Recenze Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD
“Luxusní popelnice.”

Autor recenze: Mirino (46 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:2.8 CRD Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:110 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 11,5 l/100 km Vloženo: 15. 10. 2007

Hodnocení inzerátu: 16 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.4

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Mercedes-Benz 300 SEL

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Auto sa do 70 000 km správalo ako luxusná limuzína, a potom to začalo. Po 70 000 km som vymenil výfuk, pretože sa tlmič vo vnútri rozpadol. Po 77 000 km som vymenil komplet riadenie, čapy riadenia a rôzne drobné súčiastky súvisiace s riadením. Po 80 000 km som vymenil predné kotúče spolu s tlmičmi a jednou poloosou.

Po 100 000 km som vymenil žhaviče, pretože odmietal štartovať. Momentálne pri 110 000 km mi tečie vyrovnávacia nádržka chladiacej kvapaliny a chladič, mám ich už objednané a čakám, čo mi odíde najbližšie. Najviac sa osvedčil motor 2.8 CRD, DOHC síce neoslovuje spotrebou (11,5 l/100 km), ale spoľahlivo utiahne plné auto (7 ľudí) aj s prívesom (loď 900 kg) bez nejakých zjavných problémov.

Odpruženie vozidla ocení najmä kategória stredný vek, výborný výhľad spojený s dobrou akceleráciou a pohodlím sa snažia vyvážiť technické nedostatky spojené s kvalitou súčiastok stavaných na normovanú rýchlosť USA max 50 míľ = cca 80 km/hod. Potom sa človek nemôže diviť, že mu výfuk vyhorí po 70 000 km (keďže sa u nás jazdí na diaľniciach aj 190 km/hod) a to sa následne prejaví aj u všetkých ostatných súčiastok.

Ešte musím pochváliť klimatizáciu. Ale ďalší kandidát na výmenu je samostané naftové kúrenie, ktoré už začína byť hlučné.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Myslím, že je to posledné auto značky Chrysler, ktoré som si kúpil (mimochodom typ 2.8 CRD prvý na Slovensku za ľudových 1 700 000,-- Sk). Dnes stojí cca 1 150 000,-- SK, ale aj tak "Ruky preč od Vietnamu".

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 16


Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler Grand Voyager

Vložit komentář

Chrysler

Ahoj nejlepší z těchto aut jsou samozřejmě benzínové motory a to především 3,3 a 3,8 litru a to ideální aby byl dovoz z USA či kanady. Takové ty evropské verze nedoporučuji a vůbec ne naftu to není žádná kvalitní amerika. Jen motor 3,3 a 3,8 lépe 3,8 najedete 1 000 000 Km bez problému -dřív to auto zhije než odrovnáte motor. a díly za babku proti evropským suv.

11.03.2014 | 21:14:45 | michal  | 46.33.112.* Reagovat

Komentář byl smazán administrátorem

 

17.12.2024 | 08:43:21 | ýňî ÷óäî  | 37.212.54.*

Ach jo

...a takto vzniká špatná pověst auta..

1) 2.8 CRD se do Chryslerů montuje až od roku 2004.

2) Zkušený řidič pozná, jaká rychlost je pro dané auto snesitená. Voyager rozhodně není stavěný na 190 km/h. Optimum je kolem 160. Nelze se pak divit, že se sype výfuk a další věci. Kdo chce závodit, ať si koupí sporťáka s min. šestiválcem.

3) Toto auto mám, má najeto 110 tisíc km a výfuk je jak nový, tlumiče původní.

4) Spotřeba 11 l a víc je extrém ve městě v zimě v kolonách. Běžný průměr je spíš kolem 9-10 litrů, což na dvoutunové vyšší auto celkem ujde.

15.03.2011 | 16:06:01 | Jerry Reagovat

RE: Ach jo

ten pán je trošku mimo stou recenzí. nevím co to tu popisoval ale chryslera určitě ne.

