Rok výroby:2001Typ motoru:2 lStav km při koupi:60 000 kmStav km nyní:70 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:4. 3. 2008
Vlastní ho moje matka a je s ním naprosto spokojená. Původní, stříbrný měla 3 roky a loni na Nový rok mne s ním sestřelil opilý řidič VW Vento. Jeho museli vyprostit záchranáři, my jsme s přítelkyní vystoupili a pomáhali.
Za 5 minut přijeli otec s matkou a první co řekli, že nové auto pro matku bude opět PT. Takže má tmavě modrý, naprosto stejný a je pro ni naprosto vyhovující, s dostatečným výkonem, pohodlný a prostorný. Trochu větší poloměr zatáčení nikterak neomezuje obratnost, spotřeba okolo 9 l.
Mamka motor nijak nevytáčí, max. do 4 tis. otáček, pak začíná být dost ostrý. Těch 140 koní výkonu vypadá divoce, ale při pohodové jízdě není moc znát. Rodiče velmi oceňují vyšší stavbu vozidla, čili pohodlné nastupování a dostatečný zavazadlový prostor. Brzdy vynikající, což jsem ocenil při té nehodě. Rovněž bezpečnost navzdory ne příliš lichotivým crash testům vynikající. Skvěle vypadající, netuctové auto s přijatelnými provozními náklady.
Perfektní standardní výbava včetně klimatizace, vše v elektrice, slušně hrající audio s cd, pohodlné sedačky, střešní okno, velmi dobře přístupný a variabilní zavazadlový prostor, velký úhel otevření dveří. Na tu výšku nebývalá jízdní stabilita bez velkých náklonů, v zimě, jsme ze Šumavy, naprosto bez problémů, takže i na sněhu jezdíme nakupovat s ním a taťkovo Grand Cherokee čeká na kalamitu.
moze mi niekto povedat kde sa nachadza snimac rychlosti impulzator na pt r.v.2006 na starsiom type je v predu pod spinacom spatecky kde to ma tento model vdaka za odpovede
07.11.2016 | 07:17:08 | jozef
| 178.40.80.*Reagovat
uzamceni nastartovaneho vozu
Stalo se mi,že jsem ted v zimě nastartoval auto,zavrel dvere a nez jsem oskrabal okna auto se zamcelo a nedostal jsem se tam. Je to normalni, napiste. Jinak PT super auto
v 607 to bolo slabou bateriou. /sú tam 2, jedna v motorovom priestore, druhá v kufri, má na starosť el. otváranie kufra a komfortné funkcie. pričom dokáže naštartovať motor, aj ked tá vpredu chýba. ale, ked bola slabá, tak sa mi stalo, že sa dvere zamkli, s naštartovaným motorom a ja vonku....:)
To se mi stalo u Fiatku stilo. Přes pojišťovnu, která mi zaplatila polovinu, jsem sehnal firmu na otevření a stálo mně to tisícovku. P.t. cruiser mám teprve tři týdny a tak to nechápu. Mám Diesel a když vytáhnu klíč ze zapalování, motor běží. Kdykoliv, i když jdu jen zavřít bránu, beru si klíček k sobě.
P.S. jak tak čtu jednotlivé komentáře, nemohu si odpustit..: "MĚ SE TA ŠALPÁKA FAKT LÍBÍ!" ....taková nostalgická, měl jsem nemlich stejnou ve svém prvním "voze" Škoda 120 L, r.v. 1975 (nebo tak nějak,jestli si dobře vzpomínám)
ahoj všichni, před časem jsem koupil PT. Co do jízdních vlastností spokojenost, poruchovost neposoudím, mám ho chvilku. Starší kousek, ale po výměně ramen a tyček stabilizátoru(při koupi tam z nějakého mě neznámého důvodu byla jen jedna) šlape jak hodinky. Jedinné co mě trápí je nefunkční radio (taková trojkombinace Radio+kazeťák+CD, netuším zda to mají všichni).Teda ono funguje, ale jen občas, když se mu chce, tipl bych to na problém s antenou, ale zde je kámen úrazu, JAK SE TAM SAKRA MÁM DOSTAT ?!?!? poradí někdo jak se ten přístroj vyndavá?!?! ..... bez radia jsem ztracený %-o :-( %-o
Odděláš ten velkej plastovej kryt. Je tam pár šroubků který při troše šikovnosti najdeš, třeba i ten pod ovládáním oken, pak oddělej všechny čudly od topení. Pak jen trochu zabrat a jde to ven. Rádio je na konzole na čtyřech samořezkách...jde to snadno
10.12.2012 | 00:42:44 | Mata
| 109.238.40.*Reagovat
RE: pomóc nefunguje rádio
