Recenze Škoda Octavia 1,6 74KW
“100% Spolehlivé, ale pro menší lidi nebo ježdění v jednom, ve dvou.”

Autor recenze: BECHER (33 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:1,6 74 KW benzín Stav km při koupi:87 000 km Stav km nyní:169 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 7,6 l/100 km Vloženo: 9. 4. 2007

Hodnocení inzerátu: 229 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Mondeo

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

1 x výměna čidla teploty vody. Motor na volnoběh dělal psí kusy, držel 3-4 tis. otáček. Nešel nastartovat. Oprava za 700 i s diagnostikou.

Jednou za čas, při kolísání otáček jsem musel vyčistit škrtící klapku. Cca po 30.000 tis.Km. Oprava svépomocí, motor po vyčištění klapky držel asi prvních 1000 km volnoběh 1500, ale pak se to vrátilo do normálu.

Zatuhlé stěrače v 90.000 -potřebovaly promazat.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Octavii jezdím denně již 3 roky takže uvedu pár postřehů:

1.oceňuji spolehlivost - vždy bezproblémové ježdění.
Mám chuť koupit si nové auto, ale jsem nerozhodný, protože skutečně jsem si jistý 100% spolehlivostí. Nečeká mě zde problém s váhou, turbem, s klimou, nevím s čím vším ještě s imobilzéry(ford) , vstřikovačemi u dieselů (BMW, Ford..). Dá se říct, že jen tankuji benzín a jezdím, nic víc.

2. provozní náklady -minimální - olej 5w 40 každých 15 tis. Brzdové desky + kotouče jsem měnil při koupi, pak v 165 000.
Už vím jak na škrtící klapku, která je asi jediným slabším místem motoru. Chce to nepanikařit a vklidu to prošplíchnout spreyem. Spotřeba se pohybuje cca 7,5-7,8 L v průměru za celý rok.

3.servis -velice dostupný, dokáže to prakticky každý mechanik v garáži. Za lidové ceny. Dřív jsem si auto opravoval sám, již to nedělám.

4. Ovladatelnost, jízdní vlastnosti - Ovladatelnost velice dobrá, horší je výhled dozadu. Člověk si musí zvyknout .Za 14 dní to již nevadí, musí se couvat podle zrcátek. Na silnici to asi není BMW, je pravda že se to houpe, přejíždění nerovností také pocítíte. Motor 1,6 74 kW není špatný , určitě bych nechtěl slabší, o 100% lepší než TD 66kW v Mondeu.

Po okreskách to jede jak "zpraku", na silnicích 1.třídy také vynikající, dálnice na kratší přejezdy dle mého gusta dobré, kdybych jezdil častěji, tak už mám 6-kvalt.
zrychlení z 0-100 slušné cca11-12 vteřin, z 80-120 se při srovnání s např.TDi prohrává., Tam chybí turbo a točivý moment , ale na většinu předjíždění stačí. Dálnice při 120 ideální rychlost, při 130 už motor točí cca 3950 ale také bych řekl že to ujde. Z Brna do Prahy a zpátky průměrně 140 KM/h se dá bezproblémů jet, při spotřebě do 7,5 L.

5. vnitřní prostor - vpředu u řidiče výborný, přední sedadla také výborné, pohodlné , vůbec mě znich nebolí záda a to jsem na to trpíval., u spolujezdce ujde, vzadu nic moc akorát pro děcka , které mám 2 . Když si sednou do sedaček tak mě kopou do zad. Musím se vpředu trošku se svými 188 cm uskromnit.
Oceňuji velmi prostorný kufr kam složím kočárek , tašky, subwoofer, žebříček atd.

Celkové resumé - přes výtky především k vnitřnímu prostoru, jsem spokojen.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 229


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia

Vložit komentář

Octavia 1.6 74kw 1998 liftback

Dobrý den , poradi nekdo? Mam octavii 1.6 74kw 1998 kdyz nastartuju tak na volnobeh drzi na 900 jizda v pohode ale kdyz nekde popojizdim na 1 a 2 po meste tak mi otacky skacou pri kazdem seslapnuti spojky spadnou skoro na nulu a vyskocej na 900 a porad dokola to takhle bubla a po nekolika minutach co stojim se volnobeh ustali opet na 900 , muze to byt klapka ? A nebo nekdo rika nejaka vaha vzduchu nebo co prosim o radu dekuji

23.04.2022 | 21:22:37 | Radek Sakař  | 77.48.26.* Reagovat

RE: Octavia 1.6 74kw 1998 liftbackk

Nejsem automechanik, ale zjevně to souvisí se zahřátím motoru, s tím je spojená i dilatace kovových částí, podle mne to musí mechanik vyřešit na první dobrou, bude to prkotina (tím netvrdím, že levná).

24.04.2022 | 09:41:08 | Vašek  | 88.103.232.* Reagovat

RE: Octavia 1.6 74kw 1998 liftback

Ja som vymenil klapku a bolo to OK.

10.03.2024 | 21:10:45 | Jozef  | 78.99.32.* Reagovat

Škoda octavia 1 1.6 benzin únik vody(kapaliny)z nadoby

Dobry den mám potíže myslel sem celou dobu ze mi někde stařim praskla hadice ale dnes po sundani plastu z motoru tak hned při pohledu z vrchu hned ale opravdu hned vedle motoru je nějaká další součást malá krabicka nebo co to je tak tam mi chybí kus materiálu jestli starim tam byla prasklina a jak začalo mrznout dostala sem tam vlhkost a mráz doslova z toho místo urval kus materiálu.je možná oprava nebo nějak to zalepit

11.02.2022 | 02:09:26 | Robert Hanák  | 104.28.130.* Reagovat

Octavia 1.6 74 kw 1998 benzin

Caute chtěl bych se zeptat dal sem do servisu auto na výměnu oleje, vyřešit nasavani falešného vzduchu , větší sjizdivost pravého předního kola a stk stalo mě to 9000 . Jel sem z Ostravy do Zlína a pohoda a po cestě zpátky u frydku začala svítit kontrolka oleje dolil sem litr a asi po 5 kilometrech auto přestalo jet odtáhl mě kamarád do toho samého servisu ať se na to podívají a po trech dnech mi řekli ze praskli obě těsnění co drží olej jedno pod hlavou a ještě nějaké jedno a auto bylo bez oleje vyšlo mě to na dalších 7 tisíc a prý to bylo tím ze sem auto moc honil tak jestli mi někdo můžete říct co je na tom pravdy ? Průměrná rychlost 120km/h děkuji za odpověď

01.09.2017 | 21:56:54 | Filipooos  | 85.70.239.* Reagovat

1.6 74kw

Zdravim mam problem ma 1.6 74kw benzin rano ked nastartujem ako keby dusilo motor menili mi uz sviecky,kable,cievku a stale to roby no ked sa mtor zohreje tak prestane to robit alebo ked plynule pridavam tak tiez to neroby viete poradit?

20.05.2017 | 15:20:19 | p.z  | 217.12.49.* Reagovat

Octavia 1 olej

Dobry den, mam problem s octaviou 1, 1,6, 74kw, 250 000km. Spotreba oleja je 1L/1000km. Viem, ze pricinou by mohli byt zle piestne kruzky/gufera ventilov, ale chcel by som sa opytat ci by pricinou nemohla byt aj chybna hadica odvetranaia, ktora spaja vrchnu cast hrdla pre vliatie oleja s hadicou ktora vedie vzduch od vzduch. filtra ku skrtiacej klapke. Tato hadica je provizorne opravena gumenou paskou. Dakujem pekne

01.01.2017 | 17:11:39 | Tomas  | 95.103.34.* Reagovat

RE: Octavia 1 olej

Mam na mysli tuto hadicu:https://www.google.sk/search?q=car&tbm=isch&tbs=simg:CAQSlQEJORmuuft3X6gaiQELEKjU2AQaAggADAsQsIynCBpiCmAIAxIovQ3QBL4N7Q3SBL8N0QTNDe4N0wSeIZYz_1TLUPL8mlzPTPIMh-jL-Mhow5pEjh_1D1fRxMD2VzzmV6VjcM6KDff-cuWmd-ARkkX_1qUpHCxicgYcoIyAZk3KOGhIAQMCxCOrv4IGgoKCAgBEgS6GjhjDA&sa=X&ved=0ahUKEwicq8m6saHRAhWFxRQKHeAlBWsQwg4IFSgA&biw=360&bih=559 vdaka

01.01.2017 | 17:45:22 | Tomas  | 95.103.34.* Reagovat

RE: Octavia 1 olej

Tento motor bral už když měl najeto kolem 90 tisíc 0.5l na 1000Km nebo 1l na 1500Km.

01.01.2017 | 17:46:49 | Nick406  | 78.102.64.* Reagovat

moye do nej tankovat 98natural

28.12.2016 | 12:16:02 | octavia 16 74kw benzin  | 84.245.107.* Reagovat

Octavia 1.8

Zdravim,
prosím o radu.
Mám Škodu octavii 1.8,92 kW...auto během jízdy zničehonic chcípne anejde nastartovat.Motor točí,ale nenaskočí.Znovu se podaří nastartovat cca po 20ti minutách.Stalo se mi to jak se studeným,tak i zahřátým motorem.Může někdo poradit,čím by to mohlo být?

29.08.2016 | 19:08:31 | Ice  | 88.146.208.* Reagovat

RE: Octavia 1.8

to isté aj ja klapla :) ale ja mam 1,6 ale určite to je to mal som stým problém ale je to len špinavé alebo tak nemusel som to meniť nová stoji cca 140€

06.12.2016 | 06:43:26 | Octavia 1.8  | 89.173.7.* Reagovat

RE: Octavia 1.8

vadný snímač otáček .

24.06.2019 | 22:01:44 | Luboš  | 185.199.87.* Reagovat

Škodovky

hlavně, že většina národa si kupuje škodovky a na ostatní nadává.

31.08.2015 | 15:08:56 | Trevis  | 46.227.13.* Reagovat

spojka

Ahoj všem
Nebudu se zde rozepisovat o tom že nepíšu na recenze a jak jsem mechanik ale mám oktavii rv,2011 4x4 tdi 2,0 a aby mi po 90 000 najetych km mojí ženou odešel dvouhmotnosthní setrvačník kdy ona není žádný šumachr je doopravdy za hranou.Jsem znechucenej kvalitou a zpracováním slavné škodovky na kterou jsem až do ted nenechal dopustit.za auto jsem dal v max.výbavě 750 tisíc a boleslaváci jděte do hajzlu.

21.07.2015 | 08:46:38 | viktor  | 88.100.53.* Reagovat

RE: spojka

Jestli vás to trochu uklidní minulí týden jsme měnily na alfě 159 2.4jtd komplet spojku i s dvouhmotou ve 115tis.km(všichni na dílně si myslíme že je auto stočený kromě majitele) Cena spojkové sady i s dvouhmotou a teď se držte 53000,-!!! jenom spojkový ložisko stojí 7tis!!! To už je levnější rapas automatu:) ale asi vás to moc neuklidní .) Jooo koupil jste si koncern-budete platit,jednoduchá rovnice.

21.07.2015 | 09:20:43 | pavel e36  | 37.48.37.* Reagovat

RE: spojka

Tak to bylo určitě stočený a ne málo. Tyhle spojky vydrží 150 000, když se k tomu ščlověk chová jako prase. jejich životnost při normálním chování je 200 000, ale klidněě i 250.
S tou cenou 53 000 to je dost divné. I autorizák bude určitě levnější.

21.07.2015 | 18:28:04 | Temp  | 89.102.31.* Reagovat

RE: spojka

Tak schválně mrkni na kelly:spojkova sada luk 12tis,ložisko 6800,- setrvák 30000tis.nepočítám kapaliny,gufero, atd... náš nákup je samozřejmě někde jinde,ale zákazník to za nákup nedostává že... Navíc strašná práce,na všech ostatních autech mám spojku hotovou za dopoledne na klid,tady jsem se s tím sral celej den-nápravnice dolů,dostat se vůbec ke šroubům na přírubě atd no děs,však to znáš jestli máš itala ne?:)A myslím že autorizák levnější nebude,mi jsme si účtovali za práci 2tis.

