Rok výroby:2004Typ motoru:989 ccm / 1.0 lStav km při koupi:40 000 kmStav km nyní:51 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 měsícůPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:1. 8. 2007
Poruchy jsou něco, co se mi zatím (musím zaklepat) vyhnulo.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Naše Káča? Auto je to jednoduše geniální, nechápu, proč se nedováží na český trh. Zaparkujete kdekoliv, má úžasný rejd. Navíc je krátké, takže občas se dá zaparkovat místo na délku na šířku.
Další skvělá věc jsou dveře, zadní i přední se dají otevřít do úhlu cca 90°. I přes relativně velkou výšku (má větší výšku než šířku) se mi ho za půl roku ještě nepovedlo dostat do smyku, drží jako přibité. Na zadních sedadlech je tolik místa, že kdokoliv (a to i vysocí a ne zrovna štíhlí) tam nakoukl, neopomněl nám prostor vzadu pochválit. Řízení jde snadno (posilovač je seřízen akorát, ve vyšších rychlostech tuhne), brzdy reagují okamžitě, spojka je nahoře trochu tužší, poté jde lehce, řazení je lehké a přesné. Na to, že je to tříválec, je motor dobře vyvážený a neklepe příliš ani v malých otáčkách.
Spotřebu sleduji od začátku, průměr mám kolem 5,5 l/100km, z toho jezdím ze 3/4 po městě. V interiéru nic nerachtá, nevrže. Všechny ovladače jsou intuitivní a po ruce, až na seřizování výšky světel, tam je nutný cvik. A abych jen nechválil: zavazadlový prostor je tak na větší nákup, auto je ideální pro 2 na dovolenou, ale pro 4 leda na vyjížďku jen tak bez zavazadel. Okna těsní, ale při otevření se klepou s dost nelibými zvuky. Řadící páka je velmi dlouhá a řadící dráhy taktéž. Zrychlení a pružnost jsou podprůměrné, bez krutého zarytí plynového pedálu do podlahy mnoho nepořídíte (ale co chcete po tříválcovém litrásku). Zvuk motoru mi nejdřív připomínal diesel, než jsem si na něj zvykl, výrazně také pomohla výměna oleje. Velmi mi chyběl filtr na vstupu do větrací soustavy, palubní deska byla neustále zralá k čištění. Filtr mi chyběl až tolik, že jsem si vyrobil vlastní z natřikrát přeložené záclony.
A nevýhoda největší: Náhradní díly jsou buď nedostupné nebo špatně dostupné a nebo v nejlepším případě jen dost drahé. Například tlumiče - neoriginál 3500 za kus bez daně a to ještě v setu 4 ks, jinak 5000 za kus bez daně. Poloosy se sehnat nedají, budu se asi muset poohlédnout v Německu. Jinak je autíčko perfektní a jsem s ním na 95% spokojen.
Zdravím, po přečtení recenze přidávám své zkušenosti: 1) Cuore vlastním již 3tím rokem (a s ním v rodině dalších 5 Daihatsu) a co se týče dynamiky vyplatím na pr.del i slabou TDI Octávku, chce to jen vědět jak na to.... 2) náhradní díly na Daihatsu jsou dnes k dispozici naprosto běžně, např. zadní tlumič Kayaba se dá sehnat za 1250Kč, předek za 1800Kč, chce to jen vědět kde, nějaký autokelly apd. to samozřejmě neumí...např. komplet přední kotouče a desky mám za necelých 2000Kč vč. DPH!!! Repase poloosy je taky možná, pokud je šikovný mechanik tak si poradí, sedí na poloosu tuším homokineťáky z Mazdy 121 a nebo se dají dokonce koupit i samostatně, musel bych si to zjistit. Pokud nikdo neví a neumí tak - Daihatsu Jandák Praha !!! 3) Do města super auto, v zatáčkách sedí jak přišitý (origo snížené sport pružiny a 14" kola), na zadní nápravě na zakázku dodělaný stabilizátor. 4) Kvalita podvozku a dílů je na stejné úrovni jako Toyota, také do ní Daihatsu a Subaru jako do koncernu patří již nějaký ten rok... 5) Naprostá spokojenost,jen škoda že od roku 2012 vyklidily evropský trh a už se nedováží...
Jo abych nezapomněl, kdo pochybuje o kvalitách a hitech vymoženostech daihatsu, ať se podívá na oficiální japonské stránky... budete čumět co dělají za auta...jenže evropa je moc evropská a tak se tady prostě prodávat nebudou...
