Rok výroby:2003Typ motoru:Stav km při koupi:90 000 kmStav km nyní:140 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:30. 1. 2012
Hned po prvním týdnu ježdění začal téct chladič - dal jsem nový 2000,- Kč Po cca půl roce výměna zadních silentbloků, zadní pera - 10000,- Kč Pak odešla baterka, asi po roce nové brzdové kotouče - 10000,- Kč Loni spojka dalších 8000,- Kč , prosakoval do ní olej. A i tak olej to docela papá. Letos cívky - odešly postupně během 1 000 km (ještě že mě to nepotkalo na cestě do Chorvatska - asi bych se z toho zbláznil) !!! 8000,- Kč žárovky odchází po půl roce, je zcela jedno jak jsou kvaltní nebo ne, můžete za ni dát 200,- Kč nebo 50,- Kč ... je to jedno !!! Kontrolky už neberu vážně, svítí si jak chtějí a když mi to v servisu napíchnou, tak to žádnou závadu nehlásí a pak najednou něco odejde !!! Jo je to pohodlné svezení, auto je prostorné ... ale to je asi všechno. Za ty prachy jsem teda šlápnul vedle !!! Jde to z baráku - nikdy víc Fiata !!!
Ja mam 3dv, 2001, a mal len chybnu RJ motora, vymenena za novu, ide paradne. Tie problemy so žiarovkami som mal taky = špatne konektory, treba prihnut šrobováčkem jednotlivé kontakty hlavne nulak, proto diag neviečo má hlásit.
a ješte, pri kúpe malo 145 tis., teď 228 tis., začína žrát vodu cez tesnenie pod hlavou, trochu aj olej cez kružky možno aj cez gumičky na ventiloch, ale nie až tak moc žeby to vadilo na emisiach (zatial), ale to je na tie roky a km normálne, treba to proste vymeniť. Pokiaľ mate garáž a šikovne ruky, zvládnete to aj samy. Zhodiť hlavu, rozobrať, vyčistiť, ak je veľká vola na ventiloch, vymeniť voditka dajú sa ľahko vyklepať príklepom na vŕtačke s upraveným vrtákom tak aby sadol do voditka, smerom hore od sedla ventilu. Potom nove gumičky na ventile, nove skrutky a tesnenia na hlavu a poskladať s momentovým kľúčom od stredu smerom na kraje na striedačku raz ľavá a pravá, silou tiež na 2 (3) krát. Nie naraz utiahnuť!! A potom rozvody ..
kazde auto je dobre ked sa on majitel stara a meni vcas sportrebny material za nove diely.v rezenzii boli vsetky diely spotrebny material.len debil moze hodnotit auto podla spotrebaku.mam nexiu ,za rok 60000km bez zavad,menim vcas spotrebny material a opotrebovane diely.dnes ked sa auto pokazi radsej ho majitel preda ako tam vrazit co i len korunu.ludia si nevedia vazit nic ako za komunistov.
Já dělal generálku zadku včetně ložisek tlumičů plus něco na předku a roční údržbu za to co ty tu píšeš jen o Silentblocích a pružinách....... Chlape, na to žes měl krále náhradních dílů felicií, jsi teda moudrosti moc nepobral.... sorry, ale dobře ti tak!!!!!!
Pokud koupíš tu nejlevnější hajtru na trhu, tak to je jedno... Jinak cívku to má pro každou svíčku zvlášť, tak proč hnedka měnit všechny 4 najednou? Jinak po fl už 1.6 neměly cívky Sagem (mají je skoro všechna francouzská auta) a problém tak byl odstraněn. To že ti odejde baterka, nebo praská žárovka nemůžeš brát snad vážně. a že se mění kotouče je u takového počtu km OK a je to u všech značek. Jinak vážně ty díly máš nějaké přemrštěné ceny. Jinak ten olej tam dávej co je předepsaný výrobcem... oni někdy ty levnější varianty nejsou vždy lepší! a asi bych změnil servis... to že to napíchnou a nic nevidí, tak mají jít a hledat... a kdyby otevřely kapotu, sundaly kryt u baterky a komplet prostříkly pojistky a relátka tak máš pokoj!
cífky jsem měnil po jedné - jezdil jsem 5000 km měsíčně a každý měsíc někde zůstal vyset, proto je dobré je vyměnit všechny 4 najednou -))) Petr - viz má recenze také tady
04.03.2014 | 21:47:22 | Petr
| 83.240.95.*Reagovat
RE: Nekupovat to nejlevnější
cífku mňeňyl sisel, vedle sitý sin vysel. Ty jsy teda prafá čecha.
