Recenze Ford Focus C-Max
“Noční můra.”

Autor recenze: JFK (29 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:2,0 TDci Stav km při koupi:69 000 km Stav km nyní:90 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 7,2 l/100 km Vloženo: 18. 3. 2008

Hodnocení inzerátu: 33 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.8

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

4
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Audi A4

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Závada : Pulzace motoru
Stav tach. :72 000 km (auto mám od 69 000 km)
Počet oprav : 12
- výměna všech možných součástek
- cca 8x přehraný software
Odstranění závady : dosud ne

Závada : Auto přestane jet
Stav. tach : 75 000
Počet oprav : 4
- doposud nepřišli na to, čím to je
Odstranění závady : dosud ne


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vzhledem k očekávání rodiny jsem se rozhodl prodat svou spolehlivou Audi A4 1,9 TDi a koupit si prostornější vůz. Při výběru jsme byl bohužel zaslepen krásou automobilu a neuposlechl varování bližního svého :-). Rozhodl jsem se po několikaletém fungování s automobily koncernu VW vstoupit do vod pro mě neprobádaných a koupit si "Forda" a to Ford Focus C-Max, který se mi velice líbil svými jízdními vlastnostmi a také vzhledem.

Nedbal jsem obvyklích řečí kamarádů : Ty kupuješ forda ...ty jsi se snad zbláznil ?? a šel jsem do toho po hlavě. Nechal jsem si automobil dovézt ze zahraničí a radoval se, jaký jsme udělal kup. Vozidlo jsem samozřejmě nechal hned zkontrolovat ve značkovém servisu Ford, kde mi řekli, že auto je v naprostém pořádku a "výborné kondici".

Ford je v plné výbavě GHIA včetně kůže, parkovacího asistenta a jiných vymožeností. První překvapení přišlo asi po 3000 ujetých kilometrech, kdy auto začalo při přidání plynu pulsovat. Jel jsme tedy opět okamžitě do značkového servisu FORD. No a následující postup vezmu stručně.

Závada : Pulzace motoru
Stav tach. :72 000 km (auto mám od 69 000 km)
Počet oprav : 12
- výměna všech možných součástek
- cca 8x přehraný software
Odstranění závady : dosud ne

Závada : Auto přestane jet
Stav. tach : 75 000
Počet oprav : 4
- doposud nepřišli na to, čím to je
Odstranění závady : dosud ne

Ve zkratce. Auto pulzuje při přidání plynu ve vyší rychlosti cca 120-140 km/h. Nejsem žádný letec, ale když potřebujete na dálnici někoho předjet ve 130 km rychlosti a auto žačne pulsovat stylem pojedu, nepojedu, pojedu, nepojedu, tak to opravdu není žádný med. No a druhá hlavní závada je uplně mimo moje chápání. Auto se zastaví a nejede. Nic nenapíše, nic neřekne, ale nejede. Po odtažení do Fordu a napojení na počítač není vidět žádná chyba ani problém. Přehrají software a auto opět jede.

Zkrátka a dobře Ford nikdy více :-)))

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 33


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Focus

Vložit komentář

Pulsace motoru

Pulsace motoru je zapříčiněna vadným dvouhmotovým setrvačníkem-na 100%.

29.10.2018 | 20:38:56 | frufru  | 46.33.96.* Reagovat

RE: Pulsace motoru

Mě motor nedržel volnoběžné otáčky. Dělal jsem vše možné (15.000 kč opravy)-nakonec stačilo vyměnit kompletní spojku- dělala to dvouhmota. Jelikož mám už 270.000 km, tak jsem to udělal kompletní.
Ale na 100% to kolísání otáček nezmizelo :( - bohužel.

30.12.2018 | 09:54:26 | Bob  | 46.33.96.* Reagovat

Auto dobré, majitel magor

Mám rád týpky, co si koupí ojetinu, ani si ji pořádně neprověří a hned hážou špínu na značku. A ještě více frajírky co maj auta od FailWé a říkaj, že Forda nikdy. Znázorňuje to pouze tupost a jednoduchost. Porovnat fungl nová auta ok, ale jdeš do bazaru, nikdy nevíš, co si koupíš. A pravidlo je takové, že čím mín najeto km, tím víc problémů. V rodině mám také samo FailWágen maniaky a zatím jsem u všech viděl, jak jim to nestartuje, čoudí z výfuku, klepe náprava, praskaj žárovky, třepe se volant a to u auta 4 roky starého a najetých 66 km. Ale deb*l debi*em zůstaně a je přece snažší, hanit něco, co se nemůže obhájit než přiznat svoji chybu.

