Rok výroby:2004Typ motoru:1,3 JTD MultijetStav km při koupi:0 kmStav km nyní:273 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:5,7 l/100 kmVloženo:9. 12. 2007
Během 220 tisíc km byly vyměněny pouze zadní tlumiče pérování,jinak jen brzdové kotouče a destičky.Servis pouze v autorizovaných opravnách.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Velice kvalitní vůz s nízkými provoznímy náklady a s vysokou spolehlivostí.Během 220 tisíc km byly vyměněny pouze zadní tlumiče.Spotřeba se pohybuje v rozpětí 5 až 5,7 litrů na sto kilometrů a při jízdě po dálnici,kde rychlost dosahuje 160km za hodinu,nepřekročí spotřebu 7,4 l/100km.
Máme ve společnosti tyto vozy tři kromě jiných značek a mám-li svědomitě posoudit,je-li v této kategorii spolehlivější Doblo nebo např VW Caddy,které máme 2 volím jednoznačně Doblo ať co se týče spolehlivosti a provozních nákladů,tak co se týče užitných vlastností.K jízdním vlastnostem mohu říci,že ač se vozidlo na první pohled zdá houpavé,jízdní stabilita je výtečná jak u prázdného vozidla,tak při naložených šesti stech kilogramech.
Výkon motoru,ač se zdá při svých 70 koních malý,je dostačující,jen je nutno držet motor nad hranicí otáček kde spíná turbo.Potom je ale zátah víc než překvapující a motor má i skvělou dynamiku.V porovnání se staršími modely s atmosferickým dieselem o obsahu1,9ccm si troufnu říci,že je svižnejší. V příštím roce budeme kupovat nové dva vozy pick-up a naše volba je jasná.FIAT DOBLO 1,3MultiJet.
Mám auto po otci, rok 2008, dosud najeto 260 000 km, na motoru nebyl dosud problém, za mě (užívám poslední rok a půl) jsem měnil pouze olej, palivový filtr a brzdové destičky. Není používám na těžké náklady, vyjímečně vozím vozík za autem. Jen spotřeba je nepřesná, mám průměr 5-5,5, žere o cca 0,5-0,8 litru více.
že napíše že stabilita na ceste aj prázdne aj naložené, prázdne má vysoko zadok a pláva,naložené zase nestabilné optimum je naložené cca 150kg ale plný náklad či prázdné je úplne nestabilné auto.
01.04.2016 | 18:41:43 | Martin
| 188.112.76.*Reagovat
Doblo 1.3 JTD Multijet
Na 67 000 km odešlo,čep řízení,silenbloky pravého ramene, výfuk,baterka,spojkový válec,prodřelo se palivové potrubí kvůli špatným silenblokům pod motorem,nemluvím o destičkách a žárovkách,tak nevím co si o tom myslet
04.09.2015 | 16:51:45 | Standa
| 194.12.44.*Reagovat
fuj
Děda má toto doblo 1,3 a horší jsem neviděl na 40 000km měněny zadní tlumiče, při prudkém přidání plynu nebo přílišném vytočení motoru (z hlavy si nepamatuji v kolika otáčkách) vypadne turbo a měnily se čepy (nebo prostě něco takovýho :D ) na řízení. Auto vozilo dva důchodce na nákup asi 10km-nevozilo těžké náklady.
12.08.2013 | 02:50:15 | martin
| 82.150.169.*Reagovat
ještě žije?
Pane Krausi, s Doblem jste za 3 roky najezdil 270 tisíc km, tak předpokládám, že recenzované auto už není mezi živými. Ale moc by mne zajímalo, kolik km za svůj život najezdilo a zda jste dělal nějaké závažné opravy na motoru, případně v kolika km. Ten nájezd je obdivuhodný, sleduji Dobla na www.spritmonitor.de a z 1,3MJT tam má nejvíc 203 000 km. Jako uživatele tohoto auta mne životnost velmi zajímá, tak napište, až zabloudíte na tyto stránky. Díky S.L.