ahoj,dík za radu...velkej plastovej kryt...myslíš asi ten obvodovej, ve kterým je to všechno jakože zasazený...to jsem (si myslel) potřeboval slyšet, ale jak?! Stačí kdekoli vrazit šroubovák a zapáčit, nebo je nějaký vhodný místo, kde začít?!....sundám ho jen tahem, nebo to má to nějaký zaklapávací pacičky, který se daj při té manipulaci ulomit?! já jsem za to všechno samozřejmě už zkusmo lehce tahal, i čudle topení vytrhal, ale až na ně se to tvářilo "srostle", tak jsem to silou nechtěl moc pokoušet, většinou mi z takového hrdinství zůstane v ruce něco, co již nejde aplikovat zpět:-)Mimochodem radio si stále dělá co chce(jednou hraje, jednou ne), CD vyplivuje placky (to je asi jasný-je špinavá čočka a ani ta čistící placka nepomohla), tak jsem se vrátil v čase, zatím vrazil do kazeťáku redukci a přehrávám MP3 (to hraje naprosto v poho, takže koncový výstup to nebude).Od kastliku u spolujezdce jsem koukl na anténní vstup u radia, vypadá OK, (čekal jsem , že bude vypadlej kabel, nebo tak něco, možná je ale hryzlej někde kam jsem se zatím nedostal), ale tak z toho vlastně nejsem moc moudrej co tomu radiu může být.Ještě nějakej nápad?! díky
Zdar mám Pt cruisera 2,2 CRD rok 2003. Jezdim s nim den co den už 6 let, nájezdil jsem skoro 200tis. a měl jsem pouze dvě poruchy a sice prasklou hadici od turba k intercooleru( zkrátil jsem ji a je tam porád) a zasviněný vstřiky(4000 za čištění a přetěsnění). Poslední tři roky se z něj stal už parťák do práce, takže vozí kanystry s naftou po stavbách, tahá vlek, cement, lana, atd. atd. Je to vynikající auto se super motorem. Na jaře jdu do 300C ale PT se mnou zůstane dokud bude jezdit.
Už dlouho toužím mít člověka na opravy svých aut, který by byl takový profík jako Vy, Edo. Objektivní a odborné hodnocení auta, které si dovolilo být jiné. Holt koncern je jiná třída, že. Ani to nedám přečíst manželce, která PT má, asi by použila některý z výrazů z Vašeho komentáře. Bravo a pište víc komentářů, ať se pobavím.
Mám to auto víc jak čtyři roky, takže můžu trošku rekapitulovat. Auto zatím jezdí bez větších problémů. Trošku zlobily otáčky motoru, to vyřešily nové kabely ke svíčkám. Teď mi začlo svítit abs, asi nějakej kontakt. Auto má zapalování plně elektronický, takže se někdy trochu poplete, stačí vypnou a znova nastartovat. Nedělá to ale v provozu, jen po nastartování. Bohužel, auto není pozink a už je to na spodku vidět. Původní kotouče se zvlnily, výměna, chvilku klid ale zas trochu ťukají. Jinak design zvenku se mi pořád líbí a vniřek je pěknej, žádná tuctovka. Variabilní sedadla vymyšlena bezvadně.
Vůbec bych to se spolehlivostí nebral tak černě. Rozhodně lepří než francouzi nebo italové,měl jsem tu čest a teď říkám jen němce, japonce nebo amíky.
20.02.2012 | 20:30:21 | Martin
| 109.238.40.*Reagovat
Já jen abych zareagoval. Možná Vám stálo auto na dílně, ale těžko doceníte jeho přednost, když nejste vlastník. Pt Cruiser zachovává jednu věc a to je to, že je retro. Proto tam jsou takové prvky, jakými je například stahování oken a řadicí páka :) Pokud vím, tak cena tohoto nového modelu byla více než půl milionu. Určitě to neni tuctové auto a jeho pohodlí a hodně nízká spotřeba je úžasná. Je sice hezký, že máte takový názor, ale k Vám bych určitě potom, co jsem si přečetl auto nedal .
seznámit se s tímto "skvostem" (2,2CRD). Stálo mě to pár dní na dílně...Design je hnus, interiér je totální hnus..Ovládání oken je opravdu v nejdebilnějším místě, kde by snad mohlo být. Řadička je jak ve škodě 1000MB. Jem rád že to auto už je pryč, protože mě z něj bylo vyložené na blití....(zasmál jsem se, i když jsem zjistil že auto puvodně za pul mega z roku 2004 nemá ani manuální klimu:D)) GROSS
Čaues fandové Pt, tak jsem vstoupil i já do klubu. Dá se řict, že se mi splnil sen a moje auto už mám doma. Rok 2006,2.2crd, šlape zatim dobře, ale mám tam letní gumy, takže jezdim zatím druhým autem, když jsou ty kalamity. Zatim teda nemůžu podat tolik informací, kdyby někdo potřeboval.