20.03.2015 | 15:17:10 | Achiler  | 85.70.152.* Reagovat

RE: Auto dobré, majitel magor

Pravda, mal som focusa s tymto motorom 2,0 TDCi 100kw (G6DA = Euro3 bez DPF) mal 320000km a povodne turbo, zotrvacnik, vstreky, meneny iba EGR a vaha vzduchu. Najazdil som 90000km a nikdy ma nikde nenechal. Tie km boli na nom citit ale este by na povodnych dieloch zotrvaku a vstrekoch vydrzal do 350000. Ale aj tak som s radostou isiel do novsieho 100kw (G6DD = Euro4 bez DPF) kupovany pri 225000km (vsetko okrem, termostatu a rozvodov povodne). Dufam, ze bude sluzit nadalej.
Mimochodom G6DB je jediny s DPF 2,0 TDCi 100kw Euro 4 + DPF, tomuto motoru sa vyhnite oblukom.

01.12.2015 | 12:28:00 | KUB  | 192.168.1.* Reagovat

RE: Auto dobré, majitel magor

Naprosto souhlas, mám Maxe (nyní najeto 130tkm), vlastním jej od nova a NIC, slovy NIC. Běžná péče, oleje,desky,gumy..............., prošlapané gumové koberečky :-), na jaře první větší investice do geometrie a podvozku (ramena) cca 10.000,- (včetně nových gum), což ovšem vzhledem k našim tankodromům čeká jakýkoliv vůz.

02.12.2015 | 07:45:00 | Vašek  | 188.95.123.* Reagovat

RE: Auto dobré, majitel magor

Jakýkoliv ne. Nyní najeto 145 000 km od nova, za tu dobu NIC, slovy NIC. Oleje, destičky, gumy, neprošlapané koberečky, geometrie i ramena v pořádku, a to i vzhledem k našim tankodromům. Takže - jde to. Ale není to ford.

02.12.2015 | 18:41:56 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: Auto dobré, majitel magor

Tak asi jsme měl uvést, že koberce byly gumové :-) a vzhledem k tomu, že mám u řidiče pěkný "hegeš", nevydržely by ani origo z Rolse :-), jinak , co se podvozku týče, nevěřím, že by jakékoliv běžné auto při mém stylu provozu mělo geom cajk, jezdím po nekvalitních komunikacích, mezi vesnicemi, kde dříve byla polní cesta, jedna díra stíhá druhou, kdyby to jezdilo jen po kvalitním asfaltu, asi by to taky bylo jinak.

03.12.2015 | 08:17:13 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Auto dobré, majitel magor

toľko závad na Forde ?!! Ved je to ako Renault Thalia..., 130,000 a nové ramená?
Bud jazdíš ako prasa, alebo je to blato. Koberec pod nohami som predral po 350.000 km, jasné, ved je to Francúz.
Guľový čap 1.krát menený po vyše 300.000 km, tyčky stabilizátorov za 20 eur po vyše 200.000, ale to sú tie fr. haraburdy..:)

03.12.2015 | 08:28:52 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Auto dobré, majitel magor

To mě paradoxně vydržel mnohem déle noname za 120Kč :D než origo koberec Peugeot.

03.12.2015 | 14:51:30 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Auto dobré, majitel magor

Blboši, kdo se tě ptal na tvůj úchylný názor ? Všichni už tě tady znají , tak někam zalez............a kušuj.

04.12.2015 | 11:54:41 | Vašek  | 188.95.123.* Reagovat

RE: Auto dobré, majitel magor

ááá, frajer Vaľíček, čo vypína ESP, aby bol rýchlejší na kruháči je nám znovu nervozny...., chudáčik.
Ty máš takúúúú smolu na autá, normálne Ta ľutujem. Inak všetci doma zdraví ?...:))

04.12.2015 | 21:29:04 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Auto dobré, majitel magor

U nas áno, ale ty zameraj na svoj rodokmen, či tam neboľ hociaký dement, hádam áno.................