09.12.2012 | 19:02:34 | Starej Lišák
| 81.90.164.*Reagovat
Spotřeba a výkon
Tak doblo 1,3 mám koupeno jako nové v roce 2007. Závady hlučné turbo vyměněno v záruce. Zadní dveře špatný zámek a korozní praskliny laku neuznána záruka. Chipováno a odešla spojka. Kotouče měněny ve 100000km a destičky po druhé. Ještě by vydržely. Auto jede po úpravě jak z partesu a hrabe i na dvojku. Spotřeba je však vyšší myslím tak 7 litrů. Výkon 97 koní. Olej, filtry a brzdy si měním sám. V létě jsem vyhodil zadní sedačky a udělal zdvojenou podlahu a jel na delší dovolenou. Párkrát jsem v tom spal a ocenil možnost vyklápění zadních bočních oken. V zimě to má chabé topení. Klima funguje dobře. Svítí velmi dobře a to i mlhovky. Baterka vydržela čtyři roky.
Doblo 1.3 Multijet je mnohem svižnější než vzhlednější vw caddy 2.0 Di, měl jsem možnost dlouhodobě porovnávat tyto dva vozy a souhlasím!je pravdou, že občas něco skřípe, vrže, ale doblo drží:-))
02.11.2011 | 20:22:53 | Andy
| 90.177.174.*Reagovat
Top Speed
Z jiné jamky: Fiat Panda 1.1 40kw, údaj výrobce o maximální rychlosti 150 km/h, ale dá se jet 176km/h - změřeno GPS. Tachometr tou dobou za hranicí 180Km/h
No, mamka má Fabii 1.2 HTP, v papírech to má psaný cca 150 km/h a bratr s tím jel 190 :-) (v tom autě jsem seděl...) takže na psaný věci bych nedal.....Jinak já s ním jezdíl příjemných 120, sem tam mi to na těch 140 ujede, ale to občas - jinak si ho nemůžu vynachválit... :-)
Ve firmě máme čtyři vozidla Pickup tři Doblo z toho jedno benzínové. Dále Ford Conect. Koupě vždy nové. Doblo neměla zatím žádnou poruchu kromě vrzající zadní nápravy. 1,3 jezdí podle navigace až 165 km kdy tachometr uvádí něco přes 175km. V městě bere rozhodně míň než na dálnici. 1,9Mj jede 190km. Spotřeba je však až 10l. U benzínového 1,4 se pohybuje okolo 7-8l. Auto je pohodlné s velkým avšak krátkým kufrem. Kola do kufru musíte rozebrat a potel odstěhujete obtížně. Sklopené sedačky netvoří rovinu a je tedy obtížné plochu využít. Je vyšší nežli všechny jiné a tuto výšku nelze vlastně využít. Jde jezdit v lehkém terénu. Líbí se mi jeho současné přední linie. Na střešní zahrádku potřebujete štafle. Servis Dojáček po střetu ze srnkou opravil tak, že jsem měl vůz jako nový avšak za nehorázné peníze jenž pojišťovna uhradila. Klimatizace je přijatelná. Pneumatiky stojí cca 2800,-Kč
Tak koukam panove, ze co kus to original :) Ikdyz je pravda, ze se ten motor pekne zajel az po nejakych 25-30 tis. a jede lepe. Jinak by me zajimalo, jakou mate spotrebu? U nas je cca 6 a to je 90 procent Praha a zbytek dalnice.
Ahoj.. chlapi neklamu. Mame na firme tri vozidla Doblo, vsetko 1,3 multijet, stara karoseria. Jedno ide 145 km /h druhe 155 km / h a to tretie da 178 cca.. Nevieme cim to je.. mozno filtrami, olejom, gumamy, tlakom.. tazko povedat.. Kazdopadne sme spokojny az na par poruch jedneho vozidla, i to podla mna z dovodu nespravneho pouzivania.. :) Doblo is Best.. :D
No fakt,ručička na tachometru byla na 180, ale to už je opravdu maximum. Mám na to i svědka Jinak Doblíka pěkně proháním a na ten udávaný výkon mi přijde dost svižný.
Pockejte, bavime se o 1,3 Mjet 75 konicku a Vy mi tvrdite ze 180? To preci neni mozny. Uz jsem videl ledacos, ale s doblikem jezdim kazdy den a vim kde je jeho hranice.
Já mám tohle auto taky a 160 opravdu není problém. Při cestě do Francie se mi podařilo na některých úsecích i 180, ale to už je asi opravdu maximum. Motor není čipovaný,a tankoval jsem V-Power diesel
Zaujalo mě, že vozidlo najelo za 3 roky 300.000km. To je cifra hodná MKD. Spíše mě zajímá, co vstřiky? Povídá se a i píše, že jejich životnost je někde kolem 150.000km, což se mi zdá docela málo. Přidáváte do paliva nějaká aditiva? Díky.
