Rok výroby:2010Typ motoru:2.0 CDTI Stav km při koupi:1 kmStav km nyní:18 700 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPrůměrná spotřeba:7,2 l/100 kmVloženo:2. 1. 2011
Nastíním Vám jen malý výčet závad: - když ve dne jedete tak se Vám samovolně zatmívá vnitřní i vnější zrcátko úplně do černa a tato funkce má fungovat pouze v noci při osvícení vozu jedoucího za vámi (zrcátka vyměněna a závada se neustále projevuje) - kmitání volantu při akceleraci, což jsem řešil neustálým vyvažováním kol – zde ovšem nebyl problém - svolávací akce po 9 mesících (odstraněno) - výměna křivých kotoučů na záruku - nevracení pravého zrcátka po naklopení zpět do původní polohy - zrcátka vyměněna a odstraněna závada - problém s klima a nezávislým přídavným topením - nepamatuje si poslední nastavení a vypíná se (projevuje se) - odpojuje se bluetooth a seznam jmen telefonu v navigaci je rozházený (odstraněno) - navigace má zastaralý software (neodstraněno) - samovolně se zvyšují otáčky motoru (neodstraněno) - programy na samovolné pouštění světel nefungují a automobil samovolně pouští dálková světla protijedoucím automobilům (neodstraněno) - největší lahůdkou je ovšem chrompaket kolem řadící páky automatu, který je tak lesklý, že ve sluníčku nevidíte vůbec nic ( vyřešil jsem polepem folií na karoserie) - v 15000 km opotřebované stěrače (Insignia má klasické ramínka jako na starém Favoritu a stěrače tudíž nic nevydrží) ramínka jsem vyměnil za lišty Bosch - nyní ještě řeším nefunkční parkovací asistent (neodstraněno) - Po cca 10 dnech v autoservisu jsem zjistil že mám poškrábané a promáčknuté levé přední a levé zadní dveře
Hodnocení a zkušenosti s autem
Dobrý den, v mém případě je Insignia zatím snad po VW Touranu ( http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-volkswagen-touran-highline-3569.htm ) nejproblematičtějším autem kterým jsem kdy měl. Objednal jsem Opel Insignia automat Cosmo sedan v bílé barvě a plné výbavě. Vozidlo jsem nové převzal v Pražském autosalonu v březnu 2010. S automobilu jsem byl nadšen a vše mi skazily až první závady. Autoservis v mém případě je na konci sil a možností. Když opomenu to, kolik za 9 měsíců auto strávilo času v autoservisu tak mne docela těší jak Insignia získává jednu cenu za druhou za nejmenší závadovost. Problém bude nespíš v tom, že automobilka nevyzkouší plné výbavy v testech. V servisu mi potvrdili, že výbav jako mám já moc není a v tom bude zřejmě celý problém. Dále Vám napíši mé postřehy: - nechápu proč u automobilu této kategorie není možnost bezklíčového odemykání dveří - podvozek FlexRide si nepamatuje poslední nastavení vozu a režim vozu TOUR by mohl být pohodlnější (mám bohužel 19" kola) - málo místa pro nohy na zadních sedadlech - pozor na dodávané nezávislé přídavné topení s dálkovým ovládáním. Toto topení má kvůli odhaleným přívodním hadičkám tendenci zamrzat už při -10C a proto v roce 2011 musím dávat aditivum do nafty - vozidlo nemá možnost se zamykat za jízdy - nechápu proč automobilka nabízí masážní anatomické sedadla pouze ve sportovním provedení, je to trochu padlé na hlavu. Do sportovních sedaček se prostě nevejdu s rameny kvůli bočnímu vedení sedadel. Nejsem žádný obr 94kg/174 cm .Proč masážní sedadla nemontují do klasických komfortních kožených ?!!! - každému doporučuji střešní okno kvůli optickému zvětšení interiéru - nechal jsem si vúz polepit černou lesklou střešní folií a vůz má jakoby panoramatickou střechu - podvozek se ve sportovním módu chová jako motokára (doporučuji) - připojení USB na MP3 je nejlepší které jsem kdy měl a moc chválím i příplatkovou muziku Infiniti - tempomat udržuje přesnou rychlost vozu (není to u všech vozidel pravidlem) - klimatizace v režimu auto občas vypne a v zimě Vám normálně mrznou ramena (chtělo by to víc čidel do vozu) - automobil by mohl mít v nastavení možnost automatického sklopení zrcátek po uzamčení vozu a ne že musím držet déle dálkové odemykání vozu V autoservisu mi byla přislíbena v novém roce náprava všech závad. Mám takový pocit, že testy automobilů probíhají v základních výbavách a my, kteří si draze připlatíme komfort jsme zkušebními králíky.
Dobrý den prosím o radu mám insignia 118kw nrok 2009 hatchback 2.o D.mam novou spojku když je teplo spojka šlape jak to má být ale když se venku ochladí tak za jízdy mě spadne spojka na podlahu tak musim nohou petal vrátit a napumpuvat pedal chvíli to drži a zase mě propadne na podlahu v servisu nevědí co s tim prosím o radu spojka je originál opel můj email je maxpetik@seznam.cz
12.09.2019 | 19:39:09 | Ivan
| 78.102.116.*Reagovat
zvysovani otacek
Ahoj insignia r.v. 2009 cdti 96kw. Otacky se zvysuji uz od noveho vozu ted najeto 260tis a porad naprosto stejny projev. My to nikdy neresily.
Škrípe stredový panel, na vodičovom sedadle už 2krát mením plast...
06.10.2015 | 17:59:46 | Dick
| 217.12.62.*Reagovat
jaky moter
Dobrý den. Chci se zeptat chci si koupit insignie v kombíku a v naftě. Na co bych se měl zaměřit a jaky motor bych si měl pořídit. Ted mam v b6 sedan a potrebuji větší. Myslíte že to je dobra volba ? A do kolika km by mela Mít nalitano. Děkuji za rady
22.05.2015 | 05:58:01 | Tomas
| 80.188.2.*Reagovat
RE: jaky moter netuším čo je b6,asi W Passat, ale až si malý, tak Ti Insignia poslúži.
ja sa ale do nej nezmestím a to iba pri výške 186 a 100 kg mäsa. ako combi je to zúfalosť. Motory sú Fiat, veľmi dobré, najmä 118 kw.
RE: jaky moter netuším čo je b6,asi W Passat, ale až si malý, tak Ti Insignia poslúži.
Insignia je strašne ťažká krava a dosť aj malá zvnútra. ked Ti ide vyslovene o spotrebu, skús 508 2.0HDi, momentálne na nej jazdím s priemernou spotrebou dlhodobou podľa PC 4,9, v reali 5-5,2..., pri dodržiavaní vyhlášky 4,6-4,7
RE: jaky moter netuším čo je b6,asi W Passat, ale až si malý, tak Ti Insignia poslúži.
Mám Opel Insignia 2.0 CDTi a spotřebu mám naprosto stejnou !!!! Keci, že je to žrout. A místo ?! Mám 175 cm a místa je v autě dost a dost. Naco, bych potřeboval víc místa kolem sebe ?? Na nic, za jízdy sedím, řídím a nic mě nikde neutlačuje. Samozřejmě pokud bych měl 190 cm, tak uznávám, že bych měl pocit stísněnosti. Ovšem, nebudu si kupovat auto, které mi je "malé" , hold si koupím jiné. Tak si kur.. nestěžujte, že je auto malé. Proč ho máte ?? Když vám nevyhovuje :-O
RE: jaky moter netuším čo je b6,asi W Passat, ale až si malý, tak Ti Insignia poslúži.
kdo ma 190 cm,tak at si koupi vetsi auto treba minibus mel jsem i passata ale me se vice liby insignia mam ji a jsem spokojeny
13.09.2015 | 18:22:33 | martin
| 109.78.191.*Reagovat
RE: jaky moter netuším čo je b6,asi W Passat, ale až si malý, tak Ti Insignia poslúži.
Mam insignii a měřim 195 no problem.
06.07.2018 | 22:49:22 | sevi
| 93.137.130.*Reagovat
RE: jaky moter netuším čo je b6,asi W Passat, ale až si malý, tak Ti Insignia poslúži.
a o kolik je treba lehci peugeot 508 od insignie
13.09.2015 | 18:24:54 | martin
| 109.78.191.*Reagovat
RE: jaky moter
no nevim ja mam najeto 240000 km,a auto jezdi porad jako by melo najeto o polovicku mene
13.09.2015 | 18:17:29 | martin
| 109.78.191.*Reagovat
RE: jaky moter
Vyber si inú značku prosím....