21.07.2015 | 19:11:50 | pavel e36  | 37.48.37.* Reagovat

RE: spojka

vim ze je clanek uz stary,ale i tak mi to neda, Autokelly nejdrazsi dily co jste chteli, v kelly je to o 100 procent drazsi nez jinde,podotykam za stejne dily. dvouhmota je draha, spojkova sada se da poridit za slusne peníze jen ne v kelly, a co se tyce dvouhmoty,je to akorat k hovnu,jelikoz je to vec co vydrzi tech 200/250 tisic a pak draha vymena, a to nejen u dvojkove octavie ,takze pan tady nadava zybtecne na skodovku. Je to u vsech aut problem co maj dvouhmotu, spojka zalezi na tom jak clovek jezdi, ani zenska nemusi byt shumacher aby byla spojka po dvouset tisicich na vymenu. Posledni co bych dodal je,zlatej obycejnej setrvak a autokelly nebrat :)

24.07.2017 | 15:51:40 | dvouhmota  | 212.158.144.* Reagovat

RE: spojka

s těma kilometrama souhlas,při rozumným zacházení vydrží 250tis km,ale nebudeme zákazníka přesvědčovat že si koupil stočenou kur.u s itálie.Zákazník má vždycky pravdu i když pravdu nemá -)

21.07.2015 | 19:28:32 | pavel e36  | 37.48.37.* Reagovat

RE: spojka

Nepiš furt měnily- je to trapné,pokud nejste ženy tak určitě měnili.

21.07.2015 | 22:12:25 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: spojka

Trapnej seš ty,já tady neřeším jaký i/y kde napíšu ale věci kolem aut tak se běž zapsat do kroužku českého jazyka a neotravuj tady.

21.07.2015 | 23:12:51 | pavel e36  | 37.48.37.* Reagovat

RE: spojka

Až tak se tě to upozornění dotklo?

22.07.2015 | 00:46:48 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: spojka

Víte, taky nechápu Vám podné opravovače, ať je to na jakémkoliv serveru. Tak se spletl, no a co? Myslím, že to tady je, až na Vás, každému jedno. Jak správně kolega poznamenal, nejsme tu na kroužku ČJ. Takže forma zde nevítězí nad obsahem. Snad tam nemám žádnou chybu...

Chlapi, opravdu vydrží spojka a dvouhmota i 250 tis.? U služebního Focusu II 1.8 tdci se měnila spojka i dvouhmota ve 110 tis.

24.11.2015 | 13:28:56 | Honza  | 213.155.37.* Reagovat

RE: spojka aj 500.000 km...

iba antitalentom nevydrží .

03.03.2016 | 20:48:33 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

Komentář byl smazán administrátorem

 

18.12.2024 | 04:19:58 | îďčńŕíčĺ ňóň  | 37.212.87.*

Komentář byl smazán administrátorem

 

14.11.2024 | 10:58:39 | âç˙ë  | 37.212.80.*

RE: spojka

Tak to věřím, že to nasere. Ano, ať jdou ....

31.08.2015 | 15:07:09 | Trevis  | 46.227.13.* Reagovat

RE: spojka

Tak kvalita zpracování šla dolů to víme všichni ale to neni jen VW group to je všude ... Dvouhmota po 90tkm neni nic neobvikleho pokud se s autem jezdí spatne ... Nejenom prudké rozjezdy jí škodí ale i podtáčení motoru :)

03.03.2016 | 12:15:27 | David  | 37.188.138.* Reagovat

motor

po vymene rozvodov a sviečok motor začal cukat,nevieme najst pričinu. za každu radu dik jano.

05.06.2015 | 07:05:29 | jano  | 91.221.113.* Reagovat

RE: motor

skús napísať na autobazar eu, do fora, najskôr zbabraná výmena rozvodov, preskočenie zubov, zlé sviečky a podobne.

05.06.2015 | 08:54:57 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: motor

A kdopak to měnil? Že by nedokázal diagnostikovat takovou banalitu? Nebo že by samo-domo?

06.06.2015 | 19:01:32 |   | 89.102.162.* Reagovat

Golf 4 1,9tdi 66kw či oktavia 1,6 75kw

Dobrí mám Golfa 4 1,9tdi 66kw rv.1999 je v perfektnom motoristom aj technickom stave ale potrebujem niečo väčšie ponúkajú mi oktavia kombi 1,6 benzín 75kw rv.2001 mám meniť? ďakujem za názory. cago Janči

23.05.2015 | 16:37:40 | Ján  | 85.162.114.* Reagovat

potreboval bych poradit

Zdravim chci si koupit octaviu 1 ale potreboval bych poradit jestli v benzinu nebo v nafte a co je tak nejlepsi motor s jakym obsahem. Dekuju za odpoved

04.01.2015 | 13:37:57 | mark  | 88.100.164.* Reagovat

RE: potreboval bych poradit

1.8T

04.01.2015 | 17:14:33 |   | 37.48.36.* Reagovat

RE: potreboval bych poradit

To máš úplně jedno. Různé bolístky mají vlastně všechny. Které auto je dokonalé? Taky záleží na tom, jaký máš proběh km. jestli jezdíš hodně a dálky, nebo jenom okolo komína.

04.01.2015 | 17:46:13 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: potreboval bych poradit

Nejlepší je nafta 66 kw pak 81 kw a sdi,ale narazit na dobrej kus bude problém a téměř nadlidskej úkol.Zbytek už bych posuzoval podle stavu než podle motoru.

04.01.2015 | 18:26:12 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

rposim o radu

Zdravim, prosim o radu. mam octavku r.v.97 74kw, a zacala me zlobit eletrika, postupne se rozsviti kontrolky od ABS, pasu, rucni brzdy, auto zacne houkat a uplne umre.[po predchozi zkusenosti jsem mel za to ze odesli clanky v baterce], dal jsem novou baterku, nechal jsem zmerit alternator a normalne dobiji, Po cca 10 dnech provozu na novou baterku auto dela to stejny. nemate s tim nekdo zkusenost? dik

30.12.2014 | 15:07:43 | petr  | 198.175.152.* Reagovat

poradit

Zdravim..mam problem se startovanim..starter toci baterka je dobra ale jak kdyby tam nesel benzin..pak z nicehoz nic tak na podesate to chytne

20.12.2014 | 13:19:15 | milan  | 37.48.37.* Reagovat

RE: poradit

robi to rozdelovač treba ho vyčistit ide tam vlhkost alebo snim pohybat

04.10.2015 | 11:25:32 | lubo  | 178.143.220.* Reagovat

Poradte

Mám octavku 1.6i automat rv.98 a zajimalo by mě jaký převodový olej patří do auta a jak často se má měnit. Jo a taky na kolik to asi přibližně vynde. Díky moc

13.10.2014 | 19:44:00 | Luke82  | 46.39.182.* Reagovat

RE: Poradte

A pana Googla už ses ptal? Na Škodawebu se také hodně dozvíš. Trocha samostatnosti neuškodí :-).

13.10.2014 | 20:33:02 |   | 78.102.189.* Reagovat

prosim o radu

kde se nachazi moturek na sterace u oktavki 1.6 nebo co to muze bit kdiz sterace jdou a pak se spomaluji a dou tesce

25.06.2014 | 22:09:06 | radek  | 83.208.126.* Reagovat

RE: prosim o radu

Zkus zkontrolovat táhla u Octávek to často hnije...:)

26.06.2014 | 18:05:57 |   | 62.245.124.* Reagovat

špatný rozjezd

Zdravím nevite nekdo, pri rozjezdu na jednicku a zaradenim dvojky auto vubec nejede a polovine dvojky se to chytne a jede normalne.pri vyssich kvaltech to nedela jen pri rozjezdu.nove svicky, cistena skrtici klapka nebo jak se to jmenuje.uz nevim jak dal.na diagnostice zadna chyba.dekuji

08.11.2013 | 11:23:39 | Petr  | 37.48.33.* Reagovat

RE: špatný rozjezd

Ahoj, mam ted stejny problem. Jak jsi to nakonec vyresil? Diky

15.01.2016 | 16:45:47 | Kuba  | 109.81.210.* Reagovat

Pozor na autobazary

Recenze dobrá, avšak tyto auta prodává stočené především autobazar Trotina. Sám jsem jim Octu prodal a jelikož jsem zdaleka tak to za týden prodávali stočené o 50 tisíc kiláků. Osobně bych tam všem autům přidal tak 30 tisíc...jde tu o to, že člověk se řídí třeba tím, že v určitém počtu najetých Km má vyměnit rozvody atak dále..

17.09.2013 | 18:34:07 | Nerezak  | 89.24.181.* Reagovat

Škrtící klapka

Prosím vás, chtěl bych se jen zeptat, kam mám stříknout ten olej na šktící klapce?? Nevím si rady. Někdy to má vyšší otáčky a po zahřátí spadnou otáčky dolů. A někdy se to dusí a pak to zase jede. Předem děkuji za rady

05.01.2013 | 17:13:20 | Stanley  | 90.177.34.* Reagovat

pomooooc !!

Zdravim mám dotaz. Mám octavii 97 rok, 1,6 55kw. Auto mi při jízdě cuká. Nedělá to pořád, někdy to jede třeba 20km v pohodě a pak to začne cukat jak kdyby se dusil motor, pak to jede zase normálně a takhle pořád dokola. Když to začně cukat, prošlapnu plyn ale otáčky nahoru nejdou, jak kdyby se motor dusil. Bylo to 3 krát v servisu, když to jel projet něudělalo mu to. Na diagnostice nic neni. Jsoou vyměněný kabely do rozdělovače, svíčky, filtry palivový, olejový, vzduchový, lambda sonda, profouklý sání.Nemáte s tím nějaké zkušenosti? Už sem do toho narvala 5000,- a závada stále neopravená. Kdyby někdo věděl prosíím info do meilu Shanie@seznam.cz diky za pomoc.

24.11.2012 | 00:16:56 | veselaopicka  | 90.176.156.* Reagovat

RE: pomooooc !!

To bude dělat ta škrtící klapka, jakýkoliv pocit od dušení, jestli to má i nepravidelné otáčky, tak je to tutovka. Jinak to může být elektrická část škrtící klapky, tam je elektronický plyn. Dál třeba váha vzduchu, ale pokud je pocit dušení, jinak to můžou dělat další věci. No a vidím, že v servisech těch zdatných lidí není moc, když se Tím člověk živí, tak přeci u takovýho obyč. motoru na to musí přijít. :(

24.11.2012 | 05:27:44 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: pomooooc !!

já jsem asi blázen, ale najela jsem s tim od tý doby co to udelalo naposled 200km a ani jedno cuknuti a předtim jsem sotva dojela domu. A mezitim jsem natankovala plnou nadrž, muže to být i něčím v nádrži ? Třeba že by tam byla sražená voda.

25.11.2012 | 19:07:06 | veselaopicka  | 90.176.156.* Reagovat

RE: pomooooc !!

Tak to bych asik neřešil s tou vodou, buď jsi jezdila na výpary, tedy jestli to cukalo od špatného přívodu. Taky se stává občas, když máš málo v nádrži a umírá palivový čerpadlo, tak něco taky dává takhle vědět předem. Stačí se zeptat mechanika, jestli může zkontrolovat to čerpadlo jestli běží na 100%, nemusím tu popisovat jak se to dělá, stejně asi na to nesáhneš. :D
Ono je to takový no člověk se snaží nejdřív rozdělit čím to může být, jestli to dusí, tak vzduch, jestli to netahá tak benzín a jestli doslovně cuká , nebo zlobí otáčky většinou elektrika a pak dále. Ale u každýho auta to může být jiný a nakonec to může dělat úplná blbina, na kterou by normálně člověk nenarazil až když to pořádně projde pohledem...:o)

26.11.2012 | 06:31:17 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: pomooooc !!

Tutově škrtící klapka.A když né tak něco jiného a když ani to né tak možná ventilky v kolech a pak už zbývá jen ta vylučovací metoda.Hlavně že se tím člověk živí.Opravdu jsi mu poradil.Něco jako horoskop.Pěkně děkujem.

17.09.2013 | 19:15:59 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: pomooooc !!

Nepoznam tieto auta, ale vcera som mal podobny problem na nakladnom aute man. Tiez cukalo, nesiel pridat plyn.

Nakoniec to boli uvolnene kontakty na baterke, kedy obcas vynexavalo dopravne cerpadlo.


Mozno je to uplna hlupost, ale jeden nikdy nevie. Po vymene svoriek na baterkax ide ako slak.

24.11.2012 | 16:26:08 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

škrtící klapka

chtěl bych se zeptat, kam stříknout sprej na škrtící klapku??