vsechny zdravim. Mel bych takovy dotaz koupil sem si Pticko a hapruji me na nem otacky nekdy to otacky drzi a nekdy to zdecha byl bych rad kdyby me nekdo poradil, a dalsi vec schanim pletenec k vyfukovemu potruby kdyby nekdo mel nebo vedel kde ho sezenu byl bych mu vdecny za radu. diky a mejte se
S veenou jsme si to vyříkali, spíš vypsali a jsme oba v pohodě. Zvláštní porucha, odstraněná včera, začalo i na suchu drnčet abs, jen nepříjemnost a vida, prasklý ozubený kroužek, snímač si stím nevěděl rady, tak bláznil. Takže kanibalizmus z toho bouraného a vše je ok. Budu si s nim muset zas sjet, rázy do volantu? Na záplatách asi trošku ano, ale jinak řízení a nastavení posilovače pokládám za podařené až na ten menší rejd. Po výměně pouzder stabilizátoru je ticho, nic neklepe, brzdy skvěle jedovaté, nové desky vpředu za 1500. A nic nám nebliká, to mne trochu zarazilo, že kolegovi pořád něco, s žádnou signalizací jsem se ještě nepotkal a ani nechci. Jo, jedna nepříjemnost, po letech jsem konečně! vyměnil matky na kolech, ta muka s přehazováním kol, staženými plechovými návleky, běháním pro golu a ořech 18 místo 19, na silnici by asi manželka nebyla schopna matky povolit. To fakt nepochopim, měl to Cherokee, Grand, i synovo LHS a vždy utrpení. 20 matek za 400 a je po traumatu.
Cruiser, co říct, mám kousek s motorem 1.6. Ten motor dělal chrysler s austinem pro nové mini cooper, a nakonec to dopadlo tak, že motor jezdí v BMW mini a PT cruiseru a myslím že už nikde jinde. Spolehlivost? Pokud bereme provozuschopnost tak ok žádnej odtah jsem zatím nepotřeboval. ALE. Auto je taknějak zvláštní. Pořád svítí nějaké výstražné kontrolky, pípá to, motor jednou zničehožnic začne zvyšovat otáčky nebo chcípne. Jestli nějaká sonda? Je jich tam nepočítaně, až seženu někoho kdo bude mít diagnostiku na tenhle motor, nechám to prověřit, jenže prozatím ji nikdo nemá. Pak už jen musím zmínit zvláštní chování posilovače řízení, to je stejné u všech motorizací, je slabé a a je cítit nerovnosti vozovky které se projevují cukáním do volantu. Pak už jen musím chválit, pohodlí, všestranost, prostor.
Zdravím Jirko, nechtěl jsem bezohledně strhnout většinu k tomu, aby zavrhla PT, nebo cokoli jiného amerického jako něco věčně rozbitého bez užitku. Nebo dokonce naznačit, že je mi cokoli Vámi podbízeno :) To určitě ne. Vycházel jsem pouze z recenzí na tato auta s výčtem jejich poruch / poruchovosti. Jsem na Vaší straně. Mé auto je fádně a ve všem jen průměrné a navíc staré. To že mám v hledáčku PT značí to, že mě ameriky oslovují. OK, neseděl jsem v žádné a žádnou neřídil, ale o to víc se těším. Doufám že je válečná sekyra zakopána, předchozí komentář nebyl sarkasmem.
jen krátký komentář k příspěvku pana veeny. Jsem otec Michala na jehož recenzi jste poněkud ironicky reagoval. Dvakrát měřit bych nechtěl, jeden zničený PT nám stačí. Nikomu nevnucujeme svoje názory, jen píšeme, že jsme s PT spokojeni, auto je používáno téměř denně takže nějaké zkušenosti s provozem jsou ale pro Váš klid, teď vyměníme pouzdra na stabilizátoru. Píšete, že byste ho nechtěl, vždyť Vám ho, proboha, nepodbízíme. A k americké rodince, ne, Lincolna nemáme, ten Cadillac je pro radost, jestli to při svém pragmatizmu pochopíte. Rád bych věděl, v čem jezdíte a přeji Vám hodně kilometrů bez poruch a nehod. P.S. Přivezl jsem si Chevrolet Avalanche. Úžasné. Ale to pochopí jen ten, kdo ví o čem je řeč.
