Recenze Fiat Punto
“nejhorší vozidlo mého života”

Autor recenze: pet0216 (34 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:1200 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:50 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 6 let Průměrná spotřeba: 6.5 l/100 km Vloženo: 4. 4. 2010

Hodnocení inzerátu: 18 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.8

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Corsa

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

elektronika - brzdy-stěrače-centrál-výfuk-elektroinstalace


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vozidlo bylo zakoupené nové v roce 2004 1.2 59kw 3dv. hned v autosalonu jsem zjistil ze na zadních dveřích je špatný nápis místo 16V tam bylo 6V jednička se někam zatoulala opraveno následující den.Po týdnu provozu najeto asi 150km a signalizována porucha elektroniky opraveno-reset přes počítač v servisu.Po roce provozu odešla v zimě baterka výměna zdarma v servisu prý byla špatná.Druhý rok provozu porucha posilovače+city opraveno zdarma v rámci záruky.Třetí rok provozu opět odešla baterie další výměna +diagnostika elektroinstalace výměna řídící jednotky pro rádio prý to dělalo rádio. Čtvrtý rok provozu upadl výfuk najeto asi 35000km-výměna .Další závada na zadním stěrači když se zapnul tak se nedal vypnout furt stíral jako o závod oprava přepínače stěračů.V zimě opět baterka již jsem odmítl platit drahé servisy koupil jsem novou baterku a na zimu jsem vytahoval pojistku autorádio+vnitřní osvětlení a v pohodě.Další problém neprošel jsem na první stk-brzdy opět servis.Pátý rok provozu nachystal překvapení ve formě nefunkčního dálkové ovladání centrálu baterka v klíči byla již vyměněna tak nezbyl než zase kvalitní servis fiatu -po měsíci opět ten samý problém zase servis. Počatkem šestého roku provozu jsem auto radši prodal ,Auto mělo v době prodeje najeto asi 49000km použival jsem ho jako druhé auto.Auto mělo pravidelný servis a bylo garážováno.Nikdy bych si již fiata nekoupil i kdyby stalo grande punto nové v plné vybavě sto tisíc.Předtím jsem měl nekolik vozů od různých výrobců ale tohle jsem nečekal nejhorší vozidlo mého života. Děkuji nikdy více