07.12.2015 | 07:50:49 | Vašek  | 188.95.123.* Reagovat

RE: Auto dobré, majitel magor

Vašku, Vašku, s Tebou je amen: Keby si bol normálny chlap, tak sa zasmeješ, povieč niečo v zmysle:" No jo, mladosť pochabosť, trochu som to s tou radosťou z Maxa prehnal, je samozrejme hlúposť tvrdiť, že vypínam ESP cez prejazd kruháčom a potom ho zapínam opäť..., ale chcel som sa pochváliť....":))), tak Ta budem uznávať, ako feroveho vtipného diskutujúceho.

Takto si ale klacický "plačko", čo sa sťažuje kade chodí na Renault Thaliu, bože, ako Ti "ublííííížiliiiii", chudáčik maličký.

a ked si sadneš do krabice Maxa , 1,6 benzín, čo ani poriadne nejde, lebo je to lenivé..., tak sa rozplývaš blahom.
Osobne si myslím, že by si sa pri mojom spôsobe jazdy/ked sa musím ponáhľať" najskôr vygrckal a potom posral.
a to pritom ESP nechávam zapnuté...:), nie som až taký "frajer", aby som ho vypínal.

08.12.2015 | 09:19:43 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Auto dobré, majitel magor

Ťažká diagnóza však?
SAMOZŘEJMĚ nevypínám ESP na to abych projel kruháč, to se budeš muset naučit správně číst nebo interpretovat text. Ani jej nezapínám poté, co jsem kruhák projel :-), jak to podáváš ty je to pochopitelně celé blábol, ale to už je tvůj styl , pokud možno vše překroutit že?
Kdysi jsem tady napsal, že ESP u Maxe mě štve jak je horlivé a že spíná už i při ostřejším průjezdu kruhového objezdu - tečka. Vypnout lze, bohužel jen dočasně do dalšího nastartování - nikoliv trvale. To ovšem NEZNAMENÁ, že vypínám ESP před kruháky a potom zase aktivuji, to by dokázal snad jen takový exot jako ty.
Renaulty jsou sračky - na tom po vlastní zkušenosti trvám, stejně tak jako na tom, že MPV (této velikosti) s lepším podvozkem na trhu nenajdeš (možná krom nového modelu od BMW).
Jo a tvoj styl jazdy je mi celkem u (_!_)................

08.12.2015 | 14:13:01 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Auto dobré, majitel magor

Co je to za auto kdyz ma ve130 tis.na hadry podvozek.

08.12.2015 | 13:49:27 | pol  | 194.228.20.* Reagovat

RE: Auto dobré, majitel magor

Tak na hadry snad ne, měnili se některé díly + geo, třeba u rendla jsem to ve větší míře absolovoval o cca 50tkm dříve..........

08.12.2015 | 13:54:50 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Auto dobré, majitel magor

Problém je, že vozy od VW jsou opravdu spolehlivostí a kvalitou úplně jinde než Ford. Tento typ závad u Forda jsem už slyšel od více lidí. Kvalita Ford servisu je otřesná. U VW vyřeší cokoliv jakýkoliv garážník. Forda fakt nikdy (však taky není náhoda že Ford auto ve stejné třídě jako VW je o mnoho procent levnější)

12.12.2016 | 11:30:12 | ZD  | 178.77.204.* Reagovat

RE: Auto dobré, majitel magor

Myslíš jako VW před davaceti až třiceti lety,pak by to co říkáš možná platilo,jinak se tomu musím smát.

12.12.2016 | 14:22:44 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

cukání motoru

Tak jsem byl znova na diagnostice , tentokrát v neznačkovím servise. Výsledek - malý plnící tlak na sacím potrubí. Tak uvidím .