Když jsem se začetl do výčtu kousků v rodinné garáži, troško jsi mě zaskočil. Lincolna ve kterém střelili Kennedyho náhodou nemáte? Myslím, že na denní chléb si v pohodě vydělám ale nákup PT bych si sakra sakra rozmyslel. Auto je určitě nádherný, šaltpáka jak v bagru je fakt hustá ale oficiální žebříčky poruchovosti a bezpečnosti není nic, co by si někdo jen tak pro pr... vymyslel. Takže přísloví dvakrát měř, jednou řež bych upravil na hodně počítej a pak jezdi. Přesto rozumím horkokrevnosti majitelů takhle extravagantních a krásných aut. Přeju všem víc radostí, než starostí s touhle károu...
Docela zvažuji že si tohle auto pořídím ale chtěl bych vědět kde se dají koupit nejlépe náhradní díly.A hlavní dotaz padá na lak v jakém je stavu?Kamarád mě odrazoval že Chrysler je na tom s lakem špatně,tak jsem docela rozhozen a ještě se k tomu přidala recenze TUV...
To je vše pěkné, auto vzhledově super interier však již nic moc, ale jak někdo kdo nejede pár Km za takovou dobu může pozusovat spolehlivost. Trošku zcestné. 50-60tis ročně a pak se můžem bavit o spolehlivosti. Když budu parkovat před barákem stodvacítku a občas s ní vyjedu, tak ještě nemohu říci, že je spolehlivá. A bezpečnost je závislá na mnoha fakorech a někdo má to štěstí, že sic je to rána, ale vlastně se nic neděje. A testy bych rozhodně neznehodnocoval. Oni vědí co dělají.
v tabulkách TUV, kde sou chryslery na chvostu se vyskytuje naftový voyager s italskym motorem montovanj v rakousku - to nejni amerika. A PT dostává špatný hodnocení díky divnýmu interiéru a slabému dvoulitru...
Tak jen krátce, co se týče spolehlivosti a závad, tak nic, uplně jednoduše, taťka do něj leje benzín a mamka jezdí. A běžný spotřební materiál, olej, destičky, aha, po 70 tisících nové svíčky a akumulátor, zimní gumy skvělé BF Goodrich, teď budou nové letní BF Goodrich Profiler. Nic nechrastí, jo, trochu nezvyklé ovládání stahování oken na přístrojovce uprostřed a to ve dvou verzích, buď všechna 4, což měl ten stříbrný nebo jen přední jako má ten modrý, zadní jsou na středové konzoli vzadu, jde o zvyk, samozřejmě vždy ruka sjede na dveře.Ale to není závada, spíš zvláštnost. Vím, že v testech spolehlivosti obecně koncern Chrysler nic moc, vlastně na chvostu, ale u nás vše ok. Já mám 5 let LHS a jsem nadšen, taťka Grand Cherokee a je bez problému, pak má ještě Buicka Roadmaster na běžné ježdění a pro radost Cadillac De Ville Convertible. Teď mam slíbeného 300 C Hemi tak jsem hodný a studuji. A s tou bezpečností, toho stříbrného si rodiče nechali na památku, že mi a přítelkyni zachránil život. Prostě vystřelily vaky, odvázali jsme se a vystoupili. Stál jsem na fleku a on do nás napálil asi v 80. Fakt nedáme na ameriky dopustit a potěch letech zkušeností asi víme o čem mluvíme. Na závěr, automat v PT radši ne, není to ono, ale jinak na automaty nedáme dopustit. Ahoj
Já doufám, že ještě nějaký ten článek přihodí, když jsem koukal na tu spolehlivost, tak nic moc, ale stále spoléhám na to, že tak poruchové to snad neni. Ta bezpečnost mě taky moc zajímá. Kamarád si koupil Chrysler Crossfire a taky to je neskutečně zajimavé auto :)
Každopádně máš pravdu, PT je Retro- designový skvost,pokud je i tak spolehlivý,jako charismatický, pak by jistě stál za úvahu. A právě v recenzích TUV je s tou spolehlivostí na štíru. Škoda, že nám autor neposlal nějaké další dojmy,aby naše obavy rozptýlil.
Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler PT Cruiser
snimac rychlosti r.v.2006
moze mi niekto povedat kde sa nachadza snimac rychlosti impulzator na pt r.v.2006 na starsiom type je v predu pod spinacom spatecky kde to ma tento model vdaka za odpovede
07.11.2016 | 07:17:08 | jozef | 178.40.80.* Reagovat
uzamceni nastartovaneho vozu
Stalo se mi,že jsem ted v zimě nastartoval auto,zavrel dvere a nez jsem oskrabal okna auto se zamcelo a nedostal jsem se tam. Je to normalni, napiste. Jinak PT super auto
12.12.2015 | 10:50:55 | sirka | 37.188.235.* Reagovat
RE: uzamceni nastartovaneho vozu
v 607 to bolo slabou bateriou.