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 18


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto

Vložit komentář

Sorry rozepsal jsem se a psát srozumitelně mi moc nejde :D

Jezdil jsem do práce a všude téhda před deseti lety svým vozem Škoda Favorit (poslední stříkačka)....z kopců vyřazoval nebo brzdil motorem k dosažení co nejlepší spotřeby ale přes to jsem se dostal pod sedm litrů málo kdy spíše jsem měl průměrnou kolem 7,5 - 8 litrů na 100km. Kamarád v práci měl Fiata Punto MK2 1.2 8V 44kw se kterým mi trvrdil že má spotřebu 1kč/1km jelikož má LPG což se mi zdálo až jako nereálný rozdíl... Po asi dalších dvou letech a 2kg kitu na prazích Favorita jsem uznal že je načase jít do novějšího vozu s menší spotřebou a uvažoval co pořídím... pořád jsem byl skeptický co se týče značky Fiat a její nechvalné pověsti ale vidina úspory byla silnější :D Pořizovací ceny ojetin i spotřeba na benzín+plyn hrála do karet Fiatu... nebylo co řešit a začal jsem objíždět ojetiny. Trvalo to dalšího půl roku než jsem našel něco kloudného s málo km ale nakonec našel... byl to dvojkový Fiat Punto 1.2 8V 44kw s 88000km na tachometru a zdálo se že v opečovávaném stavu. Po asi 2000km zkušebního provozu nastal čas namontovat LPG a tak jsem jej tehdy před 6ti léty pořídil za nějakých 24-25tis.kč (myslím že dnes už se dá pořídit výrazně levněji). Co čert nechtěl po pár stech km mi fouklo těsnění pod hlavou tak jsem se jej jako ještě zcela nepolíbený opravami atomobilu rozhodl udělat včetně rozvodů sám před domem... a nedopadlo to dobře :D najezdil jsem možná tisíc km a fouklo znovu... údajně málo dotažené šrouby na hlavě což si nemyslím už jsem na to nervy neměl a zavezl jej do servisu kde mi udělali těsnění podruhé jenže po dalších 3tisících fouklo těsnění znovu!:D To už byly takové nervy že jsem se vozu italské značky chtěl zbavit ale dobře to dopadlo... auto mám dodnes a do servisu co se týče dílů jsem od té doby (6let) dal opravdu pár korun...Díly na Punto jsou levné a spousta práce na tom člověk zvládne udělat sám pokud ho to hlavně baví jako mne! Když je hezky otevřu si garáž pustím rádio a opaluju se u toho :D ...taková pohoda... zároveň se člověk naučí a zjistí jak se o auto starat. Punto jako takové jsem si kupoval s tím že bude na 5let provozu nebo najetých 100.000km. Nyní po šesti letech a 100.000km mám STK na další dva roky a myslím že vykonalo službu přes krutý začátek na výbornou. I kamarád servisák který Fiaty bytostně nesnášel už uznal že je to povedené auto ale zdůvodňuje to tím že v něm nic nic není a nemá se tak na něm co zkur... :D Však je to takový Favorit nebo spíše Fábia z Itálie a já se jen směju když někdo říká že je Fábie lepší auto... :D Za mne je to nastejno jen jsem ušetřil u koupě i za pohonné hmoty. Ale jo i Punto má své mouchy jako každé auto(!!!) nic méně takové že je člověk buď nemusí řešit nebo stojí opravdu pár korun...Co se týče servisu který jsem dělal tak to bylo již zminěné těsnění pod hlavou, nyní druhé brzdové kotouče s deskama na předek (jelikož jako garážový majster nevím že se musí čistit uložení pro desky,pístky a pod. Nic méně i tak mnou měněné první obložení od Bremba najelo 70.000km - nepodcenit čištění najelo by ještě dalších 20-30tis.km) cena prvních od Bremba 1100kč poté Textar za 1500kč, obložení na zadek taky druhé (u prvního a levnějšího obložení Kamoka se strhaly zuby na samostavech) Textar cena 800kč, lana ruční brzdy cca200kč?, výfuk Bosal kompet od svodů dozadu ten jsem měnil před čtyřmi roky zřejmě ještě jako originál po (15letech??) cena 2500,-, ramena přední nápravy TRW ty mne vyšly z bazoše jako starý ale nový nahrádní díl na 900kč za oba kusy včetně pošty + čepy TRW už nevím ale asi kolem 300kč za oba kusy(po výměně najeto nejméně 70.000km a stále bez vůlí), sada rozvodů Ina i s pumpou také druhá výměna s cenou 1100Kč , manžety poloos za 250kč oba kusy, kabely ke svíčkám taky pár stovek..., Baterie 2ks jedna nová odešla po třech letech jak je zykem a ta druhá kupovaná už jako starší s větší kapacitou (doporučuji) z auta co šlo na zvrakování...krom těchto dílů jen olej co 10.000km filtr tak 30.000km a svíčky asi taky tak co 30.000km. Spotřeba mi opravdu vychází na 1kč/km jako téhdy kamarádovi z práce a opravdu už nejsem brzdič v provozu... S motorkou na vozíku za autem mám najeto nejméně 10.000km a tam už spotřeba vychází na nějakých 1,2 - 1,3kč v případě jízdy na dálnici s nohou opravdu na podlaze(44kw) ale po okreskách se dá jezdit i s naloženým vozíkem za tu 1kč/km. Ovšem u provozu na LPG musí člověk počítat s pořizovacími i servisními náklady jako jsou revize co rok a dražších emisí... vstřiky mi vydržely cca 80.000km (nové vstřiky včetně revize a výměny filru stály 4000,-) a nádrž se mění co deset let. Sečteno podtrženo neudělal jsem vůbec špatně a dvojkové punto 8V mohu každému jen doporučit! :)

12.08.2018 | 16:08:19 | Punto 1.2 8V r.v.99 188  | 78.108.149.* Reagovat

RE: Sorry rozepsal jsem se a psát srozumitelně mi moc nejde :D

PS: obložením na předek za 1100 i 1500kč je myšleno oba kotouče včetně desek :)