05.02.2011 | 09:54:14 | Tom Reagovat

RE: cukání motoru

někdo tam psal že ucpaný DPF(filtr pevných částic, je na výfukovém potrubí kousek za svodama)způsobí, že se turbo nemůže pořádně roztočit a tím nemůže ani pořádně vytvořit tlak ve vašem sacím potrubí, a to je myslím ono, jednou za měsíc je dobré auto na neutrál šlápnout plyn na podlahu a držet ho tam a napočítat aspoň do 30-ti. -)

18.04.2013 | 14:19:02 |   | 85.70.245.* Reagovat

RE: cukání motoru

Což to je možná pravda, ale filtr pevných částic v roce 2004 ještě nebyl...

18.04.2013 | 14:44:16 | Václav  | 193.86.8.* Reagovat

RE: cukání motoru

Pokud se nepletu tak se jedná o filtr se zkratkou FAP.
Tak třeba do Peugeotu se montoval už od roku 2000 kdy s tím začala 607.
Taková 607 2.7HDI 2005 už má FAP to samé třeba 406 2.0-2.2 HDI 2000-2004 taktéž.Jen to nebylo součástí každého HDI ale některých označených typů.Osobně jsem se setkal z 607 2005 a dvěma 406 ročníky 2001 a 2004 u motorů 2.0 a 2.2 HDI.

18.04.2013 | 15:16:56 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE: cukání motoru

FAP se používá právě v případě motoru HDi, jinak je to DPF a ten je montován především kvůli normě Euro 5. Takže ve velkém se montuje až cca posledních zhruba 5 let. Fordy to, co já vím, v roce 2004 nemontoval. Ale můžu se mýlit...

18.04.2013 | 15:36:18 | Václav  | 193.86.8.* Reagovat

RE: cukání motoru

Ano mýlíš se nemontovali se pouze do vývozu východního bloku. Západ je měl automaticky. Čili dovoz z EU autobazary a jiní překupníci co tahají ojetiny na kšeft ta tyto fordy cmaxi DPF mají. A většinou KO.

28.09.2017 | 00:54:04 | Jirka  | 80.188.163.* Reagovat

RE: cukání motoru

Nemáš pravdu, mám c max 2,0 Tdci 2004 listopad a mám filtr pevných částic, zatím žádná závada ale včera při 3000 otáčkách vyplo turbo.

17.02.2016 | 16:38:15 | valda  | 46.254.70.* Reagovat

Anonym 19:56: Teraz som si všimol Tvoj príspevok. Odporúčat to isté, do Peugeotu.

Na diagnostike mi vypísalo závadu na vstrekovaní, ale nemá to nič spoločné !! Vymazali mi, chvíľu išlo, potom opäť núdzový režim..:)) Po výmene, cca 120.000 km ďalších bez problémov / cca 350.000 ?km/

Súhlas, nedá sa to zistiť.

30.01.2011 | 20:30:28 | ľuboš Reagovat

Pre majiteľa auta z recenzie: Máte stočené kilometre. Ak sa nemýlim, motor je z PSA, P 407, C5, 607 a podobne...

Na týchto to občas robí takisto, ale treba skúsiť vymeniť senzor diferenčných tlakov, prípadne prekúmať senzor výfukových plynov. Mal som podobnú závadu na 2,2 HDi, čudujem sa, že to v ofic. servise nevedia opraviť.((

/prípadne iný senzor /váha vzduchu, ale tá málokedy odchádza, orientačne to robí po cca 200.000 km, príp po častých jazdách na krátko, ale stále už musí byť veľa km..:(/

Po oprave bude motor ako nový.

P.S. Prípadne odporúčam ísť k Peugeotu, alebo garáž majstrom.

30.01.2011 | 20:26:58 | ľuboš Reagovat

cukání motoru

Mám C-Maxe 2.0 TDci a před časem začal motor při nízkých otáčkách pocukávat. Už dvakrát se stalo za jízdy že spadly otáčky do volnoběhu bez jakékoli reakce na plyn. Když auto chcípnu a zase natočím je OK. Nikdo neví co s tím. Diagnostika nic neukázala. Jinak super auto. Najeto 190 000 km. r.v.2006

30.01.2011 | 19:56:15 |  Reagovat

RE: cukání motoru

Toto iste robilo znamemu na Mondeu.

Ked uz vymenil aj turbo..., prisli na to, ze je plny DPF.

Motor hodilo vzdy do nudzoveho rezimu, lebo bol ako zatka a turbo sa nemohlo nadychnut.