13.10.2012 | 15:41:04 | Stanley  | 90.177.34.* Reagovat

Chiptuning

Jestli ti mužu poradit takjdi do kvality a hlavně za někým, kdo temu rozumi a neni to žádný fušar. Běž do bit power nebo ur-tuning. Tihle frajeři ti to udělaj a nemáš s károu nikdy problém. Věř mi mám s nima zkušenosti.

11.07.2012 | 10:00:14 | Zinomotors  | 85.162.72.* Reagovat

RE: Chiptuning

Nevěřím,takových zkušeností už bylo...

11.07.2012 | 13:48:22 |   | 88.102.67.* Reagovat

Prosím o radu

Zdravím mám Octávii 1.6 74kw.denně v provozu,ale mám asi problém s elektrikou.Když k večeru zaparkuji,a do rána už nikam nejedu,tak ráno mám úplně vybitou baterku.Myslel jsem si,že mi odebírá proud autorádio a tak jsem ho odpojil,ale pořád stejný problém.Potom jsem odpojil auto zapalovač,protože chvíli fungoval a chvíli zase né,ale problém je pořád stejný.Už si nevím rady.I pojistky jsem procházel,ale ty jsou v pořádku.Prosím zkušené o radu.Oktuli mám 2 měsíce.Můžete psát i na email wwwtony@seznam.cz

17.05.2012 | 01:29:45 | Tony  | 94.112.14.* Reagovat

RE: Prosím o radu

najprv by som skúsil premerať kapacitu, až je baterka vybitá, neudrží šťavu. a ak je tam alarm, tak ju to vybíja ešte rýchlejšie..., alebo pozrieť, či alternátor funguje a dobíja správne, zmerať dodávané napätie.

a ak je baterka OK, tak by som skúsil pozrieť ukostrenie, ale to už pozrie každý elektrikár.

17.05.2012 | 10:07:07 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Prosím o radu

Odpojit plusovej pól a dát na svorky měřák proudu a nemělo by to žrát víc jak pár mA.Pokud to má větší odběr tak postupně vyndavat pojistky a až to přestane mít odběr poznáš ve kterým obvodu máš šlus.

17.05.2012 | 10:31:15 | Jiří  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Prosím o radu

Dělat při vypnutým motoru.

17.05.2012 | 10:33:32 | Jiří  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Prosím o radu

Zkouknout zda nesvítí v kufru žárovka když se kufr zavře mě to dělalo a nemohl jsem taky na nic přijít a byl špatný spínač u pátých dveří a pořád to svítilo a ráno byla baterie prázdná.

16.08.2012 | 15:24:25 | majk  | 85.132.159.* Reagovat

RE: Prosím o radu

Měl jsem ten samí problém ale nepravidelné vybýjení odpojil jsem světlo v kufru a mám pokoj. při kontrole někdy světlo zhaslo a někdy ne

20.08.2012 | 08:09:46 |   | 80.188.41.* Reagovat

Srovnávat se dá všechno se vším.Jaký je výsledek to je jiná věc.

07.11.2011 | 19:36:07 |   | 88.102.67.* Reagovat

Dotaz na chiptuning

Zdravim, koupil jsem v bazaru Skodovky.cz Oktávku 1,9TDI, najeto 140tis km. Jezdí super, vsechno v pohode, ale pokuju po chiptuningu. Nemá někdo vlastní zkusenost ? Je lepší nechat přeprogramovat ŘJ nebo koupit Power Box ? Je tam dost rozdíl v ceně. Máte někdo Power Box a zkušenost jak potom vypadá spotřeba ?

07.11.2011 | 10:58:56 | Jirka  | 90.177.114.* Reagovat

RE: Dotaz na chiptuning

Dobrý den.
Rád bych reagoval na váš dotaz na POWER BOX.Toto zařízení jsem si objednal přes internet na www powerbox.cz za 12990kč.Prosím vás nedělejte stejnou blbost jako jsem udělal já a rači si toto zboží objednejte přímo u němců na www.racechip.de,které vás vyjde na necelých 6000 kč.POWER BOX který jsem objednal u nás mi sice dorazil,ale zabalený ve dvou výtiscích BLESKU a krabici od něčeho od samsungu,ale co je horší že po namontování POWER BOXU do vozu jsem motor vúbec nenatočil.Prostě mi pan Hr--ka z Prahy pslal pěkný ŠMEJD!!! Ani se nechci zminovat o tom,jak marně jsem se snažil s panem Hr--ou telefonicky spojit a dostat své peníze zpět.Jen velkou shodou náhod tento pán měl u nás příbuzné kterým musím děkovat za to že mi pomohli dostat mé /za již tak předražené zboží/ peníze zpět.Ještě jednou vám radím objedávejte u němců na www.racechip.de!!!!!!!!!

19.01.2012 | 10:56:51 | Pavel  | 85.70.86.* Reagovat

RE: Dotaz na chiptuning

Dobrý den, a víte že u racechip to funguje bez problémů?A současný chip vám funguje - jak jste spokojený-výkon motoru, spotřeba?odepište prosím i na martin.jirous@seznam.cz
děkuji

12.05.2012 | 08:53:00 | Martin  | 95.85.203.* Reagovat

RE: Dotaz na chiptuning

Kupte si jiné auto, než přemýšlet nad kravinama.

03.07.2012 | 14:00:40 | Kuban  | 93.153.124.* Reagovat

RE: Dotaz na chiptuning

Za 13.OOO Kč si mohol dupať na plný plyn, ak by Ti išla aj spotreba hore o 1-2 litre, tak sa dlho vozíš,kým tých 13.000 minieš...:))

P.S. Na Tvojom mieste by som sa podakoval predajcovi, že Ta /možno/ vyliečil z netových skúseností, čí "túúningových" kecov".

Poznal som jedného majiteľa podobnej firmy...do VLASTNEHO auta by ...."NIKDY nedal ani len pos..tý "športový" filter vzduchu..:". citoval som ho.

Prečo asi,toť otázka, že áno.

03.07.2012 | 15:09:46 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Dotaz na chiptuning

Načo Ti je čip? Nešpekuluj.

03.07.2012 | 15:04:33 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

Octavka

Zdravím,mám octavii 1,6 74kW a včera cestou do práce se mi rosvítila kontrolka ASR a auto mi začlo jet na 3 válce.Mám ji v servisu,ale zatím nevím.Jsem z toho docela neštastná a snad nebude oprava drahá.Jinak spokojenost,mám ji půlroku a jezdím průměrně za 6,6l..

09.09.2011 | 16:45:18 | Simona  | 188.175.145.* Reagovat

připomínka....

zdravím.k Octavii jako takové se vyjadřovat nehodlám,jen takový "detail" a sice autor recenze srovnává atmosférický zážeh 1,6 a 1,8TD(turbodiesel),což postrádá jakoukoli racionalitu,když porovnávat pohonné jednotky,tak zážeh se zážehem a diesel s dieselem a konečně Octavia spadá do nižší střední třídy a Mondeo má své místo ve třídě střední....to pouze pro přesnost.hezký den.

05.09.2011 | 20:09:52 | madbrain  | 217.66.182.* Reagovat

Octavia

Pěkná a objektivní recenze.Přesně tuto Octavii jsme měli v rodině (r.v. 97,měli jsme jí od nového auta) a mimo místa na zadních sedačkách můžu jenom chválit.Je pravda,že už nějakej ten rok je z naší rodiny pryč,ale v dané době to byl jako blesk z nebes a dodnes neurazí svojim vzhledem.Pravda,malinko si ten motor bere více,když člověk nejezdí na spotřebu,ale to by jsem zase jako takovej velkej problém neviděl.Tímto modelem odstartovala nová éra značky Škoda a i kdo tuto značku nemá moc v oblibě,tak by měl být hrdý,že taková malinká země dokáže dělat taková auta.Ano,je to vlastně už němec,ale pořád tam je to Š,což je české písmeno :-).
Přeju hodně šťastných kilometrů.

05.09.2011 | 01:17:13 | T.I.  | 85.70.57.* Reagovat

RE: Octavia

však prave ostalo iba to pismeno

07.10.2011 | 21:37:36 | aoaoanao  | 80.87.216.* Reagovat

Řidič jenž má oprávnění skupiny B ,což je do 3500kg.Tak k tomuto motorovému vozidlu smí být připojeno přípojné vozidlo o maximální přípustné hmotnosti nepřevyšující 750 kg.Aby nepřesáhl celkem těch 3500kg.

19.08.2011 | 22:06:17 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

Já jsem asi tak před dvěma lety ,jezdil měsíc v kuse denně tam i zpět zhruba 100km se špatným předním ložiskem ,a špatnými čepy.A vždy jsem dojel.Auto za jízdy to hučelo,při rozjezdu a do brzdění při natočeném volantu na pravou stranu praštilo v kolech,a při ráznějším sešlápnutí brzdy s rychlosti kolem 110km se auto tak trochu třáslo díky tomu ložisku.Ale vždy jsem dojel,a nebyl problém ale to byla situace že člověku nic nezbývá a bud pojede vlakem nebo autem.V ten moment jsem neměl na vyhazování peněz za auto.Přišel s tím nový byt první nájem atd.Takže někdy nic jiného nezbývá.

17.08.2011 | 14:23:31 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

RE:

a co z toho vyplývá? že Octavie je držák že???

a v jiných autech se s mrtvýma ložiskama a čepama zajisté jezdit nedá.....

03.07.2012 | 14:02:38 | Kuban  | 93.153.124.* Reagovat

RE:

Tady nejde o kvalitu ložisek, ale o to jaké jsou tam brzdy v tom kole.
Pokud Ti ložisko křupe a máš tam brzdy kotoučové, ať v předu či vzadu, tak ti celé kolo drží na těch brzdových čelistech. Ale kdybys tam měl brzdy bubnové, tak Ti to kolo UPADNE. Takže pokud vám ložisko dělá pazvuky, okamžitě vyměnit. :)
A dobrá rada je, kupovat auto s kotoučovými brzdami i v zadu. :)

09.11.2012 | 05:29:18 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE:

Tak to si teda neviem predstavit, ako sa moze koleso drzat v tych brzdovych celustiach.... Si si isty? P.S. Najlepsie su vzadu BUBNOVE brzdy. Sice brzdia slabsie, ale je s nimi svaty pokoj. Na mojej ex 406 z 2000, asi 450.000 km.... Stale OK. A povodne, od nova.

09.11.2012 | 19:54:32 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE:

U bubnové brzdy se to ložisko odlisuje silou jízdy a kolo vypadne i s bubnem a nábojem kola. Středový šroub udrží pouze spodní část ložiska. A vrchní doslova vyklouzne.

Takže u bubnovky jestli je sebemenší náznak opotřebení ložiska OKAMŽITĚ zastavit, ani nedojíždět, zničíte si celý náboj a nebude to stát stovky, ale tisíce. Vím o zkušenostech, že stačilo 300metrů. A čím vyšší námaha, tím dřív. :)

Další nevýhodou bubnové brzdy je rez, jakmile auto nějakou dobu stojí, tak ta bubnová brda brzdí kolo, nebo naopak vůbec nebrzdí a zasekne se, to nepoznáš. Leda na mokru či zabržděním smykem ve chvíli, kdy to potřebuješ. Neustálé zasekávání prasátka a vylítávání těch pružinek. Dokonce po dlouhém stání tedy koupení ojetiny z bazaru, se můžou ty desky odloupnout a zablokovat zadní kolo, to je ale mizivé procento. Bubnovky potřebují velmi pravidelně jezdit, nebo udržovat.
Správně se bubnovka každoročně po zimě musí rozebrat, očistit od rzi vyměnit pružinky a natřít. Bubnovka je náročnější na údržbu. :)

U kotoučovky ten řev v zatáčce znamená, že opotřebené ložisko se už otírá a má tendenci vypadnout a jede na sucho, ale nemá tam vůli na vypadnutí, Kolo je připevněné ke kotouči a tam je vůle mezi čelistí a deskama sotva nějakých pár milimetrů. K vypadnutí kola potřebuješ šířku ložiska, tedy cca 5cm.

Ta kotoučovka má MNOHEM více plusů. Natírání je jen pro efekt, prostě člověk už si zvykl starat se obrzdy, nebo tuner co má hliníky a brzdy jdou vidět.

