví, nedostává se mu toho, co pořád hledá, ani neví, co to je. Může si koupit všechno a pořád je v úzkosti. Podívej se na řeč jeho těla. Já mám státnice z psychologie. Pracoval jsem celý život s lidmi. Babiš může mít všechno, přesto je úzkostný, kroutí ramemy, krkem, očima, je v tenzi, v napětí, hledá způsob, jak to uvolnit. Štastný není, Monika ho opustila. Za peníze si nekoupíš nic. Je to chiméra, za kterou se lidi ženou a nikdy toho stejně nedosáhnou.
Mně moje Kolíně vyhovuje. Stejně jako mi vyhovoval Matiz. Bylo to moc fajn auto a sloužilo mi výborně. Zažil jsem s Matizem nádherné roky a nádherné výlety. Rád vzpomínám i na žigulíka, i když už méně, než na Matize, žigulík taky posloužil. Vzpomínám i na C3. Taky posloužil, nebylo to špatné auto, jezdilo se fajn, jen se kazilo. Kolíně mi zatím slouží v pohodě pro moje potřeby. Není důležité, jak drahé auto máš, ale jak jsi vnitřně nastaven. Zda máš tenzi, úzkost nebo ne. To je v hlavě. Není to v kilowatech ani v šířce pneumatiky.
11.01.2025 | 16:14:32 | Mulit | Recenze: Volvo XC70 3192 ccm/řadový šestiválec (2008)
RE: Volvo XC60
Kdyby Vašek vyhrál ve sportce třeba 100 milionů, tak okamžitě prodá svoje středně velké SUV a poletí si koupit to největší SUV, co existuje. Kdybych vyhrál 100 milionů já, tak udělám všechno, co je v mých silách, aby nikdo nemohl přijít na to, že mám na účtu 100 milionů. Jezdil bych i nadále v Kolíněti a měl bych pořád tlačítkovou Nokii a klávesy bez dotykového displeje. Je mi jedno, zda tomu někdo věří, nebo nevěří. Ty peníze by mi asi žrala inflace, mně by to bylo vcelku jedno. Zahradu mám taky velkou, 56 X 48 metrů, nepotřebuji větší. Leda že bych si tu ještě koupil další okrasný strom. Jinak mě už nic nenapadá. Cestování - kdysi jsem cestoval hodně, už mně to taky stačilo, přehled o světě jakžtakž mám. Všude je chleba o dvou kůrkách. Nejvíce na světě se mi líbí v horách, turistika. Ta je skoro zadarmo. Jako na potvoru miluju věci, které jsou zadarmo. Přírodu, slunce, hory, turistiku, cykloturistiku. To by musel boháče trefit šlak, že ty nejlepší věci jsou zadarmo a jejich peníze jsou jim víceméně k hovnu. :-) Létat vrtulníkem na lyžovačku na Aljašce jako Kellner - to by mi muselo přeskočit. Ten vůl nikdy nebyl na Malé Fatře. Nebo v Malé Studené dolině v Tatrách. Tolik krásy nikde není. Tady v Evropě je tolik krásy, že se ani za život nedá celá poznat.
Hamounění je psychická porucha. Vyrovnaný člověk to nepotřebuje k životu. Ostatně věděl to už Budha a spousta dalších lidí. Vím, že mám pravdu. Život je o tom být spokojený. Kdo hamouní jako Vašek, tak cítí úzkost. Páč vždycky bude někdo, kdo bude mít víc a lepší auto, a o ho sžírá, deprimuje. Protože je to vůl, co podlehl materialismu.
11.01.2025 | 15:59:47 | Mulit | Recenze: Volvo XC70 3192 ccm/řadový šestiválec (2008)
RE:
Ano, neznačkové servisy praskají ve švech. Sráčů je stále dost a lidi si při výběru auta nezjišťují informace. Jinak by sis nemohl koupit C3 nebo Matize, Mulite...Určitě teď čekáš, že s C1 to bude lepší. Je to už ostaróžní stroj, ale ne ojetý, takže podle vlastní zkušenosti bych řekl, že lepší to bude. Doporučuji občas prostříknout zámky třeba WD40, hlavně ten zadní, kam stříká bordel. Někomu ty zámky odešly, mě ne, páč jsem je semtam namazal. Po čase můžeš čekat hlučné ložisko některého kola. Klid, nemění se v páru. Mě se tedy nikdy nestalo, že po výměně ložiska v kole odešlo i to na druhé straně. Vlastně nepamatuji u žádného auta výměnu víc než jednoho ložiska v kole. Dále jsem měnil vodní pumpu - hlučné ložisko. A pak ten držák výfuku a baterii. To bylo za přes 100000 km vše. A bylo toho dost, kolíně nějak moc kvalitní není ve srovnání se skutečným, i když evropským, Japoncem.
11.01.2025 | 13:58:44 | Ital | Recenze: Volvo XC70 3192 ccm/řadový šestiválec (2008)
RE:
Nelíčím tu pohádku, ale popisuji vlastní zkušenost. Nějaké závady aut byly, ale řešily se po dojetí domů, na cestě jen nouzově a k tomu stačil šroubovák, nějaký klíč nebo drát. Teda fakt, že drát jsme s sebou nevozili, takže jsem ho jednou vezl za otcem asi 30 km, ale auto pak pokračovalo se zpožděním v cestě. To byl ten upadlý držák výfuku u kolíněte. Takže přibal drát. Když jsme u toho, už jsem to psal, po zkušenostech se škodovkami jsem přešel (bohužel dočasně) na japonské značky a tam problémy technického rázu prakticky neexistují. Jen běžné opotřebení po rozumné době, takže do 100000 km nejspíše nic. Samozřejmě, běžné benzínové motory. Nějaké speciality a diesely původem kdovíodkud nechci a neřeším.
11.01.2025 | 13:40:51 | Ital | Recenze: Volvo XC70 3192 ccm/řadový šestiválec (2008)
RE: Volvo XC60
Tak za 600000,- by se zrovna nové drahé auto nekoupilo, tak jsem to opravdu nemyslel, ale napadá mě k těm dotykovým ovladačům. Když jsme pořizovali kuchyni, nabízeli vestavné varné desky s dotykovým ovládáním shora na té desce, což je asi běžné. Nám se ale jaxi nelíbilo to ovládání mezi hrnci (o dotykovost nešlo) a byl zvolen radši vestavný sporák s otočnými ovladači klasicky v čelní stěně. Tak co tu ještě máme k tomu Volvu... :0)
11.01.2025 | 11:51:17 | Ital | Recenze: Volvo XC70 3192 ccm/řadový šestiválec (2008)
RE: Volvo XC60
Já mu věřím, Vašku. Skutečně jsou lidé, kteří mohou mít nová drahá auta (nebo cokoliv jiného, i když netvrdím, že zrovna barák v Praze nebo nové Ferrari) a prostě to nemají. To je na každém. A dokonce chápu, že pro někoho je to nepochopitelné.
11.01.2025 | 11:41:32 | Ital | Recenze: Volvo XC70 3192 ccm/řadový šestiválec (2008)