Rok výroby:1999Typ motoru:1.3, 44KWStav km při koupi:74 000 kmStav km nyní:96 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5 - 6 l/100km l/100 kmVloženo:18. 5. 2007
Auto jsem kupovala ojeté, takže první zkušennosti s tím byly takové ty běžné vyměny - rozvody, olej, brzdové destičky (atd.) - po čase výměna baterie, oprava výfuku.
První dojem z auta byl velmi překvapivý. Na tak malé autíčko, tak velký vnitřní prostor a vcelku ucházející kufr. Také velice chválím úložný prostor v autě.
Spotřeba je taky velmi příjemná.
Setkala jsem se s tím, že mi autíčko "žralo" žárovky v předních světlometech. Byla to ale chvilková záležitost. Každou žárovku jsem měnila asi třikrát a od té doby klid. Svedla bych to spíše na žárovky, které byly vcelku levné. Od té doby mi ale pořád na palubním počítači svítí kontrolka, že mi nesvítí některé světlo, přesto, že jsou všechny v pořádku.
Dalším problémkem je ruční brzda. Abych auto z mírného kopečka opravdu zabrzdila, tak musím zatáhnout brzdu až nadoraz. Nechala jsem si brzdu utáhnout a po čase se stejně povolí a je to jako předtím.
Na autíčku se mi vůbec nelíbí nešťastně řešený prostor pod kapotou, kdy vyměnit žárovku do levého světlometu trvá podstatně déle než do pravého. Na vině je tomu pojistková skříňka, která je velice blízko a kryt světla se díky tomu špatně vyndavá.
Jinak jsem s "Puntíčkem" spokojená a určitě bych ho doporučila.
Posilovač u tohoto r.v je na hydraulický olej ten je po 9 letech špinavý a má špatnou viskozitu, nutná výměna. Kontrola napnutí řemenu který servo pumpu pohání. Když to nepomuže výměna pumpy když to dělá po nastartování a jestli při jízdě z kopce s chcíplim motorem tak je chyba v řízení. Ruční brzdu přitáhnout, aby brala od 3 zubu a když pořád nebrzdí, nutná kontrola lan, zadních paken a samoštelů. Žárovky koupit od skutečné firmy, jinak kontrola uchycení parabol ve světlech a funkce nabíjecího relé. Žárovkám nejvíc nesvědčí stání v koloně při teplém sluném dni. Fiatům zdar. Leo
Jinak tu musím ještě zmínit servis . Jsem velice nespokojená s jejich službami. Nechala jsem si u nich dělat Defent-Lock. A to jsem neměla dělat. Rozharašili mi tím převodovku a mám problémy s řazením zpátečky a občas za jízdy i zařazení trojky. Stalo se mi už to, že zpátečka nešla vůbec. Jela jsem s tím tedy do servisu Fiat. Viděli ženskou, tak se ze mě snažili dělat debila, ale když viděli, že hodlám dělat bordel (měli tam zrovna nejvyššího šefa), tak to poladili a hned mě lifrovali ven. A už jsem na tom zase skoro stejně. Časté problémy s řazení zpátečky, takže se tam chystám znovu. Ještě je tam na to záruka.
Jinak jsem se chtěla zeptat, jestli nemá někdo zkušennost s tím posilovačem řízení? V chladných měsicích (např., když jsou mrazy se seká podstatně častěji, v létě vůbec).
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto
Punťa
Mimochodem...auto stále mám a spokojenost je pořád...je to drak a mazlík...má najeto necelých 200tisíc km a je neskutečně živý o)
15.05.2012 | 20:46:25 | Zuzka | 109.72.8.* Reagovat
Závady
Posilovač u tohoto r.v je na hydraulický olej ten je po 9 letech špinavý a má špatnou viskozitu, nutná výměna. Kontrola napnutí řemenu který servo pumpu pohání. Když to nepomuže výměna pumpy když to dělá po nastartování a jestli při jízdě z kopce s chcíplim motorem tak je chyba v řízení. Ruční brzdu přitáhnout, aby brala od 3 zubu a když pořád nebrzdí, nutná kontrola lan, zadních paken a samoštelů. Žárovky koupit od skutečné firmy, jinak kontrola uchycení parabol ve světlech a funkce nabíjecího relé. Žárovkám nejvíc nesvědčí stání v koloně při teplém sluném dni. Fiatům zdar. Leo
03.07.2008 | 23:54:21 | Leo Reagovat
RE: Závady
Leo: Je to elektrický posilovač o)
15.05.2012 | 20:44:44 | Zuzka | 109.72.8.* Reagovat
servis Fiat
Jinak tu musím ještě zmínit servis . Jsem velice nespokojená s jejich službami. Nechala jsem si u nich dělat Defent-Lock. A to jsem neměla dělat. Rozharašili mi tím převodovku a mám problémy s řazením zpátečky a občas za jízdy i zařazení trojky. Stalo se mi už to, že zpátečka nešla vůbec. Jela jsem s tím tedy do servisu Fiat. Viděli ženskou, tak se ze mě snažili dělat debila, ale když viděli, že hodlám dělat bordel (měli tam zrovna nejvyššího šefa), tak to poladili a hned mě lifrovali ven. A už jsem na tom zase skoro stejně. Časté problémy s řazení zpátečky, takže se tam chystám znovu. Ještě je tam na to záruka.
29.05.2007 | 09:58:20 | Zuzka Reagovat
Žárovky
bugy: Tím příspěvkem jste mě pobavil
Jinak jsem se chtěla zeptat, jestli nemá někdo zkušennost s tím posilovačem řízení? V chladných měsicích (např., když jsou mrazy se seká podstatně častěji, v létě vůbec).
22.05.2007 | 09:34:54 | Zuzka Reagovat
žarovky
to vatáž
18.05.2007 | 19:48:36 | bugy Reagovat
Mate na nektere zarovce patrne spatnou vataz
18.05.2007 | 12:52:36 | ToJa Reagovat