Rok výroby:2003Typ motoru:1.3 multijetStav km při koupi:0 kmStav km nyní:40 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:4,4 l/100 kmVloženo:15. 9. 2006
Zatékání do vozu přes těsnění dveří. Porucha turba při 20 000 km moji chybou, protože sem ho v zimě vubec nešetřil a turoval sem ho za studena protože mame kolem domu same kopce. Ještě, že bylo opraveno pod zárukou jinak bych zacvakal nějakých 20tis.korun.
Takže doporučuji turbo pěkně zahřát a pak mu až přikládat pod kotel. Jinak sem se spolehlivosti spokojen.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Největši přednosti mého puntika je motor, který je neuvěřitelně usporný mu rekord ve spotřebě byl 5,8 to bylo v zimě a bylo kolem -25 a to jsem to vubec nešetřil jezdil sem takove menši rally. Naopak můj nejuspornějši rekord byl 3,4l na 100km při dodržování předpisu.
Dynamika motoru je skvělá na dálnici sem vytáhl s něho tachometrových 185 na rovině a s kopečka 200 ve skutečnosti to bude poctivých 170 s kopečka samozřejmě více. Letos o prázdninách sem jel na dovolenou ve čtyřech a pruměrná spotřeba byla 5,0litru při pruměrné rychlosti 124 není co dodat..
Ohřát v zimě tenhle motor není zase tak snadný. Při 12km cestě do práce se mi to nepodaří. Proto taky jedu hodně zlehka, snažím se co nejmíň využívat turbo, aby se netočilo ve studeném oleji. V létě není problém, motor se ohřeje velice rychle. Spotřeba je v zimě kolem 5,4l kombinovaná (sem tam Praha, dálnice, jinak courání po okreskách). V létě 4,8 při běžném ježdění v mezích předpisů nebo trošku rychleji. Na 2500km cestě Praha-Chorvatsko, tam nějaký ježdění po kopcích a zpět jsem měl spotřebu 5,6 litru na 100. Po dálnici téměř non-stop 140-150km/h.
Takový jako ty bych vešel...točit studenej turbodiesel je jako snídat napínáčky. Jak dlouho to asi můžeš vydržet? Není to tak dávno, co jsem na VW Transporter dělal celý motor. Odešel do věčných lovišť díky stejnému zacházení od našeho milého zaměstnance Hlava, klika, turbo, spojka...toť jen stručný vyčet poškozených dílů. Chovej se k němu slušně, i když pospícháš (obzvlášť v zimě), dej mu čas ohřát celý motor, VČETNĚ OLEJE!!! A motor není ohřátý, když už Ti topí...!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto
Ohřát v zimě tenhle motor není zase tak snadný. Při 12km cestě do práce se mi to nepodaří. Proto taky jedu hodně zlehka, snažím se co nejmíň využívat turbo, aby se netočilo ve studeném oleji.
V létě není problém, motor se ohřeje velice rychle. Spotřeba je v zimě kolem 5,4l kombinovaná (sem tam Praha, dálnice, jinak courání po okreskách). V létě 4,8 při běžném ježdění v mezích předpisů nebo trošku rychleji.
Na 2500km cestě Praha-Chorvatsko, tam nějaký ježdění po kopcích a zpět jsem měl spotřebu 5,6 litru na 100. Po dálnici téměř non-stop 140-150km/h.
24.06.2011 | 14:17:36 | Rimmerak Reagovat
To jsou oni.
Tobě bych dal do ruky tak maximálně lopatu a krumpáč to by sedělo a když by mrzlo tak by si kopal víc a usilovnějc.
17.02.2008 | 17:55:46 | Reagovat
Chjo...
Takový jako ty bych vešel...točit studenej turbodiesel je jako snídat napínáčky. Jak dlouho to asi můžeš vydržet?
Není to tak dávno, co jsem na VW Transporter dělal celý motor. Odešel do věčných lovišť díky stejnému zacházení od našeho milého zaměstnance Hlava, klika, turbo, spojka...toť jen stručný vyčet poškozených dílů.
Chovej se k němu slušně, i když pospícháš (obzvlášť v zimě), dej mu čas ohřát celý motor, VČETNĚ OLEJE!!! A motor není ohřátý, když už Ti topí...!!!
23.08.2007 | 19:54:30 | Kakamil Reagovat