Všechno dobrý, jen nepřeháněj: Nesouhlasím s tvým výrokem že "kvalitou je lepší než Toyota". Věřím, že je kvalitní, ale je to jen levnější verze odvislá od Toyoty. Může se s Toyotou poměřovat, ale předčít ji nemůže. Ta je totiž o hodně napřed. Ta vyvíjí, ta určuje směr. A drobečky sbírá Daihatsu a přikrmuje se jimi. Je to taková menší a chudší sestřička Toyoty. Nic ve zlým, raději jedno Daihatsu, než tři Fabie :-))
Ťuk tuk,koupili jsme za 40 tisíc cuore r.v97 najeto 60tkm+serviska. Za rok provozu krom řemeničky-p.Jandák poslal za 2000,bez náklad na opravu.spotřeba u auta co má 10 let je pořád 5l.Najeto za rok 25 tkm.Víc to nebudu komentovat,super auto....
Ano, v základu je možná levnější, ale základ u daihatsu je prakticky úplně holé auto, naprosto bez ničeho, teda tak tomu bylo dřív, nevím jak nejnovější modely, ale myslím, že se to zlepšilo. Kdežto picanto v základu bude oproti cuore v základu z té doby v plné polní :) Ale nevím, nesleduju to, jen doměnka, daihatsu v základu nemělo ale vůůůbec nic.
Za prvé:Díky moc za radu s díly, docela mi spadl kámen ze srdce. Fakt díky moc. A druhá věc:Tohle super autíčko je v základu levnější než Kia Picanto, nebo alespoň bylo, když jsem si ho pořizoval. A vzhledem k tomu, že jsem měl možnost řídit oboje, jsem nadmíru spokojen se svou volbou, Kia je o hodně pozadu. Mimochodem, ještě jsem ho pořídil dost draze, těsně po Vánocích stálo 150000 a to je lehounce bouchlý na předek - odnesl to jen lak a světlo. Teď jsem viděl lautr to samý auto z 05, najeto necelých 10000 a bylo za 109000!!! Jenže to už mi dost smrdí podrazem. H.
Souhlasím s tím, že nechápu, proč se tyto auta nedováží....nebo možná vím. Určitě by Fabie dostala u zájemců o výhradně městské vozidlo nejen cenově přes hubu. Spotřebou asi kolem 4.5 litrů a že to byl pořádně dravý tříválec. Měli jsme 2 vozy Daihatsu Cuore 0.9 Basic. Za 4 roky používání jsme u obou vozů nevýměnili ani žárovku. S úsměvem jsme tomu říkali klasicky - nákupní taška.
Taky jezdím s daihatsu, model terios a spolehlivost je perfektní. Co se týče dílů na tvoje auto, cokoliv lze koupit u pana Jandáka v Praze, je to oficiální dovozce dílů na daihatsu, dříve i prodejce aut daihatsu. Nebo daihatsu strnádek, ale ti stejně vše berou právě od pana Jandáka. U něj koupíš vše do šroubku, ceny jsou v pohodě, jsou to origo díly a nic jiného tam nedávej, už by to nebylo to skvělé daihatsu s kvalitou lepší než např. toyota a obrovskou výdrží.
Komentáře uživatelů k recenzi Daihatsu Cuore
Náhradní díly
Zdravím,
po přečtení recenze přidávám své zkušenosti:
1) Cuore vlastním již 3tím rokem (a s ním v rodině dalších 5 Daihatsu) a co se týče dynamiky vyplatím na pr.del i slabou TDI Octávku, chce to jen vědět jak na to....
2) náhradní díly na Daihatsu jsou dnes k dispozici naprosto běžně, např. zadní tlumič Kayaba se dá sehnat za 1250Kč, předek za 1800Kč, chce to jen vědět kde, nějaký autokelly apd. to samozřejmě neumí...např. komplet přední kotouče a desky mám za necelých 2000Kč vč. DPH!!! Repase poloosy je taky možná, pokud je šikovný mechanik tak si poradí, sedí na poloosu tuším homokineťáky z Mazdy 121 a nebo se dají dokonce koupit i samostatně, musel bych si to zjistit. Pokud nikdo neví a neumí tak - Daihatsu Jandák Praha !!!
3) Do města super auto, v zatáčkách sedí jak přišitý (origo snížené sport pružiny a 14" kola), na zadní nápravě na zakázku dodělaný stabilizátor.
4) Kvalita podvozku a dílů je na stejné úrovni jako Toyota, také do ní Daihatsu a Subaru jako do koncernu patří již nějaký ten rok...
5) Naprostá spokojenost,jen škoda že od roku 2012 vyklidily evropský trh a už se nedováží...
13.06.2013 | 16:29:29 | Jarda | 213.192.38.* Reagovat
RE: Náhradní díly
Jo abych nezapomněl, kdo pochybuje o kvalitách a hitech vymoženostech daihatsu, ať se podívá na oficiální japonské stránky... budete čumět co dělají za auta...jenže evropa je moc evropská a tak se tady prostě prodávat nebudou...