12.08.2018 | 16:14:34 | Punto 1.2 8V r.v.99 188  | 78.108.149.* Reagovat

Fiat Punto 1

Fiatů Punto máme několik,běžné závady jako je výměna opotřebením provozem jako tu někteří popisují jako neskutečné závady jsou naprostá hloupost.Neznám moc jiných značek na kterých se mění spojka po 240 000km.Jde spíš o to jaký je přístup k měněným součástkám při opravě a pracnosti při výměně.A porovnávat Fiata Punto se Škodovkou je naprosto zcestné.To může jen opravdový Pepík co neví o čem píše a jen někde slyšel co jedna paní povídala!

30.05.2017 | 17:13:06 | Milan  | 213.29.3.* Reagovat

Po 17ti letech...

Zdravím, já koupil Punto ELX 85 16V (r.v. 1998)v roce 2005, jeté, dokonce z boku bourané. V den koupě najeto cca 56tis. km. Po nutné opravě šasí, laku, dveří a pár dalších drobností, cca 15 tis. Kč jsem prostě začal jezdit a jezdil cca 5 let.
1x jsem měnil zapalovací kabely+svíčky a samozřejmě několikrát olej:).
Poté, cca jsem před 6ti lety přišel o práci nebylo peněz nazbyt a jelikož mi uhnil zadní tlumič výfuku a já jaksi neměl na opravu atd. stálo milé punto ve finále víc jak 4 roky na špalcích v garáži.
Po té době se má situace zlepšila a já dal puntu ultimatum:)
Buďto budeš fungovat a já zaplatím případné opravy, anebo bohužel vrakoviště!
Nabil jsem roky mrtvou baterku, vyměnil palivový filtr, natankoval, a div se světe, nastartoval na druhý pokus:)
Vyměnil jsem výfuk, olej, rozvodové řemeny a nic víc.
Dnes jsou to dva roky a já spokojeně jezdím, hlava nehlava.
Spotřeba podle okolností ale pohybuje se od 4,5 do 6,7.
Nikdy jsem nepotřeboval dolít olej do motoru, ani kapku.
Jel jsem na něm např.Chorvatsko (Baška Voda) cca 1440 km, bez problému atd.
Jen pro pořádek, parkuji nonstop venku, garáž mám jen jako dílnu.
Pokud by FIAT začal zase vyrábět stejný tip Punta, rozhodně bych neváhal a koupil bych jej opět.
P.S.: Měřím cca 2 metry a vážím cca 120kg a spousta známých se mi směje, že "letím po silnici jen z helmou na hlavě":)), ale přesto, toto autíčko u mne "dožije"!!!
Dnes najeto 100tisíc, stáří auta cca 17let a rozhodně to nevypadá, že by se chystalo do důchodu.

02.12.2015 | 19:45:38 | Pouhý uživatel  | 217.196.215.* Reagovat

Punto:-(

Koupil jsem starší Punto pro partnerku, kvůli spotřebě při popojíždění po městě. Během 14 dní odešlo servo řízení. Jsem zvědavý, za jak dlouho odejde další věc. Měl jsem 12 let Felicii a odešla mi jen baterka, Hall snímač a po cca 8 letech byl měněný výfuk a kotouče s deskami. Teď mám 6 rok Oct RS a zatím odešla jedna zapalovací cívka. Jinak si auta nevšímám.
Do Fiata už bych taky nešel, je to jedna velká investice do dalších let :-(

07.02.2015 | 11:51:02 |   | 5.22.152.* Reagovat

RE: Punto:-(

Pán koupí partnerce 10 let staré auto a diví se, že oproti jeho nové oktávce se tam serou věci..... opravdu?

