Recenze Fiat Punto GT
“GT na záď napsal sám Ďábel.”

Autor recenze: Sinjakupre (22 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:1.4 Stav km při koupi:214 000 km Stav km nyní:214 800 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km Vloženo: 2. 9. 2008

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.8

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Auto mělo prasklou vačku za doby předchozího majitele, která byla vyměněna.
Dále byly vyměněny zadní tlumiče, přední brzdové destičky a rozvody.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem koupil teprve minulý týden, proto nemohu posoudit své zkušenosti se spolehlivostí. Zkušenosti se spolehlivostí od bývalého majitele byly chvalitebné. Auto vlastnil cca 30 000km a jedinou poruchou byla prasklá vačka. Dále měnil pouze spotřební materiál jako jsou (brzdové destičky, tlumiče, oleje, svíčky).

Nyní má auto najeto 214 000 km a rozhodl jsem se vyměnit pár věcí na začátek. Jako první renovuji motor speciálními přísadami do motorového oleje, kde se garantuje životnost min. 50 000 km. Jako druhá věc půjde na řadu výfuk, který s velkou pravděpodobností je původní a dává o tom znát.

Výbava:

Auto je modré metalické barvy v zachovalém stavu s pár drobnými škrábanci. Obutí je Marangoni Zeta 195/50 R15 na paprskovitých discích Allesio. Okna jsou tónované do zelena, elektrické ovládání oken, elektrické ovládání zrcátek, dálkové centrální zamykání s alarmem, interiér čalouněný do černé kůže, výškově stavitelné přední sedadla, stavitelný volant, 2 x airbag, manuální klimatizace, autorádio s CD přehrávačem, imobilizér.

Jízdní vlastnosti:

Zatím jsem nechtěl moc zkoušet limity tohoto auta z důvodu renovace, kterou jsem zahájil. Auto velice dobře reaguje na plyn od 2500 ot./min. a dobře táhne už od 2000 ot./min.
Řízení mohu srovnat zatím jen s běžnými vozy jako Fabie, Octavie, Peugeot, VW Golf a je pravdou, že Punto GT je velice dobře ovladatelné a dává řidiči pocit sportovního vozu.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto

Vložit komentář

punto gt

zdravim fanusikov gt tiez som mal gt predal som ho uz davnejsie pretoze som potreboval auto na denne dochadzanie do prace cca 40 km .ale ked si spomeniem na gt este teraz mi stupa adrenalin boloto fajn zvezenie maximalka bola nieco cez 200 1,6 baru mi vsak turbo urcite netlacilo tak 1,2 az 1,3
u punta gt vsetko zavisi od predchadzajucich majitelov nejake prisady na predlzenie zivotnosti by som ale neriskoval mam s tym zlu skusenost-ale nie u gt jediny problem bolo obcasne biele zadymenie vsetko ukazovalo na turbo,ale nakoniec odisiel simering vyfukoveho ventilu na tretom valci inac mam recenziu punto gt perfektna raketa za malo penazi rok vyroby 98 je tam tiz bohata diskusia zdravim vsetkych majitelov gt

28.09.2009 | 19:25:47 | wlodek Reagovat

Punto GT

Jsem majtelem Punta Gt (1.4 turbo rv 95,98Kw označení motoru176).Punto gt se řadí mezí auta s častou poruchovostí,je to zapřičiněno nadbytkem elektroniky v motoru,slabost je také v uložení zadních naprav.GT potřebuje velkou pečí aby se těmto věcem předchazelo a hlavně slušné zacházení majtele.Viz kofi:S GT jezdím dva roky a žádný průser. Zahřát, vyblbnout se - nasr.. pár vočipovaných TDI a pak pěkně vychladit a vypnout koně. Akorát mi nejde do hlavy těch 7,5 litru na 100km. Ať dělám co dělám tak 9 litrů je furt. Ale to svezení je ... Kdo v tom nejel nepochopí, neuvěří, jen blbě kecá.VGt je opravdu nádherné svezení ale po pár upravách je to ještě lepší.Ten tlak 1.6baru ukazuje Gt na budíku opravdu při 1a2 rychlostním stupni ale opravdoví tlak je někde kolem 1baru .Punto GT forever.