13.06.2013 | 16:31:53 | Jarda | 213.192.38.* Reagovat
RE: Náhradní díly
Dobrý den, můžu Vás prosím kontaktovat ohledně Daihatsu? Diky
15.12.2024 | 12:45:59 | Lena | 77.236.208.* Reagovat
Daihatsu Sirion 1,0i 41kw
Dobrý den,může mi někdo poradit kde koupím řídící modul na svíčku.mockrát děkuji za info.zda je to možné tak mi piste na email: pepik.xl@seznam.cz
11.01.2012 | 18:24:58 | Josef | 89.103.148.* Reagovat
suhlasím
daihatsu vyraba super auta a velmi kvalitné.mam subaru justy to je vlastne daihatsu sirion a nemožem si ho vynachvalit das auto...
24.09.2009 | 00:01:49 | karol Reagovat
Alda
Všechno dobrý, jen nepřeháněj: Nesouhlasím s tvým výrokem že "kvalitou je lepší než Toyota". Věřím, že je kvalitní, ale je to jen levnější verze odvislá od Toyoty. Může se s Toyotou poměřovat, ale předčít ji nemůže. Ta je totiž o hodně napřed. Ta vyvíjí, ta určuje směr. A drobečky sbírá Daihatsu a přikrmuje se jimi. Je to taková menší a chudší sestřička Toyoty. Nic ve zlým, raději jedno Daihatsu, než tři Fabie :-))
19.09.2009 | 23:26:43 | Reagovat
cuore r.v.97
Ťuk tuk,koupili jsme za 40 tisíc cuore r.v97 najeto 60tkm+serviska. Za rok provozu krom řemeničky-p.Jandák poslal za 2000,bez náklad na opravu.spotřeba u auta co má 10 let je pořád 5l.Najeto za rok 25 tkm.Víc to nebudu komentovat,super auto....
25.09.2007 | 15:09:42 | andi Reagovat
daihatsu
Ano, v základu je možná levnější, ale základ u daihatsu je prakticky úplně holé auto, naprosto bez ničeho, teda tak tomu bylo dřív, nevím jak nejnovější modely, ale myslím, že se to zlepšilo. Kdežto picanto v základu bude oproti cuore v základu z té doby v plné polní :) Ale nevím, nesleduju to, jen doměnka, daihatsu v základu nemělo ale vůůůbec nic.
05.08.2007 | 07:59:16 | Alda Reagovat
Cuore
Za prvé:Díky moc za radu s díly, docela mi spadl kámen ze srdce. Fakt díky moc.
A druhá věc:Tohle super autíčko je v základu levnější než Kia Picanto, nebo alespoň bylo, když jsem si ho pořizoval. A vzhledem k tomu, že jsem měl možnost řídit oboje, jsem nadmíru spokojen se svou volbou, Kia je o hodně pozadu. Mimochodem, ještě jsem ho pořídil dost draze, těsně po Vánocích stálo 150000 a to je lehounce bouchlý na předek - odnesl to jen lak a světlo. Teď jsem viděl lautr to samý auto z 05, najeto necelých 10000 a bylo za 109000!!! Jenže to už mi dost smrdí podrazem. H.
03.08.2007 | 01:27:43 | Duchnič Reagovat
daihatsu
S tou cenou se ovšem pleteš. Ty auta jsou tak drahý, že by to zde nikdo nekupoval, ale kvalita je taky jinde. Mnohem lepší je koupit zánovní.
02.08.2007 | 05:29:35 | Reagovat
Souhlasím!
Souhlasím s tím, že nechápu, proč se tyto auta nedováží....nebo možná vím. Určitě by Fabie dostala u zájemců o výhradně městské vozidlo nejen cenově přes hubu. Spotřebou asi kolem 4.5 litrů a že to byl pořádně dravý tříválec. Měli jsme 2 vozy Daihatsu Cuore 0.9 Basic. Za 4 roky používání jsme u obou vozů nevýměnili ani žárovku. S úsměvem jsme tomu říkali klasicky - nákupní taška.
01.08.2007 | 22:35:27 | Petr Turek Reagovat
díly
Pan Jandák posílá díly poštou, je velmi spolehlivý a rychlý.
01.08.2007 | 15:10:13 | Alda Reagovat
náhradní díly
Taky jezdím s daihatsu, model terios a spolehlivost je perfektní. Co se týče dílů na tvoje auto, cokoliv lze koupit u pana Jandáka v Praze, je to oficiální dovozce dílů na daihatsu, dříve i prodejce aut daihatsu. Nebo daihatsu strnádek, ale ti stejně vše berou právě od pana Jandáka. U něj koupíš vše do šroubku, ceny jsou v pohodě, jsou to origo díly a nic jiného tam nedávej, už by to nebylo to skvělé daihatsu s kvalitou lepší než např. toyota a obrovskou výdrží.
01.08.2007 | 15:07:44 | Alda Reagovat
menit poloosy pri 51 tis. km.? :-)
01.08.2007 | 14:01:37 | diego Reagovat