Rok výroby:1992Typ motoru:1994Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:14 l/100 kmVloženo:17. 2. 2007
Bylo nutné ho přivézt ze Švycarska společně s několika bednami náhradních dílů.
Provedena výměna provozních náplní - 1 500 kč a nový akumulátor 3 000 kč.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jednou jsem zde napsal,že pokud budu kupovat jiný vůz,sáhnu opět po Fordu Sierra.Stal jsem vlastníkem legendárního Cosworthu!!přesněji třídvéřové verze Ford Sierra 2.0i Cosworth,rok výroby1992 a výkonem 220ps.
Vůz je v dobrém stavu,pravidelně servisován původním majitem,jen nefunguje vyhříváni předního skla,ale to musí vyřešit servis,elektrice bohužel nerozumím.Jelikož jsem v náhradních dílech našel kompletní spodek 4*4 je auto na špalkách a čeká na vestavbu čtyřkolky.
Pravděpodobně ještě koupím zesílené pružiny na zadek-sada za 1800kč.Výbava je standartní,jediné v čem se liší jsou kožené sedačky Recaro,sportovní tříramenný volant,rozpěrná tyč předních tlumičů a několik přídavných budíků.
Na autě nemám alu kola,ale velice pěkné prolisované 15" plecháče,nechám opískovat a zapéct komaxitem.
zdravim,pro homologaci závodních vozů bylo nutné vyrobit kolem 1000 vozů....tovární vozy Ford byli vždy 3dvéřové verze od escortů,fiest,capri až po sierru.Vyrobené vozy měli ve své době nečekaný úspěch a byl o ně velký zájem,bylo rozhodnuto zařadit je do výroby s karoserií sedan a 3dvéřové kupé s výbavou Ghia....tříramenný dřevěný nebo kožený volant,přídavná kaplička s ukazateli tlaku a teploty oleje,plnící tlak turba Garret,textilní nebo kožené sedačky Recaro,dřevěná nebo kožená hlavice řazení s logem Ford-Ghia,plastové paket na celý vůz RS a 15 nebo 16palcové alu kola RS.Jediné,co si budoucí majitelé nechávali tzv.dělat "na černo" byli úpravý výfukovych potrubí. Původní motor 2,8 V6 byl nahrazen 2,0 16v čtyřválcem přeplnovaným turbodmychadlem Garret o objemu 1994ccm a výkonem 200-220ps.V některých zemích byly omezeny výkony motorů jen na asi 150ps.
Ahoj, mám plechařinu na cosworth I a jedno zadní křídlo navíc, muj kamarád má asi 4 cosworthy II.Opravdu existuje cosworth 3dveře a svýkonem v serii 220 ps?to je překlep nebo nějaká rarita?díky za info či fotky na email.
Musíte trpět nespavostí jako já a po nocích koukat do inzerce na netu,kupovat zahraniční časopisy s inzeráty a dělat vše,co s tim souvisí.Pak jen doufat a zkoušet komunikovat s majitelem,když je přiležitost,jet za ním osobně a přemlouvat ho k prodeji.Mě to trvalo skoro 6 let a vyšlo to jen proto,že bývalí majitel koupil velice dobře zrestarovaného Taunuse.......no a nakonec mym snem je Ford Capri 2.8i V6 Mark IV,ale to první liga pánové bohužel!!!
Ahoj Kokys, uprimne klobouk dolu, opravdu Ti my vsichni fandove teto pohodove kary muzem jen tise zavidet!!! A zbyva mi jedna otazka, muzes mi prozradit, jak my od tud z Cech, muzem narazit na cloveka, ktery prodava takovy to skvost??? Nebo co jsi pro to udelal? nebo mas takovy znami, co tahaji auta ze zahranici??? Bude moc hodny ten, co mi odpovi!!! S pozdravem Kosta...