06.10.2015 | 18:01:29 | Dick
| 217.12.62.*Reagovat
Opel Insignia 2.0 CDti , 96kw
Čus lidi koupil jsem si tu moji kočku před dvěma měsíci a zatim jedinou závadou bude asi to zvišování se otáček které se mě stalo asi 3x za tu dobu. Jinak jsem zatim na nic jiného nepřišel ale aby auto mělo tolik závad a bylo nové , no nevim.Já mám najeto 148000km a rok 2011 combi. Také bílá a už mě ji nějakej kretém stihnul poškrábat :-) Jinak zrcátka se stmavují jenom když opravdu maj :-D
Ahoj všem majitelům vozu Opel Insignia.Před dvěma měsíci jsem si tento vůz pořídil, Cosmo 96Kw rv. 2010 .Před tímto vozem js měl WV Passat rv.2006 Sport line 1.9 tdi.Když čtu tuto recenzi,nedá mi abych se k předešlému článku nevyjádřil.Jsem naprosto spokojen,nic mi tam nevrže,neklepe a pod. tak jak popisují někteřì předchůdci.Jen je vyšší zpotřeba na rozdíl od WV Passat,ale mám automat a s tím js. počítal asi 6.8 l.. Passat 5-6 l/100km.Přeji všem ,kteřì si tento hezký vůz pořìdili hodně spokojenosti .
17.06.2013 | 21:08:27 | Zdeněk
| 77.92.217.*Reagovat
jediný stoprocentně a perfektně fungujícími oply 10 let bez nejnutnejších běžných oprav jako destičky atd jsou omegy od 2,5 litru do 3,6 litru sportovní obří rodinný vůz dal na frak i bmw ve své třídě jen obrovská škoda že už se nedělají poslední co mám je 2004 rok výroby a jezdím jako největší prase a auto stoprocentní !!!!!!!!!!!!!!! jediná velká nevýhoda velká spotřeba ale jinak totální komfort, výbava a nejhlavnější neporuchovost !!!!!! mělo najeto 8000 km ,nové bylo za 1.360 000 kč já koupil u auto staiger na černokostelecký v praze za 480 000 !!!!!! ponevač s ním jezdila manželka jejich lizinkáře ccb a bouchla zadní hranu kufru to mě do 1 týdne odstranili k nepoznání .no a nekup dobře zajeté auto které stojí dalece přes meloun za 480 000 -nejlepší koupě mého života i tyhle auta total držáky kdo jí má ví o čem píši !!! mám ji 7 roků a bomba ...
14.01.2013 | 23:48:46 | Milan
| 62.24.80.*Reagovat
RE: Opel Omega 3,2V6
Si sto let za opicema vrat se do hrobu ja osobne bych s tak starym autem a zroutem nejezdil nic ve zlem ale asi nemas na novou karu
22.09.2015 | 00:52:00 | martin
| 109.78.28.*Reagovat
RE: Opel Omega 3,2V6
Takže auto z roku 2004 které funguje je starý auto kde majitel je sto let za opicema a nová Insignia která strávila 9 měsíců v servisu je lepší ??
Moje řeč,navážet se do někoho protože jezdí s autem r.v.2004 mě příjde trochu mimo.Ať si každej jezdí v tom co mu vyhovuje a na co má.A co víc dal bych ruku do ohně za to že ta šestiválcová omega najede dvakrát tolik kilometrů než ta spotřební věc z recyklovaných petlahví.)
22.09.2015 | 12:10:17 | pavel e36
| 37.48.36.*Reagovat
RE: Opel Omega 3,2V6
Naprosto souhlasím navíc bohužel dneska platí že ne vše co je nové je lepší ono možná takové auto má lepší bezpečnost má promakanou elektroniku různý vychytávky design 21.století pro někoho velké plus.
Ale podívá se na to člověk po technické stránce a hlavně po stránce kvalitě použití materiálů při výrobě tak si nejsem moc jistý jak taková auta dlouho vydrží nemluvě že skoro vše mechanické nahradila elektronika která je pouze elektronika a to se ukazuje i prémiových značek a aut za miliony netvrdím ani nejsem zastáncem mít všechno na 20-30 let ale mám obavy že dneska se ty auta toho ani nedožijí.
Novému autu se nebráním další věc půl mega na nové nemám a abych pravdu řekl ani nevím co bych si koupil když to dneska tak vidím momentálně mám starou 406 nemám tomu zase moc tak vytknout ale do nového Peugeotu nevím jestli bych šel...viděl bych to tak na Audi nebo Hondu popřípadě postarší BMW.
A hlavně jak říkáte je na každém v čem jezdí a takový připomínka jako od Martina jsou spíše úsměvné jako by to psal 15 letej kluk.
Jasně že jsou nová auta v mnoha ohledech lepší,bezpečnější,atd... ale chybí mě u nich to kouzlo a charisma některých starších aut a ten pocit že řídíte "stroj" Dnes jsou všude samé asistenty,automaty,tablety a displeje,řízení bez citu a radost z řízení se tak nějak vytrácí.Sám mám starého bavoráka 02rok už je to dědeček co má najeto 450tis ale pořád se nemůžu odhodlat prodat ho a jít do nového.Protože zkrátka není co.Na civica půl mega nemám a jinak opravdu nevím.Jinak z vašim výběrem starších aut audi,honda,peugeot,bmw musím souhlasit,hlavně ročníky 1984-2004 to byla poctivá práce.
22.09.2015 | 18:08:00 | pavel e36
| 37.48.36.*Reagovat
RE: Opel Omega 3,2V6
Tak omega je lepsi od insignie mas asi pravdu ale v roce 2004 ted asi ne uz jsou jine standarty ja nemam nic proti opel omega ale proc si potom lide nekupuji radiji omegu kdyz je lepsi tod vse
02.03.2016 | 23:54:37 | Martin
| 109.78.4.*Reagovat
RE: Opel Omega 3,2V6
Nevím proč se do něj navážíš? myslím, že má pravdu, co tu kecáš že je někdo za opicema tragéde, čím jsou lepší ve většíně případech nové káry??...jen poruchovostí a je tam navíc plno "kurvítek" vždyt plno "starých" motorů dá na prdel těm současným a to nejen spotřebou a hlavně životností!! a i v provozu ti hodně často dovolí čumět jen na páté dveře
29.10.2015 | 20:04:03 | Jiří
| 178.255.168.*Reagovat
RE: Opel Omega 3,2V6
To je tezky nekomu vysvetlovat Jaka je jizda v aute rok 2004 a jaky je rozdil jed v novem aute hold sito to musite skusit a photom muzete hodnotit chlapi bezpectnost na prvnim miste a taky i ta spotreba na cem se lepe jezdi na stare nebo na mlade.Jinak je lepsi si koupil veterana kdyz mate radi stare auta ja vim ze to mate tezke malo penez a hodne prace ale kdo by nechtel nove auticko ja se hlavne nikomu nesmeju ze ma starsi auto jenom nepochopim jak muze nekdo tvrdit ze stara omega je lepsi nez nove auto a treba ho ani nemel jen to nekde slisel
15.02.2016 | 00:33:01 | Martin
| 109.79.20.*Reagovat
Asi jsme taky za opicema , ale máme v rodině Audi c4 avant 5tihrnek quattro 103 kw s-line, golfa Gti tdi 110kw a opela vectru B 100kw 2.0 16v lpg caravan a jezdí naprosto luxusně bez velkých investic, prostě bezva káry na které nedám dopustit a na silnici ty "moderní" opice většinou dostávají naprdel a to nemluvím o životnosti a spotřebě těchto motorů, která je nižší než u většiny nových vozů!!!! To ještě auta byly auta a ne spotřebáky co se rozsypou těsně po záruce!!
29.10.2015 | 20:45:21 | Jiří
| 178.255.168.*Reagovat
Beru zpět:
Ahojky, tak jsem tu opět. Motor opět má otáčky okolo 1000 ot/min a je to docela nepříjemné. Xenony zatím ok ale poslední dobou jezdím minimálně v noci mimo osvětlení města. Kmitání volantu se posunulo na hranici 150 - 160 km/h. Jsou tam vyměněny za tužší silentbloky na řízení které přenášely vibrace do volantu (nová svolávačka pro mojí motorizaci). Levé zrcátko se mi opět zatmavuje ve dne do černa ale není to pravidlem. Parksenzory fungují a nefungují. Včera jsem se byl opět přesvědčit jak daleko jsem od sloupu. Bylo to 20 cm a přední parksensor nic. Aktivoval se až když jsem zal spátečku a opět rychlost D na automatu. Už mě to začíná pít krev. Mít parksensor na který se nemohu spolehnout. další lahůdka je nezávislé přídavné topení které si dělá co chce. Když ho zapnu tak mi jde horko-těžko vypnout a vždy mi odpojí automatickou klimatizaci. když pak vlezete do auta a někam jedete tak vždy musíte opět zapínat automatiku nebo manuální klimu. Prostě to topení odpojí. když odcházím večer od auta tak dle návodu musím nastavit klimatizaci do stavu pro nezávislé topení (tj. větrák na okna a topení do stavu HI). Taky se mi stává že nemohu ovládat duální klimu synchronizovaně. Mám to tak nastavené aby pro celý vůz byla teplota stejná (volba v menu auta) a prostě jim to nechodí jak má. Sedačka pro snadné vystupování se má taky vracet do původní polohy, což nedělá. Dělají to tak prý všechny Oply. Co však musím pochválit, byl mi nahrán nový software automatické převodovky a můj dojem je že řadí citlivěji. Jinak i v -10 nemám žádné skřípání ani vrzání. Mám nyní najeto 21000 km. Další postřehy napíšu. Prosím pište zde i Vaše. Dříve jsem na fóra taky jen nakukoval. V diskuzích však člověk může zjistit, že problém je úplně jinde než si člověk myslí. (výrobní závada, chyby autoservisu, mlžení importéra - to vše už mám za sebou u VW ) :roll:
Nechápu, proč to auto nevrátíte.Vraťte jim to a chtějte plnou částku zpět. Trvejte na tom, prodali vám šmejd. Mimochodem já mám insignii koupenou v Německu a bez problemu. Čím to asi bude. Odpovím Vám. Německé a i jiné zahraniční automobilky dělají cenu obchodníkům do postkomunistických zemí s tím, že závady sami odstraní, samozřejm ě na to kašlou a nestydatě prodávají jako luxus. Hodně štěstí a trpělivosti.