Opotřebení brzd stačí prohlídnout sundáním kola a okem. U hliníkových kol stači sáhnout prstíky a destičky zase zvukem, že pískají. :)
Neznám výhody bubnů, je to asi jako 10:0 pro kotoučovky.
Tohle nechápu, najel jsi milion km, to už ani není štěstí, přestávám tomu věřit, že dáváš přednost bubnům. :(
Mě bubny vypekly tolikrát, při smyku, a ručce že bych mohl říct, je to takové kur.vstvo jaké svět nepamatuje. Ale na motorku a kolo jsou v pohodě. Pro mě jsou bubny, prostě to, že je to nutnost další pravidelné údržby. Díky takovým zkušenostem už nejsem schopný jezdit ani 160km/h. To bych si dovolil jen s kotoučovkama. :)

10.11.2012 | 08:15:36 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: neprehanaj. lozisko mi zacalo hucat v grecku, dosiel som domov a este nejakyx 10000

Km som navrkal. Neviem co si to mal za vraky, na 406 som za tyx 387.000 km asi 2x kontroloval,vycistil a nastavil rucnu. Oproti kotucom som usetril cez 30.000 skk.natierat predne kotuce farbou je uxylne, lebo ked ich rozpalis, takej farby niet,aby vydrzala. Radsej kupit ok kotuce, tie nehrdzaveju. 406 nie je thalia,ci skoda 120....

10.11.2012 | 16:56:49 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: neprehanaj. lozisko mi zacalo hucat v grecku, dosiel som domov a este nejakyx 10000

Ne já Ti nevěřím ani nos mezi očima, když nevíš co se natírá a proč se to natírá, ty kráso to je konec, já brečím, víš koho mi připomínáš? Budu Ti říkat Piťo. :))))
Ander k Piťovi : "Piťo chodz natrieť Okna". Po 3 hodinách
Piťo volá : "Ander aj rámy?" :)

10.11.2012 | 18:10:18 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: neprehanaj. lozisko mi zacalo hucat v grecku, dosiel som domov a este nejakyx 10000

Jeden somar si daval natierat brzdove kotuce v servise, este dva dni sme sa na nom smiali. Smutne je, ze na Tebe sa nesmejem, lebo vidim, ze by si strasne xcel mat viacej penazi na lepsie auto a viacej jazdit.kotuce mi vydrzia max.tych 150.000 km,takze po 2-3 rokoch idu prec.nestihnu zhrdzaviet. Na x5 maju vyse roka po vymene, su uplne nedotknute. Vsetko zalezi od kvality materiali. Ziadna farba im nepomozu, ked su z hnoja. Neviem ci som tu uz pisal,na ex406 je uz cca 450.000 km a bubny su povodne. Ale to uz je asi nad tvoje xapanie...

10.11.2012 | 18:50:06 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: neprehanaj. lozisko mi zacalo hucat v grecku, dosiel som domov a este nejakyx 10000

Doprd.le co to tady vymýšlíš, schválně se kouknu do prodejny náhradních dílů a čumím 2.0Hdi 66kW žádný bubnový brzdy nemá. Čumím do katalogu pro jistotu a tam vidím, aha kotoučovky v zadu a ve předu chlazený, čumím na ostatní motorizace a bubnovky nikde.
Panebože vždyť tys neměl ani rozebrané kolo a mluvíš tady o brzdách, ani nevíš jak se co natírá a udržuje, tak jsi asi šteloval maximálně ruční brzdu a ta se dá štelovat i u rukojeti. Tys asi nevytáhl paty z interiérů vozu a vymýšlíš jak tu máš nahrkané km. A já tu mám tobě říkat, že Peugeoty 406 dozadu bubnovky nedávají? Né tysis tam speciálně kvůli ušetřeným prachům, ty bubnovky nechal namontovat, jen abys blbě brzdil, takové speciální přání zákazníka, nebo speciálně dovoz pro slováky, že...:D
Já "nahrkané" km nemám, pouze tak 300tkm, s 12 auty, včetně tísícovky km u V3S, Zetoru a Zilu ale za to, jsem chodíval do "garáže" kde se střídali denně 4-5 aut, přes víkendy někdy až 10 aut různých modelů, pak už se to ubralo, většinou opely, Škody všech modelů. Ale ukázaly se tam i jiné značky, pár amerik a taky japonců. bylo jich dohromady stovky. Rád jsem vypomohl, na oplatku vypomohli mě, a nebo mi dali sveza. Teď už ale ty kluky to živí a v garáži už je pusto, maj rodiny a v práci jim to stačí, a občas se pozdravíme atak, jednoho si volají po celý republice, druhý pracuje v autorizovaným servisu, třetí v automobilce,... tak bych mohl pokračovat. Krom mě a dalších 20 kluků a holek, protože jsme se tam přichomýtali a nechodili tam denně, a kteří tam nedělali vyloženě naplno ale slézali jsme se tam protože si člověk pokecal a nechal si poradit od aktérů a mohl si montovat sám a pak se jen zeptal, kde si nevěděl rady. A bavilo mě kutit a poznávat nové věci. Byla to taková dobrá parta. Místo dovolené jsme jeli pro auto, motorku x krát a jednou i s tou tvojí herkou 607 2.2hdi, můžu říct, že ty žluté kožené kloužou v zatáčce, ne neřídil jsem to, jeden koho si obvolávají tak ten to měl necelý rok, pak to prodal druhému a ten se toho zbavil, a už jsem o tom autě nevěděl, ani né po půl roce, prostě Peugeoty v dieslu od 2002 výš, jak na to člověk nemá speciální nářadí a diagnostiku, tak pryč s tím, to vám nikdo nespraví jak to nemá v hlavě. A to se tam spravovaly Mercedesy i jedno Sko, Jeep, Nissan Patrol a x. neskutečných modelů VW Tiquan, bylo jich hafo, no asi vše co se dalo běžně potkat na cestě.
Většinou jsme lítali ve 4 klucích, na den či dva, kdo měl čas atd. pro nějaké auto místo dovolené.
Já, že chci jezdit? Ani né mám fobii z protijedoucích vozů, a jezdim jen když fakt musím, necítím se za volantem dobře, jak na cestě není oddělený pruh jako na dálnici, už jsem celkem dost boural a pořád to mám před očima, jednou jsem se střetl i s autobusem, auto na sračky, ne bylo to jen ve 40km/h, takže pohoda se zdravím, ale šok pěkný, ale hrozně se tu vyžívám, jak tu něco napíšu. :)))

11.11.2012 | 01:19:54 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: neprehanaj. lozisko mi zacalo hucat v grecku, dosiel som domov a este nejakyx 10000

Si uz smiesny, pozri si 406, 2000 r.v, kupovana na svk,66 kw. Vzadu ma bubny. Este raz:BUBNY. Ci robili zvlast podvozok pre vych.trhy netusim,ale mal som bubny. Asi sr vybava, este s manualnou klimou. Zavolaj si do peugeot servisu ty expert. Nestrapnuj sa.

11.11.2012 | 07:59:58 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: neprehanaj. lozisko mi zacalo hucat v grecku, dosiel som domov a este nejakyx 10000

Fajn, ohledně toho vypadnutí kola, zažil jsem to, sedíc vzadu, po 300metrech rachotu mělo kolo už tencenci jít ven, zkušenost s kuželovitým ložiskem koncernu VW, nepamatuju se model. Ať neházím všechny auta do jednoho pytle.
Ohledně toho opotřebení bubnů. To takhle nejde vůbec porovnávat, smíchat kotoučovky s bubnama do jednoho pedálu, to značí, že zatímco přední kotouče už dávno brzdí jemným sešlápnutím, tak bubny nic. Dokud se nešlape hodně slušně na pedály a kdy to člověk zažije, já většinou lechtám a dobržďuji motorem. Zkuste na technické lechtat pedály a uvidíte, že nic. K tomu opotřebení. Někdo brzdí za 100km 10x, někdo 1000x. Takže třeba ty najedeš s kotoučema 150tkm, což je docela hodně, obyč. 60-80tkm a už se to mění, nebo alespoň vyrovnává, bo už to má drážky po xtém vyměnění destiček.
A s tím natřením,...ne raději o ložiskách, já prostě říkám, že ty bubnovky maj šílený riziko. Může to být špatně namontovanými ložisky a kolo může upadnout, z výroby to asi nikomu neupadne, to by se stávalo docela často. Někdo říká přiliž dotažené, atd. Prostě momentový klíč je nutný tam, kde se dělají ložiska, bo povolit před dotažením u ložisek to taky není zrovna geniální rada. Já si dělal ložiska několikrát a nic mi nespadlo. Ale pokud se kupuje ojetina, tak to může zavánět průserem. A kdo to má všechno prohlížet u auta. Je toho tolik...A o opotřebení ložisek to taky nesvědčí, že toho má auto hodně km najeto, stačí jak to rok stojí venku, zatuhne to, nebo dostane se tam vlhkost a ložiska se mění.

11.11.2012 | 14:39:30 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: neprehanaj. lozisko mi zacalo hucat v grecku, dosiel som domov a este nejakyx 10000

Docital som tvoju tiradu do konca.... Radsej pis fejtony a netrep. Ja zase neznasam dialnice. Mimoxodom, dost slabo klames a vymyslas si, ale nexcem ta zhadzovat.sam sa....

11.11.2012 | 08:08:34 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

Dálka a odtah

Já bych to tak neviděl špatně s těma starýma herkama. Můžu podotknout, že největší riziko je dálková jízda s maloobsahovým vozem nízké třídy a ono s takovým vozem se vyráží 1-2x za rok. Další riziko je jízda s vozem, který má přehnanou elektriku a x čidel, např.start tlačítkem, nebo motor, který se snadno přepne do nouzáku.
Ale i tak dálku dojet je o malém štěstí a tedy i malé radosti z dokončené jízdy, může se stát hlavně problém s chlazením, zácpy, nebo prasklý chladič vlivem najetí na cokoliv, nebo třeba i nějaký zajíc přes cestu.
Je spousty rad na netu jak se připravit na dálku, já si tedy beru tmelové lepidlo na kov, náhradní klíňák, univ. nářadíčko, měřák, no a samosebou povinná výbava, ostatní důležité věci jsou na benzínkách. Ale i to, pokud nastane problém třeba s ložiskem kola atd. prostě člověk nikdy neví.
Jinak odtahovat vůz do servisu domů je absurdní, zvláště, když servisy jsou na cestě, třeba i levnější. Buď se zdržím, nebo se pro něj vrátím. Odtah bych si zařídil jen pokud bych si spravoval auto sám doma. Taky se mi stalo, že jsem zadřel a zůstal v poli to bylo prvně, ale taky mi jinde zase odešla převodovka v lesních kopcích. S motorem jsem to vyřešil po svým, odtáhl to domů a vyměnil si motor svépomocí u známých, a u druhé varianty tedy převodovky, jsem na to neměl nervy a už věděl svý. Tak to nechal odtáhnout do nejbližšího servisu, protože tohle servis taky nabízí ve svých službách, stačí zamknout auto a domluvit se a někde jsou i tři a více servisů na výběr v okolí, mám navigaci, net v mobilu, a můžu si přeci vybrat, prostě při dnešních možnostech je to takové úsměvné si nechávat odtáhnout auto domů. :o)

16.08.2011 | 20:29:25 | svlastik  | 82.209.32.* Reagovat

RE:Dálka a odtah

Ja si beriem na vozíku za sebou náhradné auto. Takto je to najistejšie. Čo ak bude málo lepidla?

P.S. Ak by Ti kľaklo auto niekde v F, DE, S, N, NL.... a máš auto za 3-6-8.0000 eur, tak sa Ti určite oplatí zavolať domov, poprosiť kamoša, nech si požičia vozík/10-15 eur/deň a za ďalších 100-150 ho máš doma.

Ak sa Ti to stane vonku a máš plnú buksňu/peňaženku/..OK, ale musí to byť chyba, ktorá je ľahko opraviteľná.

