Rok výroby:1992Typ motoru:1,8Stav km při koupi:108 000 kmStav km nyní:168 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:30. 9. 2007
Auto mám 3 roky a nemohu si stěžovat na nějaké větší poruchy.Pouze běžné výměny kpalin a provozem opotřebených částí jako silentbloky,kotouče a brzdové desky.Jinak vše ok.Co se týče motoru tak naprosto super.
Co se týče karoserie tak výměna lemů a prahů,ale je to auto s nějakým rokem na krku takže klasika.Jinak co se týče údržby tohoto vozu,tak není problém,náhradní díly za skutečně solidní peníze,oproti např Renaultu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mé zkušenosti s tímto autem jsou skutečně dobré,na to z jakého roku to auto je jsem ho koupil v dobrém stavu a v tom ho taky držím.Jízdní vlastnosti dobré,je trochu tvrdší podvozek,ale pěkně sedí na silnici.Motor je výkonný a to za solidní spotřebu kolem 8litrů.
Myslím že spousta novějších vozů se v zatáčce takto nechová.Měl jsem před tím 10 aut i novější ale toto je za ty peníze velice solidní.
Jinak pokud někdo napíše,že Ford je mord tak asi pro to že buď koupil opravdu šrot,nebo z toho šrot udělal sám a teď si stěžuje.Pokud někdo například čeká s výměnou rozvoů až praskne řemen,klekne motor a pak píše recenzi jaký je to krám,tak k tomu není co dodat :)..
S autem jezdím denně v průměru 100km a spokojenost.
Souhlasím s tvůrcem recenze. Když se o auto staráte, je O:K. Přesto vás může potrápit zcela nepravidelné cukání, je jedno, při jakém rychl. stupni či otáčkách. V mém případě to byla vadná pojistková skříň. Pátral jsem a prý to byla "specialita" tohoto ročníku 1992. Tehdy na to nepřišli ani napíchnutím na diagnostiku v autorizovaném servisu Ford. Spotřebu lze ideálně stáhnout až na neuvěřitelných 5,7 l/100, ale reálně při dodržování předpisů jezdím kolem 6,5l v létě a zhruba 7,8 v zimě. Nyní má auto 135000 km. Jediné, co mi trošku překáží, je dost nízký posaz a s tím spojené problémy se zády při jízdách delších než 300 km. Dnes už jej dost lidí považuje typově a věkem za šrot, ale mně slouží dobře a má výbornou jízdí dynamiku.
toto auto jsem měl ve verzi kombi jako služební.zlobilo ABS,pořád svítila kontrolka airbagu,koroze,nestabilní otáčky a chod motoru....já ho užíval dva měsíce a pak ho kolega rozšrotoval do stromu a pak ještě nějaké kotouly do pole díky selhání brzd. jen pro upřesnění,při každé závadě bylo auto dáno do servisu,ale vydrželo jen chvíli OK
Asi máš štěstí na kus i motor.Kolega měl 1.6 jednobod (motor převzatý z hranatého Escorta) 5dvéř.Klasika pryč prahy lem a kolem víčka nádrže rez. Uvnitř to auto bylo nádherný..interiér je hodně nadčasovej..ale jinak smůla.Spálená lambda sonda a rozsypanej kat. ŘJ načítala chybu a jednou prostě auto nedrželo otáčky..nedalo se s tím skoro jet..v servisu nastavili náhradní program bez lambdy a jezdilo.Motor byl kompletně vyčištěnej,sundaná olejová vana vyměněný čerpadlo. Potom stačila prkotina...přední matka kola pasovala jen na jedinej šteft..v pneuservisu mu měnili píchlý kolo... a šteft strhli. co s tím?? sundat náboj..pod šteftem čidlo ABS...takže i ložiska pryč a dát nový...to už bylo na něj moc...a s upozorněním že přední kolo je na 3 šrouby auto dal do bazaru :o)
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Escort
Ford Escort 1,8 i 16V
Souhlasím s tvůrcem recenze. Když se o auto staráte, je O:K. Přesto vás může potrápit zcela nepravidelné cukání, je jedno, při jakém rychl. stupni či otáčkách. V mém případě to byla vadná pojistková skříň. Pátral jsem a prý to byla "specialita" tohoto ročníku 1992. Tehdy na to nepřišli ani napíchnutím na diagnostiku v autorizovaném servisu Ford. Spotřebu lze ideálně stáhnout až na neuvěřitelných 5,7 l/100, ale reálně při dodržování předpisů jezdím kolem 6,5l v létě a zhruba 7,8 v zimě. Nyní má auto 135000 km. Jediné, co mi trošku překáží, je dost nízký posaz a s tím spojené problémy se zády při jízdách delších než 300 km. Dnes už jej dost lidí považuje typově a věkem za šrot, ale mně slouží dobře a má výbornou jízdí dynamiku.
29.12.2008 | 22:48:02 | Johnny Reagovat
to KubikCv
jednasestkynemeli jednobovy vstriky:) to kolega mel asi nakou predelavku. Jednasestky maji ctyrbodovy vstrik, i ty hranaty.
14.04.2008 | 21:04:33 | Carrytwo Reagovat
toto auto jsem měl ve verzi kombi jako služební.zlobilo ABS,pořád svítila kontrolka airbagu,koroze,nestabilní otáčky a chod motoru....já ho užíval dva měsíce a pak ho kolega rozšrotoval do stromu a pak ještě nějaké kotouly do pole díky selhání brzd.
jen pro upřesnění,při každé závadě bylo auto dáno do servisu,ale vydrželo jen chvíli OK
03.10.2007 | 00:06:03 | Loser Reagovat
Štěstí
Asi máš štěstí na kus i motor.Kolega měl 1.6 jednobod (motor převzatý z hranatého Escorta) 5dvéř.Klasika pryč prahy lem a kolem víčka nádrže rez.
Uvnitř to auto bylo nádherný..interiér je hodně nadčasovej..ale jinak smůla.Spálená lambda sonda a rozsypanej kat. ŘJ načítala chybu a jednou prostě auto nedrželo otáčky..nedalo se s tím skoro jet..v servisu nastavili náhradní program bez lambdy a jezdilo.Motor byl kompletně vyčištěnej,sundaná olejová vana vyměněný čerpadlo.
Potom stačila prkotina...přední matka kola pasovala jen na jedinej šteft..v pneuservisu mu měnili píchlý kolo... a šteft strhli.
co s tím?? sundat náboj..pod šteftem čidlo ABS...takže i ložiska pryč a dát nový...to už bylo na něj moc...a s upozorněním že přední kolo je na 3 šrouby auto dal do bazaru :o)
02.10.2007 | 10:42:34 | KubikCv Reagovat