15.02.2009 | 13:55:36 | SPEEDY Reagovat

Říkej si co chceš

ale na jedničku a dvojku tlačí 1,6baru. Na trojku cca 1-1,1bar, takže mi netvrďte něco o čem nic nevíte. To auto jezdilo 8let v Německu z čehož předpokládám, že byl asi ohleduplný majitel. Získal jsem dodatečně papír od servisu předchozího majitele a někdy v 180 000km byly měněny rozvody, vačky, gufera, těsnění hlavy vačkové skříně. Po zajetí "dle tebe sračky" jsem zpozoroval naprostou změnu povrchu vaček od původního lehce drsného povrchu na vyhlazenej.

11.01.2009 | 21:28:40 |  Reagovat

GT

jinak k tomu turbu dalsi blbe kecy.origo GT turbo ti tlacit nikdy 1,6 nebude.Tak nevim co kecas.A pokud se nesvezes v jinem GT tak nevis jestli ti to tlaci jak ma.Ja jel v jinych 2 GT a oba lidi me rekli ze me to vubec netlaci.

02.01.2009 | 15:06:44 | sikin1987 Reagovat

spotreba a kilometry na tomto motoru

Spotrebe pri techto km se mi nechce vubec verit.mel sem GT s 134 tis a a okamzite po koupi a ujeti asi 500 km mi zacal chcat olej z turba.Motor jako takovy mel pekne tlaky ,ale i tka mi rekli v servise ze je to zavodni motor a ze je potreba udelat Go v nejakych 150 tis.Vacka klasika ta se u GT strouha jak okurka. Pri 200 tis bych nevahal a delal okamzite kompletni GO. A nelil tam nejake sracky paneboze.Jinak ma spotreba se spalenou lambdou byla 15-35 l. Klasika jakokazde punto mk I.
ulozeni zadnich ramen v prdeli. Auto sem strelil za dost pekny penize 74 tis a sem stastny ze sem se ho v znicenem stavu zbavil.Ale jinak krasny nadcasovy vzhleda bozske zrychleni me k nemu tahne,ale pockam jeste rok az bude GT stat v prumeru 40 tis

02.01.2009 | 15:03:43 | sikin1987 Reagovat

Spotřeba

Spotřeba jsem počítal a pokud jsem jel po dálnici rychlostí 130km/hod +-10km/h, tak jsem se dostal na hodnotu 6,8-7l/100km. Když jezdím město, tak to bude těch 8l. Tolik asi k spotřebě

07.10.2008 | 21:33:45 | Sinjakupre Reagovat

spotřeba

S GT jezdím dva roky a žádný průser. Zahřát, vyblbnout se - nasr.. pár vočipovaných TDI a pak pěkně vychladit a vypnout koně. Akorát mi nejde do hlavy těch 7,5 litru na 100km. Ať dělám co dělám tak 9 litrů je furt. Ale to svezení je ... Kdo v tom nejel nepochopí, neuvěří, jen blbě kecá.

28.09.2008 | 22:15:33 | Kofi Reagovat

upozornění

Nejsou to aditiva troubo

08.09.2008 | 21:22:39 | sinjakupre Reagovat

aditiva

a ty si odkial zobral tie nazory o spokojných majiteloch, ktorý dávajú to aditívum čo ty ??? 50000km niekto nabehá za tri roky a bez tak medzi tým vymení 4-5 x olej. Ono tie aditíva vymysleli len za účelom obohatenia sa, ked ti to nepomôže tak sa budeš súdiť s nimi že ti motor odišiel po 30000km a mal vydržať ešte 20000km ??? Či to pomáha alebo nie, je nedokázatelné, hlavné že to ludia kupujú. O tom je celý biznis, čím viac hlupákov sa najde tým lepšie, bez urážky