Nezlobte se na mne, ale 160 neverim :) v technicaku je max 146 km/h a osobne to vic jak 150 z kopce nejelo a to jsem mel prazdny auto jel jsem sam.. takze leda ze by jste to chipul. .
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Dobló
Doblo 1.3 JTD Multijet
Mám auto po otci, rok 2008, dosud najeto 260 000 km, na motoru nebyl dosud problém, za mě (užívám poslední rok a půl) jsem měnil pouze olej, palivový filtr a brzdové destičky. Není používám na těžké náklady, vyjímečně vozím vozík za autem. Jen spotřeba je nepřesná, mám průměr 5-5,5, žere o cca 0,5-0,8 litru více.
22.03.2017 | 11:16:10 | Iva | 37.44.19.* Reagovat
Krititka
že napíše že stabilita na ceste aj prázdne aj naložené, prázdne má vysoko zadok a pláva,naložené zase nestabilné optimum je naložené cca 150kg ale plný náklad či prázdné je úplne nestabilné auto.
01.04.2016 | 18:41:43 | Martin | 188.112.76.* Reagovat
Doblo 1.3 JTD Multijet
Na 67 000 km odešlo,čep řízení,silenbloky pravého ramene, výfuk,baterka,spojkový válec,prodřelo se palivové potrubí kvůli špatným silenblokům pod motorem,nemluvím o destičkách a žárovkách,tak nevím co si o tom myslet
04.09.2015 | 16:51:45 | Standa | 194.12.44.* Reagovat
fuj
Děda má toto doblo 1,3 a horší jsem neviděl na 40 000km měněny zadní tlumiče, při prudkém přidání plynu nebo přílišném vytočení motoru (z hlavy si nepamatuji v kolika otáčkách) vypadne turbo a měnily se čepy (nebo prostě něco takovýho :D ) na řízení. Auto vozilo dva důchodce na nákup asi 10km-nevozilo těžké náklady.
12.08.2013 | 02:50:15 | martin | 82.150.169.* Reagovat
ještě žije?
Pane Krausi, s Doblem jste za 3 roky najezdil 270 tisíc km, tak předpokládám, že recenzované auto už není mezi živými. Ale moc by mne zajímalo, kolik km za svůj život najezdilo a zda jste dělal nějaké závažné opravy na motoru, případně v kolika km. Ten nájezd je obdivuhodný, sleduji Dobla na www.spritmonitor.de a z 1,3MJT tam má nejvíc 203 000 km. Jako uživatele tohoto auta mne životnost velmi zajímá, tak napište, až zabloudíte na tyto stránky. Díky S.L.
09.12.2012 | 19:02:34 | Starej Lišák | 81.90.164.* Reagovat
Spotřeba a výkon
Tak doblo 1,3 mám koupeno jako nové v roce 2007. Závady hlučné turbo vyměněno v záruce. Zadní dveře špatný zámek a korozní praskliny laku neuznána záruka. Chipováno a odešla spojka. Kotouče měněny ve 100000km a destičky po druhé. Ještě by vydržely. Auto jede po úpravě jak z partesu a hrabe i na dvojku. Spotřeba je však vyšší myslím tak 7 litrů. Výkon 97 koní. Olej, filtry a brzdy si měním sám. V létě jsem vyhodil zadní sedačky a udělal zdvojenou podlahu a jel na delší dovolenou. Párkrát jsem v tom spal a ocenil možnost vyklápění zadních bočních oken. V zimě to má chabé topení. Klima funguje dobře. Svítí velmi dobře a to i mlhovky. Baterka vydržela čtyři roky.