Mal si si kúpit to auto s normálnym motorom a nie zadymený a roztrasený ,,dieseláčik" a potom tu vyplakávať! Ja mám Insigniu OPC už tertí rok bez akejkolvek poruchy takže spokojnost.
02.06.2013 | 20:11:40 | Tomáš
| 62.197.208.*Reagovat
RE: Beru zpět:
Nechapu proc to auto neprodas kdyz se ti tolik sere ja mam taky insu ale takove problemy jsèm nemel a to ji mam 4 roky kup si jine auto a buses mit klid
22.09.2015 | 00:57:35 | Martin
| 109.78.28.*Reagovat
RE: Beru zpět:zvisovani otacek
Otacky se zvisuji take pri regeneraci tak bacha nato nevipinat motor a radiji pokracovat v jizde
02.03.2016 | 00:07:58 | Martin
| 109.77.80.*Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
17.12.2024 | 08:59:33 | ýňîň
| 37.212.54.*
Tak pánové, Insignii jsem si vyzvedl a nebudete tomu věřit ale zatím vše funguje. Omlácené dveře které mi někdo bouchnul v autoservisu Opel jsou opraveny metodou vytahování plechu a není nic poznat. Když jsem přišel do autoservisu Auto-Staiger tak vůz byl umytý zvenku i zevnitř, nalepená nová dálniční známka a pěkně v teple na mě čekala v předávací místnosti. Docela jsem koukal. Zaplatil jsem pouze pylový filtr který byl kompletně zanesen (reklamuji to od 15 t.km , dnes 20 t.km) a pádil do práce. Filtr má být měněn až v 30 t.km. Byl mi dokonce nahrán nový software automatu a připadá mi, že je převodovka při řazení víc plynulá. Otáčky motoru zatím drží kolem 850 ot/min a nehoupají se. Parkpilot taky funguje jak má a světla mohu otestovat až večer. Ohledně posledního příspěvku musím nesouhlasit. Ono je dnes totiž úplně jedno jaké auto si ve stejné kategorii koupíte. Mezi mými adepty v této kategorii byl MB CLK, Opel Insignia, Škoda Superb, Ford Mondeo a dokonce VW CC. Jsem člověk který už MB měl a z principu za něj nedám 2x tolik než za ostatní vozy. Škoda Superb jsem již měl a nechtěl jsem ho kvůli okoukanosti a neustálému vykrádání vozu (3x navigace + xenony). Ford Mondeo se mi před nynějším faceliftem nelíbil designem přístrojové desky a stál přesně stejně jako Insignia. VW CC jsem nakonec zavrhl s principu po mých zkušenostech s VW Touran (moje recenze VW Touran od gorouše). Takže vyhrála Insignie která byla dokonce po slevě i nejlevnější a navíc se mi i líbila. Vzal jsem si ceník a navymýšlel jsem si vše možné i nemožné a dostal jsem se u prodejce na cenu 849.000,-Kč s DPH. Ohledně autoservisu Opel opravdu doporučuji chodit vždy k přijímacímu technikovi Petru Šafaříkovi z Auto-Staiger Zatím zdraví Jirka
Konstatování Karlose fakt potěší. Je to jen Opel. Takže pozor, nekupujte jen Opel, jen Škodu, Seat, Ford, Citroen, Peugeot, Hyundai, Kia, Chevrolet, Renault, VW atd. To jsou všechno konfekční značky.
Ono je potřeba si uvědomit, že za velké peníze sis koupil jenom Opel. Tím je jasně daná kategorie auta a momentální model na tom nic nemění. Vůbec se ti nedivím, že se ti to sype, a ta tzv. plná výbava to jenom podporuje a umocňuje. Myslím, že žádné odstranění závad se konat nebude, možná to přechodně přestane, ale zase se objeví jiné. Tvrdé plasty ti vrzat budou, protože při mrazech ještě více stvrdnou. Pokud nevrzají, tak začnou. Auto možná dobře vypadá, ale tím výčet kladů končí.
Přeju spoustu najetých kilometrů alespoň po Praze. Pokud se někam vydáš, doporučuju si nastudovat síť servisů Opel.
Karlos me by zajimalo v cem jezdis jem aby to nebyly stary necky
02.03.2016 | 23:59:19 | Martin
| 109.78.4.*Reagovat
peugeot vykon???
no s tym vykonom to bude asi tak ja som mal moznost soferovat P 307 1.6 16V "81" kw ale akosi som ich tam nepocitil a ak to ma 1400kg tak to je moc ked porovnam stareho vraka escort combi s 1200kg a 90konmi benzinu tak o bolo sto a jedno :)
Pánové, kdyby tomu tak nebylo tak proč bych vůz po jednom roce prodával ? Je to má zkušenost. Proto zde píši tyto informace. Když jsem informace v té době hledal já, tak jsem žádné nenašel. Ohledně výkonu si můžete přečíst mojí recenzi na VW Touran. Automobil se mi nezdál a automobilka a servis akorád mlží. Nechal jsem si tenkrát udělat výkonové křivky a bylo vše jasné. Křivky výkonu a otáček se vůbec nepotkají. Takže auto má sice papírovou hodnotu výkonu ale úplně v jiných parametrech. A u Peugeotu to tak taky prostě bylo.Jel jsem s mým otcem do Černé Hory (Montenegro 1350 km) a při stejném zatížení vozů jsem neměl sebemenší šanci. Bohužel jsem si poté půjčil i jiné auto P307 a bylo to úplně stejné. Pánové, opravdu mám s čím srovnávat. Někdy nás automobilky papírově tahají za nos a když si ten vůz už koupíte tak jste prostě smířen protože nemáte možnost jak se bránit. (autorecenze VW Touran od gorouše)
tomu, že by ti ujelo Fávo se mi taky moc věřit nechce, ale jinak podobná zkušenost (teda až na tu převodovku), měl ho můj bývalý šéf - s manuálem, když to chtěl prodat nemohl se toho krámu zbavit, taky prodělal oproti původní ceně majlant a přesně ta přední náprava byla , jak se ukázalo v bazaru na hardy. Osobně už nechci auto vyrobené jižně od Alp a je mi jedno, zda je to Rumun,Ital,Španěl nebo žabožrout.
Ahojky, co pořád máte s tím vrzáním v Insignii. Nikdy jsem ani při -20 C mic takového nezaznamenal. Jedině možná tehdy když, každý kdo vleze do mojeho vozu a kdysi četl nesmyslný článek o vrzání Insignie (1 jediné zkušební vozidlo) a lidi mi začnou rvát středový panel dokuď nezaskřípe. Celá horní část Insignie je z měkkých plastů. U takového Mercedesu nikomu tvrdé plasty nevadí jen protože je to mercedes. Teď k tvému Peugeotu. Měl jsem nový Peugeot 307 SW 2.0 automat. Vše do jednoho roku vypadalo celkem OK. Nesmím ovšem opomenout šílenou spotřebu a francouzské ne koníky ale poníky. Vůz měl mít 140 koní což mi docházelo když mne kdykoliv a kdekoliv ujel 1,3 Škoda Favorit. Když opomenu neustálé skřípání a vrzání snad všeho v autě, bouchání nápravy a moje nejoblíbenější rozpadlou automatickou převodovku. Po neustálých opravách u Peugeot Domanský jsem si nakonec den před dovolenou přebíral vozidlo na vrakovišti za Úvalama kde opravují i aut. převodovky. Dáš auto do Peugeotu a oni to odvezou tam. No abych to završil tak na dovolené se auto stejně rozpadlo a přestalo řadit. Znechucen vozidlem a skaženou dovolenou jsem vozidlo po roce provozu nemohl prodat za 350000,-Kč (původně 820000,-Kč) nikdo ho prostě nechtěl. Můj soused od 80 let vysazen na Peugeot se nyní dal raději na severské vozy což už o něčem svědčí.
