Rok výroby:2007Typ motoru:1390Stav km při koupi:4 kmStav km nyní:3 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:7,4 l/100 kmVloženo:23. 9. 2007
Auto má velice dobře řešené sklápění sedaček pro převoz větších zavazadel.Vnitřní materiály odpovídají střední třídě. Protože se pneumatiky hustí na 3Atp,je dost tvrdé.Zvláště se to projeví na přejezdech tratí a zpomalovacích pruhů.
Ovšem při jízdě po dlažbě nic nevibruje a neklepe se.Brzdy se mi zdají poněkud méně ostré.Řízení je přesné..Po čtyřech letech jezdění s FOKUSEM,mmohu jen konstatovat,že větrání a topení je ve FUSIONU podstatně rasantnější.
Při srovnání s Fokusem se s tímto vozem nedají tak svižně projíždět zatáčky.Celkově vyšší těžiště vozu je cítit,avšak je z něj nepoměrně lepší výhled.Není to závodník,ale spolehlivý pracant.Prvních 1000km bylo cítit jak se motor zabíhá.Zpočátku byl dost tuhý.Po najetí 3000km jde tzv,za plynem,obzvláště nad 3500 otáčkách.Spotřeba motoru se zatí drží na 7,4l/100km.
Dílenské zpracování je velice dobré.Jediným divným detailem jsou odvodňovací otvory v dolní části druhých bočních dveří.Po jízdě v silném dešti anebo po umytí Vap z těchto otvorů poměrně dlouho vytéká voda.
Vyzdvihnul bych ovšem bezproblémové a nechtěné projetí ohromnou kaluží,kdy voda dosahovala těsně pod prahy dveří.Manipulace se zavazadly je pohodlná,protože v zadním prostoru není na podlaze žádný práh.
Auto máme jako služební vůz.Do 3500 otáček to je želva,které to natře třeba i zatracovaný motor ve Fábii 1,2HTP.Po této hodnotě tam nějaký náznak zátahu je,ale jako každý 16ti ventil ho je potřeba držet pod krkem.Motor 1,6 je pro Fusion určitě vhodnější.Tady do hry vstupuje politika zastoupení Fordu.cz,kdy 1,6 není v akci A JE O 100000 kč dražší.Na Slovensku v akci je a stojí o 15000 více než 1,4.Přesněji 310000 na čk.Jak je možné,že tam to jde a u nás ne.Na to si odpovězte sami.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Fusion
Nejde za plynem
Auto máme jako služební vůz.Do 3500 otáček to je želva,které to natře třeba i zatracovaný motor ve Fábii 1,2HTP.Po této hodnotě tam nějaký náznak zátahu je,ale jako každý 16ti ventil ho je potřeba držet pod krkem.Motor 1,6 je pro Fusion určitě vhodnější.Tady do hry vstupuje politika zastoupení Fordu.cz,kdy 1,6 není v akci A JE O 100000 kč dražší.Na Slovensku v akci je a stojí o 15000 více než 1,4.Přesněji 310000 na čk.Jak je možné,že tam to jde a u nás ne.Na to si odpovězte sami.
21.06.2008 | 17:35:59 | aznar Reagovat
pneumatiky sa hustia na 2,4 a nie 3
Kde si prišiel na to, že pneumatiky sa hustia na 3
20.10.2007 | 16:29:27 | milan Reagovat