autor:
Tomas
10 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,6
autor:
Ing. Miroslav Had
0 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
7,4
autor:
Wolf
18 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
9,6
autor:
Miloslav Petrlí
12 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
2,6
autor:
Matus
11 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,4
autor:
Eddi
46 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,2
Nejnovější komentáře v diskuzích
RE: Re:
Ehm, a čo vy si predstavujete pod takým pojmom odhlučnění dveří?
02.07.2024 | 12:19:27 | Ital | Recenze: Dacia Logan D4F (2016)
RE: Re:
Dodo odhlučnění dveří? No to se může v dnešní době stát snad jedině u Dacie...(nebo Rencka)
02.07.2024 | 09:06:23 | Vašek | Recenze: Dacia Logan D4F (2016)
Re:
Ahoj všichni,
má někdo z vás zkušenosti s odhlučněním dveří na své Dacii? Našel jsem článek, který podrobně popisuje, jak na to: Odhlučnění dveří. Přemýšlím, že bych se do toho pustil sám, ale zajímalo by mě, jestli to už někdo z vás zkoušel a jaké máte zkušenosti s použitými materiály a postupy viz https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/odhlucneni-dveri/
V článku je popsáno, jaké antivibrační a zvukově izolační materiály použít, jak připravit povrch, a jak aplikovat jednotlivé vrstvy. Zajímalo by mě, jestli se vyplatí držet se přesně těchto doporučení nebo jestli máte nějaké vlastní tipy a triky, které vám pomohly.
Taky zvažuju, jestli by nebylo lepší nechat to udělat přímo od nich. Mají tam dobrý konfigurátor, kde si můžete vybrat přesně, co potřebujete, a cena za profi práci mi přijde docela přijatelná. Na druhou stranu, když to člověk dělá sám, může ušetřit nějaké peníze a mít radost z vlastnoručně odvedené práce.
Co myslíte? Má někdo z vás zkušenosti s odhlučněním dveří sám podle tohoto návodu, nebo byste doporučili spíš profesionální službu?
Díky moc za rady a zkušenosti!
01.07.2024 | 13:19:46 | Frant | Recenze: Dacia Logan D4F (2016)
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Jasně ložisko vypadá úúúúplně jako tlumič... hošani nehodlám se s vámi donekonečna přít, že bílá koule je černá krychle..
28.04.2023 | 08:23:23 | Vašek | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Je to mimo mísu stejně jako měnit ložiska kol v páru. Správná poznámka zde byla o tlumičích, které podléhají běžnému opotřebení, ale i tam záleží na jejich kvalitě a nájezdu km nebo době použití. Když jeden vyteče, třeba i relativně brzy, neznamená to, že vyteče i druhý a musí se vyměnit. V páru se mění po poměrně dlouhodobém používání, když přestávají plnit funkci. Nebo ztratí funkci oba brzy a jsou to šmejdy. Ložisko kola klidně přežije auto. A to i když to druhé u protějšího kola bylo vyměněno. Prostě jedno ložisko odešlo a druhé ne. Běžné. O těch zubních plombách jsem vlastně psát nechtěl, neboť sám mám celkem 4 plomby a to na všech čtyřech šestkách. Naštěstí toto přirovnání je zcela mimo mísu, jak sám konstatuješ, jinak bych už kvůli tomu musel měnit ložiska v páru... :0) Tvé názory o měnění v páru možná plynou i z předchozího užívání Thalie, kde, jak jsem zachytil, se periodicky měnilo půl podvozku. Tam tedy se mění v páru, protože to stejně odejde. OK. Mechanikům nezbylo, než z toho udělat ctnost. Prostě měníme v páru, kazeň je to hlavni, tak ma byt. Stejně by mohli u Hyundaie (prý taky z Turecka) tvrdit, že spojky prostě odcházejí po pár desítkách tisíc km a je to normální. Člověk, který u auta nikdy neměnil spojku, na to může mít jiný názor a taky že ho mám.
27.04.2023 | 20:35:50 | Ital | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Ložiska se nemění v páru.Pleteš si to s tlumičema.
27.04.2023 | 10:48:21 | | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Chápeš, že ten tvůj příměr je zcela mimo mísu viď?
27.04.2023 | 10:23:37 | Vašek | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Odzadu: Zajímavé. Žádný mechanik mi neřekl, že ložiska (kol) se mění v páru a to každé ložisko dělal někdo jiný. Teda jedno i já, pravda. Zuby v páru rostou, tobě ne? Vyměnitelné nejsou (i když...), nechme tedy ty originální zatím v dásni. Přiléhavější tedy bude: Ty si necháváš plombovat zuby v páru?
26.04.2023 | 18:28:52 | Ital | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
A je zub spotřební vyměnitelný díl??? Rostou v párech? Nic na té analogii nesedí..., každej mechanik ti řekne, že ložiska, pokud se mění, tak obě.
26.04.2023 | 14:03:30 | Vašek | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Chtěl jsem obšírněji reagovat, ale je to zbytečné. Proto jen použiji podobnou demagogii jako Václav. A zuby si také necháš trhat v páru? Podléhají přece podobnému opotřebení, není-liž pravda?
25.04.2023 | 21:40:51 | Ital | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)