/sú tam 2, jedna v motorovom priestore, druhá v kufri, má na starosť el. otváranie kufra a komfortné funkcie.
pričom dokáže naštartovať motor, aj ked tá vpredu chýba. ale, ked bola slabá, tak sa mi stalo, že sa dvere zamkli, s naštartovaným motorom a ja vonku....:)
13.12.2015 | 14:29:34 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: uzamceni nastartovaneho vozu
To se mi stalo u Fiatku stilo. Přes pojišťovnu, která mi zaplatila polovinu, jsem sehnal firmu na otevření a stálo mně to tisícovku. P.t. cruiser mám teprve tři týdny a tak to nechápu. Mám Diesel a když vytáhnu klíč ze zapalování, motor běží. Kdykoliv, i když jdu jen zavřít bránu, beru si klíček k sobě.
03.01.2019 | 16:45:14 | čarda | 188.175.121.* Reagovat
šaltpáka
P.S. jak tak čtu jednotlivé komentáře, nemohu si odpustit..:
"MĚ SE TA ŠALPÁKA FAKT LÍBÍ!" ....taková nostalgická, měl jsem nemlich stejnou ve svém prvním "voze" Škoda 120 L, r.v. 1975 (nebo tak nějak,jestli si dobře vzpomínám)
09.10.2012 | 15:02:51 | AK | 94.124.41.* Reagovat
pomóc nefunguje rádio
ahoj všichni, před časem jsem koupil PT. Co do jízdních vlastností spokojenost, poruchovost neposoudím, mám ho chvilku. Starší kousek, ale po výměně ramen a tyček stabilizátoru(při koupi tam z nějakého mě neznámého důvodu byla jen jedna) šlape jak hodinky. Jedinné co mě trápí je nefunkční radio (taková trojkombinace Radio+kazeťák+CD, netuším zda to mají všichni).Teda ono funguje, ale jen občas, když se mu chce, tipl bych to na problém s antenou, ale zde je kámen úrazu, JAK SE TAM SAKRA MÁM DOSTAT ?!?!? poradí někdo jak se ten přístroj vyndavá?!?! ..... bez radia jsem ztracený %-o :-( %-o
09.10.2012 | 14:51:21 | AK | 94.124.41.* Reagovat
RE: pomóc nefunguje rádio
Odděláš ten velkej plastovej kryt. Je tam pár šroubků který při troše šikovnosti najdeš, třeba i ten pod ovládáním oken, pak oddělej všechny čudly od topení. Pak jen trochu zabrat a jde to ven. Rádio je na konzole na čtyřech samořezkách...jde to snadno
10.12.2012 | 00:42:44 | Mata | 109.238.40.* Reagovat
RE: pomóc nefunguje rádio
ahoj,dík za radu...velkej plastovej kryt...myslíš asi ten obvodovej, ve kterým je to všechno jakože zasazený...to jsem (si myslel) potřeboval slyšet, ale jak?! Stačí kdekoli vrazit šroubovák a zapáčit, nebo je nějaký vhodný místo, kde začít?!....sundám ho jen tahem, nebo to má to nějaký zaklapávací pacičky, který se daj při té manipulaci ulomit?! já jsem za to všechno samozřejmě už zkusmo lehce tahal, i čudle topení vytrhal, ale až na ně se to tvářilo "srostle", tak jsem to silou nechtěl moc pokoušet, většinou mi z takového hrdinství zůstane v ruce něco, co již nejde aplikovat zpět:-)Mimochodem radio si stále dělá co chce(jednou hraje, jednou ne), CD vyplivuje placky (to je asi jasný-je špinavá čočka a ani ta čistící placka nepomohla), tak jsem se vrátil v čase, zatím vrazil do kazeťáku redukci a přehrávám MP3 (to hraje naprosto v poho, takže koncový výstup to nebude).Od kastliku u spolujezdce jsem koukl na anténní vstup u radia, vypadá OK, (čekal jsem , že bude vypadlej kabel, nebo tak něco, možná je ale hryzlej někde kam jsem se zatím nedostal), ale tak z toho vlastně nejsem moc moudrej co tomu radiu může být.Ještě nějakej nápad?! díky
28.01.2013 | 12:46:36 | AK | 94.124.41.* Reagovat
PT cruiser
Zdar mám Pt cruisera 2,2 CRD rok 2003.
