Recenze Fiat Stilo 1.6 Active 5D
“Za tyto peníze perfektní, jen je třeba hlídat kvalitu !”

Autor recenze: Zdenek ,
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:1.6 benzín Stav km při koupi:11 km Stav km nyní:28 000 km Způsob řazení:manuál Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 7 - 13 l/100 km Vloženo: 26. 1. 2004

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.3

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Daewoo Espero

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Po 17 tkm problémy s geometrií předních kol (postupně vyřešeno).

Nyní problémy s elektronikou - pravděpodobně vadné čidlo v rámci systému ESP (Bosch).


Hodnocení a zkušenosti s autem

Stilo je super auto, bohužel jsem asi natrefil na malinko horší exemplář.

Jízdní vlastnosti perfektní, výbava špičková (6 airbagů, ABS/ASR/MSR/ESP/Brake Assist, automatická dvouzónová klimatizace atp.), materiály a provedení interiéru překvapivě kvalitní, spotřeba 7.5 l/100 km velmi přijatelná.

Pokud bude vyřešena závada elektroniky (a nebude se opakovat), budu plně spokojen.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Stilo

Vložit komentář

Skusenosti

Štýlové, dobré auto. Som spokojný, len ... v priebehu jedného roku - brzdy, neustále (4x) problémy s čidlom airbag-u, klimatizacia (pokles tlaku), zavesenie kol + neustále cvrlikanie z dverí pri každej jame, voda v predných svetlach po burke + pritahuje vandalov (viacnasobne vylomený kryt nadrze, zrkadlo). Ked to takto citam tak dost blbe, ale je to skutocne pekne a dobre vymyslene auto a som s nim spokojný.

10.08.2006 | 14:12:11 | Jano Reagovat

Najeto 17tkm problémy s motorem(škrtící klapka).Opakovaná závada.Špatná geometrie předních kol.Jinak velmi prostorný a pohodlný vůz.

01.04.2004 | 21:32:20 |  Reagovat

Stejný problém EPS u 1,8 - výrobním závodem doporučené řešení /vyřazení jedné z linek řídící jednotky/po 1500km vedlo patrně k poruše vstřikování s následným prasknutím válce a zničením motoru.

26.02.2004 | 21:32:39 | mich Reagovat