Rok výroby:1992Typ motoru:3.0 V6Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:12 l/100 kmVloženo:27. 1. 2007
Každé auto má ve svém věku nějaké poruchy. V mém případě však nikdy nebyly tak vážné, aby ohrozili funkčnost auta. Vždyť např. na výměnu výfuku, brzových desek, nějakého toho čepu apod. má auto vyrobené před více než patnácti lety nárok, nebo ne ?
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pohodlné, silné, komfortní auto. Navíc se odlišuje od všech ostatních, co jezdí okolo po silnici.
Vzhledem k pořizovací ceně, která se v současné době u těchto ročníků pohybuje okolo 50 tis. Kč a užitné hodnotě, kterou nabízí, se jedná o velice zajímavou variantu na téma rodinný vůz. Samozřejmě se koupěchtivý člověk nesmí nachytat na auto, které vystřídalo padesát majitelů nebo jeden typicky český servis.
Potom už většinou ceny oprav překročí cenu samotného auta (a samozřejmě je nutné se širokým obloukem vyhnout verzím s dieselovým motorem, který má na svědomí italská firma VM Motori). Jelikož auto používám na delší cesty spotřeba se pohybuje asi mezi 10-11 l/100 km.
Náhradní díly, které lze objednat z Rakouska (na rakouské Chryslery Voyagery) jsou cenově srovnatelné s cenami na auta evropské produkce. Díly objednané přímo z Ameriky jsou však výrazně levnější.
U tohoto auta automat v pohodě. První Voyager 700tis-OK. Druhý 400 tis.-zatím OK. Co se týče automatu v Citroenu-jednu dobu jsem uvažoval o XM s automatem-téměř každý měl nějaký problém s převodovkou. Některé i po opravě.Srovnávat dvě úplně odlišné značky-používající navíc jiné agregáty je promiňte-nesmysl.
Vy, co jste najezdil 300 000km - to jste neměl vůbec žádný problém s automatickou převodovkou?? Sám znám automat jen z půjčených aut. Moje auta měly vždy manuál - nemám nějak důvěru v bezproblémovost automatů. Známý dal do opravy takové převodovky cca 50 000Kč (bylo to teda u Citroena).
Každý průměrně znalý člověk ví, že automatická převodovka dosahuje asi poloviční životnosti než ostatní běžné převodovky. Takže již dopředu počítá s tím, že u ojetého auta bude muset v průběhu jeho životnosti automat nechat opravit. Je to normálně známá věc. Nechápu, jak se tomu může někdo divit. Když automat, tak jen nový. Ojetina s automatem je ekonomická sebevražda.
Vlastním ho již pět let, cena při dovozu z Německa 2200 EUR, investice do plynu 38000,-Kč. Najezdil jsem již 150 000 Km při spotřebě 12l plynu na 100 km, tj.1,56 Kč na km tedy cca, podle ceny plynu. V dnešní době má naběháno 300 000 km a jezdí a jezdí. Každých 15000 km mu dopřeju olej, filtr a občas výměnu třeba žárovky. Suma sumárum, tenhle Voyager neví co je to závada, je pohodlný jako žádné jiné auto a co navíc je mimořádně úsporné, tedy s tim plynem. Řeči známých.. ,, kup si už něco pořádného´´ řeším s úsměvem. Já totiš pořádné auto mám.
Je to přesně tak, jak říkáte. AŤ si odpůrci spočítají náklady na 100 km tohoto auta a porovnají s náklady třeba Fabie. Možná to někomu hlava nevezme. AV
Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler Voyager
Automat
U tohoto auta automat v pohodě. První Voyager 700tis-OK. Druhý 400 tis.-zatím OK. Co se týče automatu v Citroenu-jednu dobu jsem uvažoval o XM s automatem-téměř každý měl nějaký problém s převodovkou. Některé i po opravě.Srovnávat dvě úplně odlišné značky-používající navíc jiné agregáty je promiňte-nesmysl.
15.09.2012 | 19:29:23 | Handsgrip | 82.135.146.* Reagovat
automat??
Vy, co jste najezdil 300 000km - to jste neměl vůbec žádný problém s automatickou převodovkou?? Sám znám automat jen z půjčených aut. Moje auta měly vždy manuál - nemám nějak důvěru v bezproblémovost automatů. Známý dal do opravy takové převodovky cca 50 000Kč (bylo to teda u Citroena).
05.05.2010 | 01:22:44 | Reagovat
RE: automat??
Každý průměrně znalý člověk ví, že automatická převodovka dosahuje asi poloviční životnosti než ostatní běžné převodovky. Takže již dopředu počítá s tím, že u ojetého auta bude muset v průběhu jeho životnosti automat nechat opravit. Je to normálně známá věc. Nechápu, jak se tomu může někdo divit. Když automat, tak jen nový. Ojetina s automatem je ekonomická sebevražda.
15.09.2012 | 20:05:07 | | 89.102.162.* Reagovat
Chrysler Voyager 3,3l LE
Vlastním ho již pět let, cena při dovozu z Německa 2200 EUR, investice do plynu 38000,-Kč. Najezdil jsem již 150 000 Km při spotřebě 12l plynu na 100 km, tj.1,56 Kč na km tedy cca, podle ceny plynu. V dnešní době má naběháno 300 000 km a jezdí a jezdí. Každých 15000 km mu dopřeju olej, filtr a občas výměnu třeba žárovky. Suma sumárum, tenhle Voyager neví co je to závada, je pohodlný jako žádné jiné auto a co navíc je mimořádně úsporné, tedy s tim plynem. Řeči známých.. ,, kup si už něco pořádného´´ řeším s úsměvem. Já totiš pořádné auto mám.
07.03.2010 | 20:15:06 | Imrich Reagovat
RE: Chrysler Voyager 3,3l LE
Je to přesně tak, jak říkáte. AŤ si odpůrci spočítají náklady na 100 km tohoto auta a porovnají s náklady třeba Fabie. Možná to někomu hlava nevezme. AV
19.09.2012 | 09:06:25 | AV | 85.70.190.* Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
18.12.2024 | 07:29:37 | ę ďđčěĺđó | 37.212.87.*