Mas uplnou pravdu kazdy tu je chytry a jezdi ve stary sunce oni porovnavaji stare auta z insigniji asi pro to ze na to nemaj
22.09.2015 | 01:07:03 | Martin
| 109.78.28.*Reagovat
RE: ľuboš
Nebo spíš nechtějí, to vás nenapadlo? Kdo má půl milionu na omegu, že by neušušňal na insignii? Máte trochu zcestné úvahy. Ne všechno nové je lepší, bohužel současný trendy je spíše opačný.
22:41. Ide mi skôr o "umretie na krásu":)), čo z toho, že si kúpim kombík, ktorý je nevyužiteľný, sedan, ktorý vrzga a škrípe, lebo nie je dostatočne tuhý, v aute za tie peniaze už mäkčené plasty MUSIA byť, ešte aj na stredovom tunely, tak, aby ma neomínalo koleno ani po 1000 km streke bez zastávky...
Neviem, ale zatiaľ podľa mojich skúseností skoro vždy hrkajú tvrdé plasty, keď je pod bodom mrazu.. tak je to "tichý úžas"
No uvidím, tento týždeň by som si mal "ovoňať " nový P 508. Až to bude naozaj taká hrôza, ako to vyzerá aj na fotografiách, tak si rýchlo zoženiem nejakú 607 v dobrom stave, lebo pekných áut, v ktorých ani po 300.000 km nič nevrzga, okrem odskakujúcich kolies na výtlkoch...:((. a za pár korún už naozaj nebude...:((
Bohužel nadstandardní prvky výbavy, které mají zpříjemňovat cestování, mohou zároveň ztrpčovat život svojí poruchovostí. Osobně považuji za hloupou zbytečnost i dnes zcela běžné el. otevírání oken, dnes má každé auto stejně klimu a okna za jízdy nikdo neotvírá. A zatočit kličkou zas není tak nadlidskej úkon a nemá se tam co pokazit. Něco jiného jsou bezpečnostní prvky jako ESP, airbagy atd. Osobně bych se těmto el. hovadinkám vyhnul obloukem, raději bych investoval při koupi (za předpokladu dostatku financí) do vozu s pohonem 4*4, ale to je jen můj názor:-)
RE: Zvonku je Insignia nádherný kus auta, ale zvnútra je to des..:(, málo miesta na nohy vodiča, /186 cm -100 kg/, vo verzii sedan prakticky NIČ nevidieť dozadu- podobné ako u Civicu, al. u najnovších áut/, tvrdé plasty, až na hornú časť palubnej dosky, kopec drobných tlačidiel... všetko pre efekt, ale kufor slabý, aj v combi verzii...((
Podobný nepodarok ako svojho času P 407..:((, ale podľa tejto recenzie je KRAĽOVSKY nespoľahlivé...:((
Odpověď: Ahojky, chápu Tvou obavu o místo při tvé výšce. Insignia sedan je manažerský vůz a v mém případě mne místo na zadních sedadlech moc nezajímá. přístrojovku jsem komentoval v minulém příspěvku. Tlačítka na přístrojovce jsou zprvu nepřehledná ale jeden den a intuitivně nahmatáte vše potřebné. Vše potřebné mám na volantu a na ostatní je joistick u loketní opěrky. jestli chceš převážet věci většího rozměru tak se nedívej na vůz této kategorie. Jdu směrem ,,Když chci pračku tak si ji nechám přivézt" . Měl jsem mnoho kombíků a přemýšlím kolikrát jsem využil kufr nad výšku plata. Zamyslete se na tom !!! Zdraví Jirka Goldman
Když tam máš málo místa tak si kup autobus. Nevim co bys chtěl asi aby jsi tam měl gauč, auto aby řidilo samo a ještě aby tam byla servírka co ti přinese pivo.
jel sm v oplu insignia zdala se mě pěkna zatah a brzdy dobre interier hezky kufr taky že by oktavka byla lepši nebo snad citroen nebo pežot mazda asi ne
RE: Dej vědět, jakým způsobem si s tím servis poradil. Vstřícný přístup je fajn, ale taky jde o to, jestli jsou schopní s většinou závad hnout. Jinak auto je dizajnově pecka, doufám, že materiály uvnitř jsou kvalitnější než u poslední Omegy, kde se všechno sypalo pod rukama. Seděl jsem v ní v Olomouci a bylo to příjemné.
Odpověď: vstřícný přístup v AutoStaiger mají, to jo. Dostal jsem se tam na servisáka pana Sedláčka (bývalý mechanik) a je vidět, že ví o čem mluví. Dál uvidíme. Materiály vevnitř pro mne jsou velkým překvapením. Nevím co všichni po vzoru VW blbnou s měkýma plastama, když zrovna v mém případě bez vyjímky vždy měké plasty vržou. Tvrdé ovšem nikdy. U Insignie tolik proklínaný vrzající středový tunel prý vrzal v jednom jediném voze který si půjčovali novináři. Dobrý ne ?! Jinak pro mne je posaz naprosto dokonalý. Masážní sedadla by byla jen zpříjemněním. Ahoj Jirka Goldman
Zvonku je Insignia nádherný kus auta, ale zvnútra je to des..:(, málo miesta na nohy vodiča, /186 cm -100 kg/, vo verzii sedan prakticky NIČ nevidieť dozadu- podobné ako u Civicu, al. u najnovších áut/, tvrdé plasty, až na hornú časť palubnej dosky, kopec drobných tlačidiel... všetko pre efekt, ale kufor slabý, aj v combi verzii...((
Podobný nepodarok ako svojho času P 407..:((, ale podľa tejto recenzie je KRAĽOVSKY nespoľahlivé...:((
Dej vědět, jakým způsobem si s tím servis poradil. Vstřícný přístup je fajn, ale taky jde o to, jestli jsou schopní s většinou závad hnout. Jinak auto je dizajnově pecka, doufám, že materiály uvnitř jsou kvalitnější než u poslední Omegy, kde se všechno sypalo pod rukama. Seděl jsem v ní v Olomouci a bylo to příjemné.
To by bylo moc příjemné. V době kdy jsem objednával auto, tak tu podobné nebylo k dispozici. To jsou všechno provozní problémy které zjistíte provozem. Když si půjčujete vozidlo a jedete s prodejcem, tak jak vyzkoušíte funkčnost všech systémů jako je například samovolné pouštění dálkových světel, handsfree, navigace, zvýšené otáčky motoru, atd atd . To je trošku nesmysl ne ? Konfigurací vozu jako mám já moc není. nyní jsem objednán na opravu všech závad na středu 5.1.2011 a vůz tam bude až do pátku. Dál uvidím.
RE: Díky za zajímavé postřehy a zkušenosti - jak k Insignii, tak k Touranu a dalším autům.
Bohužel musím podotknout že by mi asi bylo na světě lépe kdybych podobné postřehy neměl. Jde o to, že vozidlo je dle mého názoru opravdu velmi kvalitní (to potvrzuje i nedávný průzkum ADAC - vítěz) bohužel jen v základních výbavách s minimem elektroniky. To ovšem nechci házet do jednoho pytle jen Opel. Stejné postřehy mám u Škody, novější VW, Peugeot, Mercedes. Jediné kde jsem zatím neměl nejmenší problém s vozidlem byl dnes nabouraný a tolik zavrhovaný Kia Carnival (najeto 130 t.km bez sebemenší závady) a nynější vůz mé ženy Hyundai SantaFe (za 50 t.km pouze olej). Mám pocit že korejská auta už opravdu ukazují svou kvalitu. Vlastně musím pochválit ještě firemní vůz Ford Mondeo Combi který za rok provozu najel 70 t.km a mimo sloupaných znaků automobilky neměl sebemenší závadu. Tento vůz který jezdí do rodinného autoservisu Ford Valoušek kde v ničem nevidí problém mohu jen doporučit. Péče o vozy je mým koníčkem a zároveň i prací. S vozidly i jezdím a tak mám s čím srovnávat. Nejsem žádný rejpal a jen chci aby za mé peníze veci fungovali tak jak mají. Moji zákazníci to po mě chtějí také a v mém případě jim rád vyhovím. Krásný den přeje Jirka Goldman
Když si necháte namontovat do auta od prodejce navíc nadstandartní příslušenství,zadají to na dílně jejich mechanikovi nebo elektrikáři, no a ten to namontuje. Bohužel není na to ani jeden zaškolený od výrobce.Jsou školení většinou na odstranění běžných nejčastějších závad.Takže to namontují podle svého uvážení aby práce byla co nejjednodušší. Potom se navzájem zmíněné "vylepšení" "hádá"se standartem a nefunguje. Kdyby výrobce viděl jak to namontovali, tak by jim svázal ruce a hodil je do vody...
15.09.2013 | 07:09:55 | Tom Clancy
| 94.112.132.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Insignia
Prosím potřebují poradit
Dobrý den prosím o radu mám insignia 118kw nrok 2009 hatchback 2.o D.mam novou spojku když je teplo spojka šlape jak to má být ale když se venku ochladí tak za jízdy mě spadne spojka na podlahu tak musim nohou petal vrátit a napumpuvat pedal chvíli to drži a zase mě propadne na podlahu v servisu nevědí co s tim prosím o radu spojka je originál opel můj email je maxpetik@seznam.cz
12.09.2019 | 19:39:09 | Ivan | 78.102.116.* Reagovat
zvysovani otacek
Ahoj insignia r.v. 2009 cdti 96kw. Otacky se zvysuji uz od noveho vozu ted najeto 260tis a porad naprosto stejny projev. My to nikdy neresily.
