Rok výroby:2003Typ motoru:1,2 benzinStav km při koupi:0 kmStav km nyní:20 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:mezi 7-8 l/100 kmVloženo:15. 9. 2004
Zatím nic :-) nemám co napsat snad jen byl jsem reklamovat špatně utáhlé zrcátko u spolujezdce (málem upadlo :-)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Autíčko v pohodě zpočátku obavy z Itala, koupil jsem protože Punto bylo levnější o 60tis.korun než Polo a nemůžu si stěžovat.
Interier sice není tak zpracovaný jako u VW, ale Punto je prostornější, hezčí :-) a motor jde lépe do otáček a rychleji reaguje prostě jsem spokojenější.
Jsem rád že jsem si zase nekoupil Polo. Fiat nezklamal vyrabi kvalitni vozy!
Nevíte někdo jak vynulovat palubní PC, abych si mohl vypočítat spotřebu jak budu chtít nanovo??? Nemůžu na to přijít ani kombinac s tlač. hodin nic nedělá. Díky moc
Punto 1,2 8v 44kw r.v.2002 má můj otec a já už sním taky něco najel. Dneska má asi 39 tkm. Problémy byly v zimě. Asi slabá baterka, prostě při - 25 auto nereaguje na otočení klíčkem. Musel jsem natočit svůj favorit a přes kable probudit punto. Pro fáčko to byla čest Tydle problémy se otci opakovaly až koupil nabíječku. I tak je taliánská baterka akorát na léto. Jinak podvozek ok. Žádné problémy, vše původní. Koroze taky žádná, ikdyž ten lak na dveřích se mu taky trošku loupe. U něj to je ale tím, že dveře mu nějaký čurák nabral, takže je má měněný a co není originál hold není originál. Jinak je to auto bez problémů, pravda je, že motor v zimě tak nějak divně klokotal a dvakrát bylo třeba odvzdušnit topení. Jinak vše ok. Motor je velmi tichý, kultivovaný a má slušný zátah. Fotr říkal, že mu to bere 5 litrů. Můj názor je, že italská auta jsou zbytečně podceňována, kvůli starým vrakům typu uno,croma, regata,tipo, které k nám vozili po revuluci šejdíři ze západu. DNešní nové italské auta jsou podle mě rozhodně lepší než francouzská. Svou kvalitou na němce nemají, ale obvykle mají jiné přednosti. Hlavně motory. Příkladem jest úžasné 1,3 JTD jehož vývoj stal Italy a Opláky milióny eur. A VW?Ti rozkuchali starou 1,9 TDI odebrali válec, přidali vyvažovací hřídel a maloobjemová nafta byla na světě. No hnus. Italům zdar!
Mám 1,2 16V ELX z téhož roku. Auto zcela bez problémů, koroze absolutně nehrozí, je zespoda pořád skoro jak nový (najeto 110000km), ale občas se mi taky stane ten problém se světly. Zapnu dálkový a potkávačky zhasnou. Dvakrát nebo třikrát to přepnu a je to OK. Dělá to tak jednou za dva měsíce, takže to není velký problém, ale nějaká bota tam bude...
Mám Mareu Weekend 1,6 103Hp a najeto 250000Km! S menšími problémi musím říct super auto,motor šlape jako víno.-Proto jsem koupil od dobrého známého PuntoRv.2000 1,2-44kw ELX naj.POCTIVÝCH39000.A teď ! Totálně pryč kotouče KOROZE! vůle v kulovém čepu řízení také výměna(Marea stále původní),vynechává přepínač světěl dálkové-potkávací?Motor samovolně zvyšuje volnoběžné otáčky třeba až na4000(naštěstí jen velmi zřídka)-zatím neřeším- koroze podvozku,horní rohy obou př.dveří při zavírání obrušují lak zad.dv .Při otvíraní dveří již cvakají jejich omezovače(Márea původní a nic).Na cca45000Km začal studený motor ráno podivně vrzat (zvuk jde od někud z hlavy válců??Nepřesné,jakoby gumové řazení.L.Př zrcátko již nejde ovládat zevnitř.47000Km na přední nápravě už zase něco bouchá?I přes to všechno se s autem skvěle jezdí,má mimořádně nízkou spotřebu-bez problémů jezdí opravdu těsně kolem 5ti.Lit. -pozor je to benzín!Proti např.Fábii je momořádně prostorné-mám dvojčata a,-nejedeme li Mareou-se v pohodě vejdem,kufr je snad o 1/4 větší než u Škody.Závěre Marea je velmi dobrý,pohodlný a velmi prostorný vůz s opčasnými drobnými problémi,který bych si klidně opět koupil.Punto i přes počáteční nadšení z toho jak se s ním krásně jezdí již N I K D Y!!!(Bohužel,manželka ho nechce dát,je to její miláček,pro snadné ovládání(skvělé servo Sity),mimořádnou tichost a úspornost. Ale třeba jsem měl jen smůlu na špatný kus.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto
nulování pal. poč.
