Rok výroby:1999Typ motoru:1.8Stav km při koupi:155 000 kmStav km nyní:168 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:24. 10. 2005
Auto u původního majitele celou zimu stálo v garáži, takže zřejmě lehce "přireznul" zadní brzdový kotouč, což se projevovalo nepříjemným zvukme při lehkém brždění. Po ujetí cca 100km tato závada zmizela a již se neobjevila.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz byl od původního majitele v pefretkním stavu, všechny díly originál Volvo, pravidelné servisní prohlídky. Za dobu mého užívání se neprojevila žádná závada. Ceny náhradních dílů, u kterých jsem je zjišťoval odpovídají kategorii auta, osobně si nemyslím, že by byly výrazně dražší než u ostatních aut stejné kategorie. Auto je v prakticky základní výbavě (základní u Volva, tedy přední okna v elektrice, centrální zamykání, klimatizace, ABS, vyhřívaná a elektricky stavitelná zrcátka, plně nastavitelné sedadlo řidiče, 4x airbag atd.) a za cenu stejně staré Škody Octavia v základní výbavě Škoda (tedy skoro nic). Mohu přímo srovnávat se Octavíí 4x4 TDi Ambiente a Volvo je skutečně nejméně o kategorii výš, čemuž ovšem odpovídala i cena nového vozu!
Auto je velmi pohodlné, není problém jet několik hodin bez přestávky. Výkon motoru (85kW) je vzhledem k relativně velké váze na rozumné úrovni, ale rozhodně se nejdná o žádné sportovní auto, ale pro potřeby svižné jízdy nebo občasného předjížení plně dostačuje. Tomu odpovídá i ladění podvozku. Původně jsem měl na autě sportovní podvozek, který ale pro naše silnice není příliš vhodný, s ním ovšem auto sedí o kategorii lépe.
Vzhledově se mně osobně líbí znatelně více než klasická hranatá Volva, to je ale otázkou vkusu. Celkově jsem a autem maximálně spokojený.
Zdar volvaři, já bohužel zanedbal běžnou údržbu a auto jsem i nadále honil. teď se jej zbavuji se zadřeným motorem. Kdyby jste někdo měl zájem o v40 na náhradní díly. prodám jedině v celku, cenu nabídněte. vůz má nové tlumiče + pružiny, nová baterie. 2x sada ALU. oprava aby zase jezdilo by byla někde kolem 10 tis. na pár místech kvete.
Tak jsem do V70. Moji V40 si převzala má drahá polovička, která jse s ním aspoň zatím velice spokojená... Alespoň malé shrunutí za 4 roky ježdění. Auto za celou dobu nemělo jedinou závadu, která by byla nějakého významějšího charakteru. Vlastně asi asi žádná událost nedá označit za závadu. :-) Pravidelné výměny oleje a filtrů byly v podstatě jedinou příležitostí jak se podívat do servisu. Auto má momentálně najeto téměř 230 000km, takže si vyžádalo výměnu silentbloků zadní nápravy (při jízdě jsem to neregistroval, ale na technické mi to doporučili) a také výměnu brzdových desek (vydržely cca 50 000km). Jinak nic. Spotřeba za poslední 3 roky, kdy jsem si ji zaznamenával se ustálila na 7.2l/100km.
v septembri som zakúpil volvo v 40.neviem ci bolo po prvom majitelovi ale bolo dovezené z talianska aj so servisnou knižkou, kde boli vykonávané prehliadky po každých 15 až 16 tisíc kilometroch. auto je v takmer dokonalom stave v plnej výbave sedadlá sú v kombinácii s koža - látka. trochu som sa obával motoru nakolko ma výkon len 66 kW ale moje obavy boli zbytočné. auto je robené do sily takze aj pri predbiehaní pokial je v dobrých otáčkach motor stíha. trochu ma hnevá radenie 1 rýchlostného stupna ale dá sa to odsránit vysústružením nových kulís.auto sedí na ceste aj v zákrutách perfektne a na snehu som lepsie auto nemal. k tomu dopomáha aj abs a ako som sa docítal tak myslím ze na snehu vo svojej triede nemá konkurenciu. mysím ze toto auto v takejto výbave nemá konkurenciu u znaciek ako je skoda alebo VW a za priblizne rovnaké peniaze máte daleko viac muziky.
auto som kúpil ked malo najazdené 164000 km uzívam ho 3 mesiace a momentálny stav na tachometri je 173000.po dobu uzívania ma zatial nenechalo v stichu.