21.01.2012 | 09:03:21 | pelikán | 85.161.77.* Reagovat
souhlas
Doblo 1.3 Multijet je mnohem svižnější než vzhlednější vw caddy 2.0 Di, měl jsem možnost dlouhodobě porovnávat tyto dva vozy a souhlasím!je pravdou, že občas něco skřípe, vrže, ale doblo drží:-))
02.11.2011 | 20:22:53 | Andy | 90.177.174.* Reagovat
Top Speed
Z jiné jamky: Fiat Panda 1.1 40kw, údaj výrobce o maximální rychlosti 150 km/h, ale dá se jet 176km/h - změřeno GPS. Tachometr tou dobou za hranicí 180Km/h
08.09.2008 | 22:55:50 | Hrubeš Reagovat
vh@e-prodej.com
No, mamka má Fabii 1.2 HTP, v papírech to má psaný cca 150 km/h a bratr s tím jel 190 :-) (v tom autě jsem seděl...) takže na psaný věci bych nedal.....Jinak já s ním jezdíl příjemných 120, sem tam mi to na těch 140 ujede, ale to občas - jinak si ho nemůžu vynachválit... :-)
08.09.2008 | 22:21:40 | S4crifice Reagovat
Poznatky
Ve firmě máme čtyři vozidla Pickup tři Doblo z toho jedno benzínové. Dále Ford Conect. Koupě vždy nové. Doblo neměla zatím žádnou poruchu kromě vrzající zadní nápravy. 1,3 jezdí podle navigace až 165 km kdy tachometr uvádí něco přes 175km. V městě bere rozhodně míň než na dálnici. 1,9Mj jede 190km. Spotřeba je však až 10l. U benzínového 1,4 se pohybuje okolo 7-8l. Auto je pohodlné s velkým avšak krátkým kufrem. Kola do kufru musíte rozebrat a potel odstěhujete obtížně. Sklopené sedačky netvoří rovinu a je tedy obtížné plochu využít. Je vyšší nežli všechny jiné a tuto výšku nelze vlastně využít. Jde jezdit v lehkém terénu. Líbí se mi jeho současné přední linie. Na střešní zahrádku potřebujete štafle. Servis Dojáček po střetu ze srnkou opravil tak, že jsem měl vůz jako nový avšak za nehorázné peníze jenž pojišťovna uhradila. Klimatizace je přijatelná. Pneumatiky stojí cca 2800,-Kč
05.09.2008 | 11:24:01 | truhlář Reagovat
Tak koukam panove, ze co kus to original :) Ikdyz je pravda, ze se ten motor pekne zajel az po nejakych 25-30 tis. a jede lepe. Jinak by me zajimalo, jakou mate spotrebu? U nas je cca 6 a to je 90 procent Praha a zbytek dalnice.
25.04.2008 | 11:22:41 | Modeler Reagovat
to Modeler
Ahoj.. chlapi neklamu. Mame na firme tri vozidla Doblo, vsetko 1,3 multijet, stara karoseria. Jedno ide 145 km /h druhe 155 km / h a to tretie da 178 cca.. Nevieme cim to je.. mozno filtrami, olejom, gumamy, tlakom.. tazko povedat.. Kazdopadne sme spokojny az na par poruch jedneho vozidla, i to podla mna z dovodu nespravneho pouzivania.. :) Doblo is Best.. :D
22.04.2008 | 18:59:53 | _DrIvEr_ Reagovat
No fakt,ručička na tachometru byla na 180, ale to už je opravdu maximum. Mám na to i svědka Jinak Doblíka pěkně proháním a na ten udávaný výkon mi přijde dost svižný.
17.04.2008 | 13:08:26 | kwt2000 Reagovat
Pockejte, bavime se o 1,3 Mjet 75 konicku a Vy mi tvrdite ze 180? To preci neni mozny. Uz jsem videl ledacos, ale s doblikem jezdim kazdy den a vim kde je jeho hranice.
22.02.2008 | 14:41:10 | Modeler Reagovat
i 180 !!
Já mám tohle auto taky a 160 opravdu není problém. Při cestě do Francie se mi podařilo na některých úsecích i 180, ale to už je asi opravdu maximum. Motor není čipovaný,a tankoval jsem V-Power diesel
20.02.2008 | 12:44:43 | kwt2000 Reagovat
pár otázek...
Zaujalo mě, že vozidlo najelo za 3 roky 300.000km. To je cifra hodná MKD. Spíše mě zajímá, co vstřiky? Povídá se a i píše, že jejich životnost je někde kolem 150.000km, což se mi zdá docela málo. Přidáváte do paliva nějaká aditiva? Díky.
10.01.2008 | 20:06:48 | Radek Reagovat
160
Ale jede 160, mám tohle autíčko a i když mu to trvá trochu dýl, tak těch 160 v poho udělá :-)
10.01.2008 | 18:37:39 | Lukáš Reagovat
160km/h?
Nezlobte se na mne, ale 160 neverim :) v technicaku je max 146 km/h a osobne to vic jak 150 z kopce nejelo a to jsem mel prazdny auto jel jsem sam.. takze leda ze by jste to chipul. .
07.01.2008 | 14:34:51 | Modeler Reagovat