11.03.2014 | 21:17:32 | peta  | 46.33.112.* Reagovat

RE: Ach jo

no s mým Sharanem mohu říci, že se spotřebou 6 l/100km (diesel) dlouhodobě mimo město..a ve městě do 7-7,5 i v zimě jsem spokojen.
(dá se jet i za 5-5,6 ale ne po dálnici).. Tuhé pérování (bohužel) no a je to manuál, přečipováno na 86kw , 1.9 tdi. Rozhodně se nechci chlubit, píšu to jen pro srovnání. Při rozhodování se co koupit, jsem zvažoval i Voyager, ale zvítězilo rozhodnutí pro snad lepší motor od VW ( a šanci že se nebude moc kazit a spotřeba. To zatím mohu potvrdit že se splnilo. při koupi měl 200tis. a najeto už asi 60tis. navíc).
Není prostě ideální auto, leda když je neomezený finanční zdroj :)

13.07.2016 | 23:57:55 | ttr  | 94.112.169.* Reagovat

RE: Ach jo

Dobrý den,nechci tady nějakým způsobem perovnávat oba vozy.Jsem mechanik a vlastnil jsem obě aauta.Voyagera mám do dneška.Sharan měl pouze body z spotřebu.Jelikož jsem člověk,který jezdí vcelku dle předpisů a po dálnici kolem 120,tak dokážu s 2,5td Voyagerem pořizovat dálky za cca 6,5l.Syn hraje výkonostně tenis,tak-že těch cest je za rok mnoho.Mám i 3.3 benzín a tam jsme na město cca za 14 a dálky za 10,5.Zodpovědně ale říkám,že srovnávat tyto dva vozy je jako chtít porovnávat Mercedes s Barkasem.Pokud dáte Chrysleru péči,tak se Vám odvděčí.Moje 2000 má původní výfuk,turbo,vstřiky,čerpadlo a ostatní důležité komponenty.Na podvozku jsou měněny díly dle potřeby,ale žádné drama.Jen běžná opotřebení.Tachometr ukazuje 410 tis. a u Sharana jsem ve 290 tis.musel udělat stř.opravu motoru.Najezdil jsem s ním cca 70 tis.S Voyagerama 300 tis.Kdo má chuť a schopnost se jim věnovat,tak určitě ocení jejich komfort.Díky za pozornost

26.02.2017 | 19:44:42 | Miloš  | 90.178.119.* Reagovat

Ach jo

...a takto vzniká špatná pověst auta..

1) 2.8 CRD se do Chryslerů montuje až od roku 2004.

2) Zkušený řidič pozná, jaká rychlost je pro dané auto snesitená. Voyager rozhodně není stavěný na 190 km/h. Optimum je kolem 160. Nelze se pak divit, že se sype výfuk a další věci. Kdo chce závodit, ať si koupí sporťáka s min. šestiválcem.

3) Toto auto mám, má najeto 110 tisíc km a výfuk je jak nový, tlumiče původní.

4) Spotřeba 11 l a víc je extrém ve městě v zimě v kolonách. Běžný průměr je spíš kolem 9-10 litrů, což na dvoutunové vyšší auto celkem ujde.

15.03.2011 | 16:05:55 | Jerry Reagovat

iiiha

odkedy sa s voyagerom jazdi 190 ??? potom sa necuduj ze sa ti serie, clovece...

dalsia vec : tahas s tym lode a navesy a podobne veci, ved to auto dostalo popapuli ze az. Jo a na rozdiel od passatov 2.0tdi ti neklakol ani motor, ani turbo, ani vstrekovace... to su desiatky tisic korun v autorizovanych servisoch.

28.04.2010 | 17:39:37 | mp3turbo Reagovat

Chrysler

Tiež mi znie táto recenzia podivne. Ak je to aj všetko pravda, bude to najskôr práve tým, že majiteľ s tým autom jazdí jak prasa a nestará sa oň. Niektorí ľudia proste rozbijú všetko, čo dostanú do ruky.