Zdravím. Chcel by som reagovať iba na posledný príspevok. Vo Volvách 1.9TDI, 2.5 TD neboli motory od francúza ( ten robí od 3/1998 až dodnes HDI, aj keď je to podobné ako TDI a je to Common-Rail, nie je to to isté ). Pravdou je, že HDI sú "citlivejšie" motory. Takže do týchto áut sa montovali motory od Audi. A to sú overené motory. Takže dieselových sa netreba báť.
Náhon je přední, existuje i 4x4 verze, ale naživo jsem ji nikdy neviděl. U motoru TDi bych byl dost opatrný, cca do roku 2000 to jsou údajdě problematické kousky. Nejdná se o motory Volvo, ale francouzské TDi. Od roku 2000 výše už by to neměl být takový problém. Zkušenost s tím nemám, jenom tlumočím co jsem posbíral za informace. Sám jsem jel v 1.9TDi r.v. 1997 a to byl opravdu dost hlučný "traktor".
Dovoz je velmi jednoduchý. Pokud je auto pojízdné a má technickou, tak se na něj jenom vyřídí převozní SPZ a normálně se s ním jede domů. Tady se potom standartní cestou přihlásí (je třeba ještě vstupní technická prohlídka).
I já patřím mezi fanoušky vozů Volvo i přesto že jsem zatím neměl to štěstí žádné vlastnit. Zajímalo by mě jaké jsou podmínky pro dovoz vozů soukromou osobou. (možno i po vlastní ose?) Podělte se semnou prosím o své zkušenosti. Děkuji
Auto prošlo nedávno pravidelnou údrbou po ujetí 180 000Km, takže lehký přehled orientačních cen údržby. Nejednalo se ovšem o originál Volvo. Kompletní rozvody (řemen, vodní pumpa, dvě kladky...) přišly i s prací na cca 5500,- Brzdy (přední desky, zadní kotouče i brzdy) obdobně. Dále jsem nechal měnit olej, filtry (oleje i vzduchový), hnací (drážkový) řemen (cca 600Kč) a nechal jsem si namonotat originál Volvo mlhovky (sada za 4000Kč+práce...skoro 6000Kč). celé to trvalo dva dny (jeden den rozvody atd, druhý mlhovky... takže i s prací to celé stálo bez pá set 18 000Kč. To myslím není až tak špatné.... :-)
Zdravím.Právě řeším výměnu zadních destiček na mojí V40.a pro srovnání zadní desky na Ford Mondeo TD rv.98 1600,- na volvo V40 1,9d rv.2003 1000,- Jinak s autem jsem spokojený,možná jen hlučnost by mohla být trošku menší(ale žádná katastrofa to rozhodně není!!!) Auto mám ze SRN,žádné závady se zatím nevyskytnuly i přes to,že tam působylo jako firemní vozidlo.Přeji šťastnou ruku!!!
Dobrý den, také uvažuji o koupi V40. Asi bych si taky přivezl z Německa. Chtěl bych se zeptat na celkovou zkušenost se spolehlivostí a jízdním komfortem v Cechách? A zda se dá běžná udržba provádět i jinde než u autorizovaných servisů? Jak a za kolik se dají kupovovat běžné spotřební díly, jako např. destičky, kotouče, tlumiče, silenbloky, výfuk atd.
Auto jsem kupoval v Německu (Dolní Sasko) za 6200Euro. Jinak po roce a čtvrt užívání muho konstatovat že kromě smrti původní autobaterie (po šesti letech myslím měla nárok na odpočinek) jsem neměl žádnou závadu a do servisu se auto podívalo jenom na výměnu oleje a kapalin...
Komentáře uživatelů k recenzi Volvo V40
volvo v40 1997 t4
Zdar volvaři,
já bohužel zanedbal běžnou údržbu a auto jsem i nadále honil.
teď se jej zbavuji se zadřeným motorem.