Jezdim s nim den co den už 6 let, nájezdil jsem skoro 200tis. a měl jsem pouze dvě poruchy a sice prasklou hadici od turba k intercooleru( zkrátil jsem ji a je tam porád) a zasviněný vstřiky(4000 za čištění a přetěsnění). Poslední tři roky se z něj stal už parťák do práce, takže vozí kanystry s naftou po stavbách, tahá vlek, cement, lana, atd. atd. Je to vynikající auto se super motorem. Na jaře jdu do 300C ale PT se mnou zůstane dokud bude jezdit.
24.09.2012 | 21:39:11 | Míra | 46.254.70.* Reagovat
Eda
Už dlouho toužím mít člověka na opravy svých aut, který by byl takový profík jako Vy, Edo. Objektivní a odborné hodnocení auta, které si dovolilo být jiné. Holt koncern je jiná třída, že. Ani to nedám přečíst manželce, která PT má, asi by použila některý z výrazů z Vašeho komentáře. Bravo a pište víc komentářů, ať se pobavím.
05.04.2010 | 14:23:42 | jirka Reagovat
PT 1.6 mi asi zůstane
Mám to auto víc jak čtyři roky, takže můžu trošku rekapitulovat. Auto zatím jezdí bez větších problémů.
Trošku zlobily otáčky motoru, to vyřešily nové kabely ke svíčkám. Teď mi začlo svítit abs, asi nějakej kontakt.
Auto má zapalování plně elektronický, takže se někdy trochu poplete, stačí vypnou a znova nastartovat. Nedělá to ale v provozu, jen po nastartování.
Bohužel, auto není pozink a už je to na spodku vidět.
Původní kotouče se zvlnily, výměna, chvilku klid ale zas trochu ťukají.
Jinak design zvenku se mi pořád líbí a vniřek je pěknej, žádná tuctovka. Variabilní sedadla vymyšlena bezvadně.
Vůbec bych to se spolehlivostí nebral tak černě. Rozhodně lepří než francouzi nebo italové,měl jsem tu čest a teď říkám jen němce, japonce nebo amíky.
20.02.2012 | 20:30:21 | Martin | 109.238.40.* Reagovat
RE: PT 1.6 mi asi zůstane
to je pouze váš nesmyslný a neobjektivní názor.
15.05.2016 | 14:40:29 | fido | 37.188.132.* Reagovat
RE: PT 1.6 mi asi zůstane
Zatím co Váš je objektivní a smyslný........... ???
16.05.2016 | 13:18:27 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
Já jen abych zareagoval. Možná Vám stálo auto na dílně, ale těžko doceníte jeho přednost, když nejste vlastník. Pt Cruiser zachovává jednu věc a to je to, že je retro. Proto tam jsou takové prvky, jakými je například stahování oken a řadicí páka :) Pokud vím, tak cena tohoto nového modelu byla více než půl milionu. Určitě to neni tuctové auto a jeho pohodlí a hodně nízká spotřeba je úžasná. Je sice hezký, že máte takový názor, ale k Vám bych určitě potom, co jsem si přečetl auto nedal .
05.04.2010 | 12:59:37 | Karel Reagovat
Měl jsem nyní tu čest
seznámit se s tímto "skvostem" (2,2CRD). Stálo mě to pár dní na dílně...Design je hnus, interiér je totální hnus..Ovládání oken je opravdu v nejdebilnějším místě, kde by snad mohlo být. Řadička je jak ve škodě 1000MB. Jem rád že to auto už je pryč, protože mě z něj bylo vyložené na blití....(zasmál jsem se, i když jsem zjistil že auto puvodně za pul mega z roku 2004 nemá ani manuální klimu:D)) GROSS
05.04.2010 | 01:48:18 | Eda Reagovat
PT Cruiser
Čaues fandové Pt, tak jsem vstoupil i já do klubu. Dá se řict, že se mi splnil sen a moje auto už mám doma. Rok 2006,2.2crd, šlape zatim dobře, ale mám tam letní gumy, takže jezdim zatím druhým autem, když jsou ty kalamity. Zatim teda nemůžu podat tolik informací, kdyby někdo potřeboval.
