Rok výroby:1989Typ motoru:1301Stav km při koupi:13 000 kmStav km nyní:180 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:24. 7. 2005
Super auto, svyzne a eleganne V nicom rychlejsom som sa nevozil
Vsetko v nom funguje bez problemov staci len pravidelna udrzba a je vsetko ako ma byt. Nikdy som nemal vaznejsiu poruchu len drobnosti.
Je vyborne na vecsie trasi ale aj na jezdenie po meste Spotreba je priazniva v priemere 8 litrov Pri svyžnej jazde teda noha až na podlahe 10 litrov. Vykon auta 77Kw pri hmotnosti 850Kg je fakt super a preto sa vyborne hodi na tuning.
Auto doporucujem len tomu kto ma aspon aku taku prax vo vedeni vozidla. Urcite nie je vhodne pre zaciatocnikov.
neuveritelné. V servízech ode mne prchali mechanici ako kdybych byl nakažený, jenco zjistili že mám uno 1,3 turbo ie. Tak sem se rozhod že na to musím přísť i kdybych ho měl rozrezať. podařilo se mi doběhnouť k motoru dřív než chcíp. Sundal jsem ze škrtíci klapky hrubou hadici od turba a udržovat motor v chodu. Jen co jsem ji stáhnul motor se rozeřval ja na F1. Tak jsem rychle povoloval š. klapku až na minimum. Ale jakmile jsem nasadil hadici od turba chcípnul.Došlo mi že bez turba v níkých otáčkáchnedostáva vzduch. Za váhou vzduchu je klapka kompresora z plastu a je řízená tlakem anobo podtlakemnad sacími ventilmi. Vybral jsem ji a vida, byla zalepená i v regul. hadičce byl sajrajt. Vymyl a vyčistil jsem to, a vida, MOTÚrek šlape už od 300-250 obrátek !!! A teď malé překvapení Jsem ze slovenska, ajel jsem do Rokycan, tam se neco najezdil a po příjezdu jsem nechtěl věrit co mi vyšlo,- 5,7 l/100 km!!!(vrchovate plná-odjezd, to samé příjezd.) A tam jsem jezdil kopce a hodne krátké trsy.
18.09.2011 | 21:54:32 | Milan
| 85.216.240.*Reagovat
RE:delo z praveku
Podotýkám že na dálnici jsem jel 110-140 km /h. Nemám na pokuty.
18.09.2011 | 22:00:36 | Milan
| 85.216.240.*Reagovat
Tohle jsem zažil u Fiatu Croma ie 1987.Prve to vypadalo na benzín. čerpadlo.Nakonec byla porucha v elektrice.A to že to byla plastová krabička kde bylo napsáno BOSH.Stačilo s tím zalomcovat a fungovalo to.Byly tam špatný spoj v kabeláží.nevím jestli je to přesně ono ,ale je to podobný případ.Bud to nenastartovalo vůbec,Nebo po čase to zdechlo na volnoběh.
Má to 25 r. ale když se pozapomenu tak to trhá asfat i na dvojce. Ale má to jeden závažný problém, pod 1000-em otáček vypína motor a nevím co to spúsobuje, či zapalování anebo vstřekováni.Hlavňe za studena. A není toho servisu v okolí Ba. co by to věďeli zmáknout. Nevědí ani jak to funguje. Potřeboval bych poradit anebo alespoň ňejakou dokumentaci -uno turbo 1.3 ie 1986 Byl bych moc vďečný.
uno trbo je fakt raketa ale potrebuje starostlivost a potom sa odmeni inac papa15 bez problemov takze nekupuj ked niesi fanda ak ano tak nebudeta trapit spotreba ale jeto fakt auto ktore stoji zatu zabavu
Velmy opsojne parametre videl som 1.3 a mala 430K Taze Brutal A potom 1.6 T A ta mala 530K a preto svoju 1.3 Prestavujem na 1.6T stci my aj 250K zatim. 1.3 je oki ale vsetko je na financijach majitelou.ale una turba stale nevimreli a stavaju sa stale brutalnejsie vikonove stroje 400m za 10.95 asi tolko k unu turbu.
souhlasim tohle je uzasne vozitko,na tu dobu a na ten objem motoru uzasne jizdni parametry... jen ta koroze,asi nejvetsi vada.. Kdy mel nekdo tohleto auticko na prdej,ozvete se! -na cene se urcite dohodnem! (BlackMerida@centrum.cz)
uno turbo je velni rychly vuz a je pravda ze neni pro zacatecniky..ja ho koupil v cervnu 2006 mel sem ridicak asi 3 dny a uz sem se vozil v turbine no prisel rijen a auto sem naboural uz je v poradku a pres zimu ho zacinam upravovat:-)
mam uz turbo 2 roky a jsem s nim nadmiru spokojen je to maly dabel nikdy jsem v nicem zivejsim nejel.za 2 roky pouzivani jsem mel jenom drobne opravy.a jsem s nim nadmiru spokojen.az na to misto uvnitr to je katastrofa.hoj vsem unakum tom
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Uno
delo z praveku
neuveritelné. V servízech ode mne prchali mechanici ako kdybych byl nakažený, jenco zjistili že mám uno 1,3 turbo ie. Tak sem se rozhod že na to musím přísť i kdybych ho měl rozrezať. podařilo se mi doběhnouť k motoru dřív než chcíp. Sundal jsem ze škrtíci klapky hrubou hadici od turba a udržovat motor v chodu. Jen co jsem ji stáhnul motor se rozeřval ja na F1. Tak jsem rychle povoloval š. klapku až na minimum. Ale jakmile jsem nasadil hadici od turba chcípnul.Došlo mi že bez turba v níkých otáčkáchnedostáva vzduch. Za váhou vzduchu je klapka kompresora z plastu a je řízená tlakem anobo podtlakemnad sacími ventilmi. Vybral jsem ji a vida, byla zalepená i v regul. hadičce byl sajrajt. Vymyl a vyčistil jsem to, a vida, MOTÚrek šlape už od 300-250 obrátek !!! A teď malé překvapení Jsem ze slovenska, ajel jsem do Rokycan, tam se neco najezdil a po příjezdu jsem nechtěl věrit co mi vyšlo,- 5,7 l/100 km!!!(vrchovate plná-odjezd, to samé příjezd.) A tam jsem jezdil kopce a hodne krátké trsy.