07.09.2008 | 21:50:34 | Ivan Reagovat

Rady

Pánové velice vám děkuji za rady. Nevím na čem jezdíte vy, ale já i předešlý majitel byl s Marangoni velice spokojen, sedí perfektně, výdrž mají taky dobrou, snad jen hlučnost je větší, tudíž měnit je nebudu. Co se týče jiné reakce na přísady, už spostu odborníků a mechaniků odrazovalo od těchto přísad, ale každý majitel byl s těmito přísadami spokojen a to ne na chvilku. Garanci má životnot 50 000km a to při velmi razantním zacházení. Prosím nesuďte něco o čem víte nic.

07.09.2008 | 21:24:19 | sinjakupre Reagovat

Ty přísady do oleje můžou být ze začátku dobrá věc, ale počkej chvíli a motor půjde do kytek. Tyhle sračky, ať už jsou od kohokoliv, jsou uplně nanic. Do motoru patří jen kvalitní vysoce aditivovaný olej a hlavně kontrolovat pravidelně množství, nic lepšího není...

04.09.2008 | 21:35:47 | Mafťas Reagovat

No tie Marangoni su nic ine len tazke talianske-protektory...daj tam radsej Pirelli ktore su origo...

04.09.2008 | 19:10:32 |  Reagovat

Turbo

Ahoj přátelé.
Chci jen reagovat k otázce turba. Auto je originální GT, které bylo původně člověka pracujícího ve Fiatu a poté majitele, který plnil tohoto drobka těmi nejkvalitnějšími oleji s výměnou po každých 5000km. Turbo nechával řádně vychlazovat po dojetí a i po 214 000km nejeví žádný náznak těch kilometrů. Stále dokáže naplnit až 1,6bar ani nekouří.
Co se týče těch přísad do mot. oleje, nebudu tady dělat reklamu, ale je to světová špička se kterou je spokojen každý majitel, protože dokáže udělat i z hodně ojetého motoru (400 000km) motor na úrovni 100 000km a to můj motor tímto případem není.

04.09.2008 | 06:38:20 | sinjakupre Reagovat

Po 200L musí mít turbo už své nejkilometry dávno za sebou.

03.09.2008 | 18:25:23 | Radek Reagovat

punto gt

tak to som nevedel že do punta davali turbo, myslel som že to skončilo u Una, ale pri tolkých km ma určite najlepšie za sebou, také auto nikto nešetrí...

03.09.2008 | 17:34:14 | Ivan Reagovat

GT

Ak nie je motor vydychany, tak je to naozaj zihadlo. Ivan az ked to vyskusas tak pochopis, ze je to naozaj tak.

03.09.2008 | 12:54:14 | certik23 Reagovat

to ivan

bacha na text ivan,ak je to skutočné GT,ako nám majiteľ tvrdí,tak potom je to benzínový motor s turbodúchadlom o výkone okolo 130 PS.Samozrejme ak tam ešte po tých kilometroch sú...

03.09.2008 | 07:19:36 | kakafko Reagovat

tah od 2000ot

je vidieť že si z toho trocha nadržaný... tah od 2000 ma iba diesel alebo benzín ktorý ma 2 x vačší objem ako ten tvoj škriatok... a zvlášť pri tých km čo si uviedol.

02.09.2008 | 22:27:46 | Ivan Reagovat

Prísady

No to by som chcel vidieť tie prísady čo zrenovujú motor. Keď už je raz vylágrovaný nepomôže mu ani svätená voda.

02.09.2008 | 20:11:50 |  Reagovat

Žihadlo

Nazdar, ja mam tiez Punto 1.2 59kW 16V a mozem napisat ze je to spolahlive auto a jazdi ako zihadlo. Prajem vela kilometrov bez poruchy a nehody.

02.09.2008 | 17:16:14 | Wonder Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Fiat Punto