17.11.2015 | 10:35:15 | Honza | 46.135.96.* Reagovat
Insignia
Škrípe stredový panel, na vodičovom sedadle už 2krát mením plast...
06.10.2015 | 17:59:46 | Dick | 217.12.62.* Reagovat
jaky moter
Dobrý den. Chci se zeptat chci si koupit insignie v kombíku a v naftě. Na co bych se měl zaměřit a jaky motor bych si měl pořídit. Ted mam v b6 sedan a potrebuji větší. Myslíte že to je dobra volba ? A do kolika km by mela Mít nalitano. Děkuji za rady
22.05.2015 | 05:58:01 | Tomas | 80.188.2.* Reagovat
RE: jaky moter netuším čo je b6,asi W Passat, ale až si malý, tak Ti Insignia poslúži.
ja sa ale do nej nezmestím a to iba pri výške 186 a 100 kg mäsa.
ako combi je to zúfalosť. Motory sú Fiat, veľmi dobré, najmä 118 kw.
22.05.2015 | 09:02:17 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: jaky moter netuším čo je b6,asi W Passat, ale až si malý, tak Ti Insignia poslúži.
Já měl 2.0 fsi. Ne skutečný žrout. Po městě jsem jezdil za 14 litrů. Mé jde o to jaky motor bych si měl koupit.96 ? Nebo více ?
22.05.2015 | 14:14:45 | | 80.188.2.* Reagovat
RE: jaky moter netuším čo je b6,asi W Passat, ale až si malý, tak Ti Insignia poslúži.
Insignia je strašne ťažká krava a dosť aj malá zvnútra.
ked Ti ide vyslovene o spotrebu, skús 508 2.0HDi, momentálne na nej jazdím s priemernou spotrebou dlhodobou podľa PC 4,9, v reali 5-5,2..., pri dodržiavaní vyhlášky 4,6-4,7
22.05.2015 | 19:08:14 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: jaky moter netuším čo je b6,asi W Passat, ale až si malý, tak Ti Insignia poslúži.
Mám Opel Insignia 2.0 CDTi a spotřebu mám naprosto stejnou !!!! Keci, že je to žrout. A místo ?! Mám 175 cm a místa je v autě dost a dost. Naco, bych potřeboval víc místa kolem sebe ?? Na nic, za jízdy sedím, řídím a nic mě nikde neutlačuje. Samozřejmě pokud bych měl 190 cm, tak uznávám, že bych měl pocit stísněnosti. Ovšem, nebudu si kupovat auto, které mi je "malé" , hold si koupím jiné. Tak si kur.. nestěžujte, že je auto malé. Proč ho máte ?? Když vám nevyhovuje :-O
17.08.2015 | 14:44:55 | TomBo | 193.84.169.* Reagovat
RE: jaky moter netuším čo je b6,asi W Passat, ale až si malý, tak Ti Insignia poslúži.
kdo ma 190 cm,tak at si koupi vetsi auto treba minibus mel jsem i passata ale me se vice liby insignia mam ji a jsem spokojeny
13.09.2015 | 18:22:33 | martin | 109.78.191.* Reagovat
RE: jaky moter netuším čo je b6,asi W Passat, ale až si malý, tak Ti Insignia poslúži.
Mam insignii a měřim 195 no problem.
06.07.2018 | 22:49:22 | sevi | 93.137.130.* Reagovat
RE: jaky moter netuším čo je b6,asi W Passat, ale až si malý, tak Ti Insignia poslúži.
a o kolik je treba lehci peugeot 508 od insignie
13.09.2015 | 18:24:54 | martin | 109.78.191.* Reagovat
RE: jaky moter
no nevim ja mam najeto 240000 km,a auto jezdi porad jako by melo najeto o polovicku mene
13.09.2015 | 18:17:29 | martin | 109.78.191.* Reagovat
RE: jaky moter
Vyber si inú značku prosím....
06.10.2015 | 18:01:29 | Dick | 217.12.62.* Reagovat
Opel Insignia 2.0 CDti , 96kw
Čus lidi koupil jsem si tu moji kočku před dvěma měsíci a zatim jedinou závadou bude asi to zvišování se otáček které se mě stalo asi 3x za tu dobu. Jinak jsem zatim na nic jiného nepřišel ale aby auto mělo tolik závad a bylo nové , no nevim.Já mám najeto 148000km a rok 2011 combi. Také bílá a už mě ji nějakej kretém stihnul poškrábat :-) Jinak zrcátka se stmavují jenom když opravdu maj :-D
29.05.2014 | 00:16:47 | dipenchi | 46.135.12.* Reagovat
RE: Opel Insignia 2.0 CDti , 96kw
Ty woe, to je češtin!
29.05.2014 | 07:32:05 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Opel Insignia 2.0 CDti , 96kw
tady prece nejde o cestinu ty chytraku
13.09.2015 | 18:15:56 | martin | 109.78.191.* Reagovat
RE: Opel Insignia 2.0 CDti , 96kw
Jestli se ti samovolně zv"y"šujou otáčky můžeš mít v háji turbo nebo vstřiky.Nech si preventivně zkontrolovat jestli nemáš olej v sání.
29.05.2014 | 14:55:57 | Jiří | 82.117.130.* Reagovat
RE: Opel Insignia 2.0 CDti , 96kw
Chtěl jsem se zeptat jak ste dopad stema otáčkami co se samovolně zvyšovali moci rád děkuji
17.10.2015 | 20:25:20 | honza | 185.73.100.* Reagovat
Re
Ahoj všem majitelům vozu Opel Insignia.Před dvěma měsíci jsem si tento vůz pořídil, Cosmo 96Kw rv. 2010 .Před tímto vozem js měl WV Passat rv.2006 Sport line 1.9 tdi.Když čtu tuto recenzi,nedá mi abych se k předešlému článku nevyjádřil.Jsem naprosto spokojen,nic mi tam nevrže,neklepe a pod. tak jak popisují někteřì předchůdci.Jen je vyšší zpotřeba na rozdíl od WV Passat,ale mám automat a s tím js. počítal asi 6.8 l.. Passat 5-6 l/100km.Přeji všem ,kteřì si tento hezký vůz pořìdili hodně spokojenosti .
17.06.2013 | 21:08:27 | Zdeněk | 77.92.217.* Reagovat
RE: Re
Presne tak super mašinka .
17.12.2015 | 21:41:32 | Riso | 92.78.33.* Reagovat
Opel Omega 3,2V6
jediný stoprocentně a perfektně fungujícími oply 10 let bez nejnutnejších běžných oprav jako destičky atd jsou omegy od 2,5 litru do 3,6 litru sportovní obří rodinný vůz dal na frak i bmw ve své třídě jen obrovská škoda že už se nedělají poslední co mám je 2004 rok výroby a jezdím jako největší prase a auto stoprocentní !!!!!!!!!!!!!!! jediná velká nevýhoda velká spotřeba ale jinak totální komfort, výbava a nejhlavnější neporuchovost !!!!!! mělo najeto 8000 km ,nové bylo za 1.360 000 kč já koupil u auto staiger na černokostelecký v praze za 480 000 !!!!!! ponevač s ním jezdila manželka jejich lizinkáře ccb a bouchla zadní hranu kufru to mě do 1 týdne odstranili k nepoznání .no a nekup dobře zajeté auto které stojí dalece přes meloun za 480 000 -nejlepší koupě mého života i tyhle auta total držáky kdo jí má ví o čem píši !!! mám ji 7 roků a bomba ...
14.01.2013 | 23:48:46 | Milan | 62.24.80.* Reagovat
RE: Opel Omega 3,2V6
Si sto let za opicema vrat se do hrobu ja osobne bych s tak starym autem a zroutem nejezdil nic ve zlem ale asi nemas na novou karu
22.09.2015 | 00:52:00 | martin | 109.78.28.* Reagovat
RE: Opel Omega 3,2V6
Takže auto z roku 2004 které funguje je starý auto kde majitel je sto let za opicema a nová Insignia která strávila 9 měsíců v servisu je lepší ??
22.09.2015 | 11:16:56 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: Opel Omega 3,2V6
Moje řeč,navážet se do někoho protože jezdí s autem r.v.2004 mě příjde trochu mimo.Ať si každej jezdí v tom co mu vyhovuje a na co má.A co víc dal bych ruku do ohně za to že ta šestiválcová omega najede dvakrát tolik kilometrů než ta spotřební věc z recyklovaných petlahví.)
22.09.2015 | 12:10:17 | pavel e36 | 37.48.36.* Reagovat
RE: Opel Omega 3,2V6
Naprosto souhlasím navíc bohužel dneska platí že ne vše co je nové je lepší ono možná takové auto má lepší bezpečnost má promakanou elektroniku různý vychytávky design 21.století pro někoho velké plus.