07.02.2015 | 14:21:48 | Temp  | 78.45.78.* Reagovat

Vina není v kvalitě vozu ale řidiči

Nemohu nereagovat na nesmyslné "recenze" zde ve foru.
Pán z Prahy tady tvrdí,že jeho Fiat Punto je nejhorší auto v životě.
Nevěřím tomu co napsal,nevěřím že je to pravda a proč?
Protože mám doma taky Punto.Je to funglovka 1242.8ventil,5dveř,kterou jsem kupoval v březnu roku 2008 a musím říci,že po 4 a půl roce provozu s Puntem nemám nejmenší problém.
Už jen když tady čtu,že spotřeba je 6,5l tak tento údaj naznačuje divokou,zbrklou jízdu majitele,protože já mám spotřebu při rozvážné a pohodlné jízdě 4.9l/100.
Dokonce když jsme jeli loni na Makarskou ve 4 lidech a plným kufrem,tak spotřeba byla průměrně 5.2.
Jinak punto šlape jak má,jedinou závadou je drobný únik oleje přes gufero hnací nápravy,který zatím nijak neřeším,protože se opravdu jedná o pár kapek.
No co bych chtěl po 60 000 km bezproblemového provozu?

10.10.2012 | 12:21:32 | Daninto  | 91.221.212.* Reagovat

RE: Vina není v kvalitě vozu ale řidiči

myslím, že porovnávaš neporovnateľné: recenzent je z Prahy, nájazd km je pomerne malý, takže sa vlastne výfuk poriadne ani nezohreje a neodparí voda a vlhkosť.

6,5 po meste je super spotreba, rozvážne a pohodlne sa po Prahe asi dá ťažko.

/nikdy som ešte nemenil výfuk, ani nezaváral, niektorý kus mal najazdených aj vyše 600.000 km, resp. ani po skoro 6-7 rokoch prevádzky/.

Ale za tie vady asi vodič naozaj nemôže, Fiat je robený do tepla, nie na soľanky v CZ-SK. ale jazdne celkom OK, aj ked iba z požičovne.

10.10.2012 | 20:18:20 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Vina není v kvalitě vozu ale řidiči

Automobil Fiat Punto r.v. 2004 používám od ledna 2005 v autoškole. V těchto dnech mám najeto 360000 Km spotřeba se pohybuje mezi 5,3L a 5,8L akumulátor mám třetí (velmi časté starty) spojka třetí sada rozvody druhá sada ve 300000tisících výměna serva a řídící jednotky jinak žádné větší opravy kdyby se dal tento typ ještě dnes koupit, do autoškoly bych jiný nechtěl.

26.04.2014 | 13:44:48 | I.B  | 212.79.110.* Reagovat

malichernost

lubi sa mi ta vasa malost, mili vlastnici hitlerwagenov, 95% recenzii Punta je tu pozitivnych a ked sa objavi sem-tam nejaka negativna, tak sa tu zbiehate ako supi a onanujete nad tym, ake su Talianske auta otrasne, precitajte si recenzie na vase stocene, predrazene a precenovane Golfy, Pola a Passaty, kolko je tam negativ...

18.03.2012 | 10:14:15 | Jano  | 85.216.220.* Reagovat

Je to šmejd

Horší auto sem si nemohl koupit PUNTO rv. 2004 1.2 59kw 16V, předtím sem měl feldu a ta byla zlatá. Měnil sem saharu, motorek stěračů, a tak dále a tak dále a musím říct že s baterií mám taky pořád problémy a teď losuju mezi lambda sondami a škrtící klapkou. A užasnou zkušenost mám s autoservisem fiat v Hradci Králové, to jsou opravdu profíci. A pan majitel mi nakonec řekl že žádný automechanik nepozná zrezivělou trubku u výfuku :) . Vážení hodně štěstí při opravách

03.11.2010 | 20:42:28 | novason Reagovat

RE: Je to šmejd

Na fiat nedám dopustit. 1 fiat 128 /tuzex/ dobrý,2 hý to samí, mezi tím samé nové auta , zn. fiat. teď máme se ženou pátým rokem každý Grande oba denně jezdíme a stále dobrý/běžné věci/ je to již 7 a 8 fiat, ale taky jde o to, kdo se o auto stará jaký servis a jaký v servisu mechanik.Čím víc se v tom hrabe víc lidí tím na ....

02.04.2012 | 22:11:57 | jacek  | 93.99.63.* Reagovat

RE: Je to šmejd

Mám punto1.6 dvanáct let a lepší auto s tím motorem jsem neřídil a bylo jich několik. Trochu tvrdší pera,ale naše silnice dají zabrat i lepším autum.

