Recenze Ford S-Max 1,8 Tdci
“prostorný, skvěle ergonomicky řešený vůz pro čahouny”

Autor recenze: Werner všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru: Stav km při koupi:208 000 km Stav km nyní:209 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 28. 1. 2012

Hodnocení inzerátu: 15 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

4
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford S-Max 1,8 Tdci Škoda Octavia 2,0 103KW Škoda Octavia 1,6 74KW Škoda Favorit 1,3 Škoda 120 Trabant 601 Ford Fiesta 1,3 Alfa Romeo Giulietta 2,0

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

stávkující zámek př kapoty


Hodnocení a zkušenosti s autem

Chtěl jsem prostorné MPV pro 4 členou rodinu, tak ho mám. V tomto smyslu super, galaxy uz je opravdu zbytečné. Prostor je vynikající a pohodlí za volantem super. Déle trvá než se tak velký prostor vytopí. Pozor na výhled šikmo vpřed kam se schová cyklista a nevíte o něm.
Jízdní vlastnosti dobré - co překvapí je tuhý podvozek, auto ale v zatáčkách sedí jak přibité. Vybírám si cestu kudy pojedu abych se vyhnul nerovnostem ve městech. Paradoxně D1 a starší část D11 je v poho. Obávám se však problémů se spolehlivostí.
S-max má najeto 200 000 a na autě je vše důležité po výměně. Už se ozývá setrvačník-po výměně najeto 50 000 km a vnitřní těsnění motoru je na výměnu také. Od motoru jsem nečekal zázraky a výkon stačí, spotřeba 6,0 - 6,5.
V porovnání se Škodou Octavia nesrovnatelné!!!!!
Na služebním Škoda Oct.II - dieslu jsem měl 200 000 km a celkově jsem na ní najel 80 000km. Při servisu ok-jezdila jak nová. Motor bez problémů, vše jak nové.
Na soukromé Škodě Oct I. 1,6-benzín jsem měl 197 000 km a ja jsem najel 100 000 km. Na můj vkus špatný chod spojky-na nové, praskající zdvihy oken, koroze kolem nádrže, při pravidelném servisu.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 15


Komentáře uživatelů k recenzi Ford S-Max

Vložit komentář

Proč se taková auta už nevyrábí?

Koupil jsem před asi deseti lety ojety ročník 2008 se 130 tisíci km, protože mi tři odbornici nezávisle na sobě řekli, že jiné auto pro mne není - stačilo jim se na mne tehdy podívat (192 cm a 105 kg). Trefili to přesně, co se týká místa v autě, každý se tam rozvalí a i za mým až dozadu posunutým sedadlem řidiče je spousta místa na nohy, takže pětihodinovka se zastávkou na vyčurání za dcerou do Německa je naprosto v pohodě, vloni jsem dal při návratu z Itálie rekord 13 hodin se dvěma krátkými zastávkami na pumpě a z auta jsme pak vylezli poměrně čerství a nepomačkaní a bez pocitu, že už ty nohy nikdy nenarovnáme. Navíc to skutečně jezdí jak raketa a neuvěřitelně sedí v zatáčkách. Nějaké problémy se objevily (2x výměna převodovky, oprava motoru, když kapající nafta propálila hlavu válce, 2x čištění filtru pevných částic, jinak standardní věci typu brzdy, olej, žárovky etc), ale opravy za rozumnou cenu a ten komfort spousty místa, vysokého posezu nad silnicí a slušného zrychlení při předjíždění je prostě návykový. Jenže teď už má 420 tisíc a protože ho nešetřím, tak je dost opráskaný a žena tlačila ať koupím novější. Moje volba byla samozřejmě opět SMax, jenže když jsem do toho novějšího typu sedl, tak ten pocit komfortu najednou nebyl. Dohledal jsem si parametry a zjisti, že nějakou hlavu otevřenou krumpáčem napadlo zkrátit nejmenší vzdálenost opěradla předního a zadního sedadla o celých dvacet centimetrů! Přitom zevní rozměry jsou prakticky stejné. Navíc bych řekl, že ta zadní sedadla jsou nějaká užší a nejhorší je, že zámky bezpečnostních pásů napevno ční vzhůru a už nejdou zatlačit mezi sedadla a zatraceně zavazí. Myslel jsem, že je to opatření, aby nikdo za jízdy neležel na sedačce, něco jako antibezdomovecké lavičky na nádražích, ale prý to je kvůli kabelům kontroly zapnutí pásu. No prostě zklamání a znechucení, ale stejně jsem to nakonec koupil, protože chlap s mými rozměry moc na výběr nemá, pokud nechce jezdit dodávkou. Samozřejmě tam přibylo nejrůznějších čidel, které mne mají chránit, jako např. senzor deště a hlídač jízdy v pruzích a podobně, asi počítají, že jsou řidiči napůl slepí a napůl blbí. Jako typický boomer nadávám kudy chodím na současné výmysly, kdy se přestaly vyrábět MPV a vše se to cpe do těch (zabaveno cenzurou) SUV. Nakonec ale můžu být rád, že mám ještě možnost koupit ojetý diesel manuál. S tím už to nějak doklepu a mladí si pak můžou jezdit s koňskými povozy nebo natáhnout plachty, což mi vše připadá praktičtější než ta jejich zbožňovaná elektromobilita.

