Recenze Ford Sierra 2.0i COSWORT
“Legenda, která stojí za to!”

Autor recenze: kokys (28 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1992 Typ motoru:1994 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:0 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 14 l/100 km Vloženo: 17. 2. 2007

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Sierra 1.6 i clx LPG

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Bylo nutné ho přivézt ze Švycarska společně s několika bednami náhradních dílů.

Provedena výměna provozních náplní - 1 500 kč a nový akumulátor 3 000 kč.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jednou jsem zde napsal,že pokud budu kupovat jiný vůz,sáhnu opět po Fordu Sierra.Stal jsem vlastníkem legendárního Cosworthu!!přesněji třídvéřové verze Ford Sierra 2.0i Cosworth,rok výroby1992 a výkonem 220ps.

Vůz je v dobrém stavu,pravidelně servisován původním majitem,jen nefunguje vyhříváni předního skla,ale to musí vyřešit servis,elektrice bohužel nerozumím.Jelikož jsem v náhradních dílech našel kompletní spodek 4*4 je auto na špalkách a čeká na vestavbu čtyřkolky.

Pravděpodobně ještě koupím zesílené pružiny na zadek-sada za 1800kč.Výbava je standartní,jediné v čem se liší jsou kožené sedačky Recaro,sportovní tříramenný volant,rozpěrná tyč předních tlumičů a několik přídavných budíků.

Na autě nemám alu kola,ale velice pěkné prolisované 15" plecháče,nechám opískovat a zapéct komaxitem.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Sierra

Vložit komentář

..vysvětlení...

zdravim,pro homologaci závodních vozů bylo nutné vyrobit kolem 1000 vozů....tovární vozy Ford byli vždy 3dvéřové verze od escortů,fiest,capri až po sierru.Vyrobené vozy měli ve své době nečekaný úspěch a byl o ně velký zájem,bylo rozhodnuto zařadit je do výroby s karoserií sedan a 3dvéřové kupé s výbavou Ghia....tříramenný dřevěný nebo kožený volant,přídavná kaplička s ukazateli tlaku a teploty oleje,plnící tlak turba Garret,textilní nebo kožené sedačky Recaro,dřevěná nebo kožená hlavice řazení s logem Ford-Ghia,plastové paket na celý vůz RS a 15 nebo 16palcové alu kola RS.Jediné,co si budoucí majitelé nechávali tzv.dělat "na černo" byli úpravý výfukovych potrubí.
Původní motor 2,8 V6 byl nahrazen 2,0 16v čtyřválcem přeplnovaným turbodmychadlem Garret o objemu 1994ccm a výkonem 200-220ps.V některých zemích byly omezeny výkony motorů jen na asi 150ps.

18.07.2009 | 22:18:11 | kokys Reagovat

Ahoj, mám plechařinu na cosworth I a jedno zadní křídlo navíc, muj kamarád má asi 4 cosworthy II.Opravdu existuje cosworth 3dveře a svýkonem v serii 220 ps?to je překlep nebo nějaká rarita?díky za info či fotky na email.

07.12.2008 | 20:46:33 | david Reagovat

Musíte trpět nespavostí jako já a po nocích koukat do inzerce na netu,kupovat zahraniční časopisy s inzeráty a dělat vše,co s tim souvisí.Pak jen doufat a zkoušet komunikovat s majitelem,když je přiležitost,jet za ním osobně a přemlouvat ho k prodeji.Mě to trvalo skoro 6 let a vyšlo to jen proto,že bývalí majitel koupil velice dobře zrestarovaného Taunuse.......no a nakonec mym
snem je Ford Capri 2.8i V6 Mark IV,ale to první liga pánové bohužel!!!

13.04.2007 | 17:14:32 | kokys Reagovat

COSWORTH

Ahoj Kokys, uprimne klobouk dolu, opravdu Ti my vsichni fandove teto pohodove kary muzem jen tise zavidet!!! A zbyva mi jedna otazka, muzes mi prozradit, jak my od tud z Cech, muzem narazit na cloveka, ktery prodava takovy to skvost??? Nebo co jsi pro to udelal? nebo mas takovy znami, co tahaji auta ze zahranici??? Bude moc hodny ten, co mi odpovi!!! S pozdravem Kosta...

11.04.2007 | 13:20:37 | Kosta Reagovat

Hmmm tak to byl hodně dobrý kup. Měl byste nějaké fotky nebo ICQ ???

22.02.2007 | 20:50:59 |  Reagovat

informace k vozu

Zdravim,auto jsem měl vytipované dlouho,celých 6let jsem komunikoval z předchozím majitelem o možné koupi.V lednu přišel email-za 2500eur je tvoje.Podmínkou bylo odvezt vše,co bylo společně s autem v garáži.Vše,co patřilo ke Cosworthu-sada pístů,ojnic,komplet hlava,blok,střeva do převodovky,komplet lamela,řídící jednotka+čidla a pár použitelných dílů jsem si nechal.Zbytek dílů je rozprodaný,nevěřil jsem kolik lidí se u mě během 14dnů vytřídalo.Původně byl i kupec na spodek čtyřkolky,ale proč to nenamontovat,když to tam pasuje bez jakékoliv nutné úpravy.No na dvou místech je nutné rozříznout výfuk a vložit koleno.Auto je v provozuschopném stavu,má STK a nové české doklady s spz.

22.02.2007 | 17:40:59 | kokys Reagovat

Fíhá tak toho ti závidím.
zajímalo by mě kolik tě stálo auto a ND jsem velkým fandoů sierr a ještě vetším cosworthu

22.02.2007 | 14:29:45 | SkyCapitan Reagovat