15.06.2015 | 18:42:13 | milkar  | 178.255.168.* Reagovat

lukas

noi tak vidíš, že to byl blábol, že je normální měnit výfuk po 4 letech :-)))

14.09.2010 | 20:16:25 |  Reagovat

RE:lukas

Výfuk by měl vydržet minimálně 10let.Já měl 12 let výfuk a OK asi by fungoval pořád.

13.08.2011 | 23:42:57 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

dále

Podvozkové díly zatím stále původní. A nic neklepe. Jezdím i do vinohradu a mnohdy leccos odvozí.

14.09.2010 | 19:50:36 | lukas Reagovat

dodatek

Ještě se mi letos v zimě odporoučela baterie. Byla původní, takže snad to není katastroficky malá životnost.

14.09.2010 | 19:45:34 | lukas Reagovat

zajímavé

Mám Palio weekend 1.2, r.v. 99, v provozu od téhož roku, střední díl výfuku měněn v roce 2008, koncový tlumič letos. Asi byl půjčený od peugeotu.

14.09.2010 | 19:39:47 | lukas Reagovat

ANONYM 11.50

Životnost fiatových výfuků je možná 4 roky. Mě se ještě u žádného auta nestalo, že bych měnil výfuk po 4 letech. U ojetého P 205 1.1 se měnil po 9 letech, u současného Citroena starého 4 roky není sebemenší náznak, že by se chtěl poroučet. Takže - to jsou ty vaše zkreslené představy: Na fiatu vydrží výfuk 4 roky, tak je to normální, tak to má byt. Můžou za to nasolené silnice. Omyl! Je to jen další důkaz "kvality" italských aut. (Jen pro prču: I na Wartburgu mi vydržel výfuk mnohem dýl :-))

14.09.2010 | 18:17:09 |  Reagovat

RE: ANONYM 11.50

U warťase byl vejfuk zevnitř promazávanej mastnýma zplodinama, ty troubo :-)

04.10.2013 | 00:55:49 | S.B.  | 85.207.46.* Reagovat

RE: ANONYM 11.50

Výfuk vydrží i na puntu 10let,dnes jsem měnil známé na Grande Puntu r.v. 2005 najeto 130000km , vše není jen kvalitou dílů ,ale taky o jezdění, při krátkých cestách kdy se auto ani nezahřeje určitě víc trpí a je celkem jedno jaký typ vozu to je

06.06.2016 | 18:46:21 | Fiat  | 81.91.216.* Reagovat

RE: ANONYM 11.50

Protože na wartburgu je na výfuku hrouda šmíru od oleje z benzínu :-)

21.06.2022 | 14:51:50 | martin  | 165.225.20.* Reagovat

RE: ANONYM 11.50

To je divný, na Maxovi mám po 13 letech a 250tkm původní výfuk,svody i kat...:-)))

22.06.2022 | 11:56:39 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

punto 96 1.1

mám najeto 126000km. Jako živnostník,V něm a zaním vozíme dost materiálu. Mimo běžné domácí údržby/nikdy nebylo v servisu,aby se v něm hrabal kde kdo/, výfuk. baterie, svíčky.olej.atd.Je denně v provozu.Šlape jak švícary.Bylo nové. Ono jak se taky špatně zajede a potom kdo jakou má nohu. Druhé Grande puto /ženy/ také. Já mám jinou kategorii novou mazdu 7 crv. Tak uvidím. Škodovdu jsem táké měl. Ale PUNTO.1.1 to moje nemá zatím chybu. Prostor stačí a je to střela. Ahoj.