Kdyby jste někdo měl zájem o v40 na náhradní díly.
prodám jedině v celku, cenu nabídněte.
vůz má nové tlumiče + pružiny, nová baterie.
2x sada ALU. oprava aby zase jezdilo by byla někde kolem 10 tis.
na pár místech kvete.
17.09.2014 | 07:53:32 | DANiel | Reagovat
RE: volvo v40 1997 t4
ezzles@email.cz
17.09.2014 | 07:54:03 | DANiel | Reagovat
Volvo V40 t4
Píšu sem po 3 letech.Nebudu se ani moc rozepisovat.S vozem jsem maximálně spokojený.Pouze běžná udržba.
13.03.2011 | 18:56:07 | Toba Reagovat
Výměna
Tak jsem do V70. Moji V40 si převzala má drahá polovička, která jse s ním aspoň zatím velice spokojená...
Alespoň malé shrunutí za 4 roky ježdění. Auto za celou dobu nemělo jedinou závadu, která by byla nějakého významějšího charakteru. Vlastně asi asi žádná událost nedá označit za závadu. :-) Pravidelné výměny oleje a filtrů byly v podstatě jedinou příležitostí jak se podívat do servisu. Auto má momentálně najeto téměř 230 000km, takže si vyžádalo výměnu silentbloků zadní nápravy (při jízdě jsem to neregistroval, ale na technické mi to doporučili) a také výměnu brzdových desek (vydržely cca 50 000km). Jinak nic. Spotřeba za poslední 3 roky, kdy jsem si ji zaznamenával se ustálila na 7.2l/100km.
30.06.2009 | 15:11:19 | Zede Reagovat
volvo V40
v septembri som zakúpil volvo v 40.neviem ci bolo po prvom majitelovi ale bolo dovezené z talianska aj so servisnou knižkou, kde boli vykonávané prehliadky po každých 15 až 16 tisíc kilometroch. auto je v takmer dokonalom stave v plnej výbave sedadlá sú v kombinácii s koža - látka. trochu som sa obával motoru nakolko ma výkon len 66 kW ale moje obavy boli zbytočné. auto je robené do sily takze aj pri predbiehaní pokial je v dobrých otáčkach motor stíha. trochu ma hnevá radenie 1 rýchlostného stupna ale dá sa to odsránit vysústružením nových kulís.auto sedí na ceste aj v zákrutách perfektne a na snehu som lepsie auto nemal. k tomu dopomáha aj abs a ako som sa docítal tak myslím ze na snehu vo svojej triede nemá konkurenciu. mysím ze toto auto v takejto výbave nemá konkurenciu u znaciek ako je skoda alebo VW a za priblizne rovnaké peniaze máte daleko viac muziky.
auto som kúpil ked malo najazdené 164000 km
uzívam ho 3 mesiace a momentálny stav na tachometri je 173000.po dobu uzívania ma zatial nenechalo v stichu.
30.12.2008 | 09:56:39 | Marian Reagovat
Volvo 1,9i Turbo T4
Tento vůz nevlastním dlouho,ale zatím velká spokojenost.
17.10.2008 | 00:49:46 | Toba.p Reagovat
Pravda
Príspevok viď nižšie - pravda: 1.9-ky mali motory od Renaultu, nejako som sa pozabudol.
04.09.2007 | 22:26:07 | Boss Reagovat
Příspěvek viz níže,motory 1.9TD a 1.9TDi byly od Renaultu,motory 2.5TDi byly od Audi.Zdravím
11.06.2007 | 15:43:19 | martin Reagovat
TDI alebo HDI
Zdravím. Chcel by som reagovať iba na posledný príspevok. Vo Volvách 1.9TDI, 2.5 TD neboli motory od francúza ( ten robí od 3/1998 až dodnes HDI, aj keď je to podobné ako TDI a je to Common-Rail, nie je to to isté ). Pravdou je, že HDI sú "citlivejšie" motory. Takže do týchto áut sa montovali motory od Audi. A to sú overené motory. Takže dieselových sa netreba báť.