Ale podívá se na to člověk po technické stránce a hlavně po stránce kvalitě použití materiálů při výrobě tak si nejsem moc jistý jak taková auta dlouho vydrží nemluvě že skoro vše mechanické nahradila elektronika která je pouze elektronika a to se ukazuje i prémiových značek a aut za miliony netvrdím ani nejsem zastáncem mít všechno na 20-30 let ale mám obavy že dneska se ty auta toho ani nedožijí.
Novému autu se nebráním další věc půl mega na nové nemám a abych pravdu řekl ani nevím co bych si koupil když to dneska tak vidím momentálně mám starou 406 nemám tomu zase moc tak vytknout ale do nového Peugeotu nevím jestli bych šel...viděl bych to tak na Audi nebo Hondu popřípadě postarší BMW.
A hlavně jak říkáte je na každém v čem jezdí a takový připomínka jako od Martina jsou spíše úsměvné jako by to psal 15 letej kluk.
22.09.2015 | 16:12:55 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: Opel Omega 3,2V6
Jasně že jsou nová auta v mnoha ohledech lepší,bezpečnější,atd... ale chybí mě u nich to kouzlo a charisma některých starších aut a ten pocit že řídíte "stroj" Dnes jsou všude samé asistenty,automaty,tablety a displeje,řízení bez citu a radost z řízení se tak nějak vytrácí.Sám mám starého bavoráka 02rok už je to dědeček co má najeto 450tis ale pořád se nemůžu odhodlat prodat ho a jít do nového.Protože zkrátka není co.Na civica půl mega nemám a jinak opravdu nevím.Jinak z vašim výběrem starších aut audi,honda,peugeot,bmw musím souhlasit,hlavně ročníky 1984-2004 to byla poctivá práce.
22.09.2015 | 18:08:00 | pavel e36 | 37.48.36.* Reagovat
RE: Opel Omega 3,2V6
Tak omega je lepsi od insignie mas asi pravdu ale v roce 2004 ted asi ne uz jsou jine standarty ja nemam nic proti opel omega ale proc si potom lide nekupuji radiji omegu kdyz je lepsi tod vse
02.03.2016 | 23:54:37 | Martin | 109.78.4.* Reagovat
RE: Opel Omega 3,2V6
Nevím proč se do něj navážíš? myslím, že má pravdu, co tu kecáš že je někdo za opicema tragéde, čím jsou lepší ve většíně případech nové káry??...jen poruchovostí a je tam navíc plno "kurvítek" vždyt plno "starých" motorů dá na prdel těm současným a to nejen spotřebou a hlavně životností!! a i v provozu ti hodně často dovolí čumět jen na páté dveře
29.10.2015 | 20:04:03 | Jiří | 178.255.168.* Reagovat
RE: Opel Omega 3,2V6
To je tezky nekomu vysvetlovat Jaka je jizda v aute rok 2004 a jaky je rozdil jed v novem aute hold sito to musite skusit a photom muzete hodnotit chlapi bezpectnost na prvnim miste a taky i ta spotreba na cem se lepe jezdi na stare nebo na mlade.Jinak je lepsi si koupil veterana kdyz mate radi stare auta ja vim ze to mate tezke malo penez a hodne prace ale kdo by nechtel nove auticko ja se hlavne nikomu nesmeju ze ma starsi auto jenom nepochopim jak muze nekdo tvrdit ze stara omega je lepsi nez nove auto a treba ho ani nemel jen to nekde slisel
15.02.2016 | 00:33:01 | Martin | 109.79.20.* Reagovat
RE: Opel Omega 3,2V6
Naprostej souhlas.
08.06.2017 | 21:29:40 | Jek01 | 89.24.158.* Reagovat
RE: Opel Omega 3,2V6
Asi jsme taky za opicema , ale máme v rodině Audi c4 avant 5tihrnek quattro 103 kw s-line, golfa Gti tdi 110kw a opela vectru B 100kw 2.0 16v lpg caravan a jezdí naprosto luxusně bez velkých investic, prostě bezva káry na které nedám dopustit a na silnici ty "moderní" opice většinou dostávají naprdel a to nemluvím o životnosti a spotřebě těchto motorů, která je nižší než u většiny nových vozů!!!! To ještě auta byly auta a ne spotřebáky co se rozsypou těsně po záruce!!
29.10.2015 | 20:45:21 | Jiří | 178.255.168.* Reagovat
Beru zpět:
Ahojky,
tak jsem tu opět.
Motor opět má otáčky okolo 1000 ot/min a je to docela nepříjemné. Xenony zatím ok ale poslední dobou jezdím minimálně v noci mimo osvětlení města. Kmitání volantu se posunulo na hranici 150 - 160 km/h. Jsou tam vyměněny za tužší silentbloky na řízení které přenášely vibrace do volantu (nová svolávačka pro mojí motorizaci). Levé zrcátko se mi opět zatmavuje ve dne do černa ale není to pravidlem. Parksenzory fungují a nefungují. Včera jsem se byl opět přesvědčit jak daleko jsem od sloupu. Bylo to 20 cm a přední parksensor nic. Aktivoval se až když jsem zal spátečku a opět rychlost D na automatu. Už mě to začíná pít krev. Mít parksensor na který se nemohu spolehnout. další lahůdka je nezávislé přídavné topení které si dělá co chce. Když ho zapnu tak mi jde horko-těžko vypnout a vždy mi odpojí automatickou klimatizaci. když pak vlezete do auta a někam jedete tak vždy musíte opět zapínat automatiku nebo manuální klimu. Prostě to topení odpojí. když odcházím večer od auta tak dle návodu musím nastavit klimatizaci do stavu pro nezávislé topení (tj. větrák na okna a topení do stavu HI). Taky se mi stává že nemohu ovládat duální klimu synchronizovaně. Mám to tak nastavené aby pro celý vůz byla teplota stejná (volba v menu auta) a prostě jim to nechodí jak má. Sedačka pro snadné vystupování se má taky vracet do původní polohy, což nedělá. Dělají to tak prý všechny Oply. Co však musím pochválit, byl mi nahrán nový software automatické převodovky a můj dojem je že řadí citlivěji. Jinak i v -10 nemám žádné skřípání ani vrzání. Mám nyní najeto 21000 km. Další postřehy napíšu. Prosím pište zde i Vaše. Dříve jsem na fóra taky jen nakukoval. V diskuzích však člověk může zjistit, že problém je úplně jinde než si člověk myslí. (výrobní závada, chyby autoservisu, mlžení importéra - to vše už mám za sebou u VW ) :roll:
25.01.2011 | 08:59:27 | jgoldman Reagovat
RE: Beru zpět:
nebrec porad mam opc verzi a funguje vse
13.12.2012 | 17:43:08 | lakatos | 90.180.49.* Reagovat
RE: Beru zpět:
Nechápu, proč to auto nevrátíte.Vraťte jim to a chtějte plnou částku zpět. Trvejte na tom, prodali vám šmejd. Mimochodem já mám insignii koupenou v Německu a bez problemu. Čím to asi bude. Odpovím Vám. Německé a i jiné zahraniční automobilky dělají cenu obchodníkům do postkomunistických zemí s tím, že závady sami odstraní, samozřejm ě na to kašlou a nestydatě prodávají jako luxus. Hodně štěstí a trpělivosti.
25.01.2013 | 10:31:11 | Jerremy | 90.180.60.* Reagovat
RE: Beru zpět:
Mal si si kúpit to auto s normálnym motorom a nie zadymený a roztrasený ,,dieseláčik" a potom tu vyplakávať! Ja mám Insigniu OPC už tertí rok bez akejkolvek poruchy takže spokojnost.
02.06.2013 | 20:11:40 | Tomáš | 62.197.208.* Reagovat
RE: Beru zpět:
Nechapu proc to auto neprodas kdyz se ti tolik sere ja mam taky insu ale takove problemy jsèm nemel a to ji mam 4 roky kup si jine auto a buses mit klid
22.09.2015 | 00:57:35 | Martin | 109.78.28.* Reagovat
RE: Beru zpět:zvisovani otacek
Otacky se zvisuji take pri regeneraci tak bacha nato nevipinat motor a radiji pokracovat v jizde
02.03.2016 | 00:07:58 | Martin | 109.77.80.* Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
17.12.2024 | 08:59:33 | ýňîň | 37.212.54.*
Tak pánové,
Insignii jsem si vyzvedl a nebudete tomu věřit ale zatím vše funguje. Omlácené dveře které mi někdo bouchnul v autoservisu Opel jsou opraveny metodou vytahování plechu a není nic poznat. Když jsem přišel do autoservisu Auto-Staiger tak vůz byl umytý zvenku i zevnitř, nalepená nová dálniční známka a pěkně v teple na mě čekala v předávací místnosti. Docela jsem koukal. Zaplatil jsem pouze pylový filtr který byl kompletně zanesen (reklamuji to od 15 t.km , dnes 20 t.km) a pádil do práce. Filtr má být měněn až v 30 t.km. Byl mi dokonce nahrán nový software automatu a připadá mi, že je převodovka při řazení víc plynulá. Otáčky motoru zatím drží kolem 850 ot/min a nehoupají se. Parkpilot taky funguje jak má a světla mohu otestovat až večer. Ohledně posledního příspěvku musím nesouhlasit. Ono je dnes totiž úplně jedno jaké auto si ve stejné kategorii koupíte. Mezi mými adepty v této kategorii byl MB CLK, Opel Insignia, Škoda Superb, Ford Mondeo a dokonce VW CC. Jsem člověk který už MB měl a z principu za něj nedám 2x tolik než za ostatní vozy. Škoda Superb jsem již měl a nechtěl jsem ho kvůli okoukanosti a neustálému vykrádání vozu (3x navigace + xenony). Ford Mondeo se mi před nynějším faceliftem nelíbil designem přístrojové desky a stál přesně stejně jako Insignia. VW CC jsem nakonec zavrhl s principu po mých zkušenostech s VW Touran (moje recenze VW Touran od gorouše). Takže vyhrála Insignie která byla dokonce po slevě i nejlevnější a navíc se mi i líbila. Vzal jsem si ceník a navymýšlel jsem si vše možné i nemožné a dostal jsem se u prodejce na cenu 849.000,-Kč s DPH.