Vlastne je to ochrana motora a turba najma, inak bude KO.

Kym na to prisli...2.800 eur fuc...

06.04.2013 | 17:20:07 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

Spokojenost

Ja mam Ford Focus C-Max 1,6 TDci a nikdy žádný závažnější problem. Pouze v zimě mi v -20ti stupních zamrzla nafta. Na ty 2,0 jsem slyšela docela častá negativa...

04.12.2010 | 14:08:48 | Kami Reagovat

Ako to ide?

Tak ako? Prosím majiteľa aby odpísal ako pokračuje s fordíkom.

08.01.2009 | 21:17:02 | Kokso170 Reagovat

Ford

Fix Or Repair Daily

04.12.2008 | 03:02:07 | Angel_M Reagovat

závěr?

jak jste tedy dopadl?Zůůstal jste u C-Maxe a jezdí nebo stále problémy?

27.11.2008 | 22:31:31 | Arty Reagovat

počítačů je 12

v tomto typu je 12 počítačových jednotek... dva roky jsem ve fordu dělal a takový kus je opravdu lepší prodat... věřte... taky jsme pár těchto vozů v servisu měli a vyměnit všechny stojí skoro 40 tisíc... a nakonec je to z 80% kabeláž, což je opravdu skoro neodhalitelné... majitele jsem upřimě litoval... jakub

18.11.2008 | 01:34:02 | jakub Reagovat

závada

nekupoval by som žiadny jazdený diesel. Na taký motor treba opatrne, len kvalitnú značkovú naftu tankovať. Škoda takého podľa mňa fajn auta. Mám focus, bezproblémov. V buducnosti by som chcel C-max, ak jazdený tak určite benzín

07.11.2008 | 14:15:18 | Miro Reagovat

Další závada

Tak mám celkem zajímavé rozuzlení mého problému.
Minulý týden se vyskytla další závada. A to na rádiu. Zničeho nic přestávalo chytat signál a jednoduše šumělo. Napalo mě, že by to opět mohl být spíše spftwarový problém, protože u nás v kladně chytnete Relax i na pletací jehlici a tak jsem vadu antény vylučoval. po příjezdu do Beni mi moji předpověd potvrdili. Avšak nahrání nejnovějšího ovládacího softwaru zatím způsobilo jen zázraky. Nejen. že rádio začalo opět fungovat bez problémů, ale velice se zlepšila i pulzace motoru a zatím mě to ani nikde nenechalo. Tak uvidíme. Pčíští týden jedu autem na Slovensko, tak jsem na to zvědav.

25.07.2008 | 16:09:15 | JFK Reagovat

C-max

A nezdálo se ti divný, že někdo prodává auto s 69000 km na tachometru?? S tím autem se muselo něco vážnýho stát...
Čert ví, kdo se v tom předtím vrtal, nebo co se s ním dělo...
Nikdo nebude takovýhle auto prodávat na 69 000 km

06.06.2008 | 00:16:58 | frapi Reagovat

Ještě mě tak napadá, nemůže to být snímač otáček na klice?

19.05.2008 | 18:12:29 | Radek Reagovat

PRODAT HNED!!!

...ze své zkušenosti mohu doporučit vůz, který při jízdě tzv. pulsuje, ihed prodat. Mě se to stalo s Golfem TDi 66kw a ve všech možných servisech nevěděli, co s tím je, pořád jsem jen platil a platil a platil a závada nebyla odstraněna. Nakonec jsem se nas...a golf šel z domu. Lepší je takový vůz prodat i za cenu toho, že bude prodán pod cenou, než do toho strkat peníze a peníze a další peníze a je to k ničemu. Jinak ford s motorem TDCi je dobrý vůz, zřejmě se jedná o ojediněnlou zábadu.

10.05.2008 | 17:46:30 | Martas Reagovat

Hm tak to znám

také pulsování, mě to dělalo UNO, hlavně za vlhka. Sem předjížděl a škyt a bez otaček, uplně to neschciplo, ale otačky se nechtěly zvýšit, pak jo kousek a zase škyt. Kabeláž měněná, filtry, čerpadlo a pořád to dělalo. U Fiataku to stalo tyden a na nic nepřišli. Po čase jsem zjistil, že když pohejbu vším co vidím v motoru to probere auto k činnosti.Postupně jsem ubíral káblu, které jsem prohejbal a došel jsem k váze vzduchu. Sice jsem ji neměnil, ale asi se umoudřila, takže už 3/4 roku to neudělalo.

