Recenze Ford Escort CLX
“Kvalitní auto, pokud se ale hodně bourá vyjde to dost draho.”

Autor recenze: iRQ ,
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1992 Typ motoru:1.8i 16V Stav km při koupi:84 000 km Stav km nyní:90 000 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 3. 7. 2004

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.7

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Při cestě do Chorvatska prasklý rozvodový řemen.

Problémy s chlazením (přehřívá se).

Špatné těsnění pod hlavou.

Rozbitá vodní pumpa.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Je to příjemné auto, motor 1.8i 16V zaručuje svižnou jízdu, kdykoliv ochotně zrychluje.

Na silnici sedí poměrně dobře, ale při ostrém průjezdu zatáček je celkem nestabilní.

Brzdy jsou spolehlivé.

Místa je v autě opravdu dost, řidič a spolujezdec mají dost místa na nohy a cestující vzadu také. Zavazadlový prostor je dostatečně velký, případně se dají i sklopit zadní sedačky a vznikně malá dodávka. Přední sedačky jsou pohodlné a člověka docela i podrží. Zbytek interiéru je řešen prakticky a hezky.

Mezi nepovedené věci patří umístění řadicí páky a popelníku - popelník je těsně u "šaltrpáky" a občas vám spolujezdec odklepe cigeretu na ruku :o) Také při řazení je u páky poměrně málo místa - většinou při tom ťuknete do nohy spolujezdce.
Co se týče nákladů, přijde mi provoz celkem nákladný, ale asi v porovnání s ostatními (a moderními auty) to není nic extra drahého.

Výměna rozvodového řemena vyšla na 7000Kč, těsnění pod hlavou na 10000Kč. Naše auto bylo bourané na levý bok a oprava stála 40000 a jsou s ním od té doby stále potíže.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Escort

Vložit komentář

náklady ND a oprav

O jde taky o to kde si necháváš auto opravit, protože mě vyšla výměna rozvodů na 3.000 korun.Je spousta prodejců neoriginálních ND, já používám kromě svíček všechno neoriginál a nemám problémy!!!!Prodával jsem ND u Fordu a vím, že tam si připlácíš jen za to logo Fordu, co je na obalu!!!!! Jinak mám taky 1.8 16v a áž na tu korozi zadních nosníků to ujde( za 3 roky investice do oprav a ND cca 34.000- rozsypaná převodovka, nová spojka,vodní pumpa, starter, alternátor,čepy, kotouče a další spotřební věci)!!!!V poslední době v horku kolísání otáček(volnoběžný ventil stačí vyčistit v tech.benzinu)!!

28.07.2006 | 17:29:27 | mike33 Reagovat