Inak človek nechá aj auto v servise, ako zálohu na faktúru:))

16.08.2011 | 21:51:52 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:RE:Dálka a odtah

Lepidlo slouží pro děravý chladič, prasklou trubku z brzdových částí, nebo pro děravou palivovou nádrž atd. Já nevím, mě už se v dálce stalo spousty zajímavých věcí a né jen provozem auta, jakože spíše překážka na cestě, zvíře atd, tu člověk škrtne do díry. Ale jen 2x mám zkušenosti s odrovnáním. Nepočítám bouračky, ty byly vícekrát. :D
Stalo se, že upadl i výfuk, ale drát se dá sehnat v železárství nebo jakkoliv, taky to nevadí provozu a dá se s tím bez problému odjet.
Teď jsou dálnice a většinu cesty se dá odjet v klidu i spoustu km, ale zajet někde mimo a může nastat problém.
Už jsem taky vezl na vozíku a jeden kámoš? Si děláte srandu né? Né na to je potřeba aspoň 4 kluky včetně sebe, aby byli schopní dát nestartující vůz na vozík, nedejbože, jestli by upadlo třeba kolo, tak je šlus a rovnou si půjčit odtahový vůz, ten totiž má NAVIJÁK.
A toho kámoše jak říkáte a ty ceny, tak by to musel být nějaký obětní beránek. Vozík nevím jak na slovensku, ale v ČR slušný stojí cca 1500,-(tj.60 éček), ta cena co jste uvedl, to je tak dvoukoláček pro píseček. :D. A auto v plné náloži žere 2x tolik a k tomu se stane jak naschvál, že nikdo v okolí nemá nebo nepučí auto k takovým úkonům pokud nemá alespoň malou dodávku, za kterou i když je to hodně dobrý kámoš si veme alespoň 7kč na km(počítat cestu tam a zpět), protože ví co to žere při takovém zatížení a jak to ničí nejen spojku.
Pokud někdo má někoho, kdo mu ještě přidá na palivo že se projede od radosti a nevadí mu, že si odrovná auto. Fajn, tak se k tý ceně cca 150 euro dostanete :D
Odhad odtahu je tak kolem 20 tisíc na 1tisíc km tedy 800 éček a to počítám se svačinkou kávičkou obídkem na zastávkách pro svý 3 kámoše.
Takže sečteno podtrženo, jak nemáte přímo kámoše odtaháře(tedy s odtahovým vozem), tak jste vyřízený, jinak si účtuje od 25kč/km co vím.

17.08.2011 | 08:48:48 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:RE:RE:Dálka a odtah

Jo, to jsou zážitky se starými auty :-) Raději nové malé, než staré velké. Zkušenost.

17.08.2011 | 15:59:21 |   | 89.103.103.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

Tak to určitě ano:)

17.08.2011 | 16:22:34 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

RE:RE:RE:Dálka a odtah

Vozík za osobné auto, brzdený, s nosnosťou do cca 2 ton...., 2 nápravový si môžem hocikedy požičať za 15 eur. Tak, aby s OSOBNYM auto nepresahoval celkovú hmotnosť 3,5 tony, lebo už začínajú Rakúšania buzerovať, že treba E1...., ako u drbnutých.

Osobák, normálny zoberie 7-10 litrov, nech je to tam a späť 2000 km, čiže 200 litrov nafty,naviják to má.

Obyčajne sú všade iba ľudia, stačí rukami.nohami poprosiť..., zatiaľ vždy ochotne každý pomôže.

Takže, nech je to 200 x 1,5 eur, + známka, v DE netreba, 2 dni na odťah... max 300.

Kamoš je kamoš, tak, ako by som ja nezobral viac, ako je nafta + obed+ píííívo, tak nezoberie ani on....

A fakt vidím, ako Ta nemec pustí s padnutým výfukom, deravou nádržou, či deravou brzdovou trubkou:))

Zoberie Ti tabuľky, zavolá odťah, dole z diaľnice, pretože málokedy sa Ti to stane na benzínke..., odťahovka minimálne 200-300 eur za pár km, tam Ti pôjde stojné....

A reči o tom, ako upevňuješ výfuk drôtom... Ty kokos, Ty si riadny expert.

To ta akože dovezú do servisu, ponúknu zdvihák, nech sa páči, opravte si sám?!:)))

Skočíš si do železiarstva, ochotne Ta tam dovezú, s drôtom priviažeš výfuk...., chá-chá...., 2 dni ma bude skrúcať od smiechu.

Švejk je šuviks.

17.08.2011 | 22:58:31 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

Celkovou hmotnost člověk nepřesáhne 3.5tuny. To by musel tahat 2 auta. :D Vozík nemá víc jak 500kg.
Tak fajn, nechám vás na těch 10 litrech je to reálnější. Jinak auto může tahat, ale musí mít na to tažné. O nějaké střední třídě a níž si může člověk za hranicema zdát, s autem co na to není stavěný, to je tak na lano a do 200km, i to jsem zažil, celkem zábava takhle jet na laně bez posilovače a brzd. :D Takže tažné kolem 1750kg má diesel obsahem asi tak od 2,5, model vlajkové limuzíny,SUV,MPV,Offroad,a výš. Třeba ta X5 co jste měl ideální tažné vozidlo, které může dát spotřebu cca 7-10litrů s vozíkem a myslím, že má TZ dokonce na 2,5t. :))
Obyčejně znám půjčovny vozíků, ty vozíky stojí venku a jsou zatuhlé, a zprvu ložiska a bubny brzdí, než se sjede rez, prach a špína, takže prvních 300km to žere vážně jak tank. Ty "navijáky" co jsou na "vozíku", slouží hlavně pro zajištění proti sjetí auta z vozíku, mi se s tím nepovedlo povytáhnout ani motorku(nebyl jsem na to sám). Naopak, sotva se s tím dá hýbat jak je to zarezlé a nepromaštěné, doporučuju nepočítat s tím. V pátek si půjčim vozík za 800(30eur) a v pondělí ho vrátim, ale nesehnal jsem levnější, asi máte známé. Některé půjčovny mají akce vracení do nejbližší otvíračky za stejnou cenu. Ale to jsou vyjímky, takže jsem počítal s těmi 1500,-
Těch 300 eur je reálných jakž takž na hraně s úsporným autem, o kterém nevím, fajn.
K výfuku, atd. tyhle všechny závady nejsou vlivem auta, ale provozu, takže ten výfuk o něco zavadí a servou se ty gumové držáky a spadne, to je běžný jev i na okreskách atd jak ten výfuk není krytý a vyčuhuje hrana. Tohle se dá přidrátovat. Zvedák má každý v povinné výbavě. Všecko se dá zalepit lepidlem, problém je jen s brzdama, tam je větší tlak, tak to chce trošku zručnosti a únik tam bude, ale dojet se s tím dá. Nejde o to pouštění policistů, jakože spíš jestli to auto nechladí, nebrzdí, nedobíjí, tak to prostě nepojede. Na dlouhé cestě nemusí hrozit jen propíchnutí pneu. Chudý člověk si musí poradit, bohatý na to má odtah. :o)
Jinak servisy, německé vozy mají levnější servis ve východním německu, než v západním česku, poláci jsou nejlevnější vůbec, rakůšáci jsou dražší, ale drží se oprav normohodinami, takže žádný čekání týden na opravu, ale rakousko je kousek, to mám více méně od zkušenosti pracujícího rakušáka. Zajímalo by mě co stojí chorvati, italové, španělé.

18.08.2011 | 06:57:02 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

Najviac som na jednom aute vyše 600.000 km, výfuk pôvodný, ale neupadol..., netuším, čo by som musel na ceste trafiť, aby som ho strhol.
X5 žerie aj trávu po ceste..../na ťahanie nákladu a výplach nádrže.. fakt "super"..., inak stačí aj obyčajná Octávka.

To hovädo váži prázdne 2,2 tony + auto/1.500 + vozík 400 + 1 vdič 100 kg... a už je problém, lebo podľa nového zákona....E1, s klasickým B,C... niet šance.

S lanom v DE... a 200 km, to je na samovraždu, z diaľnice okamžite dole a policajti by Ta nepustili ďalej / jasné, záleží, či je človek 100 km od hranice, alebo 1.000

Ale auto strednej triedy stačí na odťah až-až..., aj Fábia potiahne, ak treba.

Pre vozík treba ísť do bazáru, tam ich majú vždy dosť, ani známych netreba mať, stačí OP a peniaze.

/Na 405 som dotrepal náhradný zotrvačník na gáter, nebrzdený, doma robený príves/susedov/ 1-osový!, od Liberca na Vych.Svk...,cez 800 km, vyše 1.900 kg náklad, bohužiaľ, nedal sa posunúť do stredu, tak, aby bola záťaž na guľu 50-70 kg..., takže som si zničil zadnú nápravu, ohol oje a rýchlosťou 40 km/h... fakt paráda. Dnes by som to už NIKDY neurobil.

Podobne ako na svokrovom 3.0 V 6 Teranne, na 2 nápravový vozík vyše 4 ton náhradných dielov z Moravských Budejovíc...

Na hranici som neubrzdil zo 60-70- tky a normálne som prebehol št. hranicu, šťastie, že som nepozabíjal colníkov, somár.

Našťastie mladosť-pochabosť, skúsenosti málo, takže lepšie mať viacej šťastia ako rozumu..:))

18.08.2011 | 08:37:14 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

Ale prd s odtahem a řídičským oprávněním, to by musel každý kdo si třebas veze loďku na dovolenou mít E1.
Chlap s autem a řidičskou skupinou B může mít přívěsný vozík do 750kg. To co je na něm už nezáleží kolik váží.
Největší přípustná hmotnost jednoho auta je 3500kg a 8 osob, největší přípustná hmostnost celé soupravy činí 4250kg. Do toho je třeba se vlézt.
Když se bavíme o pohotovostní váze prázdných aut, tak tam je 3500kg, celá souprava, ale to se dostaneš jak jsem už psal, se 2 autama úplně v pohodě.
Rakouské zákony jsem sice nečetl, ale myslím, že se řídíme celou evropskou unii a jednotním zákonem. Takže jestli jsou tam změny, tak pardon. Budu se muset pročíst.
Zastavit můžou díky tomu, že každý auto nemůže tahat takovou zátěž jako je vozík s autem, tak vyhlížejí prdítka nízké třídy co tahá a pak zastavují a pokutují, to je jasný a taková Fábia může tahat na svým TZ max. 1200kg. Což tahat osobák naprosto nehrozí. A zahranicemi by to byl flastr a odtah asi i té fábie. :D Octávka má taky max 1500kg, podle motorizace, no 1.6 benzín asi dokonce 1200kg, nevím. :D
Proto píšu, střední třída v zahraničí nehrozí aby tahala auto podle pravidel. Možná když má střední třída motor s obsahem 2,2-2,5 diesel, tak se dostane k 1800kg na tažné zařízení a to je tak tak o kilogramy, takže může odtháhnou zase jen menší auto... :D
Já měl dokonce 2.1kg na tažném, tak jsem mohl tahat cokoliv. Teď mám jen 1500kg. takže maximálně lano, nebo tyč, vozík nehrozí.

18.08.2011 | 09:23:44 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

E1 platí s tou "slávnou" X5..., čítaj pomalšie. je to Avia v peknom kabáte:))

18.08.2011 | 09:32:02 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

vodičák E skupiny na dvoj nápravový vozík ktorý má nosnosť 2t.jednoznačne potrebuješ.ak máš napr.auto ktoré má celkovú hmotnosť 1600-1700 kg a máš zapojený vozík ktorý má v techničáku celkovú hmotnosť 2t tak musíš mať Ečko aj ak poťaháš prázdny vozík a tvoja celková hmotnosť ak budeš sám v aute bude napr.2100kg pretože policajta to moc zaujímať nebude oni sa držia max.hmotností ktoré sú uvedené v tp,osobná skúsenosť.

18.08.2011 | 17:46:32 |   | 91.127.204.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

a ak píšeš že nezáleží koľko vezieš na vozíku z povolenou 750 kg hmotnosťou tak si na veľkom omyle.ešte si sa asi nestretol v nemecku z BAG políciou pretože keby ťa tí zastavili a zistia výrazné prekročenie limitu tak tá pokuta aj s týmy nákladmi na odťah ťa víjde na toľko že si to 10-12 ročné auto kúpiš.

18.08.2011 | 17:54:35 |   | 91.127.204.* Reagovat

PRESNE TAK. Ak človek veci neznalý si to šinie takým Rakúskom s H. Sorento, za sebou lodička, čln,

hmotnosť auta a NOSNOSŤ!! vozíka je celkom cez 3.500 kg, tak Ta šupnú na kraj, pokuta a zavolaj si koho chceš, ale musí mať E 1.

Sám som tomu neveril, ale sused, lekár, si to švihol z Talianska, cez Rakusko....počas dňa!!:)), čistý blázon, cez Rakúsko iba cez NOC sa musí jazdiť...

....za hranicou, smerom od UDINE ho stiahli na prvé parkovisko, bývala colnica, kukli papiere, asi 200 ečiek, ešte sa somár pochválil, že pred 10 dňami išiel do IT a "nič", tabuľky dole, ďalšia pokuta a čakal do druhého dňa, kým sa našiel chlap s E1....

