Rok výroby:1987Typ motoru:1.4Stav km při koupi:35 000 kmStav km nyní:44 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:20. 5. 2009
Jako každé jiné 20ti leté vozidlo. Jsou to jen drobnosti, žádné nákladné opravy.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Odveze kam potřebujete, díly nakoupíte, nahradíte, seženete za dobré ceny. Je třeba vozidlu věnovat svůj čas, a potom nezklame. Na svůj věk disponuje dostatečným komfortem. Jízdní vlastnosti jsou ke kvalitě našich cest výborné, jelikož připomínají terén, pro který je vůz stvořen. Spotřeba záleží na těžké noze a šířce pneu, průměr kolem 10ti litrů - je třeba brát zřetel, že není denně v provozu, jen o víkendech. Když je potřeba, není problém využívat vozidlo denně, potom je třeba více se věnovat údržbě.
Vlastnil jsem ARO 10 už 2x. Jako u všech starších aut platí, že záleýí na předchozí údžbě. Smůla těchto aut je v tom, že téměř bez výjimky byla provozována v těžkých podmínkách bez odpovídající péče. Pokud ale narazíte na nezničený vůz, případně na přestavbu z 90. let, není to špatné vozítko. Záměrně říkám vozítko, ne auto. Ve srovnáví s Nivou je o dost prostornější, možná i hezčí. Průchodnost je dobrá, ale motor 1,4 je poměrně slabý, je to spíše na takovou pohodovou jízdu. Tak jako jiná auta sovětského bloku požaduje pernamentní údržbu a péči. Antikorozní ochrana nulová, nutno ošetřovat. Hůře se na něj shánějí levné náhradní díly, je taky dobré najít servis, který má s ARO zkušenosti. Je to zábavný vůz, ale spíše jako koníček nežli cokoli jiného. Na denní užití bych volil spíše Ladu Nivu.
Komentáře uživatelů k recenzi ARO
ARO 10.4.
Vlastnil jsem ARO 10 už 2x. Jako u všech starších aut platí, že záleýí na předchozí údžbě. Smůla těchto aut je v tom, že téměř bez výjimky byla provozována v těžkých podmínkách bez odpovídající péče. Pokud ale narazíte na nezničený vůz, případně na přestavbu z 90. let, není to špatné vozítko. Záměrně říkám vozítko, ne auto. Ve srovnáví s Nivou je o dost prostornější, možná i hezčí. Průchodnost je dobrá, ale motor 1,4 je poměrně slabý, je to spíše na takovou pohodovou jízdu. Tak jako jiná auta sovětského bloku požaduje pernamentní údržbu a péči. Antikorozní ochrana nulová, nutno ošetřovat. Hůře se na něj shánějí levné náhradní díly, je taky dobré najít servis, který má s ARO zkušenosti. Je to zábavný vůz, ale spíše jako koníček nežli cokoli jiného. Na denní užití bych volil spíše Ladu Nivu.
15.03.2010 | 19:31:52 | citizenCZ Reagovat