Rok výroby:2000Typ motoru:900Stav km při koupi:19 600 kmStav km nyní:29 800 kmZpůsob řazení:manuálStatus motocyklu při koupi:ojetýJak dlouho motorku používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:21. 7. 2010
Jediný problém který má tak je že se mi na budíkách ukazuje teplota 106 stupňů Celsia a teprve spíná ventilátor na chlazení kapaliny.Člověk je z toho hlavně při vysokých venkovních teplotách trošku nervozní.Jinak vše šlape jak má ale chce to pravidelnou kontrolu.To ale u všech motocyklů,
Hodnocení a zkušenosti s motorkou
Je to spolehlivá motorka ale jak jsem již uvedl chce to se o ní starat a dávat jí jen to nejlepší.(olej,svíčky,brzdové destičky,řetězovou sadu,brzdovou kapalinu)Její jízdní vlastnosti jsou dobré a člověk musí počítat s její větší váhou.Má zátah už od nižších otáček takže se nemusí vytáčet jako nějaká 600 která táhne až od 7000.Na delší cesty je také super.,
To s tou teplotou je uplně normální protože v tom není voda ale speciální směs do motocyklů i kdybys tam měl 120 tak se stím nic nestane protože ta motorka (kapalina) nevaří( pokud tam neleješ vodu teda :D )
Komentáře uživatelů k recenzi Kawasaki ZX
Asi odborník
To s tou teplotou je uplně normální protože v tom není voda ale speciální směs do motocyklů i kdybys tam měl 120 tak se stím nic nestane protože ta motorka (kapalina) nevaří( pokud tam neleješ vodu teda :D )
30.09.2012 | 20:55:08 | Milinex | 213.226.251.* Reagovat
???
Zopnutie ventilátora pri 106 stupňoch je normálne. Vôbec sa nad tým netráp, preto máš aj nemrznúcu zmes riediť v správnom pomere.
31.08.2012 | 20:55:37 | Baronprasil | 85.248.6.* Reagovat
Teplota
Podle mě to není chyba. Měl jsem CBR 929 RR a ventilátor spouštěl taky ve 106 °C. V servise mi říkali, že je to normální.
11.05.2011 | 07:03:47 | Adam Reagovat