Máš pech... Ale taky se mi zdá, že za ty díly platíš nějak moc. Já mám Stilo od 1. majitele (ale už po faceliftu) a platím cca poloviční částky za Tebou vyjmenované díly... K těm žárovkám: Měl jsem stejný problém, ale koupil jsem si takovou krabičku, co vyrovnává napěťové špičky - připojuje se mezi póly baterie. Stála asi 300 Kč a od té doby (cca rok) už mám klid ... ani jedna žárovka nepraskla ...
05.04.2012 | 13:41:05 | Filip
| 89.103.82.*Reagovat
No 99% těch závad je spotřební zboží.Které odejde u všech aut.Jen to vyšlo na tebe.U ojetého auta..nevíš do čeho jdeš.Můžu porovnat...že známí si tenkrát koupil to samé auto..ale s rozdílem.Že..já do něj od té doby neinvestoval za opravu ani korunu.A on už asi 20 000kč.Je tomu už 2 roky.Stačí když..ten před tebou udělá kompletní generálku.A vydrží ti to několik 1000km...i let.Co jsem zjistil..tak moje auto bylo veškeré opravy v originálním servise..navíc auto je dovezeno s Německa...v ČR jezdí jen po tu dobu co jsem ho koupil.A co tak vím..tak tam do těch aut investují raději za kvalitní díly..než s tím pořád někde jezdit po servisech.Někdo tvrdí ...že originální díly jsou stejný jak kterékoliv jiné...nevím přesně, co je na tom pravdy.Ale z mé zkušenosti mohu říct,že jsem kupoval díly levněji.Měnil jsem ložiska..a během 2 let 2x.Pak jsem koupil ložiska Valeo..které byly dražší ,ale vydržely 4roky..a možná by fungovaly i ted.:))Tak že svádět to na značku..mě nepřijde příliš spravedlivé.
člověk si nedovede přiznat že je blbec.... Proto si svou blbost ospravedlňuje na jiných věcech....
Fiat je fiat a jeho spotřební díly odcházejí častěji, ale když čtu koolik kdo do toho se*e, převrací se mi oči.
já jsem začínala jezdit ve fiatu Marea- perfektní auto - levné díly a snadné na výměnu fiat Stilo - luxusní svezeníčko, ale je to prostě novější auto, tak se do toho cpou kačky, ale do kterýho auta ne? Myslím, že pokud chce člověk, aby mu auto vydrželo a bylo v dobrém stavu, stačí se o něj starat pravidelně a zas tak moc to nestojí a jestli na fiata jsou drahý díly - tak si kupte třeba BMW nebo Audi a to jsou teprve drahý díly Fiat je podle mě a pro mě určitě auto č.1
Po 100.000 km budeš začínat měnit i u BMW, akorát tomu budeš řikat "spotřebák" a budeš se nad germánem tetelit blahem. Nekupuj ojetinu bůhví s jakou historií ale kup nové. Jinak to hořekování nemá váhu.
K tim poruchám co jste měl. Já vlastním fiat stilo r.v. 2002 stejné motorizace a žádné takové problémy jsem vůbec neměl! Podle mě jste narazil na špatný kousek ....třeba po bourařce atd. .Hned to nemusí znamenat že fiati jsou špatná auta.
Ale to zas neříkej... Prostě Fiatům se podvozkové díly opotřebovávájí o něco rychleji.... Ovšem když je někdo trouba a se*e do toho penez jak za nové auto, tak to bez komentáře....
PS: Každé ojeté auto trpí na závady a opotřebení.... Ovšem né všem řidičům vůbec dojde, že by vůz potřeboval doktora.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Stilo
Špatná údržba
Ja mam 3dv, 2001, a mal len chybnu RJ motora, vymenena za novu, ide paradne. Tie problemy so žiarovkami som mal taky = špatne konektory, treba prihnut šrobováčkem jednotlivé kontakty hlavne nulak, proto diag neviečo má hlásit.