18.09.2011 | 21:54:32 | Milan | 85.216.240.* Reagovat
RE:delo z praveku
Podotýkám že na dálnici jsem jel 110-140 km /h. Nemám na pokuty.
18.09.2011 | 22:00:36 | Milan | 85.216.240.* Reagovat
DOdávam že to uno 1,3 turbo ie. je benzín.
06.06.2011 | 00:28:08 | Milan Reagovat
Milan
Tohle jsem zažil u Fiatu Croma ie 1987.Prve to vypadalo na benzín. čerpadlo.Nakonec byla porucha v elektrice.A to že to byla plastová krabička kde bylo napsáno BOSH.Stačilo s tím zalomcovat a fungovalo to.Byly tam špatný spoj v kabeláží.nevím jestli je to přesně ono ,ale je to podobný případ.Bud to nenastartovalo vůbec,Nebo po čase to zdechlo na volnoběh.
06.06.2011 | 00:26:59 | luke20 Reagovat
delo zpravěku
Má to 25 r. ale když se pozapomenu tak to trhá asfat i na dvojce. Ale má to jeden závažný problém, pod 1000-em otáček vypína motor a nevím co to spúsobuje, či zapalování anebo vstřekováni.Hlavňe za studena. A není toho servisu v okolí Ba. co by to věďeli zmáknout. Nevědí ani jak to funguje. Potřeboval bych poradit anebo alespoň ňejakou dokumentaci -uno turbo 1.3 ie 1986 Byl bych moc vďečný.
06.06.2011 | 00:15:03 | Milan Reagovat
suzuki swift gti ma to 74kw
tak at prubne suzuky tohle proti tomuhle unu nema sanci nic :D
http://www.youtube.com/watch?v=MOELWoFgs3U
11.05.2011 | 07:15:47 | Reagovat
uno trbo je fakt raketa ale potrebuje starostlivost a potom sa odmeni inac papa15 bez problemov takze nekupuj ked niesi fanda ak ano tak nebudeta trapit spotreba ale jeto fakt auto ktore stoji zatu zabavu
06.12.2008 | 21:01:03 | Reagovat
uno turbo je raketa ak je upravene tak tak jeto truhla na kolesach
11.11.2008 | 20:53:58 | Reagovat
clapi kw neni fse turbo znamena nm pri niskych otackach a to je ten vzkon
23.03.2008 | 13:44:33 | Reagovat
uno?
http://www.youtube.com/watch?v=yT9p0S26fYA&feature=related viva la SWIFT:))
02.02.2008 | 18:47:21 | utrum Reagovat
znam lepší auto a je to 1.3 a bez turba!!!!!!!!suzuki swift gti ma to 74kw a žadne uno v turbu nemělo šanci!!!!
30.12.2007 | 21:09:57 | Reagovat
1.3 Je OKi
Velmy opsojne parametre videl som 1.3 a mala 430K Taze Brutal A potom 1.6 T A ta mala 530K a preto svoju 1.3 Prestavujem na 1.6T stci my aj 250K zatim. 1.3 je oki ale vsetko je na financijach majitelou.ale una turba stale nevimreli a stavaju sa stale brutalnejsie vikonove stroje 400m za 10.95 asi tolko k unu turbu.
07.10.2007 | 23:40:30 | Thorttle Reagovat
Uno TURBO I.E.
souhlasim tohle je uzasne vozitko,na tu dobu a na ten objem motoru uzasne jizdni parametry... jen ta koroze,asi nejvetsi vada..
Kdy mel nekdo tohleto auticko na prdej,ozvete se! -na cene se urcite dohodnem!
(BlackMerida@centrum.cz)
04.12.2006 | 14:54:02 | Reagovat
uno turbo je velni rychly vuz a je pravda ze neni pro zacatecniky..ja ho koupil v cervnu 2006 mel sem ridicak asi 3 dny a uz sem se vozil v turbine no prisel rijen a auto sem naboural uz je v poradku a pres zimu ho zacinam upravovat:-)
10.11.2006 | 23:52:21 | mcmartin Reagovat
pro vsecky fiataky
mam uz turbo 2 roky a jsem s nim nadmiru spokojen je to maly dabel nikdy jsem v nicem zivejsim nejel.za 2 roky pouzivani jsem mel jenom drobne opravy.a jsem s nim nadmiru spokojen.az na to misto uvnitr to je katastrofa.hoj vsem unakum tom
18.08.2006 | 17:43:54 | Reagovat
a to mas na prdej tu karu ci co?A je to logo nebo starsi model?
17.11.2005 | 19:42:41 | Stefan Reagovat
77 kW na 850 kg je málo na to aby takéto vozidlo jazdilo super
08.11.2005 | 14:15:13 | Reagovat
Mám "jen" Uno75 a je živý víc než dost. Jednou jsem se svez v 1,4 turbu a bylo to hodně živý auto. Tzv auto na zabití.
23.08.2005 | 20:02:47 | Rhode Reagovat
Vykon auta 77Kw pri hmotnosti 850Kg
raketka
24.07.2005 | 20:10:43 | krakatit Reagovat