04.02.2010 | 09:57:58 | Reagovat
vsechny zdravim. Mel bych takovy dotaz koupil sem si Pticko a hapruji me na nem otacky nekdy to otacky drzi a nekdy to zdecha byl bych rad kdyby me nekdo poradil, a dalsi vec schanim pletenec k vyfukovemu potruby kdyby nekdo mel nebo vedel kde ho sezenu byl bych mu vdecny za radu. diky a mejte se
13.07.2009 | 15:11:07 | Radek Reagovat
S veenou jsme si to vyříkali, spíš vypsali a jsme oba v pohodě. Zvláštní porucha, odstraněná včera, začalo i na suchu drnčet abs, jen nepříjemnost a vida, prasklý ozubený kroužek, snímač si stím nevěděl rady, tak bláznil. Takže kanibalizmus z toho bouraného a vše je ok. Budu si s nim muset zas sjet, rázy do volantu? Na záplatách asi trošku ano, ale jinak řízení a nastavení posilovače pokládám za podařené až na ten menší rejd. Po výměně pouzder stabilizátoru je ticho, nic neklepe, brzdy skvěle jedovaté, nové desky vpředu za 1500. A nic nám nebliká, to mne trochu zarazilo, že kolegovi pořád něco, s žádnou signalizací jsem se ještě nepotkal a ani nechci. Jo, jedna nepříjemnost, po letech jsem konečně! vyměnil matky na kolech, ta muka s přehazováním kol, staženými plechovými návleky, běháním pro golu a ořech 18 místo 19, na silnici by asi manželka nebyla schopna matky povolit. To fakt nepochopim, měl to Cherokee, Grand, i synovo LHS a vždy utrpení. 20 matek za 400 a je po traumatu.
18.06.2009 | 22:46:05 | jirka Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
15.12.2024 | 12:01:54 | ďîńěîňđĺňü | 37.212.49.*
Cruiser
Cruiser, co říct, mám kousek s motorem 1.6. Ten motor dělal chrysler s austinem pro nové mini cooper, a nakonec to dopadlo tak, že motor jezdí v BMW mini a PT cruiseru a myslím že už nikde jinde. Spolehlivost? Pokud bereme provozuschopnost tak ok žádnej odtah jsem zatím nepotřeboval. ALE. Auto je taknějak zvláštní. Pořád svítí nějaké výstražné kontrolky, pípá to, motor jednou zničehožnic začne zvyšovat otáčky nebo chcípne. Jestli nějaká sonda? Je jich tam nepočítaně, až seženu někoho kdo bude mít diagnostiku na tenhle motor, nechám to prověřit, jenže prozatím ji nikdo nemá. Pak už jen musím zmínit zvláštní chování posilovače řízení, to je stejné u všech motorizací, je slabé a a je cítit nerovnosti vozovky které se projevují cukáním do volantu. Pak už jen musím chválit, pohodlí, všestranost, prostor.
18.06.2009 | 20:12:36 | Martin PT 1.6 Reagovat
dodatek
Zdravím Jirko, nechtěl jsem bezohledně strhnout většinu k tomu, aby zavrhla PT, nebo cokoli jiného amerického jako něco věčně rozbitého bez užitku. Nebo dokonce naznačit, že je mi cokoli Vámi podbízeno :) To určitě ne. Vycházel jsem pouze z recenzí na tato auta s výčtem jejich poruch / poruchovosti.
Jsem na Vaší straně. Mé auto je fádně a ve všem jen průměrné a navíc staré. To že mám v hledáčku PT značí to, že mě ameriky oslovují. OK, neseděl jsem v žádné a žádnou neřídil, ale o to víc se těším.
Doufám že je válečná sekyra zakopána, předchozí komentář nebyl sarkasmem.
16.06.2009 | 12:12:52 | veena Reagovat
jen krátký komentář k příspěvku pana veeny. Jsem otec Michala na jehož recenzi jste poněkud ironicky reagoval. Dvakrát měřit bych nechtěl, jeden zničený PT nám stačí. Nikomu nevnucujeme svoje názory, jen píšeme, že jsme s PT spokojeni, auto je používáno téměř denně takže nějaké zkušenosti s provozem jsou ale pro Váš klid, teď vyměníme pouzdra na stabilizátoru. Píšete, že byste ho nechtěl, vždyť Vám ho, proboha, nepodbízíme. A k americké rodince, ne, Lincolna nemáme, ten Cadillac je pro radost, jestli to při svém pragmatizmu pochopíte. Rád bych věděl, v čem jezdíte a přeji Vám hodně kilometrů bez poruch a nehod. P.S. Přivezl jsem si Chevrolet Avalanche. Úžasné. Ale to pochopí jen ten, kdo ví o čem je řeč.
15.05.2009 | 22:17:42 | jirka Reagovat
americká rodinka
Když jsem se začetl do výčtu kousků v rodinné garáži, troško jsi mě zaskočil. Lincolna ve kterém střelili Kennedyho náhodou nemáte?