18.11.2023 | 08:06:26 | Stilo 1.6 2001 | 91.127.162.* Reagovat
RE: Špatná údržba
a ješte, pri kúpe malo 145 tis., teď 228 tis., začína žrát vodu cez tesnenie pod hlavou, trochu aj olej cez kružky možno aj cez gumičky na ventiloch, ale nie až tak moc žeby to vadilo na emisiach (zatial), ale to je na tie roky a km normálne, treba to proste vymeniť. Pokiaľ mate garáž a šikovne ruky, zvládnete to aj samy. Zhodiť hlavu, rozobrať, vyčistiť, ak je veľká vola na ventiloch, vymeniť voditka dajú sa ľahko vyklepať príklepom na vŕtačke s upraveným vrtákom tak aby sadol do voditka, smerom hore od sedla ventilu. Potom nove gumičky na ventile, nove skrutky a tesnenia na hlavu a poskladať s momentovým kľúčom od stredu smerom na kraje na striedačku raz ľavá a pravá, silou tiež na 2 (3) krát. Nie naraz utiahnuť!! A potom rozvody ..
18.11.2023 | 08:25:16 | Stilo 1.6 2001 | 91.127.162.* Reagovat
vrak
kazde auto je dobre ked sa on majitel stara a meni vcas sportrebny material za nove diely.v rezenzii boli vsetky diely spotrebny material.len debil moze hodnotit auto podla spotrebaku.mam nexiu ,za rok 60000km bez zavad,menim vcas spotrebny material a opotrebovane diely.dnes ked sa auto pokazi radsej ho majitel preda ako tam vrazit co i len korunu.ludia si nevedia vazit nic ako za komunistov.
01.02.2015 | 13:16:25 | | 178.41.64.* Reagovat
OMG 10tisíc SB a pružiny???
Já dělal generálku zadku včetně ložisek tlumičů plus něco na předku a roční údržbu za to co ty tu píšeš jen o Silentblocích a pružinách....... Chlape, na to žes měl krále náhradních dílů felicií, jsi teda moudrosti moc nepobral.... sorry, ale dobře ti tak!!!!!!
11.05.2012 | 08:47:42 | Kuban | 93.153.124.* Reagovat
Nekupovat to nejlevnější
Pokud koupíš tu nejlevnější hajtru na trhu, tak to je jedno... Jinak cívku to má pro každou svíčku zvlášť, tak proč hnedka měnit všechny 4 najednou? Jinak po fl už 1.6 neměly cívky Sagem (mají je skoro všechna francouzská auta) a problém tak byl odstraněn. To že ti odejde baterka, nebo praská žárovka nemůžeš brát snad vážně. a že se mění kotouče je u takového počtu km OK a je to u všech značek. Jinak vážně ty díly máš nějaké přemrštěné ceny. Jinak ten olej tam dávej co je předepsaný výrobcem... oni někdy ty levnější varianty nejsou vždy lepší! a asi bych změnil servis... to že to napíchnou a nic nevidí, tak mají jít a hledat... a kdyby otevřely kapotu, sundaly kryt u baterky a komplet prostříkly pojistky a relátka tak máš pokoj!
02.05.2012 | 16:31:07 | Já | 85.71.223.* Reagovat
RE: Nekupovat to nejlevnější
cífky jsem měnil po jedné - jezdil jsem 5000 km měsíčně a každý měsíc někde zůstal vyset, proto je dobré je vyměnit všechny 4 najednou -))) Petr - viz má recenze také tady
04.03.2014 | 21:47:22 | Petr | 83.240.95.* Reagovat
RE: Nekupovat to nejlevnější
cífku mňeňyl sisel, vedle sitý sin vysel. Ty jsy teda prafá čecha.
04.03.2014 | 22:23:54 | | 89.102.163.* Reagovat
Smůla
Máš pech... Ale taky se mi zdá, že za ty díly platíš nějak moc. Já mám Stilo od 1. majitele (ale už po faceliftu) a platím cca poloviční částky za Tebou vyjmenované díly...
K těm žárovkám:
Měl jsem stejný problém, ale koupil jsem si takovou krabičku, co vyrovnává napěťové špičky - připojuje se mezi póly baterie. Stála asi 300 Kč a od té doby (cca rok) už mám klid ... ani jedna žárovka nepraskla ...
