Rok výroby:2006Typ motoru:1108 Fire BenzínStav km při koupi:0 kmStav km nyní:100 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:6. 11. 2010
Pandu jsem koupil v roce 2006, jako svoje první auto. Stálo 183 tisíc. Výbava je poměrně chudá, obsahuje autorádio s CD přehrávačem, posilovač řízení, výškově nastavitelný volant, imobilizér, kuřácký kit, zadní nedělené sklopné sedadlo, funkci opožděného zhasínání světlometů, cyklovač stěračů. Chybí dnes takové samozřejmosti jako je ABS, výškově nastavitelné sedadlo řidiče nebo centrální zamykání. Přesto je Panda úžasný vozítko. Jeho největší předností je vynikající výhled z auta, a to do všech stran. Díky velkému přednímu čelnímu sklu a vyššímu posedu má řidič skvělý přehled o dění kolem auta.
Nejedná se pochopitelně o nějakého závodníka. Výkon 40KW a 88 N/m točivého momentu hovoří sami za sebe. Ovšem Panda váží pouze 915 kg, takže i těmito parametry dokáže zrychlit z nuly na 100 za 15 vteřin. Což jsou lepší hodnoty než například základní motorizace Citroenu C3, Škody Fábia nebo Fordu Fiesta.
Přes slabší výkon si tento italský motor Fire získal moje srdce. Osmiventilové technika zaručuje tichý chod, rozjezd i na volnoběh a vysokou spolehlivost. S Pandou jsem projel celé Rakousko včetně legendárních vysokohorských placených silnic, jako je Grossglockner Hochalpenstrasse, Timmelsjoch - Passo Rombo a několik dalších, a to zcela bez problémů. Panda je šetrná i k mojí peněžence. Jestliže příliš netlačím na plynový pedál a pohybuji se na pětku mezi 80 a 90 km/hod, klesne průměrná spotřeba pod 5 litrů naturalu 95.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Panda
Chichichi, bloude!
08.11.2010 | 20:16:41 | Reagovat
Taliáni
vždy uměli malá auta a malé obsahy.1,1 je motor který žádná jiná automobilka nepřekoná.
08.11.2010 | 18:34:06 | pol Reagovat