Recenze Fiat 128 Fiat 128 SC
“Nádhera!”

Autor recenze: Ivanek Staňa (42 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1971 Typ motoru:1500 Stav km při koupi:42 000 km Stav km nyní:138 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:zapůjčený Jak dlouho auto používáte? 12 let Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 30. 12. 2009

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat 128 Familiare

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Při výměne motoru na 1500,Uno,Ritmo doporučuji nechat malou spojku,původní.S malou úpravou na řazení a vyhnutí levé torzky tam v pohodě dostanete 5-ti rychlostní skříň Ritmo.Ověřeno na 7-mi vozech SC a 3p,které jsme předělávali.Přední tlumiče dávejte 127 ale pružinu svoji,jsou o 3cm kratší a pěkně to sníží předek.Mám ještě docela dost starších a něco nových ND na kupátko a fanatikům SC rád pomůžu.Staňa


Hodnocení a zkušenosti s autem

Skvělé auto,bez diskuze,s motorem 1500 letadlo!Uvažovat je třeba o stavu nosníků a vůbec karoserie,mám auto v super stavu a nad 170 km/h je to jen neřízená střela.Mám kámoše který se v tomhle roztřískal a ješte po 15ti letech spatně chodí,ale před tím tvrdil,že s tímhle se dá udělat cokoliv.Staňa

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat 128

Vložit komentář

Také jsem v roce 1995 vlastnil 128 s obsahem 1100, dobrá spotřeba, dobrá ovladatelnost a pokud neselhali rozvody, tak motor, který přežil dva ze stodváci za sebou. Až na tu převodovku-měl jsem asi 4 a žádná dobrá-kdy často odcházely synchrony se se čtyřkvaltem nemuselo moc řadit, motor byl parádně pružný a topení dostačující, možná lepší jako u favorita. Když si člověk pohrál s interiérem, tak bylo v autě tichoučko a nic nevrzalo. Pokud se majitel před váma staral o dutiny a podlahu, tak v pevnosti kastle by mohli favority závidět. Bohužel dražší náhradní díly, ale třeba rameno s čepem v kuse se dalo po úpravě repasovat do nekonečna, jen se měnilo silonové pouzdro na čepu. Rád na to auto vzpomínám, měl jsem ho 6 roků a spokojenost. Na tu dobu, kdy vylezlo jako nové to musela být opravdu bomba.

12.01.2010 | 11:20:49 | Stantien Reagovat