05.04.2012 | 13:41:05 | Filip | 89.103.82.* Reagovat
No 99% těch závad je spotřební zboží.Které odejde u všech aut.Jen to vyšlo na tebe.U ojetého auta..nevíš do čeho jdeš.Můžu porovnat...že známí si tenkrát koupil to samé auto..ale s rozdílem.Že..já do něj od té doby neinvestoval za opravu ani korunu.A on už asi 20 000kč.Je tomu už 2 roky.Stačí když..ten před tebou udělá kompletní generálku.A vydrží ti to několik 1000km...i let.Co jsem zjistil..tak moje auto bylo veškeré opravy v originálním servise..navíc auto je dovezeno s Německa...v ČR jezdí jen po tu dobu co jsem ho koupil.A co tak vím..tak tam do těch aut investují raději za kvalitní díly..než s tím pořád někde jezdit po servisech.Někdo tvrdí ...že originální díly jsou stejný jak kterékoliv jiné...nevím přesně, co je na tom pravdy.Ale z mé zkušenosti mohu říct,že jsem kupoval díly levněji.Měnil jsem ložiska..a během 2 let 2x.Pak jsem koupil ložiska Valeo..které byly dražší ,ale vydržely 4roky..a možná by fungovaly i ted.:))Tak že svádět to na značku..mě nepřijde příliš spravedlivé.
01.02.2012 | 14:31:19 | luke20 | 78.102.114.* Reagovat
RE:
člověk si nedovede přiznat že je blbec.... Proto si svou blbost ospravedlňuje na jiných věcech.... Fiat je fiat a jeho spotřební díly odcházejí častěji, ale když čtu koolik kdo do toho se*e, převrací se mi oči.
11.05.2012 | 08:53:18 | Kuban | 93.153.124.* Reagovat
RE: fiat super volba
já jsem začínala jezdit ve fiatu Marea- perfektní auto - levné díly a snadné na výměnu
fiat Stilo - luxusní svezeníčko, ale je to prostě novější auto, tak se do toho cpou kačky, ale do kterýho auta ne? Myslím, že pokud chce člověk, aby mu auto vydrželo a bylo v dobrém stavu, stačí se o něj starat pravidelně a zas tak moc to nestojí
a jestli na fiata jsou drahý díly - tak si kupte třeba BMW nebo Audi a to jsou teprve drahý díly
Fiat je podle mě a pro mě určitě auto č.1
28.06.2012 | 13:04:51 | nicol | 89.24.89.* Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
18.12.2024 | 05:18:57 | ňŕęîăî ňčďŕ | 37.212.87.*
Mňo...
Po 100.000 km budeš začínat měnit i u BMW, akorát tomu budeš řikat "spotřebák" a budeš se nad germánem tetelit blahem. Nekupuj ojetinu bůhví s jakou historií ale kup nové. Jinak to hořekování nemá váhu.
01.02.2012 | 13:02:14 | GEDEON | 195.22.40.* Reagovat
fiat
Fiat multipla r.v.2001 bez závad.
01.02.2012 | 08:18:26 | vašek | 80.188.79.* Reagovat
Smůla
K tim poruchám co jste měl. Já vlastním fiat stilo r.v. 2002 stejné motorizace a žádné takové problémy jsem vůbec neměl! Podle mě jste narazil na špatný kousek ....třeba po bourařce atd. .Hned to nemusí znamenat že fiati jsou špatná auta.
31.01.2012 | 18:46:53 | DAVER | 89.235.13.* Reagovat
RE: Smůla
přesně tak...rodiče mají punto 2000 a kromě doplňování benzínu a oleje žádné problémy...holt špatný kus
31.01.2012 | 21:19:40 | mantaman | 93.185.2.* Reagovat
RE: Smůla
Ale to zas neříkej... Prostě Fiatům se podvozkové díly opotřebovávájí o něco rychleji.... Ovšem když je někdo trouba a se*e do toho penez jak za nové auto, tak to bez komentáře.... PS: Každé ojeté auto trpí na závady a opotřebení.... Ovšem né všem řidičům vůbec dojde, že by vůz potřeboval doktora.
11.05.2012 | 08:50:06 | Kuban | 93.153.124.* Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
15.12.2024 | 13:26:55 | ďîäđîáíîńňč | 37.212.49.*