Myslím, že na denní chléb si v pohodě vydělám ale nákup PT bych si sakra sakra rozmyslel. Auto je určitě nádherný, šaltpáka jak v bagru je fakt hustá ale oficiální žebříčky poruchovosti a bezpečnosti není nic, co by si někdo jen tak pro pr... vymyslel. Takže přísloví dvakrát měř, jednou řež bych upravil na hodně počítej a pak jezdi.
Přesto rozumím horkokrevnosti majitelů takhle extravagantních a krásných aut. Přeju všem víc radostí, než starostí s touhle károu...
08.05.2009 | 10:23:14 | veena Reagovat
Jak je na tom s lakem?
Docela zvažuji že si tohle auto pořídím ale chtěl bych vědět kde se dají koupit nejlépe náhradní díly.A hlavní dotaz padá na lak v jakém je stavu?Kamarád mě odrazoval že Chrysler je na tom s lakem špatně,tak jsem docela rozhozen a ještě se k tomu přidala recenze TUV...
01.01.2009 | 13:09:08 | darden Reagovat
NO NO NO
To je vše pěkné, auto vzhledově super interier však již nic moc, ale jak někdo kdo nejede pár Km za takovou dobu může pozusovat spolehlivost. Trošku zcestné.
50-60tis ročně a pak se můžem bavit o spolehlivosti.
Když budu parkovat před barákem stodvacítku a občas s ní vyjedu, tak ještě nemohu říci, že je spolehlivá.
A bezpečnost je závislá na mnoha fakorech a někdo má to štěstí, že sic je to rána, ale vlastně se nic neděje. A testy bych rozhodně neznehodnocoval. Oni vědí co dělají.
13.06.2008 | 09:21:38 | kolouch Reagovat
Splehlivost
v tabulkách TUV, kde sou chryslery na chvostu se vyskytuje naftový voyager s italskym motorem montovanj v rakousku - to nejni amerika.
A PT dostává špatný hodnocení díky divnýmu interiéru a slabému dvoulitru...
Ostatní modely tam nikdy uváděny nebyly.
15.04.2008 | 08:42:24 | Marty Reagovat
Tak jen krátce, co se týče spolehlivosti a závad, tak nic, uplně jednoduše, taťka do něj leje benzín a mamka jezdí. A běžný spotřební materiál, olej, destičky, aha, po 70 tisících nové svíčky a akumulátor, zimní gumy skvělé BF Goodrich, teď budou nové letní BF Goodrich Profiler. Nic nechrastí, jo, trochu nezvyklé ovládání stahování oken na přístrojovce uprostřed a to ve dvou verzích, buď všechna 4, což měl ten stříbrný nebo jen přední jako má ten modrý, zadní jsou na středové konzoli vzadu, jde o zvyk, samozřejmě vždy ruka sjede na dveře.Ale to není závada, spíš zvláštnost. Vím, že v testech spolehlivosti obecně koncern Chrysler nic moc, vlastně na chvostu, ale u nás vše ok. Já mám 5 let LHS a jsem nadšen, taťka Grand Cherokee a je bez problému, pak má ještě Buicka Roadmaster na běžné ježdění a pro radost Cadillac De Ville Convertible. Teď mam slíbeného 300 C Hemi tak jsem hodný a studuji. A s tou bezpečností, toho stříbrného si rodiče nechali na památku, že mi a přítelkyni zachránil život. Prostě vystřelily vaky, odvázali jsme se a vystoupili. Stál jsem na fleku a on do nás napálil asi v 80. Fakt nedáme na ameriky dopustit a potěch letech zkušeností asi víme o čem mluvíme. Na závěr, automat v PT radši ne, není to ono, ale jinak na automaty nedáme dopustit. Ahoj
14.04.2008 | 22:30:55 | Michal Reagovat
Pt
Já doufám, že ještě nějaký ten článek přihodí, když jsem koukal na tu spolehlivost, tak nic moc, ale stále spoléhám na to, že tak poruchové to snad neni. Ta bezpečnost mě taky moc zajímá. Kamarád si koupil Chrysler Crossfire a taky to je neskutečně zajimavé auto :)
27.03.2008 | 17:45:17 | karlos Reagovat
Každopádně máš pravdu, PT je Retro- designový skvost,pokud je i tak spolehlivý,jako charismatický, pak by jistě stál za úvahu.
A právě v recenzích TUV je s tou spolehlivostí na štíru. Škoda, že nám autor neposlal nějaké další dojmy,aby naše obavy rozptýlil.
23.03.2008 | 19:32:50 | žížala Reagovat
Dobrý večer, koukal jsem na recenzi Pt. Zatim mám Ibizu, ale zvažuji koupit toto auto, to bude asi neporovnatelný rozdíl
23.03.2008 | 18:47:27 | Karel Reagovat