V aute 3 deti, 2 malé, policajt ho mal v ...., spali v aute, ako cigáni.

Na SVK to ešte policajti neriešia, ale ako sa rozbehli "esúvééééčka"...., zacítilam únia čistú ryžu.

Bacha na to!!

18.08.2011 | 22:07:38 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

Tak původně jsem nechtěl na to reagovat, protože tolik kiksů co jsi popsal, za tak krátkou dobu, tak si myslím, že nemáš ani řidičák B a neviděl jsi v životě ani malý TP jak auta, tak i vozíku. Ale jestli se tu strhne debata, tak radši odpovím.
Takže polopatě a znova, už jsem to psal nahoře. Člověk, který má ŘP "B" může vézt jedno vozidlo do 3500kg s 8 osobami a dohromady s tímto vozidlem také přípojné vozidlo do 750kg. KAPIŠTO???
Pro ostatní už to není potřeba rozepisovat a dokonce podruhé, ale pro tebe, jelikož neumíš asi sčítat, je nutné abys na celé soupravě nepřekročil max. povolenou hmotnost 4250kg.
Jestli máš na mysli 3500kg pro soupravu, rozumí se tím váha provozní uváděná v TP. Takže to platí tímto způsobem, že u vozíku nesmíš překročit provozní hmotnost 750kg, s ostatními si můžeš hrát a kombinovat, takže tvůj uváděný příklad celkového zatížení včetně vozidel 1700kg auto plus 2000kg vozík celková hmotnost nebo povolená obojí je stejné je stále v normě (pořád menší než 4250kg).
Ohledně toho že nezáleží kolik toho vemeš, to jsem chtěl jen napsat, abychom se mohli distancovat povolenými daty nosnosti vozíku, ale zabývali se zákonem, který určuje tyhle pravidla.
Což nevím a myslím, že ani hledat na netu neumíš, protože zákony o pozemních komunikacích jsou veřejně přístupné.

19.08.2011 | 06:28:42 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

Aha tak pro jistotu jsem se koukal jak je to v zahraničí a letos od 1.7 je tomu v zahraničí jinak.
Takže abych se tu nedělal za blbce, opravdu do 3500kg v zahraničí tomu teď tak je, jinak Ečko nebo 500 éček policistovi na ruku. :(
A pro 4250kg je třeba mít B plus kód 96 což je novinka od minulého měsíce, kterou tady v čechách nikdo v autoškole nenabízí, aby byla dopsána do ŘP. Jedná se asi o nějaký doplňkový test zručnosti. Takže za hranice kombinace pouze do 3500kg, nikoliv do 4250kg(které v čechách zatím můžou být).
Navíc vždycky musí být těžší vůz než vozík, takže už nebude žádné Favouš potáhne na lano žigula, jinak můžou stavět a pokutovat. :(

19.08.2011 | 07:34:15 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

Vodičák mám vyše 20 rokov+, cez 1,6-1,7 mil km, aj ked teraz už jazdím fakt pomenej, tak 55-65/ročne, ale info som vôbec nehľadal na nete, mám to od učiteľa autoškoly a policajtov.

Chcel som si požičať karavan/obytné auto/ + príves s člnom... a hups, moje C mi je na prd, nemám E..., takže šup do autoškoly, 300 eur a skúšky.

No, vys...l som sa na to. Za B som dal pred 20 rokmi vyše 4.000 KČS,ale mal som ho do 2 týždňov?, C pred asi 8 rokmi vyše 10-12, s 2 jazdami a asi 30 min. jazdy, teraz opäť....

Kašlať na celú úniu, pôjdem cez MR -Srbsko-Macedonsko do GR, tam Ta majú na háku, Rakušáci zdiveli načisto.

19.08.2011 | 20:29:47 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

dobre ale písalo sa o odvoze pokazeného auta ako chceš na 750kg vozíku asi tak viesť auto.

19.08.2011 | 21:20:05 |   | 91.127.204.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

to triedenie diskusie je na prd. ved sme to tam asi 5 x rozobrali:
Auto- ťažné, musí byť ľahké, vozík s nosnosťou 1.500, brzdený samo, vtedy sa dá, celková nesmie presiahnuť 3,5 tony.

Ak skape ťažká zdochlina, tak už iba odťahovka.

Najlepšie ísť v noci, v DE, ani A na diaľnici nás ešte nikdy nezastavili. A ani nezastavovať na odpočívadlach pre kam., či pumpy, tam sú obyčajne policajti.

19.08.2011 | 21:33:42 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

čo tu stále meleš o jazdnej súprave,nejedná sa o celkovú váhu súpravy už to pochop s Béčkom možeš tahať len vozík ktorý má celkovú hmotnosť750kg,a asi ak budeš mať naložené pokazené auto na vozíku tak nebudeš presviečať zelených že si v norme a nosnosť750 si neprekročil.

19.08.2011 | 21:34:13 |   | 91.127.204.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

750 je NEbrzdený, brzdený môžem aj 2.500 kg. Ale tu už musí byť džíp, na 607 môžem tučím 1.600 kg brzdený, takže auto 2.100 celková, a už som o 100 kg v prdeli..., ale to snáď ešte oko prižmúria.

Na vozík 750 kg dáš akurát motorku...., ak chceš auto, musí byť brzdený, kapišto?

19.08.2011 | 22:17:57 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

Pardón, asi to nebolo mne, ale paradoxne musím súhlasiť s Tebou, čo si napísal. Zle som to pochopil.

sorry.

19.08.2011 | 22:21:09 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

to bolo svlastikovi lebo napísal že s ostatným sa dá hrať a kombinovať čo je blbosť pretože na takomto vozíku možeš mať čln,stan,skúter a pod. ale určite nie nepojazdné auto o ktorom vlastne na začiatku bola reč.

19.08.2011 | 22:30:54 |   | 91.127.204.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

a na posledy z Béčkom smieš ťahať vozík-príves s celkovou váhou 750kg a nerozhoduje či je brzdený,nebrzdený,červený,modrý,ružový,veľký,malý,na všetko ostatné ktoré má v tp. uvedené aj 751 kg potrebuješ Ečko.Howgh dohovoril som.

19.08.2011 | 22:40:58 |   | 91.127.204.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Dálka a odtah

Celková nesmie prekročiť 3-500 kg. Vozik 750 kg môže byť iba za vozidlom do 9 osôb s vodičom. Inak 3.500 kg.

www.profi.vodič.sk, just som si to teraz kukol, lebo sa mi to nezdolo, že by sa až tak zmenila vyhláška.

19.08.2011 | 22:47:31 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:Dálka a odtah

prosím ťa, vysvetli mi, ako si môže auto kľaknúť?? To si možno myslel Bleska McQueena - ale ani ten nevie kľačať...možno ty si často na hodinách slovenčiny zvykol kľačať v kúte :-D

12.10.2011 | 20:48:17 | Vlado  | 92.60.58.* Reagovat

Tak na staré herce..Tak to tím pádem mužů prodat auto který je starý 10let a kupit nový co je jakože mladší tak snad lepší??.Jsou borci co jezdí s auty typu VW Golf II starý auta nad 20 let jezdí celý klub na dovolené Chorvatsko Italie atd.To aby člověk mohl jet na dovolenou autem,tak ještě aby měl speciální auto pro takové případy to je nesmysl.Neříkám když to bude auto co je na dojezd tak o tom žádná,ale s autem co je staré nevím 14-15 let.A jezdí bez problému tak nevidím důvod proč s ním nikam nejet.

16.08.2011 | 17:27:00 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

Co to máte furt s tím Chorvatskem.Že tam a zpět bez problémů.Kolik jste teda najeli 1000,2000 nebo 3000 km.Vždyť to není žádná vzdálenost ani měřítko spolehlivosti. To je fuk jestli kolem komína nebo delší cestu.To by teda byl fakt šrot který by nebyl schopen ujet cca 2000km bez problémů.

15.08.2011 | 20:47:38 | JJ  | 88.102.67.* Reagovat

To Chorvátsko= DOBRODRUžSTVO:)

Na starej herke, 1.000 km a viac z domu, to je ADRENALIN.

Pomyslenie, že ak sa to "poserie", tak je dovolenka v čudu a paštéty sa môžu vyhodiť...

Doma stačí zavolať, ale odťahovka do Chorvatska.... auto nemá často takú cenu:

Už viete prečo sú často šťastní, že zvládli Croatiu?:)

15.08.2011 | 23:15:03 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:

o) tento komentář mě pobavil-máme(vlastně měli jsme) stařičkou fiestu 1,1 r.v.93 a dovolenou v Chorvatsku s ní jsme zavrhli...ale,ona bobánek nahrkala bez problémů 30tis. kilometrů po okreskách, městě, v zimě v létě, krátké trasy prakticky se studeným motorem(3-4km) a jediné co na ní kleklo byla baterka.Jinak jen pravidelná údržba a 1x ročně servis.Na trojku vytočí 90km/h a nastartuje i v -18~C na poprvé..zabila ji až koroze. :o(
Takže dálkové trasy jsou spíš otázka psychického bloku.Motoru je přece stejně nejlíp až po zahřátí.

08.03.2012 | 16:44:26 | maxowu  | 213.191.100.* Reagovat

Octavka 1999 1,6 74kw

Zdarec chlapi taky se mě rossipala převodovka jakou tam mohu dát aby vydržela

07.08.2011 | 11:11:08 | Petr  | 88.102.40.* Reagovat

RE:Octavka 1999 1,6 74kw

Daj tam z Tatry 815, Ty vissipaný...

07.08.2011 | 14:45:32 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

Nevhodný komentář

 

18.08.2011 | 15:01:14 |   | 88.102.40.*

RE:Octavka 1999 1,6 74kw

No nejlépe převodovku do Octavie ,pokud jde o značku.Tak nevím jestli se vyplatí kupovat nová.Na starý auto.:))Použitá stojí tak 6000kč.Za novou něco přes 20 000kč možná i víc.Nová na ročník 2005 stojí kolem 100 000kč.Nebo tady je repasovaná za 12 000kč na 1.6tku auto.bazos.cz/inzerat/10751008/Repasovana-prevodovka-Skoda-Octavia-16-DUU-DLP-DUW-ERT.php

07.08.2011 | 14:56:00 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

RE:RE:Octavka 1999 1,6 74kw

Najprv by som to dal posúdiť nejakému šikovnému maníkovi, ktorý robí prevodovky. Obyčajne stačí vymeniť synchrónne krúžky, resp.poškodené ozubenie/nevyznám sa v nich, ale chalani zo servisov ich robia pomerne bežne ako fušky....

Nemá zmysel dávať starú prevodovku z vrakoviska...To, či je OK, sa zistí až po namontovaní.

07.08.2011 | 15:20:20 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:RE:RE:Octavka 1999 1,6 74kw

Pravda že převodovka s vrakoviště ,je loterie.Žádná záruka ,a po cestě domů se muže vysypat stejně jako ta stará:)

07.08.2011 | 16:27:53 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

RE:RE:Octavka 1999 1,6 74kw

Tak to bych chtěl vidět, kde najdeš jarmaru za šestku ?Mám problém s nýty na planetovém kole,jako asi každý komu se poprděla jarmara na 1.6 74kw a to ať v Golfu nebo v Oktavce. A jelikož jsou tyhle převodovky nedostatkové zboží,tak určitě za starší pokud bude mít udajně a to podotýkám,udajně málo najeto, vysolíš tak 13000kč. Za vylágrovanou chtějí loupežníci kolem 8000kč.Ale je pravda,že v Novém Jíčině je někdo kdo je repasuje a nechává je za 12000 +DPH při zaslání staré jarmary.

15.08.2011 | 20:13:02 | kuldis  | 93.99.64.* Reagovat

RE:RE:RE:Octavka 1999 1,6 74kw

Viděl jsem inzerát repasovaná za 6500kč.Ale ted jsem našel za 8500kč a zbytek 11-12 000kč.Tady je třeba za 9000kč auto.bazos.cz/inzerat/11120258/Repasovana-prevodovka-Skoda-Octavia-16-SR-74kW-a-75kW.php když člověk trochu za hledá dá se najít i za 7000kč.

