Rok výroby:1992Typ motoru:1790ccm turbodieselStav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:2. 1. 2007
Opotřebované tlumiče,silentbloky na přední nápravě, nefunkční turbo :(
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tenhle motor prý patří mezi nejhorší co se do Sierry dávaly, ja to nemohu potvrdit, nevim kolik měl vůz najetých kilometrů protože Ford ma pouze pětimístné počítadlo ujetých km ale jistě má hodně přes 200 tis. za sebou.
Pořád jede :) a myslím že ještě dlouho pojede, krom oleje a nových svíček nechtěl nic, je pravda že nefunguje turbo,už sem ho tak koupil a nové se mi nevyplatí shánět, není totiž proč, jede i bez něj , má sice menší výkon, předjet škodovku lze jen z kopce :)) ale pro cesty na které ja ho používám to stačí, jezdím denně do práce 6 kilometrů, byl sem s ním i mnohem dál a vždy me dovezl domů. Do auta sem neinvestoval téměř nic, krom věcí jako olej a svíčky+baterie. Jediný problém jsou starty ve větších mrazech, ale nestalo se mi že bych neodjel.
Vůz je maximálně pohodlný a to na všech sedadlech, velmi objemný kufr ( mám liftback ) se po sklopení sedaček stane obrovským :) spotřeba se pohybuje kolem 8 litrů město a 6,5 litrů mimo :) jediná nevýhoda je malý výkon na tak velké auto, s turbem je to jistě lepší :) v zimě je potřeba opatrnost a zručnost práce s pedály než dobré pneu :)
Pokud nevíš na co má diesel svíčky, tak si ho nikdy nekupuj. Bude ti startovat jen špatně, nebo vůbec. Mam 1.8TD COMBI, má najeto přes 380 000km. Už špatně startuje, ale jedzi stále parádně. Žádná "Škodovka" na ní nemá! A to ani víkonem , obsahem kufru (nevejdou se dvě přepravky jablek), ani topením, a už vůbec ne spotřebou, konfortem jízdy, nebo interiéru. Je z 90tého a měnil jsem jen rozvodový řemen po 40 000km (jako u Škodovky) a 1 x prahy. A protože je spolehlivá asi nechám přebrousit i motor. Škodovku jsem měl a ta se na mě na silnici vykašlala i s dobrou péčí.
Jste volové všichni takhle se hádat milej pane atd...Diesel má svíčky jenže žhavící a ty spínají před každým startem předžhaví válce aby se nafta po vstřiku vznítila a taky nechápu jak stím může jezdit bez turba ale asi to de mno..
tak tahle uz dojezdila, akorat sem dal inzerat , volalo hafo lidi, nez prijel prvni, praskl mi cestou z prace rozvodak :( takze mrtvo, tudiz doporuciji kazdemu jejich urgentni vymenu po koupi, remeny jsou celkem slabe, mnoho nevydrzi, ani se nedivim ze mi prasknul, najel sem s ni pres 20 tis a nikdy sem je nedelal, a majitel predemnou asi taky ne, takze pozor na to
Na Vasom mieste by som si zohnal Sierru s benzinovym, najlepsie 2.0 motorom - 88kW. Pekne ide, zere s lahkou nohou tolko co Vase dieselove a hlavne v zime startuje.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Sierra
pro kecálky a neználky
Pokud nevíš na co má diesel svíčky, tak si ho nikdy nekupuj. Bude ti startovat jen špatně, nebo vůbec. Mam 1.8TD COMBI, má najeto přes 380 000km. Už špatně startuje, ale jedzi stále parádně. Žádná "Škodovka" na ní nemá! A to ani víkonem , obsahem kufru (nevejdou se dvě přepravky jablek), ani topením, a už vůbec ne spotřebou, konfortem jízdy, nebo interiéru. Je z 90tého a měnil jsem jen rozvodový řemen po 40 000km (jako u Škodovky) a 1 x prahy. A protože je spolehlivá asi nechám přebrousit i motor. Škodovku jsem měl a ta se na mě na silnici vykašlala i s dobrou péčí.
19.10.2008 | 21:18:48 | šofér Reagovat
Aj keby si tam dal to turbo, tak mas velke problemy obehnut skodovku.
28.03.2008 | 09:37:41 | lakinooo Reagovat
jjjjíííííííííhhhhháááááá
Jste volové všichni takhle se hádat milej pane atd...Diesel má svíčky jenže žhavící a ty spínají před každým startem předžhaví válce aby se nafta po vstřiku vznítila a taky nechápu jak stím může jezdit bez turba ale asi to de mno..
20.01.2008 | 14:40:53 | 2,3D Reagovat
death
tak tahle uz dojezdila, akorat sem dal inzerat , volalo hafo lidi, nez prijel prvni, praskl mi cestou z prace rozvodak :( takze mrtvo, tudiz doporuciji kazdemu jejich urgentni vymenu po koupi, remeny jsou celkem slabe, mnoho nevydrzi, ani se nedivim ze mi prasknul, najel sem s ni pres 20 tis a nikdy sem je nedelal, a majitel predemnou asi taky ne, takze pozor na to
10.06.2007 | 12:26:09 | calif Reagovat
Není normální ten, kdo tvrdí, že diesel nemá svíčky. Jako automechanik tvrdím, že má jenom fungují jinak než u benzinových motorů.
09.02.2007 | 12:30:43 | Já Reagovat
Karel do hovna zajel
Karlíku, některý nafťáky sice svíčky nemaj (např. Praga VS3), ale jinak je to naprosto běžná věc.
23.01.2007 | 06:18:10 | Reagovat
Chocholousek
Na Vasom mieste by som si zohnal Sierru s benzinovym, najlepsie 2.0 motorom - 88kW. Pekne ide, zere s lahkou nohou tolko co Vase dieselove a hlavne v zime startuje.
03.01.2007 | 21:33:30 | Reagovat
Milej pane. Bych se hádal, že každý diesel má žhavící svíčky.
03.01.2007 | 17:09:20 | Jaaaaaa Reagovat
svíčky
Každý diesel má svíčky,pro snadnější starty,milej pane.
02.01.2007 | 15:51:11 | Reagovat
re karel
karle karle, to vis ze ma, žhavicí, jak bys to nazval ty? prostě žhavící svíčka neboli žhavička!!
02.01.2007 | 13:37:04 | calif Reagovat
svíčky?
Od kdy má diesel svíčky?
02.01.2007 | 07:51:30 | karel Reagovat