Ohledně autoservisu Opel opravdu doporučuji chodit vždy k přijímacímu technikovi Petru Šafaříkovi z Auto-Staiger
Zatím zdraví Jirka
07.01.2011 | 10:47:50 | Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
15.12.2024 | 03:34:39 | čç ýňčő | 37.212.82.*
Konstatování Karlose fakt potěší. Je to jen Opel. Takže pozor, nekupujte jen Opel, jen Škodu, Seat, Ford, Citroen, Peugeot, Hyundai, Kia, Chevrolet, Renault, VW atd. To jsou všechno konfekční značky.
07.01.2011 | 10:39:00 | Itall Reagovat
Opel pro odvážné
Ono je potřeba si uvědomit, že za velké peníze sis koupil jenom Opel. Tím je jasně daná kategorie auta a momentální model na tom nic nemění.
Vůbec se ti nedivím, že se ti to sype, a ta tzv. plná výbava to jenom podporuje a umocňuje.
Myslím, že žádné odstranění závad se konat nebude, možná to přechodně přestane, ale zase se objeví jiné.
Tvrdé plasty ti vrzat budou, protože při mrazech ještě více stvrdnou. Pokud nevrzají, tak začnou.
Auto možná dobře vypadá, ale tím výčet kladů končí.
Přeju spoustu najetých kilometrů alespoň po Praze.
Pokud se někam vydáš, doporučuju si nastudovat síť servisů Opel.
07.01.2011 | 08:01:35 | Karlos Reagovat
RE: Opel pro odvážné
Karlos me by zajimalo v cem jezdis jem aby to nebyly stary necky
02.03.2016 | 23:59:19 | Martin | 109.78.4.* Reagovat
peugeot vykon???
no s tym vykonom to bude asi tak ja som mal moznost soferovat P 307 1.6 16V "81" kw ale akosi som ich tam nepocitil a ak to ma 1400kg tak to je moc ked porovnam stareho vraka escort combi s 1200kg a 90konmi benzinu tak o bolo sto a jedno :)
06.01.2011 | 20:40:46 | Reagovat
RE:
Pánové,
kdyby tomu tak nebylo tak proč bych vůz po jednom roce prodával ? Je to má zkušenost. Proto zde píši tyto informace. Když jsem informace v té době hledal já, tak jsem žádné nenašel. Ohledně výkonu si můžete přečíst mojí recenzi na VW Touran. Automobil se mi nezdál a automobilka a servis akorád mlží. Nechal jsem si tenkrát udělat výkonové křivky a bylo vše jasné. Křivky výkonu a otáček se vůbec nepotkají. Takže auto má sice papírovou hodnotu výkonu ale úplně v jiných parametrech. A u Peugeotu to tak taky prostě bylo.Jel jsem s mým otcem do Černé Hory (Montenegro 1350 km) a při stejném zatížení vozů jsem neměl sebemenší šanci. Bohužel jsem si poté půjčil i jiné auto P307 a bylo to úplně stejné. Pánové, opravdu mám s čím srovnávat. Někdy nás automobilky papírově tahají za nos a když si ten vůz už koupíte tak jste prostě smířen protože nemáte možnost jak se bránit.
(autorecenze VW Touran od gorouše)
05.01.2011 | 14:24:23 | jgoldman Reagovat
No,
tomu, že by ti ujelo Fávo se mi taky moc věřit nechce, ale jinak podobná zkušenost (teda až na tu převodovku), měl ho můj bývalý šéf - s manuálem, když to chtěl prodat nemohl se toho krámu zbavit, taky prodělal oproti původní ceně majlant a přesně ta přední náprava byla , jak se ukázalo v bazaru na hardy.
Osobně už nechci auto vyrobené jižně od Alp a je mi jedno, zda je to Rumun,Ital,Španěl nebo žabožrout.
05.01.2011 | 11:45:48 | Vašek Reagovat
For Jgoldman
To je skôr chyba konkrétneho kusu, Favorit tomu Peugeotu normálne ujsť nemôže :-).
05.01.2011 | 11:37:40 | Matúš Reagovat
RE: ľuboš
Ahojky,
co pořád máte s tím vrzáním v Insignii. Nikdy jsem ani při -20 C mic takového nezaznamenal. Jedině možná tehdy když, každý kdo vleze do mojeho vozu a kdysi četl nesmyslný článek o vrzání Insignie (1 jediné zkušební vozidlo) a lidi mi začnou rvát středový panel dokuď nezaskřípe. Celá horní část Insignie je z měkkých plastů. U takového Mercedesu nikomu tvrdé plasty nevadí jen protože je to mercedes. Teď k tvému Peugeotu. Měl jsem nový Peugeot 307 SW 2.0 automat. Vše do jednoho roku vypadalo celkem OK. Nesmím ovšem opomenout šílenou spotřebu a francouzské ne koníky ale poníky. Vůz měl mít 140 koní což mi docházelo když mne kdykoliv a kdekoliv ujel 1,3 Škoda Favorit. Když opomenu neustálé skřípání a vrzání snad všeho v autě, bouchání nápravy a moje nejoblíbenější rozpadlou automatickou převodovku. Po neustálých opravách u Peugeot Domanský jsem si nakonec den před dovolenou přebíral vozidlo na vrakovišti za Úvalama kde opravují i aut. převodovky. Dáš auto do Peugeotu a oni to odvezou tam. No abych to završil tak na dovolené se auto stejně rozpadlo a přestalo řadit. Znechucen vozidlem a skaženou dovolenou jsem vozidlo po roce provozu nemohl prodat za 350000,-Kč (původně 820000,-Kč) nikdo ho prostě nechtěl. Můj soused od 80 let vysazen na Peugeot se nyní dal raději na severské vozy což už o něčem svědčí.
05.01.2011 | 11:03:49 | jgoldman Reagovat
RE: ľuboš
Mas uplnou pravdu kazdy tu je chytry a jezdi ve stary sunce oni porovnavaji stare auta z insigniji asi pro to ze na to nemaj
22.09.2015 | 01:07:03 | Martin | 109.78.28.* Reagovat
RE: ľuboš
Nebo spíš nechtějí, to vás nenapadlo? Kdo má půl milionu na omegu, že by neušušňal na insignii? Máte trochu zcestné úvahy. Ne všechno nové je lepší, bohužel současný trendy je spíše opačný.
22.09.2015 | 15:09:21 | | 89.176.46.* Reagovat
..oprava: tuneli...ľuboš
04.01.2011 | 22:27:46 | Reagovat
22:41. Ide mi skôr o "umretie na krásu":)), čo z toho, že si kúpim kombík, ktorý je nevyužiteľný, sedan, ktorý vrzga a škrípe, lebo nie je dostatočne tuhý, v aute za tie peniaze už mäkčené plasty MUSIA byť, ešte aj na stredovom tunely, tak, aby ma neomínalo koleno ani po 1000 km streke bez zastávky...
Neviem, ale zatiaľ podľa mojich skúseností skoro vždy hrkajú tvrdé plasty, keď je pod bodom mrazu.. tak je to "tichý úžas"
No uvidím, tento týždeň by som si mal "ovoňať " nový P 508.
