Rok výroby:1996Typ motoru:4,0LStav km při koupi:240 000 kmStav km nyní:260 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:17 l/100 kmVloženo:17. 2. 2008
Předchozí auto:Ford Focus 1.8 tddiŠkoda Octavia 1,9 TdiBMW 318 Tds
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Běžná údržba jako svíčky, oleje, žárovky.
Pouze problém s chlazením - banalita (nefungoval přídavný ventilátor cca 1000,- kč)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Do nedávna jsem byl vlastníkem vozu BMW 740i, r.v. 1996, e38 s aut. převodovkou. BMW mělo plnou výbavu, vše v kůži, vše v el. i sedačky s pamětí, dřevěné obložení, navigaci s TV, xenony a na co si ještě člověk vzpomene. Už jen to, že jsem takový klenot koupil za 170tis Kč považuju za supr, když vzpomenu Škodovku, tak si o takové výbavě může nechat jen zdát, prostě předražená chudoba.
Toto BMW je velice snadno ovladatelné i přes jeho rozměry, pohodlné a v zatáčkách se chová předvídatelně a sedí způsobem, že tak rychle abyste ho utrhly v zatáčce, ani nepojedete, protože budete mít strach. K těm rozměrům bych ještě dodal, že se může BMW zdát až moc velké, až moc silné a všechno moc. Na všechny pochybnosti zapomenete po zavření masivních vrat.
Ocitnete se v jiném světě, všechno jakoby bylo vyrobeno na míru jen pro vás a vše je tak akorát. Budete se těšit na delší jízdu. Zadokolka je sice horší na mokru a na sněhu, ale měl jsem protiskluz a ABS, tak to šlo. Další možná trošku nevýhoda je, že podvozek je možná tvrdší, ale je to BMW. Vůz je spolehlivý, nikde mě nenechal. Motor 4 litr, 8 válec do V, je bez chyby, dokonale rozložený s krásným dunivým zvukem(čtveřice originál koncovek s výfukem a 210 Kw). Dokonale a ochotně táhne od 600 ot až po červené políčko otáčkoměru.
Reaguje okamžitě na sebemenší sešlápnutí plynu. Když chce nějaký škodovkář závodit, stačí v 60ti dát kikdovn a řadí za 1 a nikdo nechápe co se děje a vy situaci sledujete už jen v zrcátku. Zrychlení z 0 na 100 za 7,2s u 2 tuny vážícího obra je obdivuhodná. Výkon brzd je až nepochopitelný a úměrně se rovná výkonu motoru.
Brzdí bez problémů i z 250 Km/h a co nechápu, že brzdy nevadnou i při opakovaném prudkém brzdění. Není to auto pro chudé, takže díly a servis jsou pochopitelně o něco dražší, spotřeba vyšší, u mě od 16 do 20l, ale stojí to za to svezení. Bezpečnost bych dal na 1 místo! Měl jsem s manželkou autonehodu s tímto BMW, ne vlastní vinou, ale jel jsem cca 120 Km/hod :)
Auto je totálně zničené, ale žijeme a já věřím, že díky BMW 740i ! Proto píši v minulém čase. Ještě se léčím po nehodě, ale už vím co si koupím za vůz. Samozřejmě BMW, co vlastně jiného?
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 740