Do Focusu chci jít o prázdninách, tak doufám, že dobře koupím, to co jsem zažíval bych si nepřál opakovat.

01.05.2008 | 08:45:04 | jirka Reagovat

omezovac??

neni blbe omezovac? me to dela taky, v 6-7tis

17.04.2008 | 10:36:07 |  Reagovat

¨2.0 tdci

Chtěl jsem jen nezasvěcené upozornit, že 2,0 tdci v c-maxu je 100kw motor s díny koncernu ¨Peugeot-Citroen. Není to Forďácký motor z Mondea

09.04.2008 | 14:51:37 | Lumír Reagovat

c-max

tiež si myslim, že v tom autoservise nemaju dosť kvalifikovaných ludí, ale asi si kupil najaký chybový kus

03.04.2008 | 14:46:52 | milan Reagovat

FORD - servis :-)

Mám v Tranzitu kárnet a ten přestal fungovat, tak firma obědnala novej. Já ho vzal a zajel do FORDU, podávám jim novej kárnet ať ho vymění, hodinu čekám přinesou mi jako ten starej a že je hotovo. Přijedu na firmu a kárnet nefachá, proč ?? Protože ho prostě nevyměnili :-))))) .

20.03.2008 | 20:02:10 | Bobeš Reagovat

Děkuji všem za rady

Předem děkuji všem za snahu o pomoc a velice si toho vážím. Co mě hlavně na mém autě překvapuje je neschopnost Fordu opavit svůj vlastní vadný výrobek. Do příspěvku jsme se nerozepisoval o tom, že Ford při pokusech o opravu zkoušel vyměnit již asi 8 součástek, které mohli být příčinou. Řídící jednotka bya samozřejmě jednou z nich, ale chyba prý odstraněna nebyla. Pulzace motoru se dá přežít, ale ta nejistota kde mě to zase nechá není moc příjemná. V kontaktech je číslo na odtahovku mezi top 10 :-))) Apropo ...nechcete někdo koupit Forda....c-maxe.....plná výbava, vnitřek světlá kůže se dřevem v plné výbavě ?? Levně :-))))

20.03.2008 | 15:26:26 | JFK Reagovat

RE: Děkuji všem za rady

Mám c-max který také pulzoval nedalo se předjíždět. Závada se odstranila po delší divoké jízdě po délnici co to de. Údajně se vyčistil katalizátor od usazenin.

06.04.2013 | 14:07:24 | PT  | 178.255.168.* Reagovat

Pulzování

Mám ten samí motor v Tranzitu r.v. 2007, a také mi pulzuje na 4 a 5 rychlostní stupeň. Postupně přidávám plyn a v určité části začne drkotat, tak pustim asi na jednu vteřinu pedál a znovu sešlápnu plnej a je to pryč. Stalo se mi to asi 20x. Neřešim, je to služebák, při předjíždění podřazuju a nevybruje :-)) . Ale jinak jezdí jako ďas.

19.03.2008 | 21:44:58 | Bobeš Reagovat

Nemusi se nutne jednat o zaplavene auto. Kazdopadne bych vymenil ridici jednotku a znovu naprogramoval. Vzhledem k tomu, ze se vam na diagnostice neobjevuje informace o poruse, muze se jednat o mechanikou resp. elektrickou chybu. Mozna radsi nez do Forda zajete nekam jinam. Netusim odkud jste, kazdopadne, jestli ze zapadnich Cech, poradil bych vam jednoho cloveka z KV.

19.03.2008 | 14:34:30 | Bolsevik Reagovat

Tě bůh

Auto,které bez nejmenšího varování přestane jet (nejlépe při dokončování předjíždění,když už se naproti valí kamion) - musí okamžitě z baráku za jakoukoliv ztrátu,ale se zdravou kůží....Mě to kdysi udělal Forman a do měsíce byl pryč.