Až to bude naozaj taká hrôza, ako to vyzerá aj na fotografiách, tak si rýchlo zoženiem nejakú 607 v dobrom stave, lebo pekných áut, v ktorých ani po 300.000 km nič nevrzga, okrem odskakujúcich kolies na výtlkoch...:((. a za pár korún už naozaj nebude...:((
04.01.2011 | 22:26:45 | ľuboš Reagovat
Bohužel nadstandardní prvky výbavy, které mají zpříjemňovat cestování, mohou zároveň ztrpčovat život svojí poruchovostí. Osobně považuji za hloupou zbytečnost i dnes zcela běžné el. otevírání oken, dnes má každé auto stejně klimu a okna za jízdy nikdo neotvírá. A zatočit kličkou zas není tak nadlidskej úkon a nemá se tam co pokazit. Něco jiného jsou bezpečnostní prvky jako ESP, airbagy atd. Osobně bych se těmto el. hovadinkám vyhnul obloukem, raději bych investoval při koupi (za předpokladu dostatku financí) do vozu s pohonem 4*4, ale to je jen můj názor:-)
04.01.2011 | 20:11:46 | marne Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
16.12.2024 | 10:55:46 | âîň îíŕ | 37.212.55.*
RE: luboš
RE: Zvonku je Insignia nádherný kus auta, ale zvnútra je to des..:(, málo miesta na nohy vodiča, /186 cm -100 kg/, vo verzii sedan prakticky NIČ nevidieť dozadu- podobné ako u Civicu, al. u najnovších áut/, tvrdé plasty, až na hornú časť palubnej dosky, kopec drobných tlačidiel... všetko pre efekt, ale kufor slabý, aj v combi verzii...((
Podobný nepodarok ako svojho času P 407..:((, ale podľa tejto recenzie je KRAĽOVSKY nespoľahlivé...:((
Odpověď:
Ahojky,
chápu Tvou obavu o místo při tvé výšce. Insignia sedan je manažerský vůz a v mém případě mne místo na zadních sedadlech moc nezajímá. přístrojovku jsem komentoval v minulém příspěvku. Tlačítka na přístrojovce jsou zprvu nepřehledná ale jeden den a intuitivně nahmatáte vše potřebné. Vše potřebné mám na volantu a na ostatní je joistick u loketní opěrky. jestli chceš převážet věci většího rozměru tak se nedívej na vůz této kategorie. Jdu směrem ,,Když chci pračku tak si ji nechám přivézt" . Měl jsem mnoho kombíků a přemýšlím kolikrát jsem využil kufr nad výšku plata. Zamyslete se na tom !!!
Zdraví Jirka Goldman
03.01.2011 | 22:41:31 | Reagovat
RE: luboš
Když tam máš málo místa tak si kup autobus. Nevim co bys chtěl asi aby jsi tam měl gauč, auto aby řidilo samo a ještě aby tam byla servírka co ti přinese pivo.
31.08.2014 | 10:14:14 | Kritik | 188.175.245.* Reagovat
RE: luboš
Chcem vari tak veľa, aby sa vzadu dalo sedieť?!
skús si sadnúť do dnešných aut dozadu, aj auto strednej triedy je iba pre 4 osoby!! Vzadu sú sedačky užšie aj o 10-15 cm než pred 20 rokmi.
31.08.2014 | 16:21:00 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: luboš
jel sm v oplu insignia zdala se mě pěkna zatah a brzdy dobre interier hezky kufr taky že by oktavka byla lepši nebo snad citroen nebo pežot mazda asi ne
16.03.2016 | 18:50:30 | opčan | 77.92.222.* Reagovat
RE: Radek
RE: Dej vědět, jakým způsobem si s tím servis poradil. Vstřícný přístup je fajn, ale taky jde o to, jestli jsou schopní s většinou závad hnout. Jinak auto je dizajnově pecka, doufám, že materiály uvnitř jsou kvalitnější než u poslední Omegy, kde se všechno sypalo pod rukama. Seděl jsem v ní v Olomouci a bylo to příjemné.
Odpověď: vstřícný přístup v AutoStaiger mají, to jo. Dostal jsem se tam na servisáka pana Sedláčka (bývalý mechanik) a je vidět, že ví o čem mluví. Dál uvidíme. Materiály vevnitř pro mne jsou velkým překvapením. Nevím co všichni po vzoru VW blbnou s měkýma plastama, když zrovna v mém případě bez vyjímky vždy měké plasty vržou. Tvrdé ovšem nikdy. U Insignie tolik proklínaný vrzající středový tunel prý vrzal v jednom jediném voze který si půjčovali novináři. Dobrý ne ?! Jinak pro mne je posaz naprosto dokonalý. Masážní sedadla by byla jen zpříjemněním.
Ahoj Jirka Goldman
03.01.2011 | 22:29:00 | Reagovat
Zvonku je Insignia nádherný kus auta, ale zvnútra je to des..:(, málo miesta na nohy vodiča, /186 cm -100 kg/, vo verzii sedan prakticky NIČ nevidieť dozadu- podobné ako u Civicu, al. u najnovších áut/, tvrdé plasty, až na hornú časť palubnej dosky, kopec drobných tlačidiel... všetko pre efekt, ale kufor slabý, aj v combi verzii...((
Podobný nepodarok ako svojho času P 407..:((, ale podľa tejto recenzie je KRAĽOVSKY nespoľahlivé...:((
03.01.2011 | 20:22:58 | ľuboš Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
14.11.2024 | 21:48:54 | ęŕę-ňî ňŕę | 37.212.85.*
Dej vědět, jakým způsobem si s tím servis poradil. Vstřícný přístup je fajn, ale taky jde o to, jestli jsou schopní s většinou závad hnout. Jinak auto je dizajnově pecka, doufám, že materiály uvnitř jsou kvalitnější než u poslední Omegy, kde se všechno sypalo pod rukama. Seděl jsem v ní v Olomouci a bylo to příjemné.
03.01.2011 | 19:22:58 | Radek Hulmihoukolen Reagovat
re: Honza2
To by bylo moc příjemné. V době kdy jsem objednával auto, tak tu podobné nebylo k dispozici. To jsou všechno provozní problémy které zjistíte provozem. Když si půjčujete vozidlo a jedete s prodejcem, tak jak vyzkoušíte funkčnost všech systémů jako je například samovolné pouštění dálkových světel, handsfree, navigace, zvýšené otáčky motoru, atd atd . To je trošku nesmysl ne ? Konfigurací vozu jako mám já moc není. nyní jsem objednán na opravu všech závad na středu 5.1.2011 a vůz tam bude až do pátku. Dál uvidím.
03.01.2011 | 18:16:08 | jgoldman Reagovat
Závady jsou nepříjemné, jen nechápu výčet "nedostatků" v hodnocení - tohle jste si mohl vyzkoušet před koupí....
03.01.2011 | 17:42:14 | Honza2 Reagovat
Re: Honza
RE: Díky za zajímavé postřehy a zkušenosti - jak k Insignii, tak k Touranu a dalším autům.
Bohužel musím podotknout že by mi asi bylo na světě lépe kdybych podobné postřehy neměl. Jde o to, že vozidlo je dle mého názoru opravdu velmi kvalitní (to potvrzuje i nedávný průzkum ADAC - vítěz) bohužel jen v základních výbavách s minimem elektroniky. To ovšem nechci házet do jednoho pytle jen Opel. Stejné postřehy mám u Škody, novější VW, Peugeot, Mercedes. Jediné kde jsem zatím neměl nejmenší problém s vozidlem byl dnes nabouraný a tolik zavrhovaný Kia Carnival (najeto 130 t.km bez sebemenší závady) a nynější vůz mé ženy Hyundai SantaFe (za 50 t.km pouze olej). Mám pocit že korejská auta už opravdu ukazují svou kvalitu. Vlastně musím pochválit ještě firemní vůz Ford Mondeo Combi který za rok provozu najel 70 t.km a mimo sloupaných znaků automobilky neměl sebemenší závadu. Tento vůz který jezdí do rodinného autoservisu Ford Valoušek kde v ničem nevidí problém mohu jen doporučit. Péče o vozy je mým koníčkem a zároveň i prací. S vozidly i jezdím a tak mám s čím srovnávat. Nejsem žádný rejpal a jen chci aby za mé peníze veci fungovali tak jak mají. Moji zákazníci to po mě chtějí také a v mém případě jim rád vyhovím.
Krásný den přeje Jirka Goldman
03.01.2011 | 14:15:25 | jgoldman Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
18.12.2024 | 07:07:50 | íŕďđčěĺđ. | 37.212.87.*
bud rad, ze je to v zaruke
03.01.2011 | 11:48:09 | nstar Reagovat
Stěrače,
klasika? No to mě pos.., to už snad dělaj jen Indii ne?
03.01.2011 | 11:05:38 | Vašek Reagovat
Díky za zajímavé postřehy a zkušenosti - jak k Insignii, tak k Touranu a dalším autům.
03.01.2011 | 10:18:23 | Honza Reagovat
RE:
Když si necháte namontovat do auta od prodejce navíc nadstandartní
příslušenství,zadají to na dílně jejich mechanikovi nebo elektrikáři, no a ten to namontuje. Bohužel není na to ani jeden zaškolený od výrobce.Jsou školení většinou na odstranění běžných nejčastějších závad.Takže to namontují podle svého uvážení aby práce byla co nejjednodušší. Potom se navzájem zmíněné "vylepšení"
"hádá"se standartem a nefunguje. Kdyby výrobce viděl jak to namontovali, tak by
jim svázal ruce a hodil je do vody...
15.09.2013 | 07:09:55 | Tom Clancy | 94.112.132.* Reagovat