14.09.2010 | 17:28:31 | jacek Reagovat

Punto

Souhlas i nesouhlas. Mám punto z r.96, motor 1,1. Bezpočtukrát nabourané, dvakrát hodně. V jednom na něj nedám dopustit - je to velmi pohodlné auto, mnohem pohodlnější, než jakákoliv škodovka. Je vyjímečně prostorné na předních sedadlech, v těle i v nohách. Jenom si vzpomeňte, jak má hlavně spolujezdec ve škodovkách (i v Octavii) pokroucené nohy. Poruchy - v tom souhlasím, ale mám zkušenost, že horší než poruchovost je diagnostická neschopnost servisů. Prvních 5 let jsem jezdil bez jakékoliv poruchy. (Životnost výfuků je na českých nasolených silnicích přesně 4 roky, to je bez debat.) Potom začal zlobit měřič atmosférického tlaku. Ve značkovém servisu mi dva roky tvrdili, že je všechno vpořádku, tak jsem nakonec šel k soukromému autoelektrikáři a za dest minut byla pravda venku. Od té doby auto jezdí jak nové. Samozřejmě, trable byly: Už třetí výfuk, kulové čepy a ramena vyměněny po 8 letech, zavařený motor kvůli zamrzlému ventilátoru (tu zimu jsem málo jezdil), olej prosakuje pořád, v různých dobách různé zvuky - skřípání, chrastění. Samozřejmě koroduje, ale méně než felicie z té doby. další poruchy: Kostky hlavních reflektorů, cyklovač stěračů, jedna zapalovací cívka. Jinak ovšem překvapivě nízká spotřeba, nedávno třetí baterka (ta originální vydržela 8!!! let). Musím samozřejmě varovat před polskými náhradními díly - zapalovací kabely a svíčky z Polska jsou katastrofické. Jo a ty zástěrky, ty se mi na našich silnicích utrhly za pár měsíců. Nevím, jaká jsou současná Punta, ale tohle bych si koupil znovu.

28.04.2010 | 11:50:14 |  Reagovat

Fiat

Kolega mal Bravo a po dvoch rokoch neustáleho trápenia bol rád, že ho predal. Tak poruchové auto som ešte nevidel. Občas, čo bolo dosť často som s ním chodil do Fiat servisu a keď som raz čakal, kým vybaví formality, tak som si sadol do úplne nového Stila. Nič som vlastne nerobil, len tak som stlačil spojkový pedál. Také vŕzganie som nepočul ani na mojom temer 10 ročnom Favorite. Rýchlo som Stilo opustil a Fiatu sa s úctou vyhýbam. Nemám Škodovku ale máme služobnú Fábiu, /po meste 190.000 km / a verte, že je v obdivuhodnej kondícii a to nie je servisovaná v značkovom servise ale firemnom, ktorý za veľa nestojí.

09.04.2010 | 20:35:23 | 07-1 Reagovat

Musim obhajit FIATy! Ani ja netvrdim, ze fiaty su super auta, ze niesu poruchove a neni to ziaden luxus, no mal som moznost jazdit i na škodovkach (škoda penazi), renaultoch a na fiat nedam dopustit. Styri roky som jazdil na Punte 1.2 44kw a menil som iba olej a teraz nedavno aj baterku. Auto nemalo ziadne poruchy, trocha skripe sedadlo vodica, spotreba 5.7l/100km najazdene 84.000km. Momentalne auto pouziva manzelka ja teraz jazdim na Fiate LInea. Najazdil som zatial iba 5.000km ked auto lepsie preverim rad napisem svoje skusenosti. Taliani vedia robit krasne auta za rozumnu cenu - preto Fiat.

09.04.2010 | 15:02:37 | Freddy Reagovat

doplněk k mému předešlému článku,mám FIATA a ŠKODU.U škodovky taky problémy s centrálem ,vyhříváni zadního skla taky nefunguje imobilizér nemám.nejsou to žádné velké problémy.fiat najeto 135000km bez závad.

09.04.2010 | 10:53:22 |  Reagovat

Nejsem fiaťák,ale škodovkář,ale s recenzentem souhlasím,protože jsme měli v rodině dva fiaty,obě punta.Nás vynechaly závady rádia,ale pro změnu blbnul centrál,imobilizér,a ohřívání zadního okna.Fiat servis bude sám o sobě dost "kvalitní",prý se mechaniky Fiat servisů učí třeba i pekaři,soustružníci,atd -potom to tak vypadá.Nemusí být každý fiat hrůza,ale řekl bych,že je to tak 50:50,a to je dost velký průměr....
To už rači zůstanu u škodovky,s kterou mám teď najeto 196000km,a absolutně bez závad,jen olej,doplnění klimatizace,destičky,filtry,svíčky-JO a JEDNOU výměna baterky-za 5 let už měla nárok

09.04.2010 | 10:41:24 |  Reagovat

když auto tak jedině fiat nic jiného doma nechci.Prověřeno v praxi.

