Rok výroby:2004Typ motoru:1,8Stav km při koupi:120 000 kmStav km nyní:127 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:13. 9. 2010
Bez větších poruch vyjma výměny žárovky H7 v předním světlometu - výměna pomocí zrcátka a kapky zručnosti vcelku v pohodě, vypadnutý pístek palubní schránky, záležitost 2 min., při startu a stopnutí motoru zvláštní krátce se objevující kovově rezonující zvuk z motoru-spojky, snad neodchází spojka
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zatím celkově maximální spokojenost, vlastním model s dobou přihlášení do provozu 1/2005 (r.v. 12/2004) a váhal mezi Mondeem a Fokusem, kdy ekonomika provozu a pojištění rozhodlo ve prospěch Fokusu,
mezi výhody počítám dobré jízdní vlastnosti a spotřebu, ačkoliv nemám počítač, kontrolou mi vychází v průměru cca kolem 5,5 l/100 km, ve městě spotřebu jen ohaduji, ale určitě přes 7 l,
dost dobrý tah motoru především v kopci, pro mě nezvyklý, první můj diesel, před tím měl T-Corollu 1,4 EFi LB a Suzuki Baleno 1,6 combi, většinou stačí jízda snad jen s položenou botou na plynu nebo na čtvrtku plynu,
dostatečný uložný prostor, kufr pro rodinu ideální, přesto je stále plný,
nevýhodou malé množství odkládacích míst především v kufru, připadne mi řešení prostoru pro odkládání u jiných aut lépe využité, nad náhradním kolem je sice prostor, ale chybí menší zásuvky či schránky na drobnosti pro přehlednost uložených věcí, v Balenu bylo super dvojité dno pro nářadí aj.,
kvalitně hrající autorádio bez výhrad, snad v dnešní době jen absentující mp3,
trochu mám jen strach z koroze, neslyšel v tomto na Fordy nějakou chválu, ale zatím se mi nikde neobjevuje kromě šroubů na podvozku
jinak určitě ale tento model rodinného motorového vozidla doporučuji
Jen pro doplnění, mám sice ještě zatím stále nasazené růžové brýle pro relativně krátké zkušenosti z provozem Fokuse, kterého jsem výše v recenzi dosud chválil, ale připadne mi a řekl mi to i syn, který má BMW, že mi připadá na "dotek" jako plechový, při zavírání, otvírání dveří, hlavně těch 5-tých, tam se mi navíc opakovaně stalo, že nejde dobouchnout kufr, jako by byla vysunutá západka zámku, z toho zase dobouchne lehce a bez problému, občasně se mi přes dálkové ovládání nedaří kufr otevřít (v poloze uzmknutého vozidla)
co se týká paliva, první natankování bylo obyčejnou naftou, po získání informací k různým druhům nafty co do kvality a z toho plynoucích katastrofických scénářů jsem přešel okamžitě na top Q a nakonec zcela na Vervu od Benziny, při prošlápnutí plynu z volnoběhu mi ale někdy připadne, jako by vynechal některý z válců, motor zavibruje, něco se dočetl, že je to snad tím vysokým cetanovým číslem, ale jinak při jízdě nic negativního nepociťuju, auto táhne a jezdí jako čert..
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Focus
dodatek
Jen pro doplnění, mám sice ještě zatím stále nasazené růžové brýle pro relativně krátké zkušenosti z provozem Fokuse, kterého jsem výše v recenzi dosud chválil, ale připadne mi a řekl mi to i syn, který má BMW, že mi připadá na "dotek" jako plechový, při zavírání, otvírání dveří, hlavně těch 5-tých, tam se mi navíc opakovaně stalo, že nejde dobouchnout kufr, jako by byla vysunutá západka zámku, z toho zase dobouchne lehce a bez problému, občasně se mi přes dálkové ovládání nedaří kufr otevřít (v poloze uzmknutého vozidla)
co se týká paliva, první natankování bylo obyčejnou naftou, po získání informací k různým druhům nafty co do kvality a z toho plynoucích katastrofických scénářů jsem přešel okamžitě na top Q a nakonec zcela na Vervu od Benziny, při prošlápnutí plynu z volnoběhu mi ale někdy připadne, jako by vynechal některý z válců, motor zavibruje, něco se dočetl, že je to snad tím vysokým cetanovým číslem, ale jinak při jízdě nic negativního nepociťuju, auto táhne a jezdí jako čert..
15.09.2010 | 10:54:02 | pair Reagovat
Koroze
Te koroze se dockas neboj,to jsi slysel dobre.......jinak je Focus docela dobre auto.
13.09.2010 | 17:19:05 | pepe Reagovat