28.06.2023 | 13:20:28 | Ivva  | 195.113.244.* Reagovat

ford s max 1,9 diesel

Auto mi škube jako by mu byl občas přerušen přívod paliva. Může někdo poradit . Děkuji

01.02.2017 | 19:44:01 | stana  | 78.45.200.* Reagovat

RE: ford s max 1,9 diesel

Dobrý den, zajímalo by mě také. U nás se tahle závada taky objevila.

12.09.2017 | 17:46:00 | Kamila  | 178.248.59.* Reagovat

S-Max 1.8

Mám stejný vůz. Roč. 2008 najeto 140.000 km. Zámek kapoty řeší každý druhý majitel - může za to bowden mezi zámkem a ovládací páčkou uvnitř vozu. Topení je také slabinou, velký vnitřní prostor v porovnání s malým tepelným výkonem motoru 1.8. Beru to jako daň za velký vůz a nafťák k tomu. Skvělé jsou jízdní vlastnosti, kdo někdy řídil např. Sharan a potom zkusil S-Max ví o čem mluvím. Přivést tohle auto do smyku je celkem umění a v zatáčkách sedí jako přibité. Spotřebu držím okolo 6,5l (25%město, 30%dálnice, 45% okresky)

13.04.2012 | 10:30:30 | Pavel  | 90.181.184.* Reagovat

RE: S-Max 1.8

bohužel nevychází vůbec dobře poslední Panenstatistik od ADAC pro tento vůz-je to propadák

28.04.2012 | 07:01:42 | Volker  | 94.113.133.* Reagovat

RE: S-Max 1.8

To je nic neříkající statistika prasklejch žárovek.

28.04.2012 | 12:01:02 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: S-Max 1.8

moje zkusenost s Fordem je spatna, mel jsem Fokuse 1,6 benz.Shnil a motor stal za h...Neustale problemy.Pak Mondeo, 1,8TDDi-katastrofa.Pak S max neustale problemy setrvak cerpadlo okna pazvuky koroze atd atd

08.05.2012 | 12:25:47 | Hugo  | 62.245.200.* Reagovat

RE: S-Max 1.8

Proč si ho koupil podruhý a potřetí,když je to takovej šmejd a navíc ojetej nafťák.Hlavně že si ušetřil na palivu :-).

08.05.2012 | 13:51:46 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: S-Max 1.8

Asi nevěřil že je Ford skutečně takový šmejd,tak se musel utvrdit.A už to ví co všichni je to šmejd.

09.05.2012 | 06:58:15 | m  | 89.111.98.* Reagovat

RE: S-Max 1.8

Mám druhýho, první ojetina, druhý od nova - no problem. V rodině je ještě starý escort combi, totéž. Vše benzíny.

09.05.2012 | 07:35:25 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: S-Max 1.8

vsechno sluzebni auta samozrejme, doma mam svoji spolehlivou Oktavku-najeto 260 000km a bez problemu.Zadna koroze, podivne zahadne chyby a poruchy ktere se jednou ukazou a pak zas nic

09.05.2012 | 16:37:57 | Hugo  | 62.245.200.* Reagovat

Komentář byl smazán administrátorem

 

17.12.2024 | 02:28:30 | ýňîé ńńűëęĺ  | 37.212.55.*

RE: S-Max 1.8

Mondeo 1.8tddi? Sa cudujes porucham ked si mal jediny kus Mondea s 1.8tddi na svete??
Tvoj zamestnavatel musi byt tiez iny ... ked stale dokola kupuje kazove auta znacky Ford a neprejde na spolahlivejsiu alternativu...

14.04.2018 | 11:39:35 | Ďuri  | 178.40.208.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Ford S-Max