15.08.2011 | 21:14:37 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

RE:RE:RE:Octavka 1999 1,6 74kw

na firemnom seate inca 3krát menená prevodovka raz použitá 2krát nová,najazdené 240000km,asi sú tam tie isté ako v oktávkach takže kvalita o ničom pretože je to častá závada takisto aj na wv polo.na renault19 417000 km ani najmenší problém pri odovzdaní na šroťák všetko plne funkčné akurát pokročilá korozia a najvetšia porucha bolo prepálené tesnenie pod hlavou.takže ak niekto píše že renckovia sú najhoršie autá a škody najlepšie tak sa len pousmejem lebo táto osobná skúsenosť ma presvedčila-že nieje všetko zlato čo je koncern.

15.08.2011 | 21:15:37 |   | 91.127.150.* Reagovat

RE:Octavka 1999 1,6 74kw

Ahoj
pasuje prevodovka z Seat Toledo-novejsi od 1999
vw golf IV
Seat Leon
VW Caddy
Sam ted resim stejny problem na Skoda Octavia I 1,6 74 kw.
Vcera jsem koupil prevodovku za 5000,- kc,coz je zadarmo.Na TDI se da koupit od 3000,ale na tu 1,6 74 kw,je to drahy,jako svina.Nabizel me jeden znamej repasovanou s papirem za 12,000...

Ta bude super.

02.09.2011 | 08:57:55 | skodavw  | 78.136.185.* Reagovat

RE: Octavka 1999 1,6 74kw

Sežeň si na vrakovišti převodovku ze slabší verze 1,6 55kw pasuje tam stejně. Převodovky které se dávali do 1,6 74kw byly snýtované a tyto nýty praskají-výrobní vada oproti slabší verzi 55kw která je sešroubovaná na věky

19.12.2014 | 04:37:21 |   | 188.75.132.* Reagovat

odpověď

Převodovka v poho, na asi 180 000 začla neznatelně pískat nebo takový zvuk, ale není to téměř slyšet.Cekově najeto 200 000.Teď už slouží jako druhé auto v rodině.

17.07.2011 | 16:10:43 |  Reagovat

dotaz

Kolik máš celkem najeto, co převodovka?

17.07.2011 | 16:07:41 |  Reagovat

Octavia 1,6 74KW-r.v.96

Nejel jsem s tímhle benzínem 100 000km a nemuho říct špatné slovo, co se motoru týká.Různé cesty, naložení, chorvatsko a tak.Spotřeba vždy okolo 7,5l.Co ale nezapomenu je praskle zadní okno, zvedačky oken a koroze kolem hrdla nadrže-to je na auto vyrobené v r.96 dost ostuda.

17.07.2011 | 16:06:00 |  Reagovat

Dobrej potřeboval bych radu, nevím si rady. Mám octavu 1.6 74kw a za studena netáhne jako by se to dusilo. při vyřazení rychlosti motor chcípne ale ne pravidelně. Už jsem vyměnil spoustu dílů (lambda, váha vzduchu, škrtící klapka, snímač otáček klikové hřídele, palivový filtr, nové rozvody s vodní pumpou) a pořád to samé ani diagnostika nic neříká. kdyby jste někdo věděl co s tím prosím písnite. Díky

26.06.2011 | 15:57:14 | Rudy Reagovat

RE:

Zdeavim, mám oktávku 1,6 75kW předělanou na CNG. Mám jí asi měsíc a měl jsem podobný problém. Pomohlo nalejt do benzínu čistič vstřiků.

29.10.2011 | 21:57:36 | Lukáš  | 88.103.197.* Reagovat

pavel

ja mam 1,6 100 konovu a som maxi spokjojny. vsade sa cvyskytnu problemy, ale mna to auto nenechalo nikde. najazdil som cca 200 000 km za 3,5 roka a ide stale, ale uz je starucka.
klobuk dolu

18.12.2010 | 19:32:48 |  Reagovat

Pavel

No potěškoště, jestli je tohle nejspolehlivější auto cos měl, tak je mi tě líto. Protože spolehlivý auto je to, které odemkneš, jedeš, zamkneš, a tak dokola třeba 6 let nebo 100 000 km (mimo pravidelné údržby samozřejmě) a nevíš co je to problém. A věř nebo nevěř, takové auto mám já a je to nejspolehlivější auto, jaké jsem kdy měl. Na rozdíl od tebe už vím, co to je SPOLEHLIVOST.

27.09.2010 | 20:18:16 |  Reagovat

For Keny

Čo presne máš ? Výkon je veľmi subjektívna vec, ťažko hodnotiť, aj keď Octavia 1.6 74 kw podľa mňa určite nie je bohviečo, pokiaľ hodnotíme výkon. To také 1.8 T 110, resp. RS 132 kw sú už o inom :-P.

27.09.2010 | 19:35:34 | Matúš Reagovat

Na to aby jsi měl pocit že to jede jako z praku bys potřeboval o 1OO kw víc. Jinak se musím jen pousmát.Mám 153 kw,a tvrdit že to jede jako z praku si nedovolím tvrdit,je to benzín nižší střední třída.Kdo si myslí že zrovna na jeho auto nikdo nemá je najivní.

27.09.2010 | 19:17:16 | keny Reagovat

Tak tento problém mám taky. Úplně stejné příznaky. Já tam dal ale lambdu nějakou levnou čínu a nezlepšilo se to. Tak sem byl v servisu a lambdu mi dali originál.. Dál mi vyměnili čidlo teploty a nějakou podtlakovou hadičku která byla prasklá. Za tepla je to už super, ale za studena hrůza.. Vůbec netáhne, dusí se a na volnoběh zhasíná.. Takže když přijedu na křižovatku tak motor zdechne.. Musím asi na reklamaci.. Má s tím někdo jěště nějaké zkušenosti?

27.09.2010 | 16:16:15 | spivan Reagovat

Netáhne

Dobrej chlapi mam jeden problém, mám octavii 1.6 74kw 1997 Nechce me nikdy tahnout za plynem, ale jen opčas, jako kdy bi se dusila, Pritom klapka je cista, kabelas neporusena,a na diagnostice to pise lamda sonda zavada, ale ta je menena, tak se nahodou ptam jestli nemate taky problem a jak ste ho resili. Trapime stim, ale jinak muzu dat zaní ruku do ohne nejvíc spolehliví auto co jsem mel. Pecuji oni vic nez o sebe a ona me to takhle vraci. Diky

08.06.2010 | 10:44:24 | Pavel Reagovat

Možnosti jsou dvě-buď vyměnit celý mechanizmus stěračů a nebo mechanizmus vymontovat-rozmontovat-futra provrtat vrtákem o 0.5 mm větším-namazat a složit:-)

16.04.2009 | 20:19:58 | Jerry Reagovat

Dobrý den,mam škoda octavii a mam problem s přednimi stěrači,jdou mi strašně pomalu,nevím jestli je to motorek.Chtěl bych poprosit o radu

16.04.2009 | 19:47:06 | Michal Reagovat

skvělá kára

toto vozítko sem si pořídil na islandu, kde momentálně pobývám, v tehdejším kurzu mě vyšlo na cca 75 tisíc českých a když nepočítám díky vlastní blbosti proraženou olejovou vanu, objevil se jak vidím tradiční problém těchto motorů, vadné teplotní čidlo (což mělo za následek nečekané zvýšení otáček kolem 4 tisíc, volnoběh 2 až 2.500) a momentálně potřebuju vyměnit motorek předních stěraů, respektive celou sadu i s ramenama .. tyto ovšem považuju za běžné provozní "problémy", jinak si toto vozítko nemůžu vynachválit, motor tahá skvěle a dlouhodobá spotřeba se motá kolem 7,2 až 7,4l, takže naprostá spokojenost .. každopádně příští verze bude kombík ;-)

13.07.2008 | 11:55:42 | pekis76 Reagovat

škrtící klapka,čidlo vody.

Mám octavku 1.6 74 kw, měl jsem taky problém s otáčkami,lítali mi od 2500 až do 4000, většinou se to projevovalo při jízdach ve městě.Koupil jsem škrtící klapku, ale dělalo to pořád. Stačilo jen vyměnit čidlo teploty vody a bylo po problému.Rada pro škodováky: Při těchto potížích vyměnte čidlo než celou klapku, je to menší zátěž na peněženku. Rudy.

16.05.2008 | 11:00:37 | Rudy Reagovat

Pokud tam máš označení DLP tak buď v klidu. Tato převodovka ma ty nýty dobrý. Já mám taky Octavii 1.6/74kw r.v. 98, převodovka DLP a naprostá spokojenost. Na normální jízdu je dostačující,ale když je potřeba, tak se umí docela slušně rozjet. Opravdu supet auto...

23.04.2008 | 11:18:25 |  Reagovat

převodovka 1,6 74kw

má octu 1,6 74kw r.v. 98 je to docela dobrý auto ale mám hrůzu s tý převodovky to co jsem se dočet na foru že se sype jedna za druhou má kod O2K-DLP nejeto 120 000km.J

09.02.2008 | 18:17:10 | šmejki Reagovat

Na skříni by měl bejt štítek a nebo to tam bude vyražený....

20.01.2008 | 17:33:38 | lukas Reagovat

Převodovka 02K-DUU

Když si půjdu kupovat ojetou octavii 1.6 74kw, jak poznam, jestli tam není tahle "nekvalitní" převodovka? Je to v TP nebo jak?

20.01.2008 | 16:59:49 | hughe Reagovat

Jo hoší, všichni máte pravdu, oktávka je uplně nejlepší auto na světě. Supr kufr, zadní sedačky pro děti, v zatáčkách sice loď a poskakující bastl, ale kdo by kupoval 1.6 na závodění? Že? Díly levný, přeci jen německý auto, takže pohoda. Na povinným ručení ušetřim oproti 1850 ccm a dál 2 000 Kč za rok, takže fantazie. Spotřebu mám ale stejnou, ne-li vyšší. To mi ale nevadí, hlavně že to povinný je malý. Co je ale úplně nejlepší jen ten velice reprezentativní design. Taky se mi hrozně líbí, když se kouknu z okna a vidim tam Oktávku a ostatní auta, který sou proti ní tak "malý". Nebo třeba když jedu ukázat do města nový oplastování mojí princezny, tak mi uplně dělá dobře, když předemnou jede Oktáva a za mnou třeba dvě. Joo sme velká skupina vyyznavačů reprezentace a designu a ostatní, co jezdí v autech F, D, JPN atd. provenience jsou jenom neználci, kteří neví co je to českoněmecká klasika a krása. Škode zdar a oktávkám zvlášť.

18.01.2008 | 06:44:18 | lukas Reagovat

Oktávka se povedla

Octavii 1.6 74 KW v kombíku jsem si koupil asi před rokem, starší, ale v super stavu(r.v.98). Měla najeto 120 tis. km. Stále jsem překvapen techn. stavem a spolehlivostí. Motor je bezvadný, plně stačí, spotřebu mám průměrem 6.3 l. Musel jsem jen vyměnit mechanismus předních stěračů - zadřel se (nový bez motorku 1300,- Kč). Vím, že jsou mnohem rychlejší a prostornější auta, ale kam se hnát, raději obětuji pár minut, abych neztratil dalších pár let. Oktávku jsem kupoval srdcem, tak k ní i přistupuji a ona mi to vrací.

17.01.2008 | 21:12:04 | Daniel Reagovat

octavia 1.6 74 kW

Také potvrzuji problém s převodovkou u roku výroby 1998 .
S autem jsem najezdil 100 000 km . Naprostá spokojenost .
Až v cca 180 000 km nastal již ve fóru zmiňovaný problém "vysypala" se převodovka . A opravdu na trhu chybějí . Na vrakovištích si říkali i 35.000,- Kč

29.12.2007 | 22:12:05 | martin Reagovat

octavia

Mám octaviu 1,6 74KW, najazdených 80000 km. Som s ňou maximálne spokojný. Robím na nej len bežnú údržbu a tankujem benzín. Má niekto skúsenosť s 1,6 85 kW FSI ? Aký je v porovnaní s 1,6 74 kW ? Mal som aj zahraničné vozidlá, ale octavii sa nevyrovnali. Moja skúsenosť.

28.11.2007 | 21:43:15 | jozef Reagovat

Ne do OII. se už nedává. Respektive už i v OI. je od 2002 bezproblémová.Pozor- neházet všechny do jednoho pytle -dělá to JENOM TYP: 02K-DUU

30.10.2007 | 01:08:13 | Tom Reagovat

Tome,

dává se ještě do O II 1,6 75 kW ta blbá převodovka?

29.10.2007 | 20:09:22 | pitlak Reagovat

oprava

Jenom opravuji viz níže, myslím místo slova nemyslím. Ahoj všem.