19.03.2008 | 13:40:53 |  Reagovat

Opravdu za to může elektornika?

Záhadné "pulsování" jsem kdysi zažil ještě s Felicií přestavěnou na LPG, když jsem jednou natankoval LPG "ze dna nádrže" - a když jsem to nějak "přetrpěl" a vyjel větší část nádrže, tak to po opětovném natankování přestalo(zajímavé bylo, že u též ČS jsem takoval LPG předtím i potom a už se to neopakovalo).

Něco velmi podobného jsem zažil také s OI 1.9TDi, když jsem (u "značkové") pumpy, kde jsem jinak tankoval běžně, natankoval "zkaženou" bionaftu - to ale ty "pulsace" po pár desítkách km postupně přešly až do situace, kdy motor při každém pokusu o přidání plynu začal "kuckat" a kdy pak pomohla až zastávka v servisu (kam jsem posledních pár km dojel na volnoběh - ještě že to to TDi zvládlo), kde vyměnili palivový filtr a při té příležitosti mi ukázali "sopel", který vytékal (nebo se spíše jen tak neochotně táhnul) z toho původního po jeho otevření.

Ergo kladivko - nemohly by ty pulsace být zapřičiněny výrobní vadou, kterou byly pověstné vstřikovací systémy 2.0TDCi z produkce firmy Delphi-Packard z prvních let jejich výroby (kdesi jsem četl, že se tam někde uštipávaly nějaké "piliny", které pak ucpávaly vstřiky). Zejména někteří majitelé prvních Mondeií 2.0TDCi předchozí generace si na to hodně stěžovali, bež se to vyřešilo...

19.03.2008 | 12:54:58 | Luboš Reagovat

S tou RJ to možná nebude tak jednoduché, protože moderní RJ si pamatují VIN vozu, ve kterém byly poprvé namontovány, čili prosté přehození není možné. Ale třeba u Fordu je to jinak. Rozhodně za pokus to stojí.

19.03.2008 | 08:33:11 | Radek Reagovat

jo taky si myslim, ze se vasemu fordiku neco stalo, protoze tohle neni mozne jen tak, na beton bud bylo havarovane nebo pod vodou nebo neco, ale je fakt, ze po euforii ktera je spojena s kopi necoho noveho nejen auta, kdyz pride takevehle neprijemne "prebudeni" to cloveka hooodne sere a asi taky boli, ale jak napsal Jarda, skuste vymenit ridici jednotku, myslim ze fordy nejsou spatna auta a nezatracoval bych ho, osobne forda nevlastnim a nevlastnil sem tak nejsem zaujat, hodne stesti

19.03.2008 | 08:27:03 | MILI Reagovat

Zkus při tom pulsování zastavit odpojit baterii, chvíli počkat a znova ji zapojit. Mělo by dojít k resetu RJ. Kromě zatopeného vozu (docela pravděpodobné) mě napadá vadná váha vzduchu (auto netahá, prostě nejede - odpojit, RJ přejde do nouzového režimu, ale pojede ok), zasviněný EGR ventil (vyšlápnout spojku, nechat otáčky spadnout na volnoběh, znova zařadit a mělo by se to rozjet).

19.03.2008 | 08:23:29 | Radek Reagovat

záhada?

zdá sa mi,že vaše auto trpí záhadnými poruchami elektroinštalácie a softvéru,ktoré sú príznačné,pre zatopené autá,ktoré po záplavách v európe boli opať spojazdnené a "výhodne" predané.možno sa mýlim,ale môj známy dopadol podobne...som tiež majiteľom naftového Forda Focus,mám najazdených 120 000km,bez jedinej závady...išiel by som do toho kľudne znova.veľa štastia.

19.03.2008 | 07:26:43 | kakafko Reagovat

zkus vyměnit řídící jednotku

19.03.2008 | 07:15:39 | Jarda Reagovat

Mohu vám doporučit špičkové rodinné a krásné auto!Tím je Toyota Corolla Verso,věřte že s ní byste byl spokojen!

19.03.2008 | 00:23:22 |  Reagovat

To ti může udělat každá ojetina,nejen Ford a servis se v tomto případě jen přiživí na závadách..

18.03.2008 | 23:23:25 | Alexandra Reagovat