Zdravim,auto jsem měl vytipované dlouho,celých 6let jsem komunikoval z předchozím majitelem o možné koupi.V lednu přišel email-za 2500eur je tvoje.Podmínkou bylo odvezt vše,co bylo společně s autem v garáži.Vše,co patřilo ke Cosworthu-sada pístů,ojnic,komplet hlava,blok,střeva do převodovky,komplet lamela,řídící jednotka+čidla a pár použitelných dílů jsem si nechal.Zbytek dílů je rozprodaný,nevěřil jsem kolik lidí se u mě během 14dnů vytřídalo.Původně byl i kupec na spodek čtyřkolky,ale proč to nenamontovat,když to tam pasuje bez jakékoliv nutné úpravy.No na dvou místech je nutné rozříznout výfuk a vložit koleno.Auto je v provozuschopném stavu,má STK a nové české doklady s spz.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Sierra
..vysvětlení...
zdravim,pro homologaci závodních vozů bylo nutné vyrobit kolem 1000 vozů....tovární vozy Ford byli vždy 3dvéřové verze od escortů,fiest,capri až po sierru.Vyrobené vozy měli ve své době nečekaný úspěch a byl o ně velký zájem,bylo rozhodnuto zařadit je do výroby s karoserií sedan a 3dvéřové kupé s výbavou Ghia....tříramenný dřevěný nebo kožený volant,přídavná kaplička s ukazateli tlaku a teploty oleje,plnící tlak turba Garret,textilní nebo kožené sedačky Recaro,dřevěná nebo kožená hlavice řazení s logem Ford-Ghia,plastové paket na celý vůz RS a 15 nebo 16palcové alu kola RS.Jediné,co si budoucí majitelé nechávali tzv.dělat "na černo" byli úpravý výfukovych potrubí.
Původní motor 2,8 V6 byl nahrazen 2,0 16v čtyřválcem přeplnovaným turbodmychadlem Garret o objemu 1994ccm a výkonem 200-220ps.V některých zemích byly omezeny výkony motorů jen na asi 150ps.
18.07.2009 | 22:18:11 | kokys Reagovat
Ahoj, mám plechařinu na cosworth I a jedno zadní křídlo navíc, muj kamarád má asi 4 cosworthy II.Opravdu existuje cosworth 3dveře a svýkonem v serii 220 ps?to je překlep nebo nějaká rarita?díky za info či fotky na email.
07.12.2008 | 20:46:33 | david Reagovat
Musíte trpět nespavostí jako já a po nocích koukat do inzerce na netu,kupovat zahraniční časopisy s inzeráty a dělat vše,co s tim souvisí.Pak jen doufat a zkoušet komunikovat s majitelem,když je přiležitost,jet za ním osobně a přemlouvat ho k prodeji.Mě to trvalo skoro 6 let a vyšlo to jen proto,že bývalí majitel koupil velice dobře zrestarovaného Taunuse.......no a nakonec mym
snem je Ford Capri 2.8i V6 Mark IV,ale to první liga pánové bohužel!!!
13.04.2007 | 17:14:32 | kokys Reagovat
COSWORTH
Ahoj Kokys, uprimne klobouk dolu, opravdu Ti my vsichni fandove teto pohodove kary muzem jen tise zavidet!!! A zbyva mi jedna otazka, muzes mi prozradit, jak my od tud z Cech, muzem narazit na cloveka, ktery prodava takovy to skvost??? Nebo co jsi pro to udelal? nebo mas takovy znami, co tahaji auta ze zahranici??? Bude moc hodny ten, co mi odpovi!!! S pozdravem Kosta...
11.04.2007 | 13:20:37 | Kosta Reagovat
Hmmm tak to byl hodně dobrý kup. Měl byste nějaké fotky nebo ICQ ???
22.02.2007 | 20:50:59 | Reagovat
informace k vozu
Zdravim,auto jsem měl vytipované dlouho,celých 6let jsem komunikoval z předchozím majitelem o možné koupi.V lednu přišel email-za 2500eur je tvoje.Podmínkou bylo odvezt vše,co bylo společně s autem v garáži.Vše,co patřilo ke Cosworthu-sada pístů,ojnic,komplet hlava,blok,střeva do převodovky,komplet lamela,řídící jednotka+čidla a pár použitelných dílů jsem si nechal.Zbytek dílů je rozprodaný,nevěřil jsem kolik lidí se u mě během 14dnů vytřídalo.Původně byl i kupec na spodek čtyřkolky,ale proč to nenamontovat,když to tam pasuje bez jakékoliv nutné úpravy.No na dvou místech je nutné rozříznout výfuk a vložit koleno.Auto je v provozuschopném stavu,má STK a nové české doklady s spz.
22.02.2007 | 17:40:59 | kokys Reagovat
Fíhá tak toho ti závidím.
zajímalo by mě kolik tě stálo auto a ND jsem velkým fandoů sierr a ještě vetším cosworthu
22.02.2007 | 14:29:45 | SkyCapitan Reagovat