Rok výroby:2003Typ motoru:3,0 lStav km při koupi:85 000 kmStav km nyní:89 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:9-9,5 l/100 kmVloženo:10. 3. 2007
Toto jsou moje první pocity,!! ne recenze!! Nejlepší je podvozek. Přenos hluku do interiéru je minimální a ani menší díry nejsou moc slyšet. Brzdy hodně dobrý, ale nad 120 km se auto mírně klepe jako když jsou zvlněné kotouče nebo je nějaký kulák či silentblock volnější.
Na automat si asi musím zvyknout. Přeřazení skoro nevnímám, ale reakce na pedál plynu, aby přeřadil je trochu zdlouhavá. Po ránu když je motor studený, já parkuji venku a při prvním rozjezdu mám pocit, že se auto nerozjede. Auto se rozjíždí až při 900-1100ot/min. Projev motoru do 1800ot/min nic moc pořád slyším jemné „tu,tu,tu“, ale nad touto hranicí šepot květin. Nevím jak je to u BMW, ale s přidáním plynu se za mnou zakouří. Ve dne to ve zpětném zrcátku nevidím, ale večer ve světlech auta za mnou ano.
Také spotřeba není nejnižší. Jezdím s lehkou nohou, a po 1100 km po dálnicích 9 litrů/100km to vše při rychlosti 140-150km. Před koupí jsem ho měl na inspekční kontrole v BMW, bylo to i na diagnostice vše bez vážnějších problémů, jen drobnosti, dokonce mi řekli, že to je nejlepší BMW za poslední dobu. Zkušební jízdou taky nic nezjistili a to „tu,tu,tu“, je údajně normální projev dieselu. Přesto mám pocit, že nějaký problém s motorem je. V 6V/3,5 l. benzínu při stejných podmínkách jsem to jezdil za cca 10,5/100km.
nechapu autora... pokud neco vite o vznetovych motorech s turbem, mel byste take vedet, ze pokud nemaji filtr pevnych castic, ktery se montuje na nove modely, po prudkem seslapnuti plynu kouri! vsechny! pokud vam vadi zvuk tohoto motoru, neuvazujte priste o nafte, neb lepsi nenajdete. spotreba pri jizde mimo mesto kolem sedmi litru a to i pri blbnuti na nemecke dalnici (330d v manualu pri jizde brzda plyn v Nemecku - az do 250km/h kde byla moznost, po 500km 6.8) s benzinem bych timto stylem jel za 16... mozna vas priste prekvapi, ze pneumatiky se jednou za cas musi vymenit.... :)
to tím být nemůže! dej auto důkladně zkontrolovat a napiš na www.bmwklub.cz do fora pokec kluci ti poradi...530d A má jezdit dálky kolem 100km/h kolem 7l, kouřit to taky nemá
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 530
coze?
nechapu autora... pokud neco vite o vznetovych motorech s turbem, mel byste take vedet, ze pokud nemaji filtr pevnych castic, ktery se montuje na nove modely, po prudkem seslapnuti plynu kouri! vsechny! pokud vam vadi zvuk tohoto motoru, neuvazujte priste o nafte, neb lepsi nenajdete. spotreba pri jizde mimo mesto kolem sedmi litru a to i pri blbnuti na nemecke dalnici (330d v manualu pri jizde brzda plyn v Nemecku - az do 250km/h kde byla moznost, po 500km 6.8) s benzinem bych timto stylem jel za 16... mozna vas priste prekvapi, ze pneumatiky se jednou za cas musi vymenit.... :)
13.06.2007 | 10:59:17 | huml Reagovat
530d
Mě to taky kouří a dle servisu je to v pořádku. Mám úplně stejné pocity, jak je popisujete, tedy až na to klepání.
31.03.2007 | 07:03:39 | tukan Reagovat
to tím být nemůže! dej auto důkladně zkontrolovat a napiš na www.bmwklub.cz do fora pokec kluci ti poradi...530d A má jezdit dálky kolem 100km/h kolem 7l, kouřit to taky nemá
11.03.2007 | 10:17:03 | Reagovat
No podle mě je to úžasné autíčko. Kamarád ho má a jezdí za 6.5 litru. Ale to může být taky tím že má manuál. A je úplně bez problémů.
10.03.2007 | 20:25:37 | Charger Reagovat