11.11.2009 | 12:07:30 | Klaudius Reagovat

2.8crd sa NEROBIL v roku 2003 !!

no teda neviem ale mobile.de mi neukazuje ani jeden jediny kus 2.8crd z roku 2003.

nenastupili 2.8crd motory nahodou az v roku 2004?

dalsia vec : ludi ktori si na slovensku kupili NOVY voyager je sedem dohromady. Zaujimave ze autor tejto recenzie patri medzi nich - mohol by som vidiet fakturu alebo VIN?

inak povedane : nie je tato recenzia tak trosicku vymyslena?

a keby aj nie, clovek ma jeden z prvych uplne prvych kusov 2.8crd vobec. A TROSICKU doplatil na to na co doplatia vsetci pionieri : nevychytana technologia. Facelifty po roku 2005 boli podstatne lepsie.

05.07.2009 | 01:13:31 | mp3turbo Reagovat

Marty

Já mam výfuk na sedanu Chrysler už 8 let a pořád původní a neschnilý, kára má najeto 117 táců...
Takže problém bude zřejmě někde jinde....

05.06.2009 | 11:54:19 |  Reagovat

nechapem co sa mysli tym "Ruky preč od Vietnamu", hm?

05.06.2009 | 11:25:44 | ixo Reagovat

No jestli to nebude tím, že CRD se dělají v Rakousku, a v Americe jezdí spíš benzíny 3,3 a 3,8 v automatu ten volí ideální otáčky pro motor, z touhle spotřebou jezdím starého Voyagera v benzínu. Tato recenze je hovadina a nebo majitel jezdí jak magor a proto ty čepy atd. tohle je auto na dálnice.

20.04.2009 | 21:07:55 | Bebe Reagovat

pro ľuboš

400tis s jednim vyfukem? :)) solidni, zivotnost vyfuku u nefarazovaneho auta 4roky!!!

04.01.2009 | 22:56:52 | Pavel Reagovat

Pre Pavla: to snáď ani

nemôžete myslieť vážne, že po 70.000 km je možné očakávať výmenu výfuku. Ešte šťastie, že to nepočul svokrov /tchan/ Nissan Teranno 3.0 benzín/ 1988 r.v./, ten mu vydržal cca 500.000 míľ, na P 406 je už 420.000 km /2000 r.v/, na 607 cca 250.000, ak by mal odísť výfuk skôr ako po 300.000 km, alebo 8-10 rokoch, tak je z blata. Čapy, ak sa len trochu snažím, MUSIA vydržať cca 200.000 km, myslím spodné čapy riadenia. Tyčky stabilizátora odchádzajú od 80 do 220.000 km, podľa podvozku- vlastná skúsenosť. A 70.000 km, za auto 1,7 mil. SKK, tak to je porazenie. Akurát, že v USA to auto stojí asi 600.000 SKK, takže tam neriešia nejaké náklady...

02.01.2009 | 23:02:10 | ľuboš Reagovat

Voyager

Tak nevim, ale prijde mi uplne normalni vymen vyfuku po 70tis km, a vymena soucasti rizeni jako cepy atd je zcela normalni udrzba vozu. Co jste cekal, 200tis bez pravidelne udrzby?
Jedine s cim bych neco delal byt vami, dat na diagnostiku, protoze spotreba 11,5l je nesmysl, neni problem jezdit do 8.

02.01.2009 | 22:21:04 | Pavel Reagovat

Riadny srot

No teda hroza co tu pisete, furt su s tym problemy...Inak s tou rychlostou v USA a u nas moze byt nieco pravdy, sak tam sa vlecu auta neustale v kolonach, viac ak 80 sa neda, nehorazne pokuty...

16.04.2008 | 00:33:42 | misso Reagovat

RE: Riadny srot

Co plácáš?Mají tam ve městě 6 pruhu a v levém se jezdí neomezeně.8 let jsem žil v Atlantě.Tak vím o čem mluvím.A tato recenze je nesmysl.Pán má spíš auto které má milion Km.Já měl v ameru benzin 3.3 a bez problému najeto 280 000 mil!!Klasické věci brzdy atd nepočítám.Automat taky v pohodě.Každý tam s tím tahá kde co.Tady v ČR mám 2.5 CRD a krom vstřiku ve 288 000 km jsem nic na motoru nedělal.

21.04.2013 | 23:30:24 | Pavel  | 193.165.147.* Reagovat