autor:
RKAR
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,6
autor:
1 komentář
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
9,0
autor:
libsil
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
9,4
autor:
miki
2 komentáře
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
9,2
autor:
Mira
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
5,0
autor:
Martin
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,4
Nejnovější komentáře v diskuzích
RE: 10 let
Dnes výměna oleje po 165000 km, vypuštěno cca 2,6 L, nová náplň opět 3L, spotřeba oleje 5W-40 je tedy 0,4 L/15000 km. Destičky mají 75000 km a hnedtak se měnit nebudou. Ty původní měly 90000 km a tyhle to dají také. Takže aftermarket Autokelly v tomto případě OK.
28.02.2023 | 18:37:08 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)
RE: 10 let
Takže prostě normální jízda..., kde chceš nabrat násobky ?
28.02.2023 | 11:50:54 | Vašek | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)
RE: 10 let
Těch 10 je max., někdy méně. Jo a je tam serpentina, před kterou se brzdit musí. Stále se vejdu do 10. Při aktivnější jízdě by to bylo třeba 12x. Jsou tam asi 2 místa, kde to z rychlé jízdy jinak nejde. Ale to už je jízda ostřejší. Tou běžnou míním relativně pohodlnou i pro případného spolujezdce a vlastně i dost předpisovou.
27.02.2023 | 20:53:54 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)
RE: 10 let
Liší se DIAMETRÁLNĚ. Např.na mé časté trase, 26,5 km po běžných silnicích, které určitě nejsou jen rovně, z města do města, přes 4 vesnice, 2 křižovatky, kde jsem na vedlejší, a 1 semafor, použiji brzdu 10x. Pokud se neděje nic mimořádného, je to při zastavení na křižovatkách, odbočení-pokud je z kopce, vjezdu do obce-pokud je z kopce a konečném zastavení. Jinak nikde.
27.02.2023 | 20:33:31 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)
RE: 10 let
Liší, nikdy však o tolik, to by prostě nesměl brzdit :-).
27.02.2023 | 14:33:04 | Vašek | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)
RE: 10 let
To nerozporuju, proto taky někomu vydrží x a někomu 10x...navíc může být i vadná z výroby...
27.02.2023 | 14:31:23 | Vašek | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)
RE: 10 let
Ono právě to šlapání na pedál brzdy se u jednotlivých řidičů diametrálně liší. Někdy vidíme, že řidič brzdí skoro před každou zatáčkou, navíc zbytečně, protože nijak rychle nejede a někdo naopak téměř nebrzdí. Jak jsem již psal, je to o stylu jízdy. Mohl bych třeba i v rámci hentěch enviromentálních trendů napsat, že ekologické je nebrzdit... Jó, ty trendy jsou někdy spíš dementální, to uznávám :0) Jezdit svižně a ekonomicky znamená i plynule. Nikoliv brzda-plyn. Také s využitím delší decelerace. Spotřeba paliva je při tom nulová, motor se zchladí, u inteligentního (rozuměj přiblblého) dobíjení se i baterka dobije (než odejde tak za 2 roky), zkrátka má to samé výhody :0)
27.02.2023 | 11:10:16 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)
RE: 10 let
Však u té baterky je také spousta proměnných. Kromě kvality, konstrukce a kapacity samotné baterie i dobíjecí soustava vozu, četnost startů vs. délka jízd, teplota okolí, komfort pružení vozu, údržba baterie - dnes spíše jen kontrola dobití a případné externí dobití. A tak, no.
27.02.2023 | 10:50:44 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)
RE: 10 let
Inu, nenutím tě:), ale je ti jasný, že tohle nejsou destičky, které ubývají každým šlápnutím na pedál....:-)
27.02.2023 | 09:20:33 | Vašek | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)
RE: 10 let
Tak tomu teda nevěřím, mě nikdy tolik nevydržela. Všechno jo, ale tohle ne. Nigdi. :0))
25.02.2023 | 13:31:57 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)