Nejčtenější auto recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 111420x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 86502x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 68499x
8,8Škoda Fabia (2005) Škoda Fabia (2005) autor: davpro Přečteno: 61574x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: .

Jinak zdravej?

15.10.2024 | 08:44:00 | Vašek | Recenze: Škoda Superb 2.5 TDI (2002)

RE: .

Jo tak takhle to je... Lidi vašeho druhu si kupují větší Superby, aby tam mohli provozovat tyto praktiky. Tak tím se už vysvětluje vaškoidní obsese většími vozy. 8o

13.10.2024 | 16:01:24 | Mulit | Recenze: Škoda Superb 2.5 TDI (2002)

Cau lidi mam škoda superb 2.5 v6 včera pri jízdě semi začal klepat motor a hulit bílý kouř auto táhne a sou tam tyhle dva problémy

13.10.2024 | 14:17:54 | Jan | Recenze: Škoda Superb 2.5 TDI (2002)

RE:

Ale jo, v klidu jde, musíš přikoupit plachtu a stěžeň...

21.09.2024 | 18:25:51 | Vašek | Recenze: Škoda Fabia (2007)

Nějak to tu přerostlo v jinou diskusi, jak jsem do toho omylem zamotal Mulita. Nicméně, k věci. Já bych myslel, že právě strojní inženýr po všem tom, co je o těchto motorech známo, o HTP ani nezakopne, natož aby se pokoušel s ním najet milión km. Ono to asi ani nejde, to už by někdo najel a zřejmě by se to vědělo.

21.09.2024 | 11:00:07 | Ital  | Recenze: Škoda Fabia (2007)

Richarde, ty jeden nenapravitelný HTPmasochisto. Uznávám, že minulé HTP najelo dost a vlastně umřelo na ekologii, jinak by snad ten půlmeloun najelo. Z hlediska testu vysokého proběhu HTP je to zajímavé, tak jezdi, jezdi. Kam vlastně tak moc jezdíš? Fabia 2 byla vzhledově diskutabilní, ale takhle v zelené metalíze po faceliftu je za mě hezká. Má pořešeny některé neduhy předchozí generace, např. podvozek, nebo se vrátili k žárovkám H4 a ty drží mnohem lépe než H7. Naopak vzadu dali do koncových světel bezpatkové žárovičky a ty se občas spálí. To se zas u Fabie 1 nedělo. Při výměně se demontuje celé světlo. Sranda. Jinak motor 51kw 12V je určitě lepší než 44kW 12V. Předchozí verze 44kW 6V asi stála za zvážení, když jsi byl tak nadšen ze 40kW 6V, ale toto máš novější a zrušení 6V verze asi mělo i technický důvod. Tento 51 kW motor asi nebude tak úsporný (pravděpodobně poznáš), ten zvuk v kabině také nic moc, ale já jsem jezdil s Fabií 2 z počátku výroby, mohlo se to změnit, což se u škodovek děje. Také klimatizace dost brala výkon, takže při předjíždění vždy vypnout a taková škodovkářská specifika. Jinak to jezdilo, olej 5w-40, ale aspoň ve 200000 km vyměnit rozvodový řetěz. Ať slouží.

20.09.2024 | 09:19:12 | Ital  | Recenze: Škoda Fabia 1.2HTP (CGPB) (2011)

RE:

Někdy bývá příčinou stání na ulici třeba i to, že garâž se postupně stala skládkou jiného bordelu a na její původní účel jaxi již nezbývá místo. Pak jsou i případy, že do tzv. garáže se auto nikdy nedostalo, páč tam zkrátka vždy bylo, je a bude něco jiného :0)

18.09.2024 | 10:49:44 | Ital  | Recenze: Škoda Fabia (2007)

RE:

Bacha na žilku vole....:-)))

17.09.2024 | 08:49:02 | Vašek | Recenze: Škoda Fabia (2007)

RE:

A - potrefená husa zakejhala...:-)

17.09.2024 | 08:48:17 | Vašek | Recenze: Škoda Fabia (2007)

RE:

Lžeš, Vašku. Jsi afektovaný, zžennštilý ťuplas. Zhýčkaný, rozmazlený bobek, co má problém vylézt z auta, aby si moc nenamáhal svoje svaly. Ty tu chceš dávat kázání, feminní Vašku? Komu? A s tvojí neschopností už musíš mít auto odřené ze všech stran. Jsi navíc agresivní a deprivant.

16.09.2024 | 21:34:52 | Mulit | Recenze: Škoda Fabia (2007)