Rok výroby:2008Typ motoru:1.4Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:11 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:25. 7. 2008
Do dnes se žádné poruchy neprojevily snad až na uvolněný plast pod předním oknem,který mi v servisu na počkání připevnili.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jinak zatím (mám najeto něco přes 11tis.km) bez problému.Spotřeba při slušném zacházení 6 litru na 100 km při delších cestách mimo dálnice i méně Jízdní. vlastnosti odpovídající bez njakých překvapení , není to auto na závody ale to snad nikdo nečeká.
Co bych Fusionu vytkl je horší odhlučněni ,hlučnějši prevodovka ,přilš viditelné vyhřivání př.skla(při mlze až otravné), nemožnost vyškově nastavení předbích sedadel (naklapění levého sedáku je celkem k ničemu),až hodně kolme opěradla zadních sedadel.bez možnosti jejich nastaveni jako třeba u fordu Ka.Je škoda že není možné dokoupit spodní kryt motoru (motorovy prostor je neustale špinavý) a hagusy ,které by scela určitě usnadnily přepravu sportovniho načiní nebo boksu.
Mezi přednosti bych rozhodně zařadil větši světlou výšku(s octavkou jsem pořad drhnul spodkem),dobře se do auta nastupuje a je s něho docela dobrý výhled.Přednim světlum by prospěly učinější dálkové světlomety,samotné H4 moc světla neposkytují a na upevněni prídavných světel není prostor(pevne místo).
Je škoda, že Ford nedává zmiňovaný spodní kryt motoru. Ale tento existuje, byť jej nevyrábí Ford, ale dělají jej někde v Rusku. Jestli si dobře pamatuji, tak o něm u jedné recenze Fusionu (na těchto stránkách) již psali. Osobně přemýšlím o jeho koupi.
Súhlasím s komentátorom autora,Jazdné vlastnosti hodnotím známkou 1,komfort 4,praktickosť 2,priestornosť 1.Slabo dotiahnutý komfort na dnešnú dobu,ináč by bolo super.Skrátka keby sa dotiahol komfort na vyššiu úroveň ťažko by našiel premožiteľa.
Nesouhlasil bych s názorem, že sklopení opěradla levého předního sedadla dopředu / tzv stoleček / je k ničemu. Ten , kdo převáží delší věci, mi dá zapravdu,zvláště v autě, kde dle popisu autora nejsou v nabídce hagusy na střechu. S potřebou krytu spodku motoru souhlasím, nejen kvůli špinění, ale také pro jeho ochranu před poškozením /zimní provoz/ Myslím, že je to vcelku povedený vůz, a pokud je v "akci" s výbavou navíc, určitě jako alternativa Fabie, ovšem Oktávii , s níž je Fusion autorem srovnáván , překonává opravu jen tou světlou výškou. Nic ve zlém. Autorovi přeju hodně pěkných km .
Tak v anatomickejch sedačkách ve Warťáku se sedělo velice pohodlně, takže pro Fusion je to spíš pochvala. Trabantem jsem nikdy neměl tu čest cestovat, takže nemohu posoudit.
Já teda nevím a určitě se tu nechci dohadovat,ale přední sedačky v tomhle vozítku jsou naprosto tragický! Kdo někdy seděl ve Wartburku nebo v Trabantu,tak přesně tak se v nich sedí. Když vidím těch Fusionů,kolik jich jezdí,tak si říkám,že ti lidé snad ani nejeli zkušební jízdu,protože to si přece nemohli dobrovolně koupit.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Fusion
Spodní kryt motoru
Je škoda, že Ford nedává zmiňovaný spodní kryt motoru. Ale tento existuje, byť jej nevyrábí Ford, ale dělají jej někde v Rusku.
Jestli si dobře pamatuji, tak o něm u jedné recenze Fusionu (na těchto stránkách) již psali. Osobně přemýšlím o jeho koupi.
22.08.2008 | 14:13:53 | Fanda Reagovat
Súhlasím s komentátorom autora,Jazdné vlastnosti hodnotím známkou 1,komfort 4,praktickosť 2,priestornosť 1.Slabo dotiahnutý komfort na dnešnú dobu,ináč by bolo super.Skrátka keby sa dotiahol komfort na vyššiu úroveň ťažko by našiel premožiteľa.
07.08.2008 | 18:48:52 | anonym Reagovat
sedák
Taky mi zklamalo výškově stavitelné sedadlo řidiče, to naklápění sedáku je k ničemu, někdy mam pocit, že se mi v opěradle kulatí záda.
28.07.2008 | 19:40:16 | taky Venca Reagovat
Nesouhlasil bych s názorem, že sklopení opěradla levého předního sedadla dopředu / tzv stoleček / je k ničemu. Ten , kdo převáží delší věci, mi dá zapravdu,zvláště v autě, kde dle popisu autora nejsou v nabídce hagusy na střechu. S potřebou krytu spodku motoru souhlasím, nejen kvůli špinění, ale také pro jeho ochranu před poškozením /zimní provoz/ Myslím, že je to vcelku povedený vůz, a pokud je v "akci" s výbavou navíc, určitě jako alternativa Fabie, ovšem Oktávii , s níž je Fusion autorem srovnáván , překonává opravu jen tou světlou výškou. Nic ve zlém. Autorovi přeju hodně pěkných km .
26.07.2008 | 21:53:57 | Žížala Reagovat
pro Vencu
Tak v anatomickejch sedačkách ve Warťáku se sedělo velice pohodlně, takže pro Fusion je to spíš pochvala. Trabantem jsem nikdy neměl tu čest cestovat, takže nemohu posoudit.
26.07.2008 | 16:33:05 | klementův moped Reagovat
a co sedačky ?
Já teda nevím a určitě se tu nechci dohadovat,ale přední sedačky v tomhle vozítku jsou naprosto tragický! Kdo někdy seděl ve Wartburku nebo v Trabantu,tak přesně tak se v nich sedí. Když vidím těch Fusionů,kolik jich jezdí,tak si říkám,že ti lidé snad ani nejeli zkušební jízdu,protože to si přece nemohli dobrovolně koupit.
26.07.2008 | 14:33:00 | venca Reagovat