29.10.2007 | 19:37:55 | Jarda Reagovat

Moje O2 má tuto vývavu a nemyslím,že mi to vážně stačí. Je to Elegance 1,9 v naftě.jde ji vybavit ještě lépe, ale za příplatek.Vím, že jsou lepší auta, ale pro mě to je prostě kára.
ABS+MBA+EBV+MSR+ASR, airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy, deaktivace airbagu spolujezdce, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, dvouzónová klimatizace Climatronic, kola z lehkých slitin, Jumbo Box-loketní opěrka,elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, palubní počítač, přední mlhovky, tónovaná skla, boční lišta, výškově nastavitelná sedadla vpředu + volant, zadní stěrač Aero s ostřikovačem, rádio s CD, barva antracit metalíza.

29.10.2007 | 19:34:15 | Jarda Reagovat

To David

Převodovky u 1.6 74Kw jsou problém.Konkrétně převodovka s kódovým označením 02K-DUU.Nepíšete sice, jak se rozsypala, ale předpokládám, že se střihly nýty na diferáku a rozvalili plášť převodovky v oblasti rozvodovky. Pokud není poškození velké dá se opravit-zavařením hliníku, koupením opravné sady svorníků místo těch nýtů a usazením ložiska hnané hřídele-oprava v domácích podmínkách nemožná.Druhá možnost je výměna převodovky za jinou-opět 02K-DUU= po čase může nastat ten stejný problém.Nebo její výměna za jiný typ z jiné motorizace.Jako alternativa se nabízí 02K-CZE,DRY,DUT montované do 1.6 55Kw-pozor mají trochu delší kvalty.Nebo pak výměna za převodovku 02J montovanou s motory 1.8 20V-doporučená varianta-převodové poměry jsou velmi podobné-je však potřeba vyměnit řadící ústrojí(protože 02J má bovdeny a 02k má kloubová táhla). Za úvahu ještě stojí převodovka 02J montovaná k dvoulitru 85Kw.Opět delší kvalty-těžkopádnější rozjezd, ale nižší hlučnost a spotřeba. Tak asi tak nějak......

29.10.2007 | 12:40:17 | Tom Reagovat

Octavia 1,6 74kw

Koupul jsem si Octavii s tímto motorem najeto měl 140 000. Nechal jsem vyměnit rozvody a čekal jsem, že budu mít bezproblémové auto. Po ujetí 2000 km se mi rozsypala převodovka. Nová nepřichází v úvahu a starší okolo 20 000.V tuto chvíli mám na tento motor opravdu smíšené pocity a kdybych mohl tak to auto asi prodám. Problém je že vzhledem k provedeným opravám bych velmi prodělal takže je auto v podstatě neprodejné. Ctěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s převodovkama tohoto typu a jestli mi doporučujete nadále jezdit a doufat, že to byla jen výrobní vada. Díky za odpověď

29.10.2007 | 10:36:34 | david Reagovat

octavia 1.6 74kW

Ja mam octaviu 1,6 74kW ako moje prve auto a nedal by som ju za nic na svete,zerie kolko zerie-cca okolo 8l,ide dobre a ked dostane pravidelne to co ma,tak je aj spolahlive.Kazdy kritizoval miesto vzadu,ze je ho malo v starej octavke,ak sedi vpredu volajaky mastodont so 190 cm,tak beriem,ale inak je tam miesta az az... Nech si kupuje kazdy to co chce,ja sa pretekat nepotrebujem,nemam navyse na pokuty,takze u mna octavka jednoznacne vyhrava.

24.10.2007 | 20:31:57 | pali Reagovat

škrtící klapka

Mám tento motor v Golfu IV r r. 98,koupil sem ho letos z Německa,občas zhasínal motor při řazení na nižší rychlosti,ve VW servisu zjistili děravé hadičky vedoucí v okoli té klapky,vyměnili, pročistili klapku,auto nezhasíná ale prozměnu zase naskočily volnob. otáčky, někdy sou 1000 někdy 2000. A samo spotřeba stoupla o 1-2 litry. Nabídli novou klapku za 13 000 ! nebo at si ji seženu jinde.Na netu ji mají za 2800 (čína)! Budu rád za každou radu při této poruše.Díky

23.10.2007 | 11:13:06 | petr Reagovat

Spokojnosť nadovšetko

Doteraz som jazdil na rodičovskej Felícii. S iným autom som nemal skúseosť. Moje prvé auto je ojazdená 1.6 74kW Octávia a ja sa neviem z nej naradovať. To auto je neskutočné!!! Perfektný ťah, živá v meste aj mimo neho, reprezentatívny vzhľad až tú spotrebu akosi nedosahujem ako ostatní, držím sa okolo 8l v meste. Včom ale nevidím problém, hoci kolegové BMW3 2l benzín, ju má rovankú (no je o nejaký ten rok novšie).

Raz sa mi však stalo, že pred naštartovaní (v druhej polohe) sa vypla celá elektrika. Vypol sa palúbny počítač, vlastne aj čas a úplne všetko. Nejakú minútu sa s autom nedalo nič robiť, potom sa nakoplo (len sa reštartoval palubák). Veľmi ma to vyľakalo, no odvedy sa to už nezopakovalo. Pre istotu teraz, keď mám čas, ju dám prevetrať do servisu.

Pri kúpe ma všetci odhovárali, aby som počkal a kúpil Audi, či BMW, no v obdobnej výbave, so servisami na každom kroku a poistkami neporovnateľne nižšími je Octávia najlepším vozidlom, ktoré majiteľa reprezentuje a je v úžasnej cenovej kategórii. A keď ma presviedčali aspoň na Vectru, či nejaký Renault, dneska viem, že som urobil správne. Keď pozerám z kancelárie na parkovisko a stojí pri mne nejaký Opel, "ktorý som si mal radšej kúpiť", tak vyzerá ako chadák oproti pekne nablískanej a robustnej princezne Octávii!

04.07.2007 | 16:01:04 | LB Reagovat

RE:Spokojnosť nadovšetko

Auto je vozidlo,které Vás odveze z bodu A do bodu B.Nic víc.

16.08.2011 | 00:41:35 | sokolmira  | 78.102.231.* Reagovat

RE:Spokojnosť nadovšetko

A potom je ještě neauto, a to je Kia Picanto.

08.03.2012 | 19:56:09 |   | 89.102.233.* Reagovat

Fajn vozidlo

Zakoupil jsem v dubnu octavii 1.6 . 55kw, najel jsem asi 6000 km, nechápu někteří, když tvrdí, údajně má slabý motor, jede dobře a je živá, řekl bych víc než 74 kw. Porovnávám ze služební octavií 1.8T 110 kw. Mám problémy s kolísáním volnoběžních otáček, někdy dobrý, někdy vysoký, okolo 2250 otáček. Ve škodovce nemůžou najít závadu, údajně škrtící klapka, vyměněná a závada stejná, nová lambda sonda, nikde žádné falešné sání. Kdo má nějaké zkušenosti?

29.06.2007 | 22:52:08 | Karátek Reagovat

pro Slováka

Octavie je spolehlivé auto s obrovským zavazadlovým prostorem. Mám již druhou a bez prolémů provoz bez závad, jen běžná údržba. Před Octavií jsem měl několik zahraničních vozů a ty mě zcela vyléčily jak servisem tak cenou náhradních dílů. Octavia 1.6 plně dostačuje, průměrná roční spotřeba do sedmi litrů a to jezdím denně do práce.Jednou ročně do Chorvatska, nikdy mě nenechala na holičkách.

03.06.2007 | 15:26:30 | Pavel Reagovat

Martinovi

Čtu v nadpisku že tohle je recenze Octavie a ne Tvého Japonce. Namáš-li zkušenosti s touto značkou tak raději pomlč a založ si recenzi k Tvému Japončíkovi co akceleruje jako když ho vystřelí z praku. Mé osobní zkušenosti s Octávkou r.v. 98 (stejná motorizace ale v kombíku, výbava Classic) - velmi dobré. Nenáročný vůz na provoz a údržbu, strohý interiér - neupoutá. Není to závodník, od toho jsou jiné motorizace, ale lenoch to taky rozhodně není.

07.05.2007 | 08:30:01 | Luboš Reagovat

Slovak / Neslovak

Skratka nikto sa nehada. Ano, mozno tvoj 2.0 l 96kW je vykonejsie auto... a ma rychlejsi tah ... LEnzE : poistka na 2.0 ta pride cca 1,5x viac min , naklady na poruchu akejkolvek suciastk y u Japonca su kapanek drahsie ... , a dalsia vec, napr. ja co jazdim 11 000 km rocne , nepotrebujem obiehat po meste a raz za rok si skocim na dovcu do Chorvatska ... mi je to v podstate jedno :)

A velice by som pochyboval o Japoncovi, ktory vo vyssich otackach ako je zname a v meste toto "zozerie" dost :)

Pekna recenze, Skodovka nie je vobec zle auto ... hlavne ta 74 KW. Samozrejme kazdy si spravi nazor sam..

Vsem GL.

01.05.2007 | 14:51:52 | Topgun23 Reagovat

Už zas prudí....

...slovák jeden zabedněnej.Furt tady bude cpát někomu ty svý starý dvoulitrový japonce.Ještě tady začni mlet blbosti a dělat reklamu Ceed-níku a naštveš mě totálně.Jinak pro pisatele recenze: fandím a přeji ať slouží

16.04.2007 | 23:22:03 | 1.6 55 kw Reagovat

Predražené auto. O spoľahlivosti by som tiež pomlčal, su tu aj spoľahlivejšie autá a lepšie vybavené za omnoho nižšiu cenu. Motory 1.6 55KW alebo 74KW su lenivé a žerú aj viac ako môj 2.0 16v 96KW ktorý aspoň ide naozaj ako z praku....Pretým som mal staršieho japonca s 2.0 85Kw, to že som dolieval len benzín bola pre mňa samozrejmosť a to malo cez 300 000km, a vždy bol na to spoľah. Štartoval naťuk, a išiel perfektne za plynom. Tomu hovorím spoľahlivosť 0- 100kmh za 10s a vždy dal 200kmh. Rozbehol som sa na dvojke a 80% som obehoval na 5-ťke, taký mal prefektný ťach odspodu. . Motor mal reťaz miesto blbého remeňa. Bola to Primera 2.0 16v z roku 1991 a mala lepšiu výbavu (4x el okna. zrkadlá, el šíber, klima, centrál, ABS... ako tá Octávia. Podvozok bol tiež viacprvkový, čiže taká Octva v zákrutách sa absolutne nechytala. A ešte raz bolo to auto z roku 1991!!

11.04.2007 | 18:37:45 | Martin Reagovat

RE:

Hm, takže všechny ostatní auta jsou krámy na prd, jdi se někam zahrabat a nevylízej. Dobrá recenze a dobré auto, jedno takové nám ve firmě slouží už od roku 98 na lpg. Jinak mám taky rači japonce , ale nebudu blít na všechno ostatní, když vím, že se první generace oktávie povedla.

07.12.2011 | 22:56:46 | Martin  | 94.112.156.* Reagovat

Souhlas

Mám stejné zlušenosti s Octavií jako ty, mám na ní 90000, motor 1,6 55kW. Funguje dobře a rád s ní jezdím. BMW to sice není, ale neměnil bych.

11.04.2007 | 12:11:50 | Kápo Reagovat

Konečně nějaká objektivní recenze. Majitel stojí nohama na zemi,což se o 95% pisatelů nedá říct... Octavia - O.K.!!!

10.04.2007 | 14:51:18 |  Reagovat

Octavka

veru veru dobra octavia sedacky super, priestor mensi, kufor velky, komfortne pruzenie a spolahlivost a stale dobre vyzera

10.04.2007 | 10:51:29 | nstar Reagovat

RE: Octavka

Sedačky super - hlavně ta zadní jak bedna od rajčat, prostor menší kufr velký (pro posádku fakt dobrý, asi budu vozit přátele v kufru) a hezká nebyla nikdy, ani když byla úplně nová. krátký rozvor, oteklá prdel, vypadala a vypadá jako šváb!

08.03.2012 | 19:52:58 |   | 89.102.233.* Reagovat

RE: Octavka

Zapomněl jsem na to tvé KOMFORTNÍ PRUŽENÍ. hahaha, že si nenafackuješ! Tenhle žebřiňák že má komfortní pružení??? Tys nikdy nejel v komfortním autě!

08.03.2012 | 19:54:53 |   | 89.102.233.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Škoda Octavia