09.04.2010 | 10:38:07 |  Reagovat

Konečně objektivní a pravdivá recenze na Fiat. Samozřejmě fanatičtí zastánci Fiatů budou tvrdit, že jezdí bez problémů, protože tohle problémy nejsou, to je přece normální údržba :-)) a spotřebák :-))

09.04.2010 | 09:01:52 |  Reagovat

Fiat

Fiat a Alfa mi nesmí ani před práh domu. Italové neví nic o autech ty tak prodávat v turistické sezóně zmrzlinu u pláže.

09.04.2010 | 08:46:49 |  Reagovat

RE:Fiat

me taky ne ted me nechal v chorvatsku

11.08.2011 | 12:49:50 |   | 94.112.39.* Reagovat

RE:RE:Fiat PUNTO

FIAT to je jeden velký problém . Múj je rv.2005 najeto 103000 motor1.2 8.V po dvou měsících výměna lamda sondy po čtyřech výměna baterie první a druhá po 4 letech.Dále už jsem stihl měnit dvakrát saharu jednou vnitřní ventylátor ,všechny tlumiče,tlumič výfuku,rozvodový řemen,vodní pumpu,kabely ke svíčkám,potrubí benzínové od hrdla nádrže k nádrži,a spousty dalších dílú které však již byli opotřebené myslím že Fiat je auto nejhorších snů již nikdy víckrát

13.08.2011 | 20:14:46 | josef  | 77.48.180.* Reagovat

RE: Fiat

Italové neví nic o autech ty tak prodávat v turistické sezóně zmrzlinu u pláže. A co třeba FERARI to vyrába kdo spamatuj se

10.11.2011 | 14:53:44 | Kacin  | 78.98.111.* Reagovat

RE: Fiat

a ako vieš že ferari je spoľahlivé nebodaj ho máš,a porovnávať ferari a fiat je o ničom lebo ferari nie je pásová výroba,predsa sa nedá porovnať napr.bugati ktorého sa vyrobí precízne 10 kusov za rok a puntom ktorého flákačský taliani vyrobia 800000 ks za rok.

10.11.2011 | 21:18:19 |   | 91.127.159.* Reagovat

RE: Fiat

Myslím že ,u Ferrari není hlavní prioritou spolehlivost a spotřeba.Málo kdy s tím někdo jezdí každý den do práce.Jeden týpek si koupil Punto 1.2 místo Fabky co zrušil a nestěžuje si.

10.11.2011 | 21:40:31 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

RE: Fiat

a proto vyrábějí Lamborhiny, ferrari a bugati, lancie, alfy
:-)

12.05.2023 | 14:28:43 | Martin H  | 165.225.20.* Reagovat

RE: Fiat

No.....spíš snad vyráběly ne? Alfa,Lancia jsou de facto po smrti, Fiat má pár modelů a již poněkolikáté je křísen z komatu.... no a Lambo nebo Ferrari jsou sporťáky s de facto kusovou výrobou a spolehlivostí bídnou....

14.05.2023 | 12:46:11 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

RE: Fiat

Mýlíš se. Italský autoprůmysl je teď na vrcholu.

17.05.2023 | 21:58:57 | Sér Artur Konan Dojl  | 85.135.205.* Reagovat

RE: Fiat

Na vrcholu dna??? :-))

19.05.2023 | 09:27:31 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

RE: Fiat

Zase nic nevíš.Zato Ford je v Evropě po smrti a Stellantis ti evidentně nic neříká.

18.05.2023 | 12:42:25 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Fiat

Jasně....máš recht Fiat patří amíkům:-))), to mi tedy vysvětli, proč má tak skvělá automobilka Fiat dva modely???? :-))) Překarosovaný ameriky fakt nepočítám...

19.05.2023 | 09:28:48 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

RE: Fiat

aha a co ferari, lamborghini, maserati, bugati atd...málokterý národ dal světu tolik dobrých aut

08.01.2024 | 11:02:30 | Martin H  | 165.225.21.* Reagovat

RE: Fiat

Nějak se nám opakuješ Einsteine...

10.01.2024 | 08:54:50 | Vašek  | 109.81.114.* Reagovat