02.06.2007 | 09:56:45 | Boss Reagovat
Motor
Náhon je přední, existuje i 4x4 verze, ale naživo jsem ji nikdy neviděl. U motoru TDi bych byl dost opatrný, cca do roku 2000 to jsou údajdě problematické kousky. Nejdná se o motory Volvo, ale francouzské TDi. Od roku 2000 výše už by to neměl být takový problém. Zkušenost s tím nemám, jenom tlumočím co jsem posbíral za informace. Sám jsem jel v 1.9TDi r.v. 1997 a to byl opravdu dost hlučný "traktor".
04.04.2007 | 18:35:33 | Zede Reagovat
Dotaz
Chtěl bych vědět jesli je to předni nahon ,nebo zadni.Chtěl bych koupit V40 1,9 TDi,diky za odpověd
02.04.2007 | 21:34:21 | batman123 Reagovat
Dovoz
Dovoz je velmi jednoduchý. Pokud je auto pojízdné a má technickou, tak se na něj jenom vyřídí převozní SPZ a normálně se s ním jede domů. Tady se potom standartní cestou přihlásí (je třeba ještě vstupní technická prohlídka).
12.10.2006 | 07:16:35 | Zede Reagovat
I já patřím mezi fanoušky vozů Volvo i přesto že jsem zatím neměl to štěstí žádné vlastnit. Zajímalo by mě jaké jsou podmínky pro dovoz vozů soukromou osobou. (možno i po vlastní ose?)
Podělte se semnou prosím o své zkušenosti. Děkuji
07.10.2006 | 22:48:09 | MarSei Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
15.12.2024 | 13:49:36 | çäĺńü ďčřóň | 37.212.49.*
Brzdy
Auto prošlo nedávno pravidelnou údrbou po ujetí 180 000Km, takže lehký přehled orientačních cen údržby. Nejednalo se ovšem o originál Volvo. Kompletní rozvody (řemen, vodní pumpa, dvě kladky...) přišly i s prací na cca 5500,- Brzdy (přední desky, zadní kotouče i brzdy) obdobně. Dále jsem nechal měnit olej, filtry (oleje i vzduchový), hnací (drážkový) řemen (cca 600Kč) a nechal jsem si namonotat originál Volvo mlhovky (sada za 4000Kč+práce...skoro 6000Kč). celé to trvalo dva dny (jeden den rozvody atd, druhý mlhovky... takže i s prací to celé stálo bez pá set 18 000Kč. To myslím není až tak špatné.... :-)
11.09.2006 | 17:05:49 | Zede Reagovat
V 40 2003
Zdravím.Právě řeším výměnu zadních destiček na mojí V40.a pro srovnání zadní desky na Ford Mondeo TD rv.98 1600,- na volvo V40 1,9d rv.2003 1000,-
Jinak s autem jsem spokojený,možná jen hlučnost by mohla být trošku menší(ale žádná katastrofa to rozhodně není!!!)
Auto mám ze SRN,žádné závady se zatím nevyskytnuly i přes to,že tam působylo jako firemní vozidlo.Přeji šťastnou ruku!!!
15.08.2006 | 18:42:45 | Zz Reagovat
Jak si vede spolehlivost?
Dobrý den,
také uvažuji o koupi V40. Asi bych si taky přivezl z Německa.
Chtěl bych se zeptat na celkovou zkušenost se spolehlivostí a jízdním komfortem v Cechách?
A zda se dá běžná udržba provádět i jinde než u autorizovaných servisů? Jak a za kolik se dají kupovovat běžné spotřební díly, jako např. destičky, kotouče, tlumiče, silenbloky, výfuk atd.
Díky moc a hodně štastných kilometrů :))
09.08.2006 | 13:11:50 | Reagovat
Pozdě ale přece...
Auto jsem kupoval v Německu (Dolní Sasko) za 6200Euro. Jinak po roce a čtvrt užívání muho konstatovat že kromě smrti původní autobaterie (po šesti letech myslím měla nárok na odpočinek) jsem neměl žádnou závadu a do servisu se auto podívalo jenom na výměnu oleje a kapalin...
14.07.2006 | 17:37:16 | Zede Reagovat
Za kolik?
Sem se chtěl zeptat, za kolik jste ho koupil?? Mám o toto auto zájem, dokonce i se stejným motorem, jako máte vy. Moc se mi líbí. Děkuji...
19.03.2006 | 17:26:01 | Charger Reagovat