Musíte podržet čudlík déle, tak 5 sec.
24.07.2008 | 14:04:45 | anonym Reagovat
nulování pal. PC???
Nevíte někdo jak vynulovat palubní PC, abych si mohl vypočítat spotřebu jak budu chtít nanovo??? Nemůžu na to přijít ani kombinac s tlač. hodin nic nedělá. Díky moc
30.05.2007 | 17:37:58 | voloďa Reagovat
ze by to uz zacalo?
Tak uz m,am najeto 63.000 km,Punto porad drzi je to normalni? Stalo se to taky nekomu u Punta? Po 3 letech zreznutej vyfuk komplet
25.02.2007 | 01:55:57 | Reagovat
Punto 1,2 8v 44kw r.v.2002 má můj otec a já už sním taky něco najel. Dneska má asi 39 tkm. Problémy byly v zimě. Asi slabá baterka, prostě při - 25 auto nereaguje na otočení klíčkem. Musel jsem natočit svůj favorit a přes kable probudit punto. Pro fáčko to byla čest Tydle problémy se otci opakovaly až koupil nabíječku. I tak je taliánská baterka akorát na léto. Jinak podvozek ok. Žádné problémy, vše původní. Koroze taky žádná, ikdyž ten lak na dveřích se mu taky trošku loupe. U něj to je ale tím, že dveře mu nějaký čurák nabral, takže je má měněný a co není originál hold není originál. Jinak je to auto bez problémů, pravda je, že motor v zimě tak nějak divně klokotal a dvakrát bylo třeba odvzdušnit topení. Jinak vše ok. Motor je velmi tichý, kultivovaný a má slušný zátah. Fotr říkal, že mu to bere 5 litrů.
Můj názor je, že italská auta jsou zbytečně podceňována, kvůli starým vrakům typu uno,croma, regata,tipo, které k nám vozili po revuluci šejdíři ze západu. DNešní nové italské auta jsou podle mě rozhodně lepší než francouzská. Svou kvalitou na němce nemají, ale obvykle mají jiné přednosti. Hlavně motory. Příkladem jest úžasné 1,3 JTD jehož vývoj stal Italy a Opláky milióny eur. A VW?Ti rozkuchali starou 1,9 TDI odebrali válec, přidali vyvažovací hřídel a maloobjemová nafta byla na světě. No hnus. Italům zdar!
17.05.2006 | 10:12:12 | Karel Reagovat
Světla
Mám 1,2 16V ELX z téhož roku. Auto zcela bez problémů, koroze absolutně nehrozí, je zespoda pořád skoro jak nový (najeto 110000km), ale občas se mi taky stane ten problém se světly. Zapnu dálkový a potkávačky zhasnou. Dvakrát nebo třikrát to přepnu a je to OK. Dělá to tak jednou za dva měsíce, takže to není velký problém, ale nějaká bota tam bude...
04.11.2005 | 11:07:09 | JayCee Reagovat
Mám Mareu Weekend 1,6 103Hp a najeto 250000Km! S menšími problémi musím říct super auto,motor šlape jako víno.-Proto jsem koupil od dobrého známého PuntoRv.2000 1,2-44kw ELX naj.POCTIVÝCH39000.A teď ! Totálně pryč kotouče KOROZE! vůle v kulovém čepu řízení také výměna(Marea stále původní),vynechává přepínač světěl dálkové-potkávací?Motor samovolně zvyšuje volnoběžné otáčky třeba až na4000(naštěstí jen velmi zřídka)-zatím neřeším- koroze podvozku,horní rohy obou př.dveří při zavírání obrušují lak zad.dv .Při otvíraní dveří již cvakají jejich omezovače(Márea původní a nic).Na cca45000Km začal studený motor ráno podivně vrzat (zvuk jde od někud z hlavy válců??Nepřesné,jakoby gumové řazení.L.Př zrcátko již nejde ovládat zevnitř.47000Km na přední nápravě už zase něco bouchá?I přes to všechno se s autem skvěle jezdí,má mimořádně nízkou spotřebu-bez problémů jezdí opravdu těsně kolem 5ti.Lit. -pozor je to benzín!Proti např.Fábii je momořádně prostorné-mám dvojčata a,-nejedeme li Mareou-se v pohodě vejdem,kufr je snad o 1/4 větší než u Škody.Závěre Marea je velmi dobrý,pohodlný a velmi prostorný vůz s opčasnými drobnými problémi,který bych si klidně opět koupil.Punto i přes počáteční nadšení z toho jak se s ním krásně jezdí již N I K D Y!!!(Bohužel,manželka ho nechce dát,je to její miláček,pro snadné ovládání(skvělé servo Sity),mimořádnou tichost a úspornost. Ale třeba jsem měl jen smůlu na špatný kus.
28